آیا همسر مرحوم سیداحمدخمینی وزیر می شود؟

شرق نوشت:در میان چهره‌های نام‌آشنای زن، یکی از گزینه‌ها که خبر آن قطعی به نظر می‌رسد، انتخاب شهیندخت مولاوردی برای وزارت آموزش‌وپرورش است.
 مولاوردی از همان ابتدا هم جزء گزینه‌هایی بود که نامش برای این وزارتخانه مطرح شده بود. عملکرد مثبت او در معاونت زنان همچنین یکی از برگ‌های برنده روحانی در معرفی او برای وزارتخانه آموزش‌وپرورش است؛ به‌ویژه آنکه جدایی دانش‌آشتیانی از دولت دوازدهم قطعی شده است.

 

بااین‌حال ملاوردی در حیاط هیئت دولت، درباره این گمانه گفته است: هنوز صحبتی نشده و چون صحبتی نشده، نمی‌توانم بگویم هستم یا نیستم. معاون امور زنان ریاست‌جمهوری همچنین درباره نتایج رایزنی‌ها برای حضور زنان در کابینه گفت: «رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد. کلا ترکیب کابینه قطعی نشده، اما رایزنی‌ها ادامه دارد و به مرحله نهایی‌شدن رسیده، ولی تصمیم‌گیرنده نهایی رئیس‌جمهور خواهد بود».
 
الهه کولایی از دیگر گزینه‌هایی است که این‌بار در لا‌به‌لای سخنان نمایندگان عضو فراکسیون زنان مجلس دهم به او اشاره می‌شود. کولایی تجربه حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس ششم را در کارنامه دارد. استاد دانشگاه است و از زنان فعال اصلاح‌طلب.
همچنین شنیده شد که از سوی برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا پروین داداندیش، همسر محمود واعظی، (از اعضای حزب اعتدال و توسعه)، را برای وزارتخانه علوم معرفی کند. سابقه مشاوره وزیر مستعفی فرهنگ و ارشاد (علی جنتی) نیز حضور در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ازجمله سوابق او به شمار می‌رود.
از دیگر گزینه‌هایی که برای این وزارتخانه زمزمه آن شنیده شده، سیده‌فاطمه طباطبایی، همسر مرحوم سید احمد خمینی و مادر سیدحسن خمینی، است. فاطمه تنها دختر آیت‌الله سیدمحمدباقر سلطانی‌طباطبایی، از استادان حوزه علمیه قم است. جد مادری او آیت‌الله سیدصدرالدین صدر و پدر امام موسی صدر است. فاطمه، یکی از خواهرزاده‌های امام موسی‌صدر به شمار می‌رود. فاطمه طباطبایی مقطع کارشناسی را بعد از انقلاب در رشته فلسفه غرب دانشگاه تهران به اتمام رساند و پس از آن کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته عرفان اسلامی گذرانده است. او هم‌اکنون رئیس شورای زنان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۵
Slimshady - طهران، ایران

دهن زن و بچه ی احمد خمینی رو باید یه جور ببندن دیگه تا معلوم نشه دُز قرصاشو کی بالا پایین کرد. حرم خمینی رو با اون همه پول و نذورات دادن به سید حسن بی غیرت ، یه پُستی هم به ننش میدن به عنوان حق السکوت همه ی این سال ها . دنیا بدون شما چقدر جای زیبات ی بود برای زندگی
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

این موجودات منحوس همه دمشان بهم وصل است و با هم ازدواج میکنند
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

سید احمد خمینی از یک خوک کثیفتر از یک گراز وحشی تر از یک روباه حیله گر تر و خلاصه یک شیطان واقعی و بسیار بزدل بود حتی پدر نامردش خمینی جانی به اندازه یک سگ برایش ارزش قائل نبود و عقده ای شده بود و آخرین که خمینی عقلش را از دست داده بود و خونخواری اش تقلیل یافته بود تمامی اعدامها را او سازمان میداد و حتی او بود که همه ان بلاها را سر آقا منتظری آورد و آخر هم سم خورش کردند و رفت تو بغل پدر بی پدرش
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

یعنی ایشون هنوز بیوه است ؟ قصد خاصی‌ ندارم فقط پرسیدم
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
۶۲
lehrte - هانوفر، آلمان

اماده جهاد نکاح در راه اسلام شده
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
اینطور که از یک آشناى در رابطه ، شنیده بودم ، در روضه هاى زنانه یا مولودیهاى مرتبط با بیت خمینى دجال ، ایشون رقص فوق العاده زیبایى میکرده که همه حاضرین انگشت بدهان و هاج و واج میشدند! البته زمان این داستان مربوط به قبل از سقط شدن شوهر جنایتکارش هست!. با این وجود اگر قرارى بر وزیر شدن این خانم باشه ، میشه وزیر فرهنگ و هنر! شاید هم ارشاد!!
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران
اون کلمه "مرحوم" منو کشته!! از دید من "به درک رفته" محسوب میشه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
۶۴
mehdi-sadigh - دوسلدورف، آلمان
اینو باید مربی شنا کننش تا از تجربیاتش بنحوه احسن استفاده بشود فکر کنم چندنفره حسابی شنا یاد میده
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
ایران به دست سیدها و مشتی خودفروخته اداره میشود ...
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
اگه وزیر نشه حتما بزیر میشه ! :o
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.