عکس روز : احمدی نژاد و همسرش در کنار سفره هفت سین

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

جفتتونو موش کور بخوره که نبینه چی خورده!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

این زنش هست یا پسرش ؟ 😂😂😂
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

از رو لحافی بجای چادر استفاده کرده
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

چندش آور !!! خصوصاً وقتیکه فکر میکنم ، این خس وخاشاک واقعى هشت سال خیر سرش رئیس جمهور بود و هشتاد سال مملکت از هر حیث عقب افتاد!!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
۴۰
11david - لندن، انگلستان

حاجی خانم به شما گفته دکل نفت کجاست یا داداش اکبرمون چرا باید توی استخر سکته میکرد
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

واقعاً شرمنده می شوم وقتی فکر می کنم این بوزینه بی لیاقت 8 سال رئیس جمهور کشوری بوده که در تاریخ آن را بعنوان یکی از کهن ترین کشورهای جهان به حساب می آورند. از افتخارات بزرگ این بی وطن: مفقود شدن چند صد میلیارد دلار پولهای ملت، گم شدن دکل نفتی، اختلاسهای آنچنانی که در هیچ کشوری سابقه نداشته، اعطای شغلهای آنچنانی به یک مشت آدم بی سوادتر از خودش، بردن گله ای از افراد خانواده و اقوام و دوستانش به نیویورک با هزینه ملت، بذل و بخشش حاتم طائی وار او به یک مشت زالو و انگل جامعه، انگلیسی احوالپرسی کردن او با رئیس جمهور وقت روسیه، و هزاران مورد دیگر. این بوزینه آنقدر بی شخصیت است که او را در محافل به لجن کشیدند و به او گوجه فرنگی پرتاب کردند اما هرگز به روی مبارکش نیاورد و ننگ و خفت را به جان خود خرید!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

لباس و حجاب زن محمود را باش. در فرهنگ عرب که چون همیشه به زیر شکم فکر میکنند زن را باید پتوپیچ کرد تا از نگاه های شهوانی پیروان محمد در امان باشد .
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

ماشالا، سلیقه خانمش در هفت سین چیدن دست کمى از سلیقه خودش در مملکت دارى نداره!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

مموته و مموتى، نوروز مبارک، یه درخت نارگیل براتون کاشتم، خودتون برین بالا و عیدى هاتونو بچینین!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

نمیدونم چرا این دو تا منو یاد باور عمیق و تفکر اسلامى میندازن؟!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
۴۷
Southern Star - سیدنی، استرالیا

ولی خداییش مامان چاوز رو با احساستر بغل کرده بودی ها ناقلا!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

حال می بینید این دولتمردان کشور های مقتدر چگونه ما را به ذلت و خواری انداخته اند. حال می بینید سفره هفت سین سر دمداران کشور اریائی ایران توسط چه کسانی با چه قیافه و تیپی چیده میشود. ایا هیچ توهینی بالاتر از این به ملت ایران داریم؟؟. ایا شما مراسم نوروزی شاه ایران را دیده بودید؟؟ اگر نمیدانید و یا ندیده اید یک سری در همین اینترنت بزنید و خواهید دید . شاید لیاقت ملت ایران همین بوده ما نمیدانستیم.می بینید ملت به چه نکبتی و بیچارگی افتاده اند
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
۴۴
شیرمردان - سیدنی، استرالیا

به نظر میاد دکل نفتی رو زیر این چادر قایم کرده که اینگونه چادر رو چسبیده و این یارو پول چادرش هم از پول حرام تهیه شده. زن لخت مادر زاد به از پوشیده دزد پر ادعاست. حجاب باعث و دلیل پاکی و نجابت زن نیست. ابروی هر چی چادری هست رو هم این زنیکه با اون شوهر بی شعورش برده.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
۴۹
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

ما ملت چقدر بدبختیم که اینها بر ما حکومت کنند،لعنت تو روحت خامنه ایی ،احمقی نژاد صبرداشته باش دکل نفت را از حلقومت میکشیم بیرون .لعنت بر جمهوری اسـ... چپاولگر ،به پایان این حکومت ننگین نزدیک است.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] اینکه از دو تا کاربر که در این صفحه پیامی نگذاشته اند اسم برده و مسخر ه شون میکنی کار درستی نیست،شاید اینجا نباشن تا جوابتو بدن تا ببینی میمون هرچی- سبکتره - بالا رفتن از درخت نارگیل واسش آسونتره بشرطی که کاکتوس نباشه،اگه هم اون بالا گیر کردی با یه سرسره فتحعلیشاهی میتونی صاف سر بخوری تو بغل اهل فن!.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

اسب آتش - سیدنی، استرالیا حالا تو چرا جا زخمت خونریزی کرده . :o :o :o :o :o نکنه تو هم مثل مموت از درخت نارگیل میری بالا با دستمال یزدی
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. مگر شما کاری دیگه هم از این سبک عقل تا حالا دیدید جز دلقکبازی! این کارها را نکند که مواجب بهش نمیرسه و امورات زندگیش نمیگذره! کامنتهای اول هنوز 20 تا مثبت نگرفته بودند مال این 40 تا گرفته بود! رسما شغلش همین است چرند بگوید عقده سق بزند و مثبت به خودشون و منفی به هر کی خوششون نمیاد بدند هاها میگن میمون هر چی زشتتر بازیش بیشتر خود خودشه ;)
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::sama128 - شیراز، ایران::] برای اینکه خودم اهل فنم، تکنیکهای فنی رو روی تشک کشتی از سمت مشرق ومغرب همچین پیاده میکنم که حتا میمون بازیگوش سبک وزن هم چاره ای غیر از فرار به روی درخت نداشته باشه.درخت نارگیل که تو کالیفرنیا زیاده،کاکتوس تو شیراز چی؟.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::] دوست خوش ذوق، اون دلقک بیکار یا همون نارگیل چین ما با تغییر نام کاربری از اسقاطی به سبک عار فکر میکنه کمک تارزان شده واسه نجات جنگل! غافل از اونکه عین کاکتوس های اطراف قزوین که با فاضلاب تغذیه میشه،نارگیل های باغ وحش جدیدشون هم از کود انسانی یانکی ها سیراب میشه.نتیجه اش هم تو گفتار و لودگی اش پیداست.البته برای زنگ تفریح موجود جالب انگیزناکیه .
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. اگر به شما خیلى بر خورده که به مموتى انداختم، میتونید فلفل بریزید همونجایى که ایشون میگفت آب رو بریز! در ضمن شما قاچ زین رو بچسب، سوارى پیشکشت. به شما نیومده مزه بریزى، زیاد که به خودت فشار میارى تازه یه چیز آبرو رفته میشى مثل قولوى بیمزه و بچه ننه.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. بابا ،اینقدر خودت رو با مثبت و منفى خفه نکن، مریضتر میشى ها در این ایام عید. برو از طرف من پنجاه تا ستاره کاغذى طلایى رنگ بخر و بچسبون روى پیشونى و سر بدون موت( نخواستم بى ادبى کنم و بگم سر کچلت)! بچسبون تا حسرت نکشتتت.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
هاها سبک عقل جان دلم به حالت خیلی میسوزه چون از مثبت و منفی دادن تا عقده سق زدن در مورد ظاهر کاربران که ندیدی دوست داری خودت را قاطی آدمها بکنی و جلب توجه کنی هاها دربدر تو کل خاندان و آبا اجدادت بگردی کسی را با پرپشتی و قشنگی موهای من پیدا نمیکنی معروف هستم به خوشتیپ :) علاقه اصلا به تعریف کردن از خودم ندارم کسایی که میشناسند خودشون میدونند چون صحبتش را کردی فقط گفتم که وقتی تو آینه نگاه سر کچلت میکنی حسرت بخوری هاها میخوای در مورد کیفیت و عظمت قسمت دیگه ای هم برات بگم حال کنی؟ نه ولش کن یک وقت خیلی احساس کوچکی و حقارت میکنی یا میترسی و پا به فرار میذاری هاهاهاها :)
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
هموطن هیچکس مثل من این دلقک را نمیشناسد از زمانی که با آی دی "مودب الممالک" و "Pahlavi100" تو تالار به همه گیر میداد و فحاشی میکرد که مسئولین مجبور شدند مسدودش کنند و با ده ها آی دی دوباره آمد و همان چرندیات را تکرار کرد و باز مسدودش کردند و تمام مطالبش را پاک کردند، تا الان که فقط کارش اینجا عقده سق زدن و چرند وق زدن و با چند آی دی به خودش حال دادن و مثبت و منفی ها را دستکاری کردن است، خوب میشناسمش و منم که میبینه خاطرات تلخ گذشته اش تداعی میشه و انگار عزرائیلش را میبینه چون به بد کسی گیر داد و فکر کرد این تو بمیری هم از اون تو بمیری هاست خوب میدونه چکار باهاش کردم و خوب میدونم چه جانور مریض و بیماری است، تمام وجودش فقط عقده است بنده خدا تقصیری هم نداره تمام عمرش فقط حقارت کشیده و در زندگی واقعی هیچوقت کسی بهش توجه نکرده و دوستش نداشته و تمام عقده های تلنبار شده زندگیش را باید با تخریب دیگران جبران کنه که شاید کسی بهش توجه کنه و اینطوری در دنیای مجازی جبران حقارتهای زندگی واقعیش بشود یک جاشنی مخالف رژیم هم قاطیش میکنه حله!
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. الان دقت کن چطوری شروع میکنه به کامنتهای خودش تند و تند مثبت دادن و به کامنتهای من و شما منفی دادن بعد که تابلو شد کمی دست نگه میداره و بعد دوباره شروع میکنه! تمام زندگیش همینه و کار دیگه ای نداره و فکر کرده بقیه هم مثل خودش شوت تشرف دارند! خیلی از کاربران جدید هستند و یا دقت نمیکنند ولی من که از اول تاسیس این سایت کاربر هستم این مریض را خوب میشناسم و هر وقت واسه مدتی اینجا هستم چهره پلیدش را به دوستان میشناسانم واسه همین از من اصلا خوشش نمیاد که پته پلیدش را روی آب پهن میکنم! امیدوارم دوستان دقت بیشتری بکنند و دوست و دشمن خودشان را بهتر تشخیص بدهند.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
۵۵
toghrol59 - گنت، بلژیک
اوس محمود؛در کنار همسر کادو پیچ،،چه برقی تو چشای جفتشون،، :)
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] بازم دلیل کامنت گذاشتن به حقیری مثل تو رو تکرار میکنم: اگه کسی تو صفحه ای پیامی نگذاشته بی ادبیه که با تمسخر اسم کاربری اش رو ببری.این روش مذبوحانه آدمای بی هویت و ترسوئی مثل توست که پشت کیبورد تا وقتی جمع رو جمع میبینن شیرن و تو گفتگوهای متقابل چیزی تو چنته ندارن. به مموتی هر چی میخوای بگو مگه این همه آدم که دستش انداختن من چیزی گفتم؟ شایدم حقش باشه ولی به فرد حقیقی قابل دسترسی که غایبه(کاربران سایت) نباید توهین کرد وگرنه مورد توهین واقع میشی. در ضمن بیشتر از هر کس اسم کاربری عوض میکنی، بیچاره مفلوک این کار یعنی چی؟.
‌چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::] دوست عزیز نکته بین ،شما بقدر کافی سنگ روی یخش کردی و دیگه حرفی باقی نمونده ببینیم این سنگ پای قزوین باز چی میخواد بگه! یه چند تا نکاتی رو که این نارگیل چین قبلا در صفحات دیگه نوشته رو ذخیره کرده ام تا وقتش با سند و تاریخ چاپ کامنت بهش نشون بدم که چقدر .. کم ظرفیته ولی الان شما حق رو ادا کردی.من تازه از سر کار اومدم و خسته ام و بیشتر از این نمیتونم چیزی بنویسم. همینطوری تکنیکهای خاص رو روش اجرا کن تا کمی صیقل بخوره خوش دست بشه. تا بعد .
‌چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +475پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +263ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +194عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم