آیا هدیه ۵۰ میلیونی چینی‌ها کوهدشت را به آتش کشید؟

ماجرا با عملیات حفاری شرکت چینی برای کشف نفت در منطقه رومشکان شهرستان کوهدشت در استان لرستان آغاز شد. حالا علاوه بر کوه‌های رومشکان، شعله‌های گاز از روستاهای کوهدشت نیز سر برآورده‌اند، دیوار خانه‌های مردم داغ  شده و هر آن احتمال بروز حادثه وجود دارد.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید

 

رأی دهید
mohammad.avaz - تهران - ایران
اگه دست چینی‌ها باشه ,... هم تحویل آدم نمیدن
‌پنجشنبه 30 آذر 1391 - 17:55
ghazgholang - لندن - انگلستان
خلایق هر چه لایق .
‌پنجشنبه 30 آذر 1391 - 18:53
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مرگ بر جمهوری اسلامی و پا منبری هاش / مسیح پسر مریم , مرید , جانت فدای رهبر و ......کلیه ساندیس خورها بچای نظر داد راجع به لنگ و پاچه نامزدهای ملکه زیبائی چند نظر اینجا بدید , نظام مستقل و خود کفا و خود فروش جمهوری اسلامی احتیاج به ماست مال دار.
‌پنجشنبه 30 آذر 1391 - 21:28
naderan - یوتوبوری - سوید
تا ملاه بی سواد فکر جیب خودش را میکنه ملت ما عقب افتاده مردم باز سگوت کنید.تا این مقامات دزد و دورغگو شورتتان را هم کند حرفی نزنید.اخه تا کجا تحمل میکنید.من نمیدانم این ملاها چه بلایی سرتان اوردن که بیخیرت شدید.امواتان را در خارج خرج .
جمعه 1 دي 1391 - 04:59
kobalt - کرج - ایران
این چینیجات تا کل ایران رو با صنعتشون به آتیش نکشن و ازش پول در نیارن ول کن معامله نیستن یاجوج وماجوج سیرمونیم ندارن .
جمعه 1 دي 1391 - 05:59
paydar22 - لاهه - هلند
این پدیدها از زمانهای قدیم وجود داشته از زمان زرتشت کم و پیش داستانهای در مورد اتشکدهای ایران باستان شنید و یا خوانده ایم و در مورد خاموش شدن نکهانی تمامی اتشکده و امروز به لطف اهورا مزدا و خدای دین زرتوشت این اتشکده دوبار فعال و روشن شده است حتی در کتاب مقدس یهودیان کم و پیش شبیه این واقع بیان شده طوری که من اینطور تصور میکنم امده است البطه در تفسیر فرزندان کور و معبد انها تار و مار شد و به تمام دنیا پراکنده شده طوری که در هر کجای دنیا انان را خواهید دید و دوباره باز خواهند کشت و وطن ومعبدهای خود را از نو بنا خواهد کرد این اولین شروع پیش بینی است
جمعه 1 دي 1391 - 11:24
bakhtiyar - گوتنبرگ - سوئد
خاک تو سر نظام اسلامی ایران.شما ارواح ننه تون اگر به خود کفایی رسیدین خودتون حفاری و ژیوفیزیک کنید.انرژی هسته ایتون پیشکش.اونم یا پول نفت مردم بدبخت و دانش روس و کره شمالی .. بدست آوردید.
جمعه 1 دي 1391 - 11:44
artk65 - کوالالامپور - مالزی
واقعا خیلی‌ خطرناکه خدا به داد مردم برسه
جمعه 1 دي 1391 - 15:28
boomfang - آبادان - ایران
علتش اینه که بعد از حفاری باید تا یه عمق خاصی لوله های کیسینگ رو وارد چاه کنن ودورش رو سیمان بزنن که چون هزینه داشته بیخیال شدن و گاز اومده تو لایه های بالای وزده بیرون هالا خداکنه H2sنباشه
جمعه 1 دي 1391 - 20:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.