دیسکو بارهای زیر زمینی در تهران - تصاویر

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

انصافا دقت کنید یک جوان رو ببینید که ته ریش نداشته باشه !!! عمرا این مکان حتى زیر زمین باشد. تک تک شان إز مامورهاى سپاه و اطلاعات هستن ! شرم بر این حکومت مردم فریب
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
۶۵
samak - پاریس، فرانسه

این عجق وجقها، همان بهتر که در زیر زمین بمانند، لیکن همان بهتر که در همان جای بخسبند تا از نحوس وجیهایشان دل آدمیان مکدر نگردد!!!
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

چقدر قیافه ها یک شکل و وحشتناک شده 😱
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

کشور ناب اسلامی از طریق شیعه lol . خودمان هستیم این دختر خانم ها واقعا با این جراحی ها چهره هایشان وحشت ناک شده بجای زیبا شدن . نتیجه چهل سال بگیر و بند و کنترل و فشار و لج بازی مردم همین هست . بهرحال با احترام به همه عزیزان هموطن تا جاییکه به کشور و مردم خیانت نکنند و مشغول چپاولگری و اختلاس و فساد نباشند مثل سران فاسد کشور.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل

همسر من ایرانی نیست و این عکسها رو دیده میگه توی ایران چرا همه دخترها یک شکل و یک قیافه هستند ؟؟؟!!! چی بگم ؟؟؟ فکر نمیکنم کسانی که این جور جاها رو راه میندازن اینقدر احمق باشن که اجازه عکاسی بدن .چون اتوماتیک این چهره ها الان برای دولت شناخته بشن و اگه دستگیر بشن جای کلاب لو میره. یا اینکه واقعا ایران نباشه یا اینکه اگه باشه ادمهای خود دولت باشن که عین خیالشون نباشه عکسها رو دولت هم میبینه .
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

شما که اینها را لو دادی
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
۳۷
SHAYAN96 - تهران، ایران

این عکس ها تو ایستاگرام زیاده همین اشخاص عکسهاشون تو پیجشون قرار می دهند ولی خدایی چه قیافه هایی درست کردن انگار اومدن هالووین
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

ازخداوند شاکر هستم .که حداقل فرزندانم تو ایران بدنیا نیامدند...درجامعه ای بیمار و ....
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

این عکسها را رهبر معظم جهان اسلام حاج سید علی خامنه ای ببیند و خجالت بکشد . ببینید چه جوانهای را تربیت کرده جمهوری اسلامی ! اکثر مردم ایران و بخصوص جوانان حکومت اسلامی را نمی خواهند چون پایبند به فرامین دین اسلام نیستند . بی خود 38 سال است اخوندها بر ملت ایران حکومت اسلامی میکنن , البته ضربه ای که اخوندها به دین مبینشان زدند که هیچ کافری نمی توانست این ضربه را به اسلام در ایران بزند.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

به اینها فقط یک اسم برازنده است > انگلهای اجتماع< همان بهتر بقول ان دوست عزیز که در زیرزمین بمانند و بیرون هم نیایند.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
۴۲
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان

[::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. دوست عزیز در ایران سیاسی نباشی و علیه رژیم حرف نزنی کسی دنبالت نمیگرده.اگه روزی برای بقای رژیم ضروری باشه آخوندها .......رو هم حراج میکنن.این خبرهای دستگیری که گهگاه میشنویم هم فیلمشونه وگرنه از خداشونه جوونها همه دنبال این کارا باشن. خداییش میفهمم جلوی زنت چه جوری میشی وقتی ازت اون سوال رو میپرسه چون منم همین مشکل رو دارم.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
عفت و حجب و حیا و اعتقادات مذهبی در دوران پهلوی که همه چیز ازاد بود بیشتر از الانه، این تصاویر و مشکلات اخلاقی موجود نشون میده که اگر اخوندا و دین و مذهبشون بر حق بودن این همه در جامعه مشکلات اخلاقی و فحشا و فساد و طلاق و رفتار های زشت در جامعه مشاهده نمیشد، بعد از ظهور اسلام در شبه جزیره عرب که مردمی به غایت بی عاطفه و بی فرهنگ و هوس ران داشت از این رو به ان رو شد و مردمی که چند سال قبل دختر را زنده به گور میکردن با تمسک به دین خدا بر زن ارج نهادن و مرد و زن در جامعه اسلامی به کرامت رسیدن و اسلام بر هر جا وارد شد تمدن و فرهنگ و ادب غنی ان باعث شکوفایی ان جامعه شد مثلاً در مورد ایران پس از ظهور اسلام علم گسترش یافت و اتش پرستی کنار زده شد و در قرن دوم هجری بیشترین مؤلفان کتب دینی ایرانیان شدند و شعرا و فلاسفه و مخترعین زیادی در این کشور پدیدار گشت اما امروزه با حاکم شدن اخوند رافضی هوس باز سراسر جامعه رو انواع کثافت فراگرفته
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران

استفاده از لنز رنگی و چند لایه آرایش ، جراحی های مداوم بینی و گونه و غیره به کجا میبرند سواستفاده گران پزشک و زیبایی و مد ، آیا اینها خلا های ناشی از مهارت زندگی ما را پر می کنند ؟ زیاد شنیدم که طرف بعد از اینکه چهره واقعی خانم رو دیده دلزده شده و حتی کار به جدایی کشیده .
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بیشتر به فشن شو میخورد تا دیسکو و بار! گردانندگان این جور مکانها بطور یقین از خودیهاى رژیم هستند ویا حق وحساب نیروى انتظامى اون محل رو کامل پرداخت مى کنن! اگر کسى براى اولین بار به یک چنین مکانى میخواد بره و آشنایى با چنین چهره هاى ابلیس فُرمى نداشته باشه باید احتمال سکته و سِترجمع رو بکنه!
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

جالب اینجاست که تنها در ایران پس از ظهور اسلام علم گسترش یافت . بقیه جاها علم خشکید
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان

والا من از دیدن عکسا بخوصوص عکس سیزدهمی از بالا وحشتت کردم
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان

- ارواین، ایالات متحده امریکا اقا دمت گرم خیلی باحالل نوشتی
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان
یهچیزو یادم رف ت بنویسم اونم اینکه میگن فلان خاننده زیرزیمینیه یعنی یه همچین جایی زندگی کرده یا میکنه
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

[::باور عمیق - قم، ایران::]. دوست رافضی مون چطورن؟ ان شاء الله خداوند من و شما رو به توحید رهنمون کنه و هدایت . تا قرن نهم هجری ایران که یک کشور مسلمان بود در علوم نجوم و ریاضیات و طب و ادبیات و تاریخ و احکام اسلام حتی از اعراب هم پیشی گرفت، کتب هایی هست بنام کتب سته( کتب شش گانه) این کتابهای شش گانه که دوتای انها یعنی بخاری و مسلم پس از قران صحیح ترین کتابها هستند رو علمایی نوشته اند که متعلق به سرزمین ایران بودن و هنوز که هنوزه تا قیام قیامت هرکس طالب علم و فقه اسلامی باشد باید این کتب رو یاد بگیره که عبارتاند از سنن ابی داوود سنن ترمذی سنن ابن ماجه سنن نسائی و صحیح بخاری و صحیح مسلم . تمامی این شش تن به همراه سیبویه که اولین کتاب صرف و نحو زبان عربی رو نوشت و همچنان کتابی قابل ارجاع هست در کشورهای عربی و مسلمان مورد احترام هست و اسامی این افراد مزین شوارع و خیابانهای کشورهای اسلامیست . خداوند با لطف و کرمش امیدوارم باز هم ایران را مرکز فراگیری علوم اسلامی قرار بده . راستی چند کتاب روافض در جوامع اسلامی و دانشگاهای اسلامی تدریس میشه؟ هیچی ، ایا میدونستی؟؟
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
۵۴
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

زیرزمینی ؟؟!!!!خخخ . کاملا روی زمین هستن اینا و دم در دیسکوهاشون هم محافظ با اسلحه وایی می ایسته از طرف خود سپاه و اطلاعات هم هستن . چرا ؟ خوب معلومه چونکه بچه های حاجی عاقاها و بچه های ری شهری ها و قالیباف ها و لاریجانی ها و ووووو میان اینجا و عشقو حال میکنن با پول نفت مملکتمون و با بیگاری کشیدن از مردمان پایین شهری . ok مشکلی نیست عشقو حالتونو کنین بالاخره چرخه روزگار میچرخه و نوبت ما هم میشه . ولی بترسین از اون روز که در تیر رس اسلحه های ما بچه پایین شهری ها قرار بگیرین . اون روز روز بزرگه آزادیه
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

استاد دانشگاه من همیشه میگفت اگر ایران را دو دستی تقدیم من کنند بگویند همه کاره بشو هیچوقت قبول نمیکنم چون هیچ جوری نمیشود آنرا درست کرد. حالا با دیدن این عکسها به درایت ایشان پی میبرم.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

بعضی این خانمها آدم رو یاد دوران بازنشستگی مرحوم مایکل جکسون میندازند
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن

سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی. یادت باشه اسلام بجز بدبختی فقر جهالت و...هیچ جیز دیگری ندارد. چه با آخوند و چه بی آخوند.مصر قبل از اسلام و مصر بعد از اسلام
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

[::farokhzad - کنت، انگلستان::] ته ریش گذاشتن الان مده . همه جا حتا تو هالیوود ته ریش میزارن. سعی کن چیزی رو به شقیقه ربط ندی .
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] عمری جون، جونت بالا بیاد با دیدن این عکسا.دستت میرسید مثل بقیه داعشیا اینا رو قطع گردن میکردی. اما اینکه معتقدی چون سنی ها از ایران دیپورت شدن پس علم هم رخت بر بست یه چرت گوئی بزرگه،این اخراج سنی ها بقول تو از قرن نهم نتیجه فهم و همون علم بالای ایرانیهاست که حق رو از باطل تشخیص دادن و استقلال خودشون رو از تحت قیمومیت بودن بغداد دارالخلافه امپراطوری عربی جدا کردن.شرف یعنی این . ایرانیان هنوزم درصد بالائی از پردازش علم رو در اختیار دارن از دانشمندان ناسا بگیر تا مخترعان و برندگان المپیاد های علمی و اساتید برجسته دانشگاهای معتبر دنیا،چند تا استاد عرب توشون میبینی؟! اگه اعراب سنی خیلی علوم رو پردازش میکنن پس چرا این وضعشونه.چرا یه میخ نمیتونن اختراع کنن و به آلمانی ها و بقیه غربیها بکمک پول نفت وابسته ان؟اقتصاد،ارتش،بنیادهای اجتماعی،بانکها،پالایشگاهها،کارخانجات وصنایعشون همه دربست مدیریتش دست خارجیهاست؟ بقول اون دوستمون یه به وضع مصر قبل و بعد از حمله عمری های سنی نگاه کن.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
در ضمن نزار از کثافتکاریهای شیوخ سنی مذهب و ایل وتبارشون تو اروپا حتا استرالیا چیزی بگم که دلم از این منافقای دین پره. با کروز میان و چطوری تو کازینوها با اخلاق زنباره شون آبروریزی و ریخت وپاش میکنن
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
۱۰۷
DenaOslo - اسلو ، نروژ
گناه اشتباه و ناشی بازی این دختر و پسر ها گردن جمهوری اسلامی ست ! هیچ ارزشی مهمتر از آزادی برای یک ملت، نیست و هیچ ننگی بدتر از مذهبی زدگی و دیکتاتوری نیست
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
۴۶
صحرا ش - تهران، ایران

چه قیافه های کریه المتظری! از زیبایی هیچ بهره ای نبردند جراحی هم نتونسته ریختشون رو بهتر بکنه.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
۴۴
kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

من نمیدونم از اون بالا کامنتها رو خوندم تعجب میکنم همه از شکل و قیافه دخترها و پسرها ایراد گرفتند هیچ کس از اختلاف شدید طبقاتى مابین اقشار جامعه نگفت !!!! وا اینکه بعضى ها دارند و متاسفانه بعضى ها اصلا ندارند !!!!
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
۵۰
reza1353 - همدان، ایران

خدایی اینا با این قیافه هایی که کلی پول بابتش میدن فکر میکنن قشنگن. فقط آرزو میکنم تو خواب کسی نیان.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
۷۰
senator x - تهران، ایران

من کاری بقیافه ها و جراحیها ندارم,هرکس اختیار خودش را دارد ولی موردی که شدیدا نظرم را جلب کرد اینبود که ابدا حال و هوای آدمها و مهمانیشان رنگ شادی نداشت و تماما سرا پا عقده و بیماری روحی بود,برای این نسل و طرز تفکربیمارگونه شان,واقعا متاسفم و اگربا طرز آرایش درجامعه ایرانی یا خارجی ظاهر بشوند,بیشک بآنان بصورت زنان خیابانی مینگرند
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
ایرانیها انگار بیشترشون تصادف شاخ به شاخ داشته اند. همه از سمت دماغ رنگ دارند
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
۶۱
sohane qom - قم، ایران
زن من هم ایرانی‌ نیست، ولی‌ احتیاج به توضیح هم ندارم که بدم، چون ایرانیها تو خارج هم همین شکل هستن
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
۳۴
parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. یعنی از طرق اسلام سنی میرفتیم اوضاع بهتر بود ؟ مثلا زنها و دخترانمون باید تو جهاد نکاح شرکت کنن و یا مثلا از فتوای اون مفتی پیروی کنیم که میگه اگر جایی بودید و غذا پیدا نکردید میتونید زنتون رو بخورید و یا مثل عرعرستانیها تو خونه میموندن و زنده بگور میشدن و یا تنها هنرشون میشد یاد گرفتن رقص مستهجن عربی و یا مثل ترکیه که یک کشور سنی ست ، روسپی گری رو براشون ازاد میکردیم و ازشون مالیات میگرفتیم و قسمتی شو به امور خیریه و دادن افطا ری در ماه رمضان اختصاص میدادیم . کشورهای اهل سنت خیلی اوضاعشون از ما بهتر نیست که بدتره .
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
۳۴
parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. من تو یکی از دانشگاهای معتبر نیویورک درس خوندم و هنوز هم ارتباطم رو با درس و دانشگاه از دست ندادم . از هر ملیتی استاد دانشگاه دیدم ولی از کشورهای عربی اهل سنت هنوز حتی یه کارمند ساده متصدی کتابخونه دانشگاه تا حالا ندیدم و این همه برمیگرده به سطح بالای کتابهای اهل سنت در دانشگاههای اسلامی شماست. بالاترین شغلی که اعراب در جامعه نیویورک دارند بقالی و تنباکو و قلیون فروشی یه و همونجا هم میخوابند مصری ها و لبنانیها هم کاباره همراه با رقص عربی دارند و یا کیوسکها متحرک غذا فروشی دارند ولی هر موقع بحث پزشکی و بهداشت میشه ، این ایرانی ها هستند که میان رو صفحه تلوزیون و از نظراتشون استفاده میشه . همه اینها بر میگرده به اینکه ما از نعمت تعالیم اهل سنت بی بهره هستیم .
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
۳۴
parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ١)دانشگاه گندی شاپور که بعدها بخاطر نقص در زبان عربی به جندی شاپور تغییر نام داد،یکی از مراکز علمی قبل از اسلام در ایران بود که منابع علمی و کتابخانه ان توسط عمر ابن خطاب به آتش کشیده شد چون تنها تعالیم قران را برای سعادت انسان کافی میدونست ٢)این اسلام بود که زن رو در خانه زنده بگور کرد چه اینکه شما ترجیح میدی همسرت همیشه در خانه بمونه و هرگز بیرون نیاد و همین اخیرا مفتیهای عربستان زن رو حیوان دو پا نامیدن و خوردن زن بهنگام نبود غذا در بیابان برای مرد رو جایز شمردن که خبرش تو همین وبسایت بود در حالیکه قبل از اسلام زن دارای جایگاه اجتماعی در جوامع بیابان نشین عربی داشت مثل خدیجه که تاجر بود و زن دیگری که در شرق عربستان ادعای پیغمبری میکرد و زمانی پیروانش از محمد بیشتر بود٣) مسلمانان کاملا ضد تمدن عمل میکنن و به هر جا که رسیدن سعی در تخریب اماکن و فرهنگ و زبان سرزمین اشغالی میکنن ( به نقل از ابن خلدون نویسنده سنی ) و یا بهترین نمونه داعش اهل سنت.
‌چهارشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم