عکس روز : سید محسن دهنوی و خانواده اش به ایران بازگشتند

سید محسن دهنوی  که برای استفاده از فرصت مطالعاتی عازم کشور آمریکا شده بود و با ممانعت مسئولان این کشور برای ورود به خاک آمریکا مواجه شده بود به کشور بازگشت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بگوید برای فرصت اشوب و توطئه به امریکا سفر کرده بود. چون در ایران بیشتر از همه جا فرصت مطالعه خواهد داشت.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

دکتر جان سفر بخیر! خوش گذشت!؟ عرقت که خشک شد ، حتماً یه پا بوس امام رضا و حضرت معصومه هم بُرو که نذر آمریکات ، قبول بشه!
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

یک زمانی‌ یه خرفت پیر بی‌ سواد هندی‌زاده ایی که حرف زدن بلد نبود گفت ( امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند )و یک سری خرفت تر از اون گور بگوری هندی‌زاده هم ،قرقره میکردن که اره، امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند ،باز بگین آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند ،،دکتر بسیجی‌ (زرشک) دست از پا درازتر با یه تیپا انداختنش بیرون ،حالا باز برین خودتون پاره کنین بگین آمریکا .هیچ غلطی نمی‌تواند کند .هاهاهاهاها.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
۳۵
Slimshady - طهران، ایران

تروریست محمدی ، به شهر خود خوش آمدی . قهوه ای خیلی بهتون میاد .
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

این بدترین و بالاترین مجازاتی است که میتوان برای یک انسان تحصیلکرده اکادمیک در نظر گرفت. البته اینها ممکن است از زاویه دیگر بان نگاه کنند و بان افتخار کنند.مهم نیست که این جناب دکتر و اعوان و انصارش چه خواهند گفت و چه فکر می کنند. اما برگشت یک فرد همراه با زن و بچه انهم از یک مسیر طولانی بدترین مجازات است. راحت تر بگویم مال بد بیخ ریش صاحب
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

این آدم مدرک دکتراش رو از همونجا گرفته که به باور عمیق مدرک مهندسى دادند!
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل

دروغ چرا تا قبر اه اه اه . منم اگه جای افسر کنترل مرزی بودم ایشون رو جفت پا ریجکت میکردم با این قیافه ها. حاج خانم هم لابد میخواستن برن که دخترهای مایو پوش میامی بیچ رو ارشاد کنن . اینها مسافرت میکنن جایی به هر کشوری بعدش همه فکر میکنن ایرانیها این شکلی هستند دیگه ادم روش نمیشه بگه ایرانی هستم .
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

چرا این اشغال که مطمینم بارها شعار مرگ بر آمریکا سر داده ,عشق رفتن به آمریکا یعنی بلاد کفر دارد.چرا به یک کشور اسلامی نمیرود که از امریکا پیشرفته تر باشد ،لول ..جالبه اون لباس آستین کوتاهی هم اونجا پوشیده هیچ وقت در ایران اینجوری ظاهر نمیشه ،بسیجی کثیف ولایی با اون زن چادری تو آمریکا احتمالا قرار بوده دیسکو هم برن
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

حالا این دپورت هم میشه سابقه مبارزاتی علیه استکبار . بعد هم میشه وزیر و وکیل این کشور.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
۴۲
paksan - ایران، ایران

چهره یکی از عاشقان آمریکا . با توجه به گزارش مرزبانی آمریکا احتمال نود درصد مدارک دانشگاهی طرف با شغلی که در اون بیمارستان بهش داده بودند همخوانی نداشته یعنی ایشون در بیمارستان کودکان میخواسته روی سرطان تحقیق بکنه ولی مدرک تحصیلی نامرتبط داشته خخخ حالا قرار شده برگرده یه مدرک دکترای پزشکی کودکان براش درست کنند که تقلبش رو تشخیص ندهند. میگم الان کار سی آی ای و اف بی آی باید از رابط های این طرف تو آمریکا بخصوص اون دکتری که آمده بود دنبالش و کسی که کاراش رو کرده واسه اون بیمارستان که بتونه خودش رو به آرزوش برسونه توجه و تحقیقات گسترده ای انجام بدهند ...
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
۳۴
A-Taraneh - استوکهلم، سوئد

این آدم ها با سرکوب و جاسوسی و به قیمت زندان، اخراج و ستاره دار کردن دانشجوهای بی گناه و با شعار تو خالی "مرگ بر امریکا" دکتر شدن! در مسیر ایزوله کردن ایران و بی اعتبار کردن پاسپورت ایرانی شدن دلواپشان و سفارت آتیش زدن! سالگرد ننگین و شرم آور اشغال وحشیانه سفارت امریکا رو جشن گرفتن! اون وقت در کمال وقاحت و پستی!!! تا موقعیتی جور میشه پا میشن میرن امریکا! اگر راست میگی بمون ایران پژوهشت رو بکن!!!!!
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. با نظرشما موافقم چون این یارو شانس بهش رو کرده وبزودی خبرش میاد که این چلغوز یا رئیس اموزش پرورش شده یا وزیر یا شاید هم کاندید دور اینده ریاست جمهوری. نام این اشغال رو بخاطر داشته باشید چون از او زیاد خواهید شنید.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
۴۳
گنجور - خرونینگن، هلند

دم آمریکای جنایتکار گرم که این جاسوس را راه نداد.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

به نظر من خوب خاری کردن چون از این آشغالها که اول سرعتشونو سه تیغه میکنند،بعد میشن مزدور جمهوری اسلامی دمشون گرم که دیگه میشناسند،که به چه عنوان هایی مزدور میفرستند.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
۴۲
yasmiin78 - تهران، اردن

اخه این انگلها اروپا رو گند زدند نوبت امریکا شده؟ با اون چادر چاقچوق!!! اون خری که به اینا ویزا داده۱
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

این مزدور انگل بسیجی را باید به همراه زن بچه پلیدش به زندان گوانتانامو منتقل میکردند
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

کثافت لجن حتما سگ توله سومش متولد ا مریکاست .این آدم فروشها هم ایران را چاپیدن هم حاضر نیستن امریکا را ول کنن خودشونو با مدرک قلابی محقق جا میزنن با پول ایران می چپن امریکا اینجا هم بچه پس میندازن تا ماندگار شن بعد میرن ایران میگن مرگ بر امریکا و فرصت را ازجوانهای با هوش ایرانی که دستشون به جایی بند نیست میگیرن و هزار هزار استعداد را تو ایران نابود می کنن. واقعا دست ترامپ درد نکنه .امیدوارم این آدم فروش و زن و بچه اش آرزوی آمدن به امریکا را به گورببرن چون حق خیلی ها را خوردن.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
بازگشت پیروز مندانه دکتر بسیجی از مرز امریکا به وطن اسلامی را به حضرت آقا وامام مهدی تبریک وتهنیت عرض میکنیم یک صلوات بلند قرا بفرست لال از دنیا نری
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
تورا بر جرجیس پیغمبر و امازاده بیژن این هیچ دک و پوز خودش و زیفه ش و کره هاش به دکتر میخورورن؟!این اگر یک کیاه سبز یا عمامه سبز سر بگذاره به زعیم عرب زاده های مفتخور میافته که ملت برای پرستششون میرن سر گورشون! زیفش هم به خواهران گشت ارشاد میخوره که سبیلش را کوتاه کرده.میگن علت اخراجشون بتونی بوده که در کیفس اقای دکتر پیدا کردند ،ظاهرا کیف ماموریش بوده در زندان!
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.