شعارنویسی حامیان حکومت بر روی در و دیوار منزل مادر محمد نوری‌زاد

بامدادخبر – گروهی از «اوباش» حامی حکومت ایران، نیمه شب گذشته (شنبه بیستم آبان)، در مقابل خانهٔ روستایی محمد نوری‌زاد که پدر و مادر او در آنجا زندگی می‌کنند، حاضر شدند و پس از نوشتن انواع ناسزا و توهین، علیه این نویسنده‌ی منتقد رهبر جمهوری اسلامی بر روی در و دیوار این خانه، محل را ترک کردند.


 


به نوشته‌ی وبسایت محمد نوری‌زاد، مادر آقای نوری‌زاد در خصوص این ناسزاها گفته است: «اگر اینطور که این‌ها بر در خانهٔ ما نوشته‌اند، خانهٔ ما خانهٔ فساد و خانهٔ شیطان است، پس ببین خانهٔ آنهایی که شب و روز از دیوار مردم بالا می‌روند و هم‌چنان وزیر و وکیل‌اند خانهٔ چیست؟ در سال‌های جنگ،‌ گاه می‌شد که چهار تن از اعضای خانوادهٔ من هم‌زمان در جبهه بودند (همسرم که اکنون پیر است و نای حرکت ندارد و سه پسرم محمد و احمد و صمد). چگونه است که حالا خانهٔ من که مادر یک جانباز هفتاد درصدم خانهٔ فساد شده و خانهٔ دزدان و خیانت کاران خانهٔ خدا؟»

 
این دومین حمله‌ی حامیان رهبر جمهوری اسلامی به محمد نوری‌زاد در دو هفته‌ی اخیر به شمار می‌آید.


 
چندی پیش نیز در جریان بازدید وی از نمایشگاه مطبوعات، گروهی که نوری‌زاد آن‌ها را «شعبان بی‌مخ‌ها» می‌خواند، ضمن ضرب‌وشتم او، شعار دادند: «نوری‌زاد، بی‌بی‌سی، پیوندتان مبارک» و «منافق برو گمشو».
 
به دنبال این حمله‌ی سازمان‌یافته، محمد نوری‌زاده به کمک کمک حراست نمایشگاه و نیز گروهی از جوانان حاضر، از سالن خارج شد. هرچند که «اوباش» حامی حکومت، خود را به اتومبیلی که نوری‌زاد را به بیرون می‌برد رساندند و با ضربات لگد خسارت فراوانی به آن وارد کردند.
 

  

رأی دهید
دل سوخته - اریزونا - امریکا
واقعا جای تاسف دارد . البته نا گفته نماند بعید میدانم کسانی که اینچنین کارهایی انجام میدهند ادمای حلال زاده ای باشند
دوشنبه 22 آبان 1391 - 01:53
feminism - لندن - انگلستان
معشوقه های دستمال به دستِ علی تک دست، مبارزه و فرهنگ اسلامی را به نمایش گذاشته اند !!!!
دوشنبه 22 آبان 1391 - 02:00
perser68 - فلوریدا - امریکا
لمپن‌های سادیسمی روانی اسلامی! در عین حال کار زشتی کردن ولی‌ باعث شدن من یه لحظه از فضای زیبای پشت در لذت بردم!اینا انقدر پست تشریف دارن که به مثل خودشون هم رحم نمی‌‌کنن!
دوشنبه 22 آبان 1391 - 02:38
compatriot - تورنتو - کانادا
این نشان میده که حکومت فسق و فجور اسلامی به پایان عمرش نزدیک و نزدیکتر میشود. بهمین خاطر دست به خود زنی‌ می‌زند.
دوشنبه 22 آبان 1391 - 03:01
zebbel - بوستون - آمریکا
آخوند پدر و مادر نداره، نمی‌فهمه پدر و مادر یعنی‌ چی‌. حالا خود یارو که گرفتن هیچی‌، این مادرش که به اندزهٔ کافی‌ زجر میکش، دیگه چی‌ کارش دارید. البته این همون روش علی‌ هست که اینا دنبال می‌کنن. علی‌ هم در یک روز ۸۰۰ نفر رو گردن زد. خودش با همهٔ فامیلش قهر بود. اصلا با همهٔ دنیا قهر بود. ما هم تا دنبال علی‌ و حسن و حسین هستیم، عاقبتمون همینه. تازه همین هم از سرمون زیاد.
دوشنبه 22 آبان 1391 - 03:44
asal55290 - مشهد - ایران
هردم از این باغ بری میرسد..
دوشنبه 22 آبان 1391 - 05:34
hamed0020 - قم - ایران
برو بابا شما همتون سرو ته یک کرباس هستید. گاهی یکی تون خوب می شید و اون یکی بد و منافق و بعدش جاتون رو عوض می کنید. مثلا رفسنجانی یه زمانی سردار سازندگی بود بعد شد سردار سرافکندگی.
دوشنبه 22 آبان 1391 - 05:07
Saeeddar - دالاس - امریکا
یه نوع مریضی اومده به نام تب ولایت از ساس هم بدتره مستقیم مخو هدف میگره، زنده ای ولی با مرده هیچ فرقی نداری..!
دوشنبه 22 آبان 1391 - 08:16
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
علی گدا قلاده های سگاشو باز کرده دوباره
دوشنبه 22 آبان 1391 - 08:26
abdolmalek - رامسر - ایران
این است فرهنگ ناب محمدی!!!!!
دوشنبه 22 آبان 1391 - 08:31
STING68 - گنبد - ایران
دلم سوخت
دوشنبه 22 آبان 1391 - 09:50
be_pa_khaste - هارلم - هلند
اینا اصلا خیلی‌ پست و وقیح هستن واقعا البته روزی توان کارتونو پس میدین.بابا این پیر زن گناه داره
دوشنبه 22 آبان 1391 - 10:08
Azadikhah - تكسل - هلند
باز اراذل و چماقداران جمهوری کثیف اسلامی رم کردند!
دوشنبه 22 آبان 1391 - 10:17
sama128 - شیراز - ایران
دولت کثیف - رژیم کثیف - سیاست کثیف - من تعجب می کنم از این ساندیس خور ها که علی الظاهر ریش می گذارند یقه را تا ته می بندند ادعای مومن بودند می کنند و هزار و یک کثافت کاری دیگه هم در کنار این کار می کنند واقعا چی خودش را فرض کردند آیا واقعا آدمهای حلال زاده هستند که این کار ها را می کنند پیش خودشان چی میگن به چی افتخار می کنند . مثل یه مشت بز گر نفهم هر کسی که یه سوتی می زنه دنبال اون می دوند و به در و دیوار یه شاخی میزنند. عقل و فکر در اینها خدا را شکر تعطیل رفته مرخصی
دوشنبه 22 آبان 1391 - 10:48
massoudoslo - اسلو - نروژ
چقدر قدرت و فشار و ظلم میتونه طبیعت و خلق آدم ها رو چه حاکم و چه محکوم تغیر بده ! مگه ما ایرانی ها همون مردمی نیستیم که وقتی به مقدسات ما و ارزش ها توهین میشه داغ نمیکنیم و رگ های گردنمون بیرون نمیزنه ؟ ولی جالب اینکه در همین موقع فرهنگ و جامعه ما پر از ننگ و بی آبرویی و بی عفتی مثل روزگار همین پیره زنی که رو در خونه اش فحش و دریوری نوشتن چون پسرش و یا مرد خونه اش به داروغه گفته بالای چشمت یه شاخ میکاریم !! شخصا سالیان درازیست که متوجه شدم تا وقتی که قدیس و زورگو در شهر ولو میچرخه باید فحش و ناسزا دم دست باشه که نثارش کنیم تا خیال نکنه بجز خودش کسی دیگه ای الاغ تشریف داره !
دوشنبه 22 آبان 1391 - 14:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.