به لطف خدا در بهشت با حوری‌ها ازدواج خواهم کرد!

در اسناد یافت شده توسط رویترز، روایت‌های دسته اولی از تروریست‌های انتحاری داعش پیدا می‌شود که ما را به درون ذهن جوانان داعشی هدایت می‌کند.
 

به گزارش فرادید به نقل از آی بی تایمز، در سالن یکی از مجموعه‌های آموزشی داعش در شرق موصل، نامه دست‌نوشته‌ای یافت می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «خانواده عزیزم. لطفا مرا ببخشید. ناراحت نباشید و لباس‌های سیاه عزا را به تن نکنید. از شما خواستم تا تدارکات ازدواج مرا فراهم کنید ولی این کار را نکردید. بنابراین به لطف خدا در بهشت با حوری‌ها ازدواج خواهم کرد.»

 
نامه فوق را یک دانش‌آموز به نام “اعلا عبد الاکیدی” پیش از خروج از مجموعه و انجام عملیات انتحاری علیه نیروهای امنیتی عراق در سال گذشته نوشته است.
 
نامه اکیدی هرگز به دست خانواده‌اش نرسید. نامه او همراه با ده‌ها نامه دیگر در همان‌جا باقی مانده بود. داعش از ماه اکتبر و در پی حمله ارتش عراق به تدریج کنترل شهر را از دست داد. علاوه بر آن نامه‌ها، تروریست‌های داعشی جزئیات هویتی ۵۰ نیروی خود را که در دفتری ثبت شده بود، در داخل ساختمان متروکه جا گذاشتند. گرچه سال تولد تمام افراد ثبت نشده بود و تنها حدود ۱۰ نفرشان عکس داشتند، اما می‌شد استنباط کرد که اکثرشان نوجوان یا جوان حدود ۲۰ ساله هستند.
 
بر روی سربرگ آن نامه نوشته شده بود: «دیوان سربازان، گردان شهدا.» [دیوان الجند؛ کتیبه الاستشهادیین] آدرس گیرنده نامه نیز آدرس خانه خانواده آن پسر در غرب موصل بود. اکیدی حین عضویت در داعش احتمالا ۱۵ یا ۱۶ سال سن داشته است. شرکت در عملیات انتحاری از جمله فعالیت این افراد بود.
 
اکیدی پس از پیوستن به داعش به ندرت با خانواده‌اش دیداری داشت. وی در آخرین سفر خود به خانه، به پدرش گفت که قصد دارد عملیات انتحاری را در پالایشگاه نفت بیجی، در جنوب موصل، انجام دهد. آنجا نیروهای داعش در حال جنگ با ارتش عراق بودند. او به پدرش گفته بود: «من به دنبال شهادت می‌روم.» این جمله را یکی از اقوام اکیدی گفت ولی از ما درخواست کرد تا نامش فاش نشود.
 
چند ماه بعد، نیروهای داعش به خانواده اکیدی اطلاع داده بودند که پسرشان به خواسته خودش رسیده است.
 
اسناد یافت شده می‌تواند روزنه‌ای جدید را به طرز فکر نیروهای جوان داعشی که با ایدئولوژی فوق افراطی آن خو گرفته‌اند، باز کند. اغلب آن نوجوانان و جوانان اهل کشور عراق هستند اما چند نفری نیز از اتباع ایالات متحده، مراکش و هند در میانشان دیده می‌شود. بر اساس اسناد، اکیدی در یک دسامبر ۲۰۱۴، یعنی تنها چند ماه پس از اشغال موصل توسط داعش به عضویت این گروه درآمد. پدر اکیدی پس از شنیدن این خبر به شدت ناراحت شد.
 
رویترز در اتفاقی نادر با خانواده‌های تروریست‌های انتحاری داعش تماس گرفت. آن‌ها تایید کردن که فرزندشان به عضویت داعش درآمده و در طول چند ماه کشته شده است.
 
آن مجموعه آموزشی داعش متشکل از سه ویلای تصاحب شده است که دیوارهای بینشان برای دسترسی بهتر سوراخ شده بود. پوسترها و جزوات آموزشی داعش در سراسر ویلاها قابل مشاهده است. بر روی دیوار یکی از ویلاها متن زیر نوشته شده بود: «برادر جهادی، لطفا به سکوت و نظافت احترام بگذار.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان

دین اسلام سراسر دین سکس و تجاوز است ، حتی بعد از مرگ هم از خدای مدینه انتظار دارند که برایشان حوری آماده کرده باشه و در اختیارشان قرار دهد البته خدای مدینه خودش به آنها وعده داده و وظایف و شغل خودش رو مشخص کرده.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

خطرناک ترین کلمه ای که تا حالا شنیدم "ایمان" است. یعنی عقل و منطق تعطیل!!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

آی دلم میخواد که زندگی‌ پس از مرگ واقعی‌ باشه تا وقتی‌ این خر هارو دیدم بهشون بگم زرشک!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

ببین اسلام با حوریان بهشتیش چطور جوونها را به نیستى و نابودى مى کشونه، البته بگیم افیونى که کاسبان مذهبى براى دستیابى به اهداف مادى ونا مشروعشان ، مذبوحانه از اون استفاده میکنند!!!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۹
۳۶
آنتیکور - بروکسل، بلژیک

این بهشت و حوری های بهشتی رو که جمهوری اسلامی 35سال پیش در جنگ با عراق استفاده کرده بود و بسیجی و ا رو با این حرفها توی میون مین و جلوی تانک ها میفرستادن چیز جدیدی نیست دین یعنی همین استفاده کلامی از خدا و بهشت بنفع شخص یا گروه خاصی از قدرت . هزاران سال هم قدمت داره
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

بدونید اگه اون دنیایی وجود داشته باشه ۱۰۰٪ جاتون تو جهنمه و خدا میله های اتیشین و قطوری رو حواله تون میکنه
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی

ab shangooli - لندن، انگلستان. دوست عزیزم باور کن دین اسلام این نیست که اینها پهنش کردند نه دین داعش اسلامیه و نه دین آخوندا . دین اسلام را باید از نو شناخت .
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
ab shangooli - لندن، انگلستان. دوست عزیزم متاسفانه داعشی ها و آخوندا برای اهداف نحیس خود دین را سکسی و پست معرفیش کردند کما اینکه اسلام اصل از این ها بدور است
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. عزیز دل برادر، فریب چند نفر رو بخوریم که همه شان میخواهند اسلام ناب، واقعى محمدى را به ما معرفى کنند؟ چرا اصل مطلب را فراموش میکنید؟ شما انسان خوبى باش و خیانت و جنایت و مردم آزارى نکن، من گارانتى میکنم که اگر مسلمان نباشى هم، جایت در بهشت است.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان
نه عزیزم اتفاقا دین اسلام همینه ، دین اسلام همونطوری که خودش گفته دین تجاوز است ، سوره نسا آیه ۲۴ رو بخون و بعد بگو که تو هم از اون دسته آدمهای گول خرده هستی‌ که قران رو به فارسی نخونده بودی یا همه چیز رو خیلی‌ خوب میدونی‌ و داری سر دیگران کلاه میذا‌ری و ماله کش هستی‌.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان
مثلمان واقعی داعش ای‌ها هستند که دین اسلام رو اجرا میکنند ، کتاب قران رو به فارسی بخونید لطفا
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
دوستانی که منفی و مثبت میدن لطف کنند منطقی و سنجیده اینکار کنند نه از روی احساس !
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
غافل از اینکه به درک واصل شده ! نطفه حرام ! میره اونجا میبینه اى دل غافل یه یرى سیبیل کلفت منتظرش هستند. خخخخخ ! سلامت باشین !
یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.