ترامپ برای میانجیگری در بحران قطر ابراز آمادگی کرد

آقای ترامپ میزبان صباح احمد جابر صباح است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای میانجیگری در بحران قطر با همسایگان عربش ابراز آمادگی کرده است.
 

آقای ترامپ در نشست خبری مشترک با امیر کویت گفت: "اگر بتوانم بین قطر و مشخصا امارات متحده عربی و عربستان سعودی میانجیگری کنم، آماده این کار هستم. و فکر می‌کنم بتوانیم خیلی سریع به توافقی برسیم."

 
صباح احمد جابر صباح، امیر کویت که به واشنگتن سفر کرده است، گفت به کمک آقای ترامپ برای حل بحران قطر بسیار امیدوار است.
 
دونالد ترامپ پیش از این قطر را به حمایت مالی تروریسم "در سطح بالا" معرفی کرده و کمی پس از قطع رابطه همسایگان قطر با آن کشور، گفته بود این اقدام نتیجه مذاکرات او در ریاض بوده است.
 
امیر کویت گفت نامه‌ای از قطر دریافت کرده که در آن قطر می‌گوید حاضر است برای بحث درباره ١٣ خواسته کشورهای عرب پای میز مذاکره بیاید.
 
پیش از این عربستان سعودی و متحدانش شرایطی را برای پایان محاصره قطر اعلام کردند که قطر حاضر به پذیرش آن شرایط نشد.
 'حمله به کره شمالی اجتناب‌ناپذیر نیست'
 دونالد ترامپ در نشست خبری امروز گفت ترجیح می‌دهد در مقابل کره شمالی به راه حل نظامی متوسل نشود.
 
آقای ترامپ گفت: "اقدام نظامی قطعا یکی از گزینه‌ها است. آیا این گزینه اجتناب‌ناپذیر است؟ هیچ چیز اجتناب‌ناپذیر نیست. من ترجیح می‌دهم که مسیر نظامی را نرویم. اگر این کار را بکنیم روزگار کره شمالی خیلی غم‌انگیز خواهد شد."
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
آیا ترامپ معنی میانجی را میداند؟؟آیا دو متر میانجی یک دست کت و شلوار میشود؟؟؟
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
در امریکا در تاریخ بعد از شورش ۵۷, پرزیدنت نیکسون که در مراسم رسمی‌ خاکسپاری پادشاه فقید در مصر شرکت کرد، پرزیدنت ریگان که علناً از نقش و خیانتِ کارترِ در مورد ایران و پادشاه فقید می‌گوید و جناب ترامپ که بزرگترین تو دهنی تاریخ را به این نظام رسوا زده و میزند هیچ سیاستمداری در دنیا اینگونه جوانمردانه رفتار نکرد، مهم نیست پرزیدنت ترامپ در ابتدا منافع امریکا که رئیس جمهور آن‌ است برایش اولویت دارد که نشانه خدمتگزار و میهن پرستی‌ او نسبت به کشور و ملتش است، همان که اعمال و رفتارِ حکومت مافیأیی ، جانی ، فاسد و غارتگر جاسوس چون نظامِ پلیدِ حاکم بر ایران را زیر سوال برده و می برد ،درخشان‌ترین برگ کارنامه حرفه ایی او چه در تاریخ خواهد ماند و چه در سرای باقی‌، بر خلافِ دیگرانی که تنها آب به آسیاب این حکومت افسار گسیخته و نوکر سازمان‌های جاسوسی دنیا میریزند باج خود را گرفته خفه خون میگیرند. ننگ‌ بر این سیاست و اهلِ آلوده آن‌. امیدوارم قطر بیش از این در جهالت و خیانت باقی‌ نماند.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
۶۵
Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. افسوس که از این گوساله پرواری یک فرشته و مسیح خیالی ساختی و بجای دیدن واقعیت،فانتزی ای که تمایل داری را میبینی. اگر شاه فقید و عزیز اکنون زنده و در قدرت بود هم شک نکنید ترامپ پفیوز بدنبال قلدری نفتی بود و شکی نباید کرد باز هم با دریافت میلیاردها دلار از اعراب مشغول تخریب و تضعیف ایران. این همان شخصی است که برایش کوچکترین تفاوتی بین حکومتها و ملتها نیست و عقیده اش اینست وقتی حکومتی مخالف منافت کشور اوست،مردمان آن کشور ولو مخالف دولت هم باید بپای دولت تنبیه و حتی در صورت لزوم قتل عام شوند. به توئیتهای پاک شده و قدیمیتر این حیوان نژادپرست قبل از به قدرت رسیدنش رجوع کن آرشیوی از آنها موجود است. کسی منکر خباثت سیاستهای دموکراتها و هصوصا هیلاری مکار نیست ولی ترامپ اصلا آنچه فکر میکنید نیست،از اون خودخواهتر،نادان تر و دشمنتر با ایران و ایرانیان (و انسانیت )در غرب نخواهیم داشت.
شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.