تصاویری از شب خونین پاریس

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
be_pa.khaste - هارلم، هلند

هرچند سیاست خودتونه اما هرچه کنی‌ به خود کنی‌ آگر همه نکو بد کنی‌
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۳۴
Shahin.Orel - تهران، ایران

این دین پلید ....هست که حمله کرد , نه داعش , امروز این دست پلید از دست داعش در میاد , دیروز از دست طلبان , خیلی وقت پیش از آستین بزرگ ترین چاقو کش دنیا , مولای متقیان ( ع ) , فردا هم از دست یکی دیگه . مشکل این اسامی نیستن , مشکل , باور ها و دینی هست که این افراد رو تولید میکنه .
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
۵۲
barbodm - تهران، ایران

تخمی است که خودتان در سال 1357 شمسی کاشته اید. بچشید آنچه را مردم ایران در 40 سال گذشته چشیده اند. اگر لذیذ است بچشید. دهقان آن درو کند که کشت.
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
۴۶
babak azari - آتن ، یونان

مبارک است انشالله والغاصبین!!!! منتظر اروپای خونین باشید از طرف بندگان نادان الله غاصب. فقط فراموش نکنیم و نکنید که همه ی اینها نقشه ها و طرح های خود غربی ها برای پیشبرد اهدافشان است و بندگان نادان الله فقط مجری آن هستند.
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

درود بر شما که اسلام واقعی‌ را به نمایش گذشتید . اسلام شبیه باتلاقی برای مسلمین است که هر چه بیشتر در آن دست و پا میزنند ، بیشتر در ...... که پیامبر " عظیم الشان " به بار آورده ، فرو میروند . خدا را شکر که خود اسلام مایه شرم و بی‌ آبرویی مسلمین است اگر چه بعضی‌‌هایشان خیلی‌ پررو هستند و می‌گویند شبکه‌های خبری این ترور را پوشش دادند اما چرا اخبار عراق و سوریه را پوشش نمی‌دهند !!آخه مجید جان! اونجا هم که خودِ مسلمین ، مسلمین را میکشند ! عجب رویی داری‌ها !
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
اگر ادعا می‌کنید ایرانی‌ هستید و ضد خشونت و کشتن...به هیچ.کاربری.در اینجا حق تبلیغ این دین خون و وحشت را ندهید و اگر انتقاد می‌کنید تا آخر باشید که در زیر هر موضوعی رژیمیها فعال و شما نیستید که جواب دهید!!
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

....متعفن خونخوار . مرگ و ننگ بر ....
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
۳۹
sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

این اه مردم سوریه و بشار اسد هست این اه مردم ایران هست که در جنگ نابرابر عراق و ایران همین کشور فرانسه جت های جنگی مدرن به عراق داد تا ایران و به خاک و خون بکشن
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
۵۴
ahura95 - توکیو، ژاپن
ضمن محکوم کردن هر نوع تروریسم ، از هر نوعش و قتل انسانهای بیگناه ، باید بگم که غرب ، اروپا ، و خصوصا فرانسه و آلمان ، بیشتر از اینا باید تاوان بدن . اینها نتیجه لاس زدن ، معامله با رژیمهای آدمخوری مث رژیم ایران ، چشم پوشیدن و آزاد کردن و آزاد گذاشتن قاتلان دکتر بختیار و دکتر فرخزاد و ..... تمامی قربانیان خونین ِ رژیم جهل و جنون و قاتل ملاها و اعطای پناهندگی و امکانات اجتماعی به آدمخواران مسلمان ِ کشورهای آفریقایی و جنوب شرق آسیا ( مث بنگلادش و پاکستان و .....) و بالاخره ، و از همه مهمتر براندازی رژیمهای مترقی و مردمسالاری مثل شاهنشاه ایرانه ... حالا هرچیزی رو که به اسم تقلبی دموکراسی خوردین ، بالا بیارین ، تا ببینین چه مزه ای میده ؟
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
۴۷
shahin_2ron2 - تورنتو، کانادا
حقشونه، اینها شریکه جرمه آمریکا هستن که دنیارو به گند کشیدن. فرانسه خمینی که معلم نبود عرب بود یا هندی بود یا هر خری بود نگاه داشت و تعلیم دادا تا ثانیه آخر. ۸ سال تو جنگ ایران و عراق به صدام سلاح شمیأی دادن و حمایت کردن، عراق رو با چن تا دروغ کوبیدن و هنوزم روزی نیست در عراق کسی‌ نمیره، لیبی رو با دروغ ترکوندن، و حالا که سوریه جلوشون واساده ناراحتن چرا سوریه مثل عراق، لیبی راحت به چنگشون نمیاد. این داستان سر دراز داره، ولی‌ هرچقدر از اینها بمیرن حقشونه چون جونه خودشون عزیز نه عراقی، افغانی، لیبی و .. بازم دمه پوتین گرم جلوی این کثافتا واساد مگرنه الان سوریه هم مثل عراق، لیبی و.. شده بود.
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

[::sarbaz rahbar - لندن، انگلستان::]. بیشرمی هم حد و اندازه ای دارد!
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
۶۴
مهربـان - تهران، ایران
بنیادگرایی (در عینِ محکومیتِ حتمی) واکنشی به سلطه‌طلبیِ غربی است.
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
۵۴
Mohsen1000 - فرانکفورت، آلمان
گروه داعش توسط امریکا و عربستان جهت مبارزه وضعیف نمودن رژیم اسد درسوریه بوجود امد. اخو ندها نیز در ایران با ارسال پول و صلاح این گروه تروریستی را قانع نمودند که جبهه جنگ را از سوریه به عراق بکشانند. اروپا نیز دیرتر با خرید نفت ارزان از داعش از لحاظ اقتصادی به داعش به طور غیر مستقیم کمک کرده و می کند.اروپا وامریکا با استفاده از گروههای تروریستی که خود بوجود اورده اند و یا در فعال بودنشان به انان کمک می رسانند و بطور غیر مستقیم به انها خط میدهند از اینگونه اهداف تروریستی جهت پیشبرد اهداف خود که از جمله نامنی در جهان و جنگ و درگیری در مناطق مختلف کره زمین است استفاده می کنند.
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
۵۹
Sepas - تهران، ایران
دورد به دوستان، پس ما حق داریم در مقابل تروریستا مسلح شویم
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.