عکس هایی از آرشیو رادیو بی‌بی‌سی در سالگرد ۹۰ سالگی

این عکس ها از روزهای نخستین راه اندازی رادیو انگلیسی بی بی سی در بریتانیاست. روز ۱۴ نوامبر سال ۱۹۲۲ نخستین برنامه رادیو انگلیسی بی بی سی پخش شد. این عکس پخش بازی بریج از رادیو را نشان می هد.

تاسیسات رادیو بی بی سی در سال ۱۹۲۸.

پخش عمومی اولین آگهی از رادیو بی بی سی در بریتانیا، با حضور نیلی ملبا، خواننده استرالیایی سوپرانو.

آنتن های رادیو بی بی سی در نمایی از "مارکونی هاوس"، نخستین ساختمانی که برنامه های بی بی سی از آنجا پخش شد.

ساختمان اصلی بی بی سی در حال ساخت در سال ۱۹۳۰، که اخیرا ساختمان جدیدی در کنار آن ساخته شده و قسمت های زیادی از بخش های بی بی سی را در خود جای می دهد.

ساختمان اصلی رادیو بی بی سی تکمیل شده در سال ۱۹۳۰.

نخستین شماره از نشریه "ریدیو تایمز". این نشریه اختصاصی رادیو و تلویزیون از سال ۱۹۲۳ تا سال ۲۰۱۱ توسط بی بی سی منتشر می شد. در ۲۰۱۱ بی بی سی آن را به یک شرکت خصوصی واگذار کرد.

رأی دهید
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
رادیو بی بی سی (آخوند بی بی سی) صدای ان قلاب اسلامی ایران که نقش بزرگی در شناسایی و مقدس سازی خمینی شیاد به ایرانیان داشت. کسانی که سن شون قد میده باید یادشون باشه که ساعت الله اکبر گفتن مردم بر روی پشت بامها رو هم رادیو بی بی سی به مردم اطلاع میداد تا این واجب شرعی رو فراموش نکنند!!!
جمعه 26 آبان 1391 - 12:17
marius111 - بو خارست - روماني
لعنت بر این رادیو که بد بختی ما از اون شروع شد در رادیو بی بی سی اعلام می کرد که بلافرض میدان ونک مردم با نیروهای ارتشی درگیرند و مردم که به میدان ونک میرفتن هیچکس نبود و اندک اندک تجموع شروع میشد و وووو باعت مرگ انسانهای بیگناهی بود ووخمینی که مامور mi6انگلیس بودبه دنیا و به ایرانیان معرفی کرد وووووووتا حالا که 34 سال از ان میگزرد این رادیو از یکی از غارتگران این سرزمین ما ایران است سال 56 و 57 اقتصاد انگلیس رو چک کنید.
جمعه 26 آبان 1391 - 18:46
khosrow norsk - اسلو - نروژ
دم شما دوستان گرم با این تحلیلهاتون. یعنى اخرش بود تو نمیرى. اخه تو اون مملکتى زاقارتى که با یک رادیو از اون ور دنیا انقلاب میشه،ملتش هم دنبال یک ملاى بى سروته راه بیوفته، لیاقتش همین که هست . خب میشه بگید همین بازیهارو چرا نتونستن سر کوبا در بیارن؟ نه حاجى شما هنوز هم گناه به گردن نمیگیرید و تا این باشد، مملکت شما اماج همین امواج رادیویی خواهد بود.حتى بهانه هاتون براى فرار از مسولیت، خنده اوره.
جمعه 26 آبان 1391 - 22:05
asal55290 - مشهد - ایران
البته خداییش نقش بی بی سی در اونجا کم نبود کما اینکه رسانه ای نیست که ادم بتونه بهش اعتماد کنه نمونش همین رسوایی اخیر این غول رسانه ای منکه به خبر هاش اعتماد ندارم .....
شنبه 27 آبان 1391 - 05:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.