آخوند : گوشت به حضرت محمد گفت یا رسول الله منو نخور که من مسمومم

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
آزاد اندیش۳۳۲۲ - یورک، انگلستان

این نشون می ده که وقتی محمد گرسنه می شده علم لدنیش از کار میفتاده.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

آخر مگر می شود آدم آنقدر بی شعور و خالی بند باشد! مگر پیغمبر فرستاده خدا نبود که تمام وظایفش بوسیله فرشته ها به او وحی می شد؟ پس چطور خدا مستقیماً در این خصوص برای او وحی نفرستاد که از خوردن گوشت سرباز کند و به گوشت زبان داد که به او اخطار دهد؟!! اگر اینطور هست چرا خوشه های انگور زبان باز نکردند که به امام رضا و بیشتر امامان هشدار دهند که انگور را نخورید که مسموم است!! میشه بری واسه خودت بیسواد الاغ (ببخشید اگر به الاغ توهین شد)؟!!!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

کاشکی دختربچه های هفت ساله هم زبون داشتند و به حضرتش میگفتند: برو با زنانی ازدواج کن که هم سن و سال خودت باشند تا در آینده بهانه بدست منتقدانت ندهی.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

ایرانیان گرامی, لطفآ به این ویدیو مثبت بدهید تا مدت زیادی در معرض دید سایر هم میهنانمان باقی بماند. وقتی منفی میدهید زودتر برداشته میشود.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
۴۹
negeen - کلن، آلمان

.. ادم دروغگو پس اگه معجزه داشت چرا 13 سال تو مکه کسی واسش تره هم خرد نکرد و مجبور به فرار شد .!!!!!؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

این دختر یهودی کیست ؟ که درهمه قصه های مذهبی نمودی نامرئی دارد.؟!!! میگویند . از روزی که نسل انسان سیب زمینی و ترب را شناخت فهمید که سیب زمینی بی رگ است و ترب هم باد دارد.خوشا بحال انگور که هم میوه بهشتی است و هم شراب دارد.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۳۳
آبجو تگری - مانتوری، ایالات متحده امریکا

اتفاقاً همین برنامه برای من تو مکدونالد اتفاق افتاد همین که میخواستم بخورم مک فیس دهان باز کرد و گفت منو نخور گوشتش مال برزیل هست!!!!!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

ای کاش اسکناسهای بی زبانِ حسابهای بانکی لاریجانی و دیگر شرکای دزدش زبان باز می کردند و به او هشدار می دادند، "هی، به این پولها دست نزن چون متعلق به بیت المال هستند و خوردن آنها حرام است!!" اونوقت لاریجانی پاسخ می داد، "بفرما(!) این پولها نتیجه 37 سال دولا راست شدن پیش رهبر و تظاهر به نماز خواندن در ملاء عام و با عرق جبین به دست آمده، چون غارت و چپاول کار هر کسی نیست. اول باید ژنش را داشته باشی و بعد هم پارتی اش را!"
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
۳۴
Unkn0wn - اصفهان، ایران

حیف اون فضای هاست سایت نیست که واسه این آخوندا اشغال می کنین؟
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

خداوند همه اخوندها را ادم کند !
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

راست میگه، من هم این را شنیده بودم. چند بار هم در جنگ ها تیر به سمت حضرت رها میشد که تیر ها به محض رها شدن از کمان، صدا میزدند "چخه، برو اونور بهت نخورم"!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اگر خداوند به سنگ و کلوخ هم زبان میداد، فریاد میزدند " آ میتى، پاتو بزار روى ما و خودتو بکش بالا، پوسیدى تو این چاه"!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند

عجب من که اینجا رو نخونده بودم از کدام توبان و استینت بیرون اوردی توی قران من پیدا نکرد انهم قرانی که که به کفته شما همه چیزی در ان هست تاز توی کتابهای دیگر هم نبود
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
۸۵
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

برای منم یه جور دیگه اتفاق افتاده، همینکه گوشت رو گذاشتم تو دهنی، بهم گفت فقط بخور که خوردن داره.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
۴۴
mabahamim - منچستر، انگلستان

منظورت گوشت ملخ ..مرتیکه احمق کل قران شما بخونی اندازه یه ارزن محمد معجزه نداشته !!!تمام پیامبران معجزه داشتن چون فرستاده واقعی خداوند بودند جز محمد که در طول عمرش یک معجزه هم نداشته علت اختلاف یهودیان بامحمد دو چیزبود همانطوریکه محمد برای پادشاه ایران نامه فرستاد برای قوم یهودم فرستاد که من فرستاده خداوندهستم یهودیان۳ نفر را فرستادن که بروندعربستان اگر واقعیت داشت خبربدن و ان۳نفر نزد دمحمدامدند و دوسوال کردند که اگر محمد جواب دهی ما تورافرستاده خدا میدانیم ..۱=همین الان از خداوند بخواه تا یک معجزه اینجا انجام بشه مثل دیگر فرستادگان ..محمد معجزه ایی نداشت اصلا خشمگین شد و گفت سوال دومتون انها گفتند ۲=یا محمد این شجره نامه ماست که نسلهای ما بنی اسراییل وپیامبران حالا تو شجرنامه خود رابه مانشان بده که چگونه به ما وصل شدی محمد ۵ نسل خودشم نمیدونست چه برسه شجره نامه داشته باشه خشمگین تر شد و از ان روز محمد یهودیان را دشمن خطاب کرد. محمد خودش بعلت کار کشیدن زیاد از .....به بیماری مردانه دچارشد فوت کرد حاجی هزیون نگو
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دسلدورف، آلمان

ما ایرانی همه جای دنیا ادعامون میشه که توی خلاف و مافیا و سیاست و علم و فرهنگ حرف اول رو میزنیم در حالی که از ما مادر به عزا تر وجود داره یه نمونه ش همین محمد که قشنگ حکومت خودشو کرد و زن بازی و عشق و حالش رو کرد ، یه کتاب هم نوشت و نزدیک 1 میلیارد نفر رو طرفدار خودش کرد . طرفدارایی که حاضرن واسش جون بدن و خودشونو منفجر کنن .
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
۴۴
Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

به خدا قسم، این خمینی دجال به هزار صورت گفت که من و افکارم مسموم هستیم . ولی‌ مردم ایران تا آخرشو خوردن واسه هفت پشتشونم تعریف کردن!!!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

نفرین به تو آخوند بی سواد دروغگو که جز رواج خرافات هیچ کاری بلد نیستی.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
این تقصیر او نیست که او درست عمل می کند با مردمی که عاشق دروغ، بلوف و خیال هستند از حرفهای او لذت می برند :) اگر به یک واقعیت اشاره کند از نان و زندگی افتاده و شاید زندگی اش هم در خطر باشد.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

بر پدر و مادر درغگو لعنت
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

ببینم گوشت گاو بود یا گوساله یا گوسفند!،از کدوم قصابی خریده بود،با قصاب چکار کردن(حتما گردنشو زدند)ببینم دست عوامل خارجی هم در کار بود(به قصد ترور گوشتو مسموم کرده بودند؟)صاحب گاو(گوسفند یا گوساله) کی بود و وابسته به کدوم قبیله بود.گوشته خام بود یا پخته؟کوشت به چه زبانی حرف زد(شاید به زبان گوشتی)؟در اخر اون گاو یا گوساله یاگوسفند با جد تو نسبت فامیلی نزدیک داشت؟!.تو با این غلتها بهتره حشره کش برای اون احمقهای که چرندیات تو را میشنوند و هنوز به شیعه و اسلام شیعی باور دارند ،تجویز کنی،درست مثل اون کشیش گوساله افریقای!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

راستی تا یادم نرفته بعد از این کار اون گوشت مسموم را پیعمبر فرستاد بیمارستان یانه؟!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. خوبه کم کم داری خوی اددم ها را به خودت میگیری،بهتره کمی بیشتر با ادمها نزدیک بشی!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. گوشت پخته یا خام؟!
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
۵۹
siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
محمد میگن گوشت سنه زیاد دوست داشت نه کتف. آیشه هم که ۷ سالش بود گفت منو بخور حضرت هم خورد و هم.
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰
۵۹
siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
کاش گوشت منو میخورد که مسموم هم نیست
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۱
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
دمتون گرم با این کامنت ها :-)
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۳
۴۰
سکوت سرد - بندرعباس، ایران
چقدر این آدم کلاش و دروغگوست.
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱
۶۳
پهلوون مفرد - كلن، آلمان
در احادیث و روایات نقل شده که ولی آن حضرت با اصرار به گوشت فرمودند: آهای آهای من تورو می‌خوام، بخوای نخوای من تورو می‌خوام، بالا بری من تورو می‌خوام پایین بیای من تورو می‌خوام، ای داد بیداد ۱۰۰ داد و بیداد انگار عشق من قصه بود و باد، روز به روز بیشتر من می‌رم زِ یاد فریاد می‌زنم هر چه بادا باد، آهای آهای من...
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
اینها حدیث کم آوردند شروع کردن به چرت و پرت گفتن .طبق حدیثو روایانی که ما داریم حضرت محمد ( ص ) گوشت مسموم شده یهودی خورد و مسموم شد و خودش در آخر عمرش فرمود همان مسمومیت مرا از پای در آورد و سپس رحلت نمود . این اصل ماجراست .
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
طبق آیه شریفه 110 در سوره مبارک کهف خظاب به رسول خدا .. بگو منم بشری مثل شما هستم و از شما جدا نیستم فقط آمدم چیزهایی که میدانم براتون بازگو کنم و این خود رسول الله بارها در جمع فرمودند . متآسفانه این آخوندای رافضی با چرت و چرت گفتنشان نمام دین و انسانیت به باد میدهتد !!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تو مگر قبلا .... نبودی؟
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
در ضمن کسانیکه منفی میدهند صرفآ از روی تعصب ندانسته اینکار می کنند . اگر قدری فکر کنندمتوجه میشن که روایت ها منطقی تر است از اینکه گوشت حرف بزند !!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
مذهب ودین یعنی همین اینها چون از علوم هیچ فهمی ندارند با درست کردن اینگونه داستانهای مهیج که بیشتر به درد فیلمهای هری پوتا میخورد دین را میخواهند تیوریزه کنند ای ملای نادان خزبلات گویی دین را پایدار نمیکند
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
تاریخ همیشه شاهد یک داستان تکراری بوده است . تقابل جماعت نفهم و کافر با سخن حق و کلام الهی . دشمنی جماعت بی بته با پیامبران الهی، چیز جدیدی نیست که تعجب بر انگیز باشد . نوح را صدها سال مسخره کردند . موسی و عیسی هم داستانی تقریبا مشابه داشتند . صد البته فخر گیتی، آبروی دو عالم، دلیل آفرینش، سرور برگزیدگان الهی ، رحمه للعالمین محمد مصطفی صل الله علیه و آله الطاهرین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نخواهد بود . رحمت ابدی خدا بر تو باد ای بزرگ مرد که آدمخواران آن زمان و پست فطرتان این زمان را یارای آلودن دریای پاک بزرگی و عظمت تو به کلام آلوده و مخرج الکلام آلوده تر نیست . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . خدایا تا روز قیام نائب آل محمد ، نام محمد، اسم محمد و وصف محمد را مایه عذاب تمام دون پایگان دنیا قرار بده . الهی آمین
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. اولا آیه ١١٠ سوره کهف همچین چیزی نمیگه . وقتی تویی که مسلمانی آیه قرآن رو میچرخونی، وای به حال بقیه . کجا گفته ( فقط آمدم چیزهایی که میدانم را برایتان بازگو کنم؟؟؟؟؟) د لامصب بحث خلافت رو میپیچونید قرآن که اما همه جا موجوده!!! ثانیا من یه سوال دارم . زمانی که من و توی مسلمان به شهادت شیعه و سنی معتقدیم که بعد از رشادت علی در احد ، ندای آسمان با مضمون لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار برخاست، آیا صحبت اجسام و اشیا در برابر رسول خدا عجیب است و سخن رافضیان؟ ندای آسمان عجیب تر است یا یک تکه گوشت؟راستی احد را که میدانی؟ رفیقی داشتیم در روز نبرد که بنا بر نوشتار کنب شما به نقل از خودش در وسط مهلکه ( چونان بز کوهی ) به فرار و صخره نوردی مشغول شد همان لحظاتی که علی در برایر رسول خدا سینه سپر کرده بود و به روایت کتب شما قریب به ٧٠ زخم شمشیر بر بدن داشت . آره شماها راست میگید . اونا ارجح تر بر حکومت بودند تا علی . پسمانده های نظام سیاسی محمد امپراتوری های قلدر زمان را به خاک سیاه نشاند، لعنت بر شما که نگذاشتید آن امپراتوری به عظمت خویش ادامه دهد.
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
نو هیچ حدیثی و روایتی نیامده که گوشت حرف بزنه ! این جمله از کجاش در آورده خدا داند !!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::باور عمیق - قم، ایران::]. خدا را شُکر که رسول اکرم به گوشت کتف علاقه داشتند و نه به جاى دیگر، وگرنه بجاى به زبان آمدن شاید گوشت به علامت اعلام خطر بصورت پاندول ساعت به چپ و راست به حرکت میفتاد. که البته در آنصورت اگر قارى قرآنى، معلم اخلاقى هم در مجلس میبود آبرو ریزى به پا میشد و "فخر گیتى و دلیل آفرینش" زپرتش قمصور میشد!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
باور عمیق - قم، ایران در سوره کهف آمده . خطاب به رسول خدا بگو منم بشری هستم مثل شما . این یعنی چه ؟؟ !! و در ضمن او امده تا انسان های آن زمان از جاهلیت نجات بده . یعنی همان که گفته شد . شما یا قرآن را بدرستی نمی فهمی و یا هم آیت الله قزویتی برانون تفسیر کرده که من یفعل را به حضرت علی ریط میداد !!!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
باور عمیق - قم، ایران. پیامبر ما هیچ وقت چیزی را خلاف عقل بشر بیان نفرموده اتد . این آخوندای افراطی شما هستند که خلاف عقل بشر یه روز فیل صحبت میکنه و یه روز گوشت !!!!
‌پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. واقعا برات متاسفم . تو عربی یا عربی بلدی و این رو فهمیدی؟ فرق بشر ، انسان، الناس در قرآن با هم چیه ؟ چرا گفته انا بشر مثلکم؟ چرا نگفته انا احد الناس مثلکم؟ چرا نگفته انا الانسان مثلکم؟ معنای انا بشر مثلکم چیه؟ چرا سه کلمه اول آیه رو میخونی اما سه کلمه آخرشو نمیخونی؟ چرا آیه رو وقتی میفرماد آمده ام تا وحی را بگویم ترجمه میکنی به اینکه آمده ام آنچه را که میدانم بگویم ؟ واقعا نمیفهمی یا اینکه؟؟؟؟؟؟
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. جواب بده . اگر اینارو آخوندا میگن پس چطور توی کتابای علمای اهل سنت شما نقل شده؟
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
یا شاید هم پاندول توسط جمهوری اسلامی پدر را قمصور و پسر را دربدر دیار غربت مینمود حتی . متوجه هستی که چی میگم؟
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۳
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
باور عمیق - قم، ایران. متآسفم که عربیبت نم کشیده ! انا بشر مثلکم یعنی منم بشری هستم مثل شما . و در ضمن در هیچ یک از کتاب ما چنین چیز مزخرفی نیامده . آخوندا برای اثبات حرف خود با دروغ پردازی از ما مایه میزارند !! هیچ وقت رسول خدا چیزی که در عقل بشر نمی گنجد بیان نفرموده اند
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
باور عمیق - قم، ایران. به آخونداتون بگین آخه این چه دین و مذهبی واسه ما ساختین که یه روز فیل صحت میکنه ویه روز هم گوشت بی زبون ! ههههههههه
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.