واکنش رامبد جوان به توهین مجدد «یالثارات»

 رامبد جوان، طی یادداشتی نسبت به توهین نشریه «یالثارات» واکنش نشان داد.
 

رامبد جوان در صفحه اجتماعی خود نوشت:

 
چند روزیه که اوقاتم تلخه. تلخه چون فحش دادن و رکیک حرف زدن و خشونتهاى مختلف داره تبدیل به یک رفتار قانونى و مدنى مى شه. از خیلیها که توى فضاى مجازى از هیچ رکاکتى دریغ نمى کنن تا اونهایى توى خیابونا حتى براى یه بوق وقاحت و خشونت رو مى تونن به اوج برسونن. تا آقایان در یالثارات به عنوان یک نشریه ى رسمى و به ظاهر حافظ ارزشهاى مهمى مثل انقلاب،جنگ،شهدا و....و هر چیزى که این مملکت و مردم عزیزش بهش تکیه مى کنن و مى بالن. باورم نمى شه که چقدر مى شه وقیحانه و رسمى در برابر چشم زن و بچه و جوون این مملکت رکیک و زشت حرف زدن رو به نمایش گذاشت.اى روزگار...!!!
 
از بزرگتراى این سرزمین خواهش مى کنم بزرگترى کنن و به این وضع ترسناک پایان بدن چون انگار قانون هم کارى ازش برنیومده. یادمون نره ما همیشه شهره بودیم به کلى خصلت خوب و زیبا که ادب و احترام و حجب و حیا از مهمترین اونهاست.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

هنر در ایران یعنی پاچه خواری و استفاده نکردن از عقل و نشستن پای اراجیف اخوند و کلا نادان موندن. اکثریت نمی دونن هنر واقعی چی هست این نشریه که دیگه جای خود دارد.
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
۳۹
سهیل ایرانی - برلین، آلمان

حداقلش اگه یالثارات وقیحه و پسته ولی یه خوبی داره و اونم اینه که مثل تو یا اون عادل فردوسی پور یا شهاب حسینی زیر و رو نداره هر چی هست همونیه که میبینی. از آدم های پست و سیاست باز متتفرم.
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
۶۹
بردیا ارانی - کلن، آلمان

رامبد عزیز . مطلبی قدیمی بخاطرم امد که امروز در مملکت ما صدق میکند . در شهری از شهرهای ایران دو تن ادم وجود داشت که از کودکی به عمل لواط مشغول بودند .از قضای روزگار در پیری این دو تن از سرشناسان ان شهر شده بودند . روزی از روزها که به عمل شنیع خود بر روی مناره مسجدی مشغول بودند یکی از انها از ان بالا نگاهی بشهر انداخت و گفت شهر ما چقدر خراب شده است . دیگری در جواب گفت . پیران این شهر که ما باشیم .از این بهتر نمیشود .!!!!!!
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
۴۴
mabahamim - منچستر، انگلستان

با سلام از انجایی که این نشریه متعفن مجدادا توهین کردند من هم مجدادا این پست را میگذارم اقای عبدالحمید محتشم مدیر مسئول هفته نامه یالثارات در خانواده بیسواد متولد میشه و پدرش قهوه خونه چی بوده و در درگیری با چاقو در همان قهوه خانه کشته میشه و مادرش صیغه فردی بنام حاج منصوری میشه و محتشم تا کلاس ۸ درس میخونه وحتی سیکل هم نمی گیره و ۱ بار بجرم دزدی و ۱ بار بخاطرشبهه تجاوز دستگیر میشه و بعد از انقلاب در سال ۵۸ که کردستان شلوغ میشه ایشون میفرستند کردستان و در انجا هیچ اسیری رو زنده نگه نمیداشت وتیر خلاص زن بود درکردستان معروف میشه به (حمید قاتل) و ( حمید سگ ) و در بین کردهای قدیمی بپرسید خوب میشناسش یک داعشی کامل و البته تمام این قتلها را افتخارات خودش میدونه و بارها بازگو کرده ...یکی از شرایط گرفتن مجوز نشریه حداقل لیسانس ولی این قاتل سیکل هم نداره ..چه انتظاری از این توله سگ دارید که مورد حمایت رهبر مفلوک و در جواب مغزهای تنبل که این مطالب دروغ میدانند باید بگم کمی گشت در یوتیوب و گوگل و میتونید به مطلب برسید مخصوصا که پدر بزرگتون در محله این ملعون زندگی میکرد ..
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
۴۴
mabahamim - منچستر، انگلستان

[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]اقای سهیل که فیسبوکو به گند کشیدید و فحاشی هایی که مردم نثار کردند و هر دفعه بایک ای دی وارد شدید وبا کشورهای متعدد ..شاید برای لذت بردن از کلامات مردم اسم خودتون بندرت عوض کردید شما و پیروان اندیشه پوسیده قرون وسطی تان در قرن ۲۱ جایگاهی ندارید فقط میتونم بگم با لایکها که مردم نظر میدند خواهید فهمید که مغزهای توهی و سرتا سر تعفن و گنداب امثال شما هیچ سنخیتی با مردم فهیم ایران نداره
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

آقای رامبد :همانطور که بدرستی گفتید ما یعنی ایرانیان بخصلت خوب شهره بودیم.اما اکثریت افرادی که در راس حکومت میباشند ویا وابستگان نزدیکشان بعرب بودن ویا وابسطه باعراب بودن مایه افتخارشان بوده وهمان خصلت درندگی اجدادشان را دارند!!!
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. اقای دانایی که همیشه حرفهای قلمبه سلمبه سعی میکنی بزنی و در عمل راهکاری نمیدی !پاشو بیا وسط میدانداری کن و اگر از سیاست چیزی بلدی رو کن که ما هم بدونیم وگرنه حرفهای رایج عوام رو زدن چاره کار نیست میگی نه ؟؟ شما راهکار داری؟ لااقل عضو شورایی حزبی ارگانی نشریه ای (چه فنی چه علمی چه فرهنگی )جایی بودی یا هستی؟ اگه نبودی و نیستی که بدا به حالت ولی اگر بودی و هستی بگو تا ما هم بدونیم کسی از اعضای اینجا لااقل در این زمینه ها چیزی میدونه !والا من در این مدت نه از کسی تئوری تازه ای شنید م نه چیز جدیدی البته دو سه نفری معلومه که چیزهایی برای گفتن دارن که رو نمی کنن !میخوام بدونم شما هم چیزی بلدید یا خیر ؟
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا
[::Lolitaa - دلفت، هلند::]. برای شروع همیشه گفتم و باز هم می گم تنها راه نجات ایران مطالعه و راحت شدن از شر دین و خرافات مذهبی هست. کسی هم نگفته ملت برن تو خیابون کشته بشن چون اکثریت هنوز معنی انقلاب و دموکراسی رو نمی دونن. متاسفانه اکثریت ملت حتی خارج نشینا هنوز درگیر خرافات هستن. شما خودت چقدر مطالعه داری؟ چقدر از خرافات دینی رها شدی؟ جواب به این سوالات می تونه به خودت بگه کجای کاری.
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Lolitaa - دلفت، هلند::] دوست عزیز این یارو که همشهری منم محسوب میشه خودشو تافته جدا بافته میدونه. به یه ملت 80 میلیونی همیشه میگه بی سواد بی هنر خرافه پرست متوهم ولی بر اساس چه معیار یا چه شناختی اینو میگه معلوم نیست.قبلا بهش گفته بودم با استناد و دلیل و تشریحی حرف بزن شروع به اتهام زدن واهی به من کرد. به نوبت کامنتش نگاه کن همیشه مثل گربه دزده جلوی مانیتور علاف میشینه تا یه خبر بیاد بیرون و این آقا -اولین -نفر باشه که فضا رو به سمت سیاه نمائی سوق بده، عشق اول بودن بد جوری ذلیلش کرده، بد نیست تا خبر بعدی چاپ نشده از روی صندلی کمی تکون بخوره بلکه اکسیژن به اعضای شریفش برسه بلکه دو تا حرف حسابی بزنه.الان هم که به هنر مندان گفت نمیدونن هنر واقعی چیه؟! خب تو که میدونی تشریح کن هم ولایتی!.
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. اولا که هنوز جوابمو ندادی که جواب بدم !اتفاقا برعکس چیزی که یه چهارتا پاچه خار بیمقدار به اصطلاح چو انداختن نه به دین و نه به مذهب کسی کاری ندارم به هر حال در مورد مطالعات من میتونی کامنتهای منو یکبار( بدون قضاوت )بخونی خیلی زیاد هم نیستند و خودم چیزی نمیگم چون هنوز جواب منو ندادی !دین و مذهب هرفرد دیگه هم در حالت کلی به من مربوط نیست! من می دونم کجای کارم اما شما از خودت چیزی نگفتی و این حرف منو به اثبات میرسونه!شما نوشته هات خوب و شکیل به نظر میرسه اما خیلی گنگ و مبهم مینویسی و گاهی دوپهلو !یعنی هنوز من به شخصه چیزی خاص (که به چشم بیاد) از نوشته هات یاد نگرفتم!(تاکید می کنم بدون قضاوت بخون)!
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. میتونم بهت کمی کمک کنم و اونهم اینکه تا حالا در زمینه دین و مذهب(*ایمان با دین و مذهب فرق میکنه چرا که ایمان می تونه به هر چیزی باشه مثل ایمان به یک فرد خاص درست مثل عشق (و نه تعصب) *) از من کامنت نمی بینی وشاید هم هرگز نبینی و اینی که شما سوال کردی معلومه خودت هنوز با اون داستان (داشتن یا نداشتن مذهب و دین)بیشتر درگیری تا منی که حدسشو میزدی !به هر حال فکر میکردم خیلی از اون خونه اخر دورباشی که ظاهرا نیستی !
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. در ضمن یک ادم به ظاهر متین هیچوقت سوال رو با سوال جواب نمیده !
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
۳۹
سهیل ایرانی - برلین، آلمان
[::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. یه بار مطلبی که نوشتی را بخون اگه خودت فهمیدی منم فهمیدم. از فارسی حرف زدنت بهت میخوره از این لبنانی عراقیایی باشی که یه مدت ایران بودن و الان جمهوری اسلامی فرستادتت انگلیس. الانم دقیقا معلوم نیس با چه هدفی این کامنت نامفهموم را نوشتی.
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
تو اون مطلب (ویدیویی که هرگز پخش نشد)هم نوشتم که این اقا (شاید هم خانم )mabihamim ! نوشته هاش سر وته نداره والله بالله به جان همان همایونی که می پرستی !درست بنویس البته اگه جواب میخوای اگه هم نه ظرفیتشو نه جنبه شو داری ننویس خونت نیفته گردن ماها بعد فردا پارچه هوا کنن که اقای ماباهمیم به عرش اعلی پیوست ! منو و مارو که میبینی پوست کلفتیم و به این اسونی تسلیم چهار تا جوجه فکلی مبارز اسلحه ندیده !نمیشیم ! .
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. میدونی عصبانیت خیلیها از چیه؟ کسایی که خودشون کاره ای نشدن اما همیشه بهونه گیرن عصبانیت از اینکه به چیزی که میخواستن نرسیدن و از اینکه کسی دیگه اون چیزو داره (حالا به هر نحوی و روشی) از حسادت عصبانی میشن !تا امروز تو عمرم ندیدم کسی رو که با تلاش خودش به جایی (در حد متوسط)رسیده باشه و حسودی کنه یا بشینه بد این و اونو بگه !ولی عوضش انقد ادم دیدم که هیچی نشدن ولی همیشه پشت سر این و اون بد میگن یا فحش تو دلشون یا روبروی خودم دادن والله من طرفداری حکومتو نمی کنم و اینو خوب میدونم اگه رژیم قبل شاه هم الان بود باز خونواده من به همینی که هست (در حد متوسط)همین هم اونموقع می داشتیم یعنی برامون فرقی نمیکرد که مجیز کسی رو بگیم یا بگیم این خوبه اون بده یا اون خوب بود این بده
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. هیچوقتم نگفتم من بلدم شما (یعنی اینا) بلد نیستید نه !اتفاقا میگم خیلی چیزا باید بدونم ولی اینجا در همه چی خست به خرج میدن نه جواب میدن نه هیچی اگه هم بهشون گیر بدی قهر می کنن و میرن پشت صحنه از اونجا هدایت و فرماندهی منفی زنها رو به عهده میگیرن !و دستور حمله میدن! والله به جان همان همای همایونی جنت مکان هرچی منفی بدین پول کلیکها به جیب کسی دیگه میره نه تو جیب شما میاد نه تو جیب من میره فقط این حکایت وقت الکی تو صرف خوندن نوشته های من میکنی که خودم یکبار بیشتر نمی خونمشون ! (اونم واسه اینکه ببینم غلط غلوطم زیاد نباشه) ! خلاصه اینکه وقت الکی صرف منفی زدن به من هم نکنید کار عبث و بیهوده ای میکنین !
‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. ای بابا شما که اصلا در حد و اندازه ای نیستی که من بخوام برات وقت بذارم. از کامنتات معلومه کلا ادم نادانی هستی که در استرالیا هم فکر می کنی همه مثل خودت هستن. به هر حال از وضعیتت لذت ببر تا شاید کمی عاقل بشی.
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا
[::Lolitaa - دلفت، هلند::]. جواب سوال شما رو دادم اما ظاهرا بد جوری در خواب فرو رفتی و نمی خوای بیدار بشی. دین هر کسی به خودش مربوطه تا زمانیکه مملکتی رو به گند نکشه. مشکل ایران و اکثریت مردمش تعصبات دینی و نادانی هست حالا شما می خوای قبل از علاج این مشکل انقلاب بشه حق با شما اما به جایی نمی رسه. در ضمن زیاد هم جو گیر نشو فکر کن مثلا توهین کنی من کم میاروم بنده خودم استاد مغلطه هستم و راستش امثال شما رو در خارج زیاد دیدم پس با منطق صحبت کن.
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.