انفجار موشک اس ۳۰۰ لحظاتی پس از شلیک

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
ziba shar - استکهلم، سوئد

کپی‌ هست ساخت چین همین یه ذره هم رفت بله غنیمته :)
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

موشک ذوالفقار نبود ?
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
دفعه قبل من می گفتم این ها اسباب بازی های روس ها هستند که داده اند دست بچه های ایران، یک عده غمگین شده بودند، اگر راست می گویند اس 400 بدهند که با مدر روز جور در بیاد، ترکیه اس 400 خریده برای عصر حاضر نه برای قاب گیری و نمایشی مثل ایران .
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
۵۸
احد-بزرگ آقا - برلین، آلمان

به درد شب چهارشنبه سوری میخوره.😂😂
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۶۵
Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. پس دفعه قبل هم مزخرف نوشتی.چرا که اولا S300هنوز هم از پیشرفته ترین سیستمهای ضد موشکی جهان محسوب میشود و دلیل تاخیر در تحویل آنها به ایران و موانع و مخالفتهای متعدد هم گویای همین قضیه است.و دوم اینکه ترکیه آرزو و تمایل به داشتن S400 دارد ولی فعلا که روسیه به آنها نه S300 فروخته و نه S400 .ترکیه عضو ناتو و رقیب روسیه محسوب میشه و روسیه ملاحضات زیادی در اینکار خواهد داشت.
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
۵۴
نیایش - تهران، ایران

شبیه توپولوفهاشون بود اینها رو هم انداختن به ایران :)))))
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
۷۰
senator x - تهران، ایران

موشک ایرادی نداشت,کش پرتاب کننده ضعیف بوده
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
۶۱
آبادان بریم - کپنهاگ، دانمارک

خاک بر سر مسئولین دزد بکنن .زمان شاه ایران بهترین سلاحهای مدرن دنیا رو خریداری میکرد نمونه اش تانک چیفتن از انگلیس فانتوم 4،5 از امریکا وتامکتf14هاورکرافت و ناوهای جنگی از انگلیس وفرانسه .قدرت مطلق منطقه ویکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا با پیشرفته ترین تجهیزات جنگی بودیم اما حالا 800میلیون دلار میدیم تجهیزات فرسوده تحویلمون میدن .
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
۶۱
آبادان بریم - کپنهاگ، دانمارک
تمام این تکنولوژی روسها رو که میبینید همه رو مدیون دانشمندان آلمانی ائیکه در جنگ جهانی دوم بعد از پیروزی بر آلمان با خودشون به روسیه آوردن الان دارن پزشو میدن
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
اسکاد های آمریکا هم واسشون این اتفاق بارها افتاده. درود بر مدیا که خوب چاله ها رو پر میکنه!
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا::]. آره شما راست هم گوید. س۳۰۰ پیشرفته است . خودت هم این را باور داری؟ س۳۰۰ سال ۱۹۷۸ ساخته شده ۲۷ سال پیش. حتا ترقه ساخت سپاه هم مدرن‌تر است . ۲۰ سال منتظر صادر هستید. رویت نمی‌‌شود گوی . دولت امام زمان تنها روسپی دنیا می‌‌باشد که با آلودترین دولتهای دنیا می‌‌خوابد نه تنها پولی‌ نمی‌‌گیرد .بلکه باج هم می‌‌دهد. آخر پوتین هم شد مشتری ؟. به تمامی کشور‌های هم جوار س۴۰۰ فروخت. گذشته از این ف‌‌۲۴ امریکایی ۱۵ سال پیش ضد این را سوار کرده‌اند . نادانی تا چقدر ؟
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::] حالا شما چرا اینقد سنگ روسها رو بسینه میزنین ؟ جنس بنجل میندازن به بیت عاغا و با یه موشک سایت و موشک و چند میلیارد دود میشه میره هوا بعد ازشون دفاع هم میکنین ؟ بابا شماها دیگه کی هستین ؟.
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
۶۵
Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شما زیر آدیدی زرتشت مخفی شدی ولی مشخص است یا پان ترک هستی یا پان عرعر. محض اطلاعات شما..بله هر کودکی متواند با یک سرچ حتی در ویکیپدیای رایگان متوجه شود که سیستم S300هنوز یکی از پیشرفته ترین سیتمهای ضد هوایی در جهان محسوب میشود.خداوند شاهد است من طرفداری حکومت ایران را نمیکنم.اما اجازه نمیدهم عده ای وطن فروش بی بته و عقده ای در لفاف مخالفت با حکومت ایران حقایق را تحریف کنند. گور پدر پوتین فاشیست و طرفداران مذهبی اش در ایران.ولی برخی سلاحهایی که آنها میسازند و ایران بدست آورده از جمله S300 جدا از اینکه چه سالی تولید شده اند جزو برترین ها میباشد.شما اگر میتوانی با ذکر منبع خلاف آنرا ثابت کن؟. یا فقط به ما بگو چه سیستمهایی پیشرفته تر از S300 داریم.این سیستم میتواند تا صد فروند از پیشرفه ترین جتهای دنیا را همزمان هزارها کیلومتر دورتر ردیابی و مورد هدف قرار دهد.فقط هواپیمای ردارگریز B2 است که از دید آن پنهان میتوند باشد. و برای اطلاع شما. خیر مزخرف نگید هیچ کشوری در منطقه جز خود روسیه S400 ندارد.دروغ نبافید و برای ادعاهایتان منبع ذکر کنید.
‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::] به دلیل که رسانه های جمعی دنیا و افراد الینه شده گوش بفرمانشان از چمله خودت بطور یکطرفه آمریکا و اعمال و تجهیزات و تلاشهاشون رو خیلی زیادی قبول دارن ولی اگه درطرف مقابل حرکت یا اختراعی هر چند کوچک اون رو ناچیز نشون میدن تا فلسفه ارعاب و تلقین جمعی به نفعشون ثمر بده.بهمین خاطر با تبلیغات و مانور یکطرفه روی چیزی که هدف مشکوکی پشت سرش باشه مخالفت میکنم.در ضمن روسیه هر چند پدر سوخته باشه که هست ولی منافع امنیتی ایران که مقدم بر تمایلات سیاسی ماست فعلا اینو اقتضا میکنه.
‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.