توهین آشکار به حسن روحانی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، در حالی که مردم روزه‌دار تهران فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند، فردی که بلندگو به دست داشت در مراسم خطاب به مردم می‌گوید روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس گفت: آن روحانی را نگفتم روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرفا باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند.
 

این در حالی است که عده‌ای‌نیز در اطراف رییس جمهور حلقه زدند و علیه او شعار هایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و "روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک!" سر دادند.

 
از طرف دیگر در این راه‌پیمایی عده ای اندک نیز دور نایب رییس مجلس شورای مجلس نیز جمع شده و شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سردادند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آتش به اختیاراى رهبر الدنگ هستند دیگه ! حالا اولشه!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

دنبال چیزی نگردید این همان آتش به اختیاری بود و هست که خامنه ای روس گرا دستور آن را داد و اینکه درروزهای چه اتفاقاتی رخ خواهد داد باید منتظر بود . خامنه ای عصبانیت خودش رو از مردم رو با جایگزینی سر روحانی خالی میکند !!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

این آتش به اختیاری هم شده دردسر قرن بیست و یکم.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
۶۵
samak - پاریس، فرانسه

در کشوری که نه رئیس جمهورش ونه پارلمانش ونه دادگستریش بی حساب و کتاب است توقع بیشتری نباید داشت
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

البنین باید به یاد داشت که روحانی بنی‌صدر نیست و علی‌ چلاغ هم خمینی نیست. آن موقع عده طرفداران خمینی زیاد بود و آنها خود به خود به خیابان میریختند. حالا باید با تطمیع و به زور عده‌ای را جم کرد.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
۴۶
صحرا ش - تهران، ایران

این توهینها در حقیقت خطاب به بیست و چهار میلیون ایرانی هست که به آقای روحانی رای داده اند! هنوز از سوزش نیفتاده اند خ خ خ
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

دم روحانی گرم ،خوب تو حال این عقبموندهای ساندیسی زده . کلا از زمان انتخابات مجلس و خبرگان که هر چی هم خامنه ای رد صلاحیت کرد باز هم جواب نداد .در مجلس خبرگان ,مجلس شورای عربی و شورای شهر و این آخری هم ریاست جمهوری ثابت شد که مردم به کسی رای میدن که خامنه ای دوست نداره،و اشغالهایی چون محمد یزدی و تمساح یزدی به خبرگان راه نیافتند که همه اینها خامنه ای و ساندیسی را بدجور عقده ای کرده که نمونه اش لالیتای .. پاک قات زده و کاملا از مخ تعطیل شده و دری وری میگه طفلک
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

١٦ میلیون طرفدار آقای رییسی و طیف وسیعی از رای دهندگان به روحانی که در زمره محبین رهبر ایران هستند به زودی چنان میدان را بر این الدنگ تنگ خواهند کرد که از عملکرد شرم آور خود خسته شده و پشیمان گردد . نظام آنقدر تحمل خواهد کرد و به او میدان خواهد داد که خود او با دستان خویش پرونده اش را سنگین تر کرده و ماهیتش را برای شماری از علاقه مندانش که هنوز ذات و ماهیت او را نشناخته اند آشکار شود همانطوری که دو سال با کروبی و موسوی مماشات شد و هشدار شنیدند اما گوش ندادند. اینبار اما برخورد با پسمانده هاشمی از نوع برخورد با موسوی و کروبی نخواهد بود و بدین ترتیب ملتی که این لیاقت را داشت تا صاحب رییس جمهوری شود که بر حل مشکلات اقتصادیشان تمرکز کند، دچار شخصی شد که به علت ناتوانی در حل معضلات مردم در جستجوی تنش زایی در قالب ارائه سخنرانی های پوچ و بی هدف است. کسی که ادعا میکند صاحب چنان تشخیصی است که همیشه به دنبال حل بحرانها از طریق تدبیر و عقلانیت بوده امروزه کوچکترین عقلانیتی در رفتارهایش از او دیده نمیشود. عقلانیت او تنها هنگام جلوگیری از واکنش برای دفاع از شهدای دیپلمات ایران در افغانستان بود
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

بزدلی که وقتی دیپلماتهای ما را کشتند به قول خودش با اولین پرواز خود را به تهران رساند تا جلوی هرگونه اقدام نظامی را بگیرد. بزدلی که در جریان شهادت مظلومانه صدها ایرانی در عربستان لام تا کام حرف نزد و حالا همین بزدل ادعا میکند که پاسخ به داعش حاصل تصمیم و اقدام او بوده. واقعا کسی پیدا میشود که این گفته او را قبول کند؟
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
گرگ وقتی در آستانه مرگ باشه دور و برش اونو جدی نمی گیرن !! خامنه ای اون اهمیت قبلش رو از دست داده این خوشنام تاریخ ایران مرگ هم ادبش نخواهد کرد او می خواهد همه چیز رو با خود غرق کند و شاید یه قیصریه رو بخاطر یه دستمال به آتش بزند همچنان که خمینی گور به گور شده هم اینکار رو و نه به این وسعت انجام داد !! مدعیان خدایی در طول تاریخ این کارها رو کرده اند !!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
اگر سر وقت رهنمود های گهربار همین حجت الاسلام روحانی را (که بیشتر مایل است او را دکتر بنامند تا حجت الاسلام!) بکار بسته بودند و در نمازهای جمعه چوبه های دار برپا می کردند تا تأثیرش بیشتر باشد !حالا دیگر امروز نه بلندگو یی بود - و نه بلندگویی(کسی که جرؤت کند صدایش در بیاید!) - روحانی همیشه سوار بر مردمی می شود که حافظه تاریخی نداشته باشد . فرقی نمی کند حالا یاا این روحانی باشد یا آن یکی روحانی!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد