صادق زیبا کلام : ولایت فقیه یک چیز من در آوردی است

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

درود به آقای زیبا کلام،با اینهمه حیواناتی که زیر دست الاه کرم،و نقدی و عباسی و آخوندهای عرب پرست ،تربیت شدن که برای پول مادرشون را هم به حریف میدان، زدن این حرف یعنی‌ لیاقت رهبر شدن و قهرمان شدن را داره،این هم یک ایرانی‌ وطن پرست بفرمائید بیائید میدان و او‌را همراهی کنید.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

حرف حساب جواب نداره اما کو گوش شنوای مزدوران نادان و بیسواد داخلی و خارجی رژیم اخوندی. اینکه دیگه فراری و غرب زده و مزدور نیست.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
۴۳
amin832 - تهران، ایران

برام جای تعجب هست که این عاقا بدون هیچ ترسی در تریبون ایران بهش اجازه میدن حرف بزنه و هیچ اتفاق ناگواری واسش نمیوفته ولی حالا اگر یه دانشجو یا مردم عادی چنین حرفایی رو بزنن هرگز خبری از خودشو و خانوادش نمیشه کمی جای تامل و اندیشه داره
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
۴۶
Negah* - فرانکفورت، آلمان

درود بر شما....ولایت فقیه به عقیده شیعه که خامنه ایی هم شامل ان است بقول خود اینها نمیتواند هم پای ولایت معصومینشان باشد اما سایه ایی است برای نظارت وکنترل که شامل عدالت وبرابری حقوق ،تقوا وپرهیزکاری، ودر بین مردم است ؛از طرفی دیگر ولایت محدود فَقِیه شامل قضاوت صدور فتوا اخذ وجوهات شرعی ورسیدگی به امورمالی و....از تمامی مراحلی که در حیطه ولی وقیح خامنه ایی هست رسیدگی به امور مالی وذخیره ان در بیت خودش میباشد ایا عدالتی برقرار است ؟ایا مردمی که این انها را رهبری میکند راضی هستند؟ وهزاران ایای دیگر ،شاید در ١٤٣٨پیش مردم همه نادان وجاهل بودند ومحمد دانای وعاقل بین اونها بوده که رهبر وفقیه شده اما مردم ما سفیه نیستند که ولی لازم داشته باشند اونهم از نوع دزد وچپاولگر، در بین مردم ایران افراد با علم ودانش ومتدین بسیارند که یک تار موی انها به همین ولی وقیح می ارزد
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
۳۵
Bornfree - لندن، انگلستان

استاد دستتو می‌بوسم، خدا نکنه نقشه‌ی پلیدی وسعت بکشن.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

زدن این حرف واقعا جسارت می خواد. گرچه شاید همین آدم هم برسه به قدرت اهل مصلحت و محافظه کاری بشه.اما در هر حال الان یک آزاداندیش اندیشمنده که مانندش رو میشه گفت نداریم. حتی مطهری هم جرات نداره این حرف رو بزنه.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
۳۹
سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

درود بر تو که این بسیجی لمپن را قهو ه ای کردی. واقعا ثابت کردی که همچنان رگه های مارکسیستی تو وجودت مونده و هر از چند گاهی یه گریزی به گذشته ات میزنی.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

من قبلن از این آدم خوشم نمی آمد ولی یواش یواش میفهم که کارش درسته
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

چندین نفر عقده ای مثل خمینی دجال و خامنه ای روباه مکار و رفسنجانی کوسه ادم خوار خیلی روی ولایت فقیه اسرار کردن تا اینکه بهشتی و منتظری سیاه روز را هم با خودشان همراه کردن با دیگر اخوندهای مثل خالخالی جلاد گور به گور شده ولا اخر ... مرگ بر اصل ولایت فقیه مرگ بر خامنه ای
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

یک کلمه حرف حساب .
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
۶۸
Azadi199 - پاریس، فرانسه

حرف حساب جواب نداره !!
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
در این عالم٬ مخلوق خدا دست به هر کارى زده که حاصلش یک ظرف مختلطى از مباحث٬ علم٬ اختراعات٬ خرافات٬ و...... تنها منحصر به ولایت فقیه نیست.
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
۷۰
senator x - تهران، ایران

من یک سئوال از آقای سید علی خامنه ائی دارم. جواب مرا وجدانا,خدا وکیلی,مرد و مرد و مردونه,بالا غیرتا بفرمایند,مسلمانی درمیان مردم ایران,خالصانه, قبل از انقلاب طرفدار داشت یا امروز؟ و چرا؟
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران

کوچکترین مدرکی حتی در سخنان منابع شیعه راجع به ولایت فقیه وجود ندارد ، و کاملا من دراوردی و ایجاد خرافه برای بوجود امدن اما چهاردهم خامنه ای و سلطنت وی بوده است ، اگر معاویه امیرالمونین بود خامنه ای هم امام است ، خامنه ای ملعون اگر معجزه ای دارد رو کند تا مردم ببینند نماینده خدا در زمین است ، اخوند ملعون تن پرور . مذهب و ایین های من دراوردی ابزار تحمیق و بردگی بشر در تاریخ بوده است .
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

در روایتی از وجود مقدس امام صادق ع نقل شده است: «به زودی، کوفه، از مؤمنان خالی می‌گردد و دانش مانند ماری که در سوراخش پنهان می‌شود، از آن شهر رخت برمی‌بندد؛ سپس علم ظاهر می‌شود در شهری به نام قم؛ آن شهر معدن علم و فضل می‌گردد (و از آنجا به سایر شهر‌ها پخش می‌شود) به گونه‌ای که باقی نمی‌ماند در زمین جاهلی نسبت به دین، حتی زنان در خانه‌ها. این قضیه نزدیک ظهور قائم ع واقع می‌شود . علم، از قم به سایر شهر‌ها در شرق و غرب پخش می‌شود و حجت بر جهانیان تمام می‌شود به گونه‌ای که در تمام زمین، فردی پیدا نمی‌شود که دین و علم به او نرسیده باشد. بعد از آن قائم، قیام می‌کند و سبب انتقام خدا و غضب او بر بندگان (ظالم و معاند) می‌شود؛ زیرا، خداوند انتقام (و عذاب) بر بندگان روا نمی‌دارد، مگر وقتی که حجت را انکار کنند»
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
۳۹
سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. امام صادق فرمودند در آن شهر(قم) که معدن فضله و سرگین هست بوی گندی بلند می شود که بوی واقعی اسلام است و نه تنها قم را به لجن می کشد بلکه تمام ایران را به لجن خواهد کشید. البته گاوهایی که این پهن را تولید می کنند میخواهند علاوه بر ایران دنیا را هم به لجن بکشند اما از جد بزرگوارم محمد شنیده ام که آنان فقط خرخیالی خواهند کرد و هیچ شکری نخواهند خورد.
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
افرین به این شهامت و جسارت و این همه حق گویی، بنده سر تعظیم و احترام خم نیکنم خدمت این گونه شیعیان اندیشمند و ازاده .این فرد بارها خودش رو ثابت کرده و من امیدوارم ایران را کسانی اداره کنند که مانند وی فکر کنند
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
amin832 - تهرن، ایران دوست عزیز دو فاکتور داره . یکی نترسه و دیگری طرفدار زیاد داره بخاطر همینه که راحت صحبت می کنه . و الحق هم که زیبا کلام است
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
ای ول بابا چه شجاعتی :) ولی فقیه جاش تو مسجده و آخوندا باید زیردستش باشن نه مردم ایران! مثل ولی فقیه مسیحیها جناب پاپ!
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
١٤٠٠ سال برو عقب! خود اسلام هم من در اوردی است!
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
۴۴
مترلینگ - منچستر، انگلستان
بیفکر جان فعلا که اکثریت اونایی هم که ایمان داشتن دین زده ودین ستیز شده همیشه پیشگویی ها هم درست از اب در نمیاد شما هم همش قیل َ قالَ در میارید همش نقل قول اونهم معلوم نیست کی شنیده که به گوش شما سپرده منم به سلیقه خودم میگم امام صادق فرمود مردی به حکومت میرسد در ایران که همان دجال است که اسمش علی و فامیلش خامنه ای است بریزید سرش و جر وواجرش کنید تا بهشت از ان شما باشد از کتاب خشتک پشتک ایت اله پشمک میرزا قلینی
‌پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.