فال روز یکشنبه ۵ مارچ - ۱۵ اسفند.

فروردین
 

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

 
حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است
 
طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است
 
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.
 
اردیبهشت
 
با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.
 
می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب
 
می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب
 
تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.
 
خرداد
 
ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی انعطاف پذیری می توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.
 
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست
 
پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست
 
تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.
 
تیر
 
شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.
 
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
 
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
 
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
مرداد
 
در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.
 
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
 
از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
 
تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
 
شهریور

 
اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.
 
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
 
گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
 
تعبیر:با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.
 
مهر
 
شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.
 
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
 
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
 
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
آبان
 
امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان "مبتکر و مخترع" شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.
 
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
 
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
 
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.
 
آذر
 
یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است!! حتی اگر انتظارش را نداشته باشید. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می‌شود که لذت وخوشی وارد زندگی‌تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛ اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.
 
مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت
 
پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت
 
تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
دی
 
امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینکه حتی دیگران بفهمند که شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب کنید. امروز برایتان بهتر است که آرام تر کار کنید و حتی اگر کارهایی است که ممکن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است که بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.
 
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
 
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
 
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
بهمن
 
شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل کار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام‌تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می‌باشد.
 
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
 
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
 
تعبیر:زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
 
اسفند
 
رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.
 
لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است
 
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است
 
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.