فال روز شنبه ۱۷ اکتبر - ۲۵ مهر

 فروردین
 
دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.
فال حافظ
مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو***جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو
غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی***نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو
تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند.
 
 اردیبهشت
 
شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی تان شریک سازید.
فال حافظ
یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان
دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان
تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.
 
خرداد
 
امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید
فال حافظ
یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود
از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود
تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.
 
 تیر
 
امروز به راحتی می توانید منظور و حرف های خود را بیان کنید، چنانچه حرفی برای گفتن به کسی دارید بهترین فرصت را در اختیار دارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید بهتر است درباره موفقت هایتان بزرگنمایی نکنید و متواضع باشید، هیچکس از خودنمایی خوشش نمی آید. کافی است خودتان باشید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید. برای خواهر و برادرهای کوچکتر و یا فرزندانتان وقت بگذارید و با آنها تماس بگیرید و حرف بزنید، آنها حرف هایی جالب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.
فال حافظ
دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد
به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد
تعبیر:  تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.
 
مرداد
 
مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده اید که برنامه های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.
فال حافظ
انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی
پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی
تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.
 
شهریور
 
مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.
فال حافظ
دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد***تکیه بر عهد تو و باد صبا نتوان کرد
آن چه سعی است من اندر طلبت بنمایم***این قدر هست که تغییر قضا نتوان کرد
تعبیر: تقدیر را نمی توان عوض کرد. با چه می جنگی نمی توانی سرنوشت خود را تغییر دهی. البته تو نظر بدی نداری. با مردم هم سر جنگ نداشته باش. از خداوند طلب یاری کن و نیز هر کسی ار راه رسید نمی تواند رفیق شفیقی برایت باشد
 
 مهر
 
امروز هیچ مانعی در مسیر فعالیت های شما وجود ندارد. با خیال راحت می توانید همه کارهایتان را انجام دهید. همیشه در خلال کارها، گوشه چشمی به آینده داشته باشید. امروز فرصتی برای آشنایی با فرد جدید برای شما ایجاد خواهد شد. خودتان باشید و آن را از دست ندهید. بدون هراس در مورد احساسات خود صحبت کنید اما در این امر زیاده روی نکنید. امروز می توانید شادی و هیجان زیادی به زندگی خود ببخشید.
فال حافظ
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.
 
آبان
 
امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید و کلماتتان را به دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است در نظر کسانی که سعی دارید با آنها همکاری کرده و پیشرفت کنید گستاخ و یا تند جلوه کنید. دلتان می خواهد در ظاهر زندگی خود و دکوراسیون منزلتان تغییرات کلی به وجود بیاورید، اما فعلا این کار برای شما مقدور نیست، پس بهتر است با ایجاد تغییرات کوچک که می توانند روحیه تان را شاد کنند برای مدتی خودتان را راضی نگه دارید. آخر هفته را به یک سفر کوتاه بروید و حال و هوایی عوض کنید. عشقتان نیز به این تعطیلات نیاز دارد و می توانید سر فرصت و به دور از هیاهوی زندگی روزمره در مورد مشکلاتتان در آرامش با هم حرف بزنید.
فال حافظ
خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم
زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم
تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.
 
 آذر
 
اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.
فال حافظ
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر: هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.
 
دی
 
شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.
فال حافظ
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.
 
بهمن
 
آخرین باری که به جای خواسته های دیگران به خواسته های خودتان فکر کرده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد خیلی وقت است این کار را نکرده اید، پس همین الان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. البته بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای شش ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوشته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید. اگر با عشقتان قرار دارید سعی کنید امشب را برای او به یاد ماندنی بکنید.
فال حافظ
عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام***مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام
ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن***همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام
تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد.
 
اسفند
 
امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.
فال حافظ
دردم از یار است و درمان نیز هم***دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می گویند آن خوشتر ز حسن***یار ما این دارد و آن نیز هم
تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.