محمد رضا حامدیان قبل از دیپورت از سوئد در بیمارستان
رأی دهید
artman11 - امئو - سوئد
بزرگترین دروغ گو در جهان در مورد حقوق بشر و دموکراسی همین سوئد است ،،،،فیلترینگ اینترنت رو شرکت اریکسون به ایران میفروشه و همش هم دم از حقوق بشر میزنند ،،،، هفته پیش هم آبرو ریزی قرارداد ساخت اسلحه در عربستان توسط وزیر دفاع سوئد که البته به طریق یک شرکت سوری انجام گرفته بود سبب شد وزیر دفاع استفا بده ،،، اما همش نمایش عوام فریبی بود مگه سوئد از پول ساخت این کارخانه میگذاره
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 17:19
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
artman11 - امئو - سوئد دوستِ عزیز، اگه شما آزادیخواهان در سوئد متحد شوید ، میتوان جلوی دیپورتِ ایشان و سایر ازدیخهنی که در خاطرِ دیپورت قرار دارند را گرفت! همت کنید و راهی بیابید و ما هم حمایت میکنیم! قاضی مرتضویِ جلّاد ، مترصد است تا چنین عزیزایی به ایران بر گردند تا با همکارانِ خود ، و با کمکِ مهدیِ موعود! و با شمشیرِ عدالتِ اسلام!! این عزیزان را به قتل برساند! درود بر آزادی! مرگ بر کاسه لیس و ساندیس خور!
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 17:37
tarkofski - استكهلم - سوئد
artman11 - امئو - سوئد -- دوست عزیز من کاملا باهات موافقم . سوئد یکی از کثیفترین کشورها تو اروپا هست که به اسم دموکراسی همه کاری میکنه.هفته پیش بود که وزیر خارجه سوئد گفت همه مناقشات خاور میانه زیر سر اسرائیل هست و جمهوری اسلامی هیچ تقصیر نداره . دومین کشوری بودن که به احمدی نژاد تبریک گفتن بعد از اون انتخابات کذایی . به شدت آدمهای نژاد پرستی هستن . من بعد از ۱۰ سال زندگی تو این کشور دارم جمع میکنم از اینجا برم.اینجا هیچوقت یه آدم درجه اول نیستی . کثیفترین کشورها توی اسکاندیناوی هستن که از همه آشغال تر همین سوئدیها هستن ..
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:07
tarkofski - استكهلم - سوئد
artman11 - امئو - سوئد -- دوست عزیز من کاملا باهات موافقم . سوئد یکی از کثیفترین کشورها تو اروپا هست که به اسم دموکراسی همه کاری میکنه.هفته پیش بود که وزیر خارجه سوئد گفت همه مناقشات خاور میانه زیر سر اسرائیل هست و جمهوری اسلامی هیچ تقصیر نداره . دومین کشوری بودن که به احمدی نژاد تبریک گفتن بعد از اون انتخابات کذایی . به شدت آدمهای نژاد پرستی هستن . من بعد از ۱۰ سال زندگی تو این کشور دارم جمع میکنم از اینجا برم.اینجا هیچوقت یه آدم درجه اول نیستی . کثیفترین کشورها توی اسکاندیناوی هستن که از همه آشغال تر همین سوئدیها هستن ..
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:07
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
artman11 - امئو - سوئد,,دوست عزیز این ظلم، نشانه روابتی محکم بین سوئد و رژیم آخوندیست که برای جان ایرانی ارزش قائل نیستند؛فقط به سیاه پوستهای گثیف و بوگندو ۲ماهه اقامت میده؛من یکی خودم به جان بچه ام بعد از ۱۰سال درسوئد تازه ۲۰روز پیش تابعیت سوئد وپاسپورت سوئدی را با خانواده گرفتیم،امیدوارم مشکل همه به خوشی و راحتی حل شود،هیچکس از خوشی نیست که از وطنش دور شود آنهم ایرانزمین عزیز فقط از دست رژیم کثیفه که همه آواره و با اینطور برخوردی روبرو میشود
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 17:52
مانش رومشکانی - کرماشان - ایران
برگرد بابا حداقل اینجا توی سرزمین خودت زندانی یا اعدام میشوی و بهتر از منت کشیدن این غربیهای دو رو بی همه چیز است که برای بی خانمانی گربه ها در کشورهای دیگر قطعنامه صادر میکنند ولی برای کشتار جمعی ملتهایی مثل سوریه و بحرین که سود و نفتی برایشان ندارند تره هم خورد نمیکنند.ظلم ملاها درد ندارد چون دشمن است ولی منت گذاشتن سر یک پناهجوی بدبخت توسط این مدافعان انسانیت و حقوق بشر نفتی از اعدام و شکنجه آخوندها بدتر است
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:33
reza123 - اسلو - نروژ
خاک تو سر ما ایرانیها که از عربا هم کمترین بابا سوئد و نروژ دارن ایرانیها رو بدبخت میکنن تا کیه میخواهید بشیند بیاد با اجازه و بدون اجازه بریزیم تو خیابونا اینجا اینجا که دیگه مثل ایران نیست که به کشن اعتصاب کنیم نشینید حالا که جواب گرفتین و khareton از پول گذشته بگین .... لقشون هر کس بشینه ناموس نداره
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:36
artman11 - امئو - سوئد
دوستان ،، مثل قدیمی با پنبه سر بریدن ،،مصداق واقعی سوئد یها
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:40
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
این کشورهای به اصطلاح دمکرات کجا بودند در ۳۳ گذشته که این آفت اللههای اسـ... داشتند ملت را دسته دسته اعدام میکردند و حالا وقتی که همین آفت اللهها میخوان بمب اتم را بسازند از ترس جون خودشون دارند تمام این تهدیدها را میکنند نه به خاطر ملت ایران فقط و فقط به خاطر ترس جون خودشان هست و بس. چون سودی که نظام اسـ... برای غرب دارد را شاه نداشت.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:40
Amir_Hamedi - لندن - انگلستان
دوستان عزیز مقداری منطقی باشید و الکی شلوغش نکنید. اخه جمهوری اسلامی بیکار است که حالا تو این وضعیت بیاد به این اقا گیر بده و زندانیش کند. انها به اندازه کافی مشکلات و دردسر دارند و من مطمین هستم که هیچ کاری با این اقا و هر کس دیگری که دیپورت بشود ندارند مگر اینکه طرف مرتکب جرم جنایی یا جرم سنگین دیگری شده باشد.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:41
dkdk - اسلیس - دانمارک
حالا سوئد که بهتر از دانمارک است.خیلی از ماها که در دانمارک هستیم به سوئد رفتیم.الان بدترین کشور پناهنده پذیر دانمارک و بعد هلند است.در سوئد پاس سوئدی را بعد از ۲ یا ۳ سال میتوان گرفت.اما پاس دانمارکی به حدی سخت شده که بیا ببین.بعد از ۸ سال آن هم به شرطها و شروطها که در اینجا نمیگنجد توضیحاتش.بهرحال تٔف به شرف باعث بانی اوارگی ایرانیان.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:48
artman11 - امئو - سوئد
یادمه زمان جنگ ایران و عراق ،وزیر خارجه سوئد به ایران رفت و تو تلویزیون سوئد گفتند که جنگ عراق علیهه ایران و حدوده ۲ هفته بعد همین وزیر خارجه به عراق رفت و تو تلویزیون سوئد گفتند که جنگ ایران علیهه عراق ،،،،، خلاصه این است سیاست سوئد که فقط به فکر منافع مردم و کشور خودشه ،،حالا هر جای دنیا هر اتفاقی بیوفته اگه به نفع منافع کشور و مردمش باشه سکوت میکنه اگه هم به ضرر باشه باز هم سکوت میکنه و همیشه پشت پرده دیگر کشورهای معترض و یا حامی جریانی در یک گوشه دنیا سیاست خودش رو پیش میبره که البته صد در صد به نفع مردمش هست و برای همین پاسپورت سوئد عضو با ارزشترین پاسپورت های جهان است .. اما روباه مکاری هستند برای خودشون .
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 18:53
M uk - منچستر - انگليس
امیدوارم مشکل اش حل بشه ولی خوب سوئد رد کرده چرا از دادگاه تجدیدنظر و یوروپین کورت تقاضا نمیکنی
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 19:25
potatis - مالمو - سوئد
tarkofski - استکهلم - سوئد.اگر شما به عنوان medborgare تو کشور سوئد داری زندگی میکنی فقط یک قانون (حتی قانون های محلی )به من بگی که بین سوئدی و خارجی فرق میزاره باز هم تاکید میکنم فقط یک قانون نه بیشتر به من معرفی کنی من دیگه تو این سایت کامنت نمیزارم، اما اگه نتونستی این رو بت میگم که خیلی پررو هستی همین.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 19:21
بابک خرم دین - تهران - ایران
ننگ بر کسانی که به اسم پناهنده میایند و تا پاسپورت پناهندگی گرفتن مثل . میدوند دم سفارت جمهوری اسلامی و فوری تقاصایی پاسپورت ایرانی میکنند. تا تابستانها بروند ایران.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 19:23
potatis - مالمو - سوئد
artman11 - امئو - سوئد.عزیز جان این یک تجارت کاملا قانونی و منطقی هستش و تمام شرکت های مخابراتی به ایران لوازمی میفروشند که استفاده ی دوگانه داره این دیگه به اریکسون مربوط نمیشه که ایران میخواد با این تجهیزات چه کار کنه، زیمنس ،نوکیا، حتی موتورولا آمریکایی هم به ایران از این قبیل تجهیزات میفروشند، قابل توجه شما که پایه و اساس سیستم فیلترینگ اینترنت در ایران توسط شرکت آمریکایی مارشال ساپورت میشه (یا شایدم میشد) پس لطفا با یک مثال ابلهانه کشوری رو که داری توش زندگی میکنی بد نام نکن، بزرگترین حامی کشور دیکتاتوری عربستان همانطور که همه میدونند آمریکاست، من نمیگم که کار سوئد درست بوده اما متاسفانه حقیقت دنیا همینه که پول، دین و ایمان و مرام و دموکراسی و همه چیزه بشره (متاسفانه )
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 19:31
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
تمام کشورهای اسکاندیناوی کثیفن و اصلآ به حقوق بین المللی احترام نمیذارند.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 19:38
rockimononof - جرج تاون - مالزی
یعنی چی به ایران میگه جهنم ؟. ایران بهشت روی زمین هستش ...حالا برخی آدمها توش یک کم افراد بدی هستند . اونهم برای تنوع تو بهشت هستش :). من ایران را دوست دارم . حالا درسته که اومدم مالزی و مدت زیادیه برنگشتم ! ولی این که دلیل نمیشه !!! ایران جای خوبیه :) نترس برادر .. شما برو ایران ماها تو فیس بوک حمایتت میکنیم D:
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 22:54
Benika - برن - سوئیس
کشورای اروپا که قسم خورده نیستن که بار ظلم و ستم جمهوری اسلامی رو به دوش بکشن، خود ما ایرانیها چه رفتاری با افغانیها تو ایران داریم؟؟؟ لعنت به جمهوری اسلامی که بانی و باعث آوارگی مردم هست.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 23:08
morgan123 - واشنگتن - امریکا
هفت سال پیش بود از ایران برای دیدار بستگان به سوئد رفته بودم اون وقت فکر نمیکرد دو سال بعد میرم امریکا ، چند شهر سوئد را دیدم به عقیده من سوئد کشوریست ساده یعنی من که از ایران رفته بودم از دیده من همه چیز حتی از ایران هم ساده تر بود بیشتر شبیه یک روستای بزرگ یا همچین چیزی که اغلب ایرانیها با وجود سالها زندگی هنوز خارجی هستند و این احساس برایشان آزار دهنده است .درست است که در مقام مقایسه سوئد مانند یک مورچه است در مقابل عظمت امریکا ولی این کشور چیزی داره که امریکا توی خواب هم نمیتونه اون را داشته باشه که همان دولت سوسیالیستی مخصوص سوئد است عدالتی کم نظیر و به غایت عادلانه البته این را قبول دارم که شما در امریکا احساس خارجی بودن نمیکنید و در سوئد این احساس بشدت وجود داره ولی این ارتباطی به حکومت نداره و ایراد از خود مردم اونجاست که دچار این توهم هستند که مردم دیگر را کوچک میبینند و جالبه همین مردم در مقابل امریکایی های -سفید پوست- احساس زبونی میکنند! ولی دوستان کمی انصاف داشته باشید و مثلا این کشور را با زاپن یا کره مقایسه کنید آیا تا کنون شنیده اید این کشورها کسی را در خود پناه بدهند ؟
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 01:17
morgan123 - واشنگتن - امریکا
دنباله: پس بهتر است مثل سوسن خانم تسلیمی ما در هر جامعه که زندگی میکنیم به شکل بچه هایی نباشیم که از بزرگتر خود تنها انتظار دارند خودمان دست بکار شویم و بدونه اینکه خودمان را کم ببینیم و با اعتماد بنفس در ارتقاء آن مملکت و جامعه کوشا باشیم و کمی هم خطا ها را ببخشیم و اجازه دهیم دیگران هم در مورد ما اشتباه بکنند هیچ اشکالی ندارد و سعی کنیم در مملکت جدیدمان یاری رسان و سازنده باشیم و نه باری بر دوش و شانه آنها.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 01:18
Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
بابک خرم دین ---دمت گرم که حقا راست میگی . اینها یک عده بی کلاس و دروغگو از وضعیت کنونی ایران سواستفاده می کنند و با دروغ و کلک ووطن فروشی تقاضای پناهندگی می کنند .ویزا و گذرنامه خارجی هم که گرفتن فیلشون یاد هندوستان میکند و راحت به ایران رفت و آمد می کنند و به ریش همه می خندند.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 01:40
romano - تهران - ایران
دوستان سوئدی و غیره و ذالک! اینها فکر زن و بچه خودشونن سه بار اینو در مورد هر کشور بگید قشنگ بهشون حق میدید منظورم از ظلم در مورد ایرانی نیست بله اینکارها کثیفه ولی اینها خیلی منطقی میدونن کسی تو دنیا بهشون رحم نمیکنه پس میگن بزار کلاه ملت خودمونو سفت بچبیم گور بابای بقیه کشورها بله به همین سادگی فکر کنید ما هم الان در بازی اسرائیل و فلسطین دو دوزه بازی میکردیم و یک دولت دموکراتیک هم داشتیم پول تمام جهان عرب رو هم در صنایع کامپیوتر و خدماتی به اسم برادران مسلمان عرب به توبره میکشیدیم میآوردیم تو ایران با ملتمون عشقشو میکردیم چقدر برامون منفعت داشت؟ دوست همه بودیم و دشمن همه ببنید چطور ترکیه داره اروپا رو تو منسوجات، پرواز هوایی و توریست تار و مار میکنه. زرنگن آقابخودشون میگن این اروپاییها تو جنگ جهانی دوم از خودشون 72 میلیون آدم کشتن وای بحال ما. عزیزان این رسم دنیاست اگر خودت به فکر زن و بچت نباشی شب گرسنگی یکی حتی یک تف هم کف دستت نمیاندازه. ادامه ...
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:19
be_pa_khaste - هارلم - هلند
اینا دیگه همیننن وقتی بخوان جواب ندن خدا بید پائین نمیدن.به خدا اینجا چند تا از دستهأ ما جواب داشتن رفتن ایران دیگه نیومدن بد به این بیچاره جواب نمیدان
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:28
romano - تهران - ایران
اینها کاسبن سوداگرن میگن دشمن داری آره بیا این تفنگ برو چششو در بیار ($) تیر میخوری تو جنگ میگن آخ آخ اوخ شدی؟بیا این دارو خوب بشی ($). میگن تلفن میخوای بیا این گوشی موبایل ($) میگن آخ دولت مخالف داره بیا این سیستم شنود ($) میگن .... این سوداست عزیزان یاد نگیریم جزوش باشیم یا باید حمالی بار رو تو بازار برای یک لقمه نون بکنیم یا باید از گرسنگی بمیریم. عربستان و ترکیه وقتی جزو 20 اقتصاد اول دنیا هستن که به گروه G20 معروفه بله بازی رو یاد گرفتن وقتی برزیل جای انگلیس رو تو اقتصاد بعد از 400 سال لیدری انگلیس با اون همه جنایتش تو تاریخ برای پول گرفت بهش میگن آها این کسی که خوب بلده بازی کنه. مال ما هم سال 2012 میلادی هموطن خودمون پول من و تو رو راحت میگیره اسم خودشم با خدا و با وجدان میزاره میاد کامنت ساندیسی میزاره جاش بشه تو خیابونم برای دخترای و زنهای بی دفاع عربده کشی و زنجیر کشی می کنه شاید بهش یک ماشین پراید لیزینگ بده ولی امر مسلمین (فقط برو تو بحر اسم).
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:30
mahdi_sh1387 - سمنان - ایران
به درک تو این وضعی. تو که ایرانو جهنم میدونی واقعن حقت هست به این وضع باشی حالا که ایران دیکتاتوری هست اصلا ....که اینجا هم بیای معلوم نیست چه ... خوردی که اعدامت میخواهند کنند اگر ادم باشی و کاری نکنی کسی لات کار نداره بازم خدار و شکر به این روز افتادی بتید امثال تو هم ادم بشن
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:31
haj ali basiji - قم - ایران
وطن فروش هیچ جا جا نداره.مرسی از دولت سوئد حالا بیا ایران چوب تو آستینت میکنیم فقط برای دروغهای که گفتی
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:39
Shakoor - کوالالامپور - مالزی
فرض کنید بنده برم بگم من مسیحی شدم....حالا چون کشورم اسلامیه..مرتد و تحت تعقیب هستم...حالا شما بیاین به من پناهندگی بدین که من آخرش شهروند شما بشم...اونا هم گاگولند دیگه!...خرند دیگه!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 02:49
گلاره - مشهد - ایران
موافقم
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:09
mammal - لندن - انگلیس
تمام این اسکاندیناویها پول دوست هستند و دروغ گوی، تو این ۳ کشور آقازادههای ایران یا در تحصیل هستند یا در شرکهی نفتی آنها کار میکنند مثل آکر در نروژ یا تپسو در دانمارک. این کشورها جاسسهای ایرانی دارند (یعنی همونهایی که آنجا پناهندگی دارند) که میرند دنبال کیسهای پناهندگی حتا در ایران دفتر دارند و با دادگستری ایران همکاری میکنن.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:31
baran2020 - تهران - ایران
کاش شما دوستانی که اسمتون هموطن هست به جای اینکه اینجا حرفای بی ثمر بزنید یا مرتب دست به یقه بشید یادتون بمونه که همه ما ایرانی هستیم با دردهای مشترک ، و از صمیم قلبتون برای این بنده خدا که فرزند هم داره دعا کنید ...
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:42
leyli maman - کوالالامپور - مالزی
قوم همیشه اواره و خانه به دوش هستیم ما ایرانیها
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:50
ali1111 - تهران - ایران
من اصلا به این شخص خاص کاری ندارم و امیدوارم مشگل ایشان زودتر حل شود. یک سوال از شما دوستان؟ آیا میشود به ملیونها انسان فقط از ایران، میلیونها انسان از آفریقا،خاور میانه و هر جا که حقوق بشر رعایت نمیشه پناهندگی داد. یعنی این چند صد میلیون را کجا و با چه بودجهای میخواهید جا بدید؟ هزاران هزار انسان با آرزوی زندگی بهتر روزانه وارد این کشورها میشوند..تکلیف این کشورها چی است و تکلیف اون انسانها؟!!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:54
bavar88 - آمستردام - هلند
ظاهراً بهترین کشور دنیا (سوئد) از دید فراریها بدترین کشور دنیا از آب دراومد.. خوب دارن با حقوق بشر به شما خدمت میکنن...هههه.. ننگ بر شما که کشور ایران را برای خوش اومدن خارجی له میکنید جای شما همون خراب شده است....داغ پناهندگی بر پیشننی شما است هر چند که خیلی از پناهندهها دروغین هستند...ههههههههه
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:55
reza123 - اسلو - نروژ
یوروپین کورت
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:09
علی-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
potatis - مالمو - سوئد از لحاظه قانونی حق با شماست هیچ قانونی من ندیدم تبعیض قائل بشه بین خارجی و سوئدی ولی یک سری چیزها نا نوشته بین مردم عرف هست که این تبعیض رو میشه توش دید. مشخص ترینش نا دیده گرفتن و بازی ندادن خارجیهاست در ادارهٔ جامعه. تا وقتی که زیر دستشون باشی اینو کمتر متوجه میشی ولی به محض اینکه لیاقت مدیریت داشته باشی و بخوای با یک سوئدی رقابت بکنی برای به دست آوردن پست مدیریت اونوقت اینو متوجّه میشی.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:25
seven11 - بوداپست - مجارستان
بیست و دو سال پیش که من رفتم به سوئد به پناهنده ها یک کاغذ میدادند که روش نوشته شده بود تمام پول و مخارجی که شما پناهندگان میگیرید از مالیات مستقیم مردم سوئده و چقدر اینها منت میگذاشتند که دارند چندرغاز پول به پناهنده میدهند و همین رو به مردم سوئد هم میگفتند و اونها هم صداشون دراومده بود که چرا مالیات مارو به اینها میدید و خلاصه سر همین مسئله پول کلی راسیست درست کرده اند در حالیکه همین سوئد اون موقع کلی سود برده بود از تجارت و خرید نفت ارزون در طول جنگ هشت ساله از جمهوری اسقاطی.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:57
alirreza - استکهلم - سوئد
والا من از این سوئدیها هیچ بدهی ندیدیم ، کمتر از گل و احترام هم چیزی نشنیدیم . دارین از ماله این کشور میخورن تمامه امکانات رو استفاده میکنید پشت سرش هم حرف میزنید (خانومه میگه شکنجه ) اونم کجا سوئد ههههههه
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:23
Alexberd - بوداپست - مجارستان
جالا این آقا چیکار کرده که میگه ایران جانش در خطره؟! متاسفانه ما ایرانیها در وطن فروشی لنگه نداریم.. خیلی راحت از وطنمون میگذریم.. الان شما نگاه کن تمام ایرانی هایی که می توانسند ایران را بسازند.. همشون یا اروپا، کانادا و آمریکا هستند و قبوا دارم داخل ایران محدودیت ها! خفقان ها، ناکارآمدی ها و... و.. و ... اما دوستان واقعا دست به دامن بیگانه شدن و اینطوری خوار شدن راه حله این قضیه است؟!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:32
esfahan_20 - اصفهان - ایران
بابا همه میگن اگه برگردیم میکشن.اما وقتی پاس گرفتن سریع میرن سفارت ایران برا پاسپورت که بران ایران....دروغگو
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:33
sara_k - كريستيانساند - نروژ
رضا ۱۲۳ من با شما کاملا موافقم مرگ بر سوئد مرگ بر نروژ مرگ بر این کشورهایی درقی
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:38
saeid-banglor - کالمار - سوئد
وقتی اقایون از زندگی تو سوئد هم ناراضی هستند پس حتما خودشون مشکلی دارند نه ایران یا هر کشور دیگه
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:45
enjoy more - لس انجلس - امریکا
اصلا به این مسلمانها هیچ کشور اروپایی نباید پناهندگی بده ، همه جاهارو به گند کشیدن ، آخه شمارو چه به اروپا یا آمریکا اومدن برید عربستان دیگه ...
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 06:02
pezhman - وين - اتريش
بجای این حرفها بگویید: چگونه میشود کمکش نمود.؟ و تشکر از مسٔولان سایت که قدمی انساندوستانه برداشته. این موضوع را رسانهای نمودند.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 06:23
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
به ادبیاتِ فرزندانِ پاکِ اسلامِ محمدی دقت کنید!! ( وطن فروش هیچ جا جا نداره.مرسی از دولت سوئد حالا بیا ایران چوب تو آستینت میکنیم فقط برای دروغهای که گفتی. haj ali basiji - قم - ایران
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 06:31
seven11 - بوداپست - مجارستان
potatis - مالمو - سوئد همون جور که از اسمت معلومه potatis هستی ، وقتی یکی خودش رو ایرانی میدونه و از این خوک خورها طرفداری میکنه علیه ایرانی دیگری فقط میشه اسمش رو گذاشت ..، توی ایران بالای هفتاد درصد از مردم زیر خط فقر زندگی میکنند و تو به دلیل اینکه حالا میتونی غذا بخوری و لباس بپوشی چشمت رو هم گذاشتی روی تمام تبعیضات و نژادپرستی اینها.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:04
golden remix - استکهلم - سوئد
یکی از فامیلها میگفت زمان جنگ ایران و عرق آمدیم سوئد گفتیم نمیذارن تو ایران شلوار جین بپوشیم اقامت دادن .الان خامنهای چلاق را هم بکشی بری سوئد اقامت نمیدان. اینا هر وقت نیاز دارن مهاجر میگیرن و الا بشر دوستی و اینا شعر است. تقصیر ما ایرانیها هم هست .بس که به اینا دروغ گفتیم .هنوز مهر اقامت خشک نشده برگشتیم ایران. یک بانوی سنندجی با افتخار میگفت با همون مدرکی که تذکر داده بودند که همه جا به غیرا از ایران. با همون مدرک رفتم ایران . خلسه همه جا برام ما جهنمه هم ایران هم خارج .
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 07:39
morgan123 - واشنگتن - امریکا
baran2020 - تهران - ایران - التماس دعا برای ما هم دعا کن ! استخاره چی؟ استخاره هم میکنی! ما مشتری هستیم!.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 07:41
iran1 - اسلو - نروژ
طبق قانون دفتر پناهندگان سازمان ملل به کشورهای پناهنده پذیر و امن در صورتی که فرد خارج از پناهندگی مطابق قانون ژنو است ولی بازگشتش به کشور مبدا باعث شکنجه اعدام یا رفتارهای غیر انسانی با او خواهد شد پیشنهاد می شود که به فرد کمک کنند تا بتواند از طریق پیدا کردن کار با هدف نهایی شهروند شد پناهجو او را در ماندن یاری کنند. این شامل افرادی می شود که قبل یا بعد از ورود به کشور امن مشکل مهمی داشته باشند یا برایشان پیش بیاید هرگونه رفتار غیر از این و فشار بر پناهندگان نقض قوانین پیشنهاد شده کمیساریای پناهندگان سازمان ملل است.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 08:26
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هر کاری بلدی می خواد. حتی ناله کردن.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 09:12
sarbaz007 - المان - المان
حالا بازم بلند بشید بید اینجا فکر کردین اینجا چه خبر اونجا باید درست کنید با اینجا اومدن چیزی درست نمیشه اینا خودشون هم میدونن اگه ایران آزاد بشه ۹۰% ایرانیها برمیگردن
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 08:53
sahel662 - بیرمینگهام - انگلیس
آقایون و خانمهای عزیز شمایی که الکی در مورد هرچیزو هرکسی نظر میدید. اونی که از ایران هست چون ان شرایطو پشت سر نزاشته و نمیدونه چی به چیه پس لطفا نظر نده و اون عده از افرادی که از کشورای مختلف اروپایی نظر دادین و میگین اومده از پول انا استفاده کنه یا از شرایط موجود جمهوری اسلامی سؤ استفاده کنه من میخوام بدونم شما خودتون چرا ان کارو کردین و درین میکنین شماها چرا از ملو ثروت انا خردینو بعد از چند سال به قول خودتون فایلتون یاد هندوستان کرد؟. من با شون همسفر بودم زمانی که از ایران زدن بیرون شون از خانوادهٔ فقلد محترمی هستن و نه نیاز به پول انا دارن و نیاز به پاسپورت انا شون آخرین بر که در ایران بودن چندین ماه در زندان بودن و با وثیقه اومدن بیرون و الانم با وجود 2تا بچه کوچیک تو ان شرایط هستن و زانو بچههاشون تو اون غربت دربدرو بی پناهن
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 08:54
sashar1389 - مونته ویدئو - اروگوئه
حقشون است می خواستند نروند
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 09:24
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
همه دوستان ساندیس خور ..... شما اول برید مدرک سیکل تونو بگیرید یا مثل مموتی یه دکترای پشمکی بگیرید بعدا بیایید راجع به پاسپورت خارجی این چیزا سخنرانی کنید
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 10:10
feri.. - بخارست - رومانی.
با درود. دوستانی که از سوئد ناراحتین . این آقا رو دارند دیپورت میکنند چون شماها کشورشون رو خراب کردید تازه کار که نمیکنید طلب هم دارید. در سال ۲۰۱۰ دولتهای اروپا تصمیم گرفتند مهاجر نپذیرند. دولت سوئد هم یکی از ایناست. تازه اونایی که کار میکنند و مالیات هم میدند مشکل ندارند . این شماها هستید که این آقا رو دیپورت میکنید . مرکز جاسوسای ایران در این دو کشور هست این یک دلیل مهم برای ندادن اقامت هستش.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 10:07
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
من در اعتراض به دیپورت این هموطن شرکت کردم و اصلا راضی به برگرداندنش نبودم و نیستم، ولی انصاف داشته باشید! ما خودمان هم بی تقصیر نیستیم. اول با هزار دلیل اقامت میگیریم و دو سه ماه بد راهی سفارت ایران میشویم تا پاسپورت ایرانی بگیریم و "تعطیلات" را به ایران برویم! فکر میکنید ادارهٔ مهاجرت سوئد این مطلب را نمیبیند؟ بنا به آماری که وجود دارد ایرانیها تنها گروهی هستند که به کشور مبدا تردد دارند بدون آنکه اوضاع سیاسی کشورشان عوض شده باشد.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 11:26
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
بیشتر مردم اسکاندیناوی، که خود را نوردیک میدانند، احساس برتری به دیگر اروپاییان ، جنوبی ها و اسلاوها، میکنند. اینها نژاد سفید نوردیک را برترین دانسته و از خاورمیانه ای ها و دیگر مردم خوششان نمیاید زیرا نژادشان را از میان میبرند!! از بیسوادی این نژادپرستان هرچه بگوییم کم گفته ایم، اینها حتی نمیدانند نژاد سفید، یعنی مردم دارای مو و چشم روشن، تازه از شش هزار سال پیش پدید آمده و همه شان از خاورمیانه و اطراف اوکران و بالکان به این سرزمین کوچ کرده اند. نمیدانم به چه چیزی مینازند؟ به پیشینه پر از نداری و گرسنگی و جنگ شان؟ سوئد هم که ادعای تاریخ داشتن میکند، در سده نوزدهم چنان بدبخت و ورشکسته و ویران شده بود که دست به دامان یک ژنرال فرانسوی شدند. ایرانیانی هم که میتوانند هرچه زودتر از این سزمین یخ زده و سرد و مردم پر از حس برتری بیرون بروند.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:08
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
نمیدانم تولید سوئد و دانمارک بجز ولوو و شرکت کشتیرانی و نفتی چیست؟ چین و کره دارند دنیا را میخورند و بهتری و ارزان ترین تولید ها را به جهان میفروشند. در تکنولوژی و صنعت بسیار پیشرفت کرده اند و هر چه که هست میسازند. شرکتهای اروپایی بزودی یکی پس از دیگری توان هماوردی با این دو کشور را از دست خواهند داد، و مردمش باید بروند دنبال داستانهای وایکینگ ها و خودشان را یک جوری سرگرم کنند تا نفهمند در سده کنونی، نژاد برتر، البته از دید این نژادپرستان، زرد است نه سفید.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:15
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
ایران بهترین مملکته در دنیا !!!ببینید به چه فلاکتی افتاده روی تخت و فیلم بازی میکنه به خدا ارزش این همه ذلیلی را نداره برگردید به مملکت خودتون ایران!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:21
lucas71 - اوپسالا - سوئد
چند سال پیش با یکی از افسران پلیس سوئد حرف میزدم میگفت شما آدمهای هستین که نمی شه فهمید. یعنی درک کردن شما سخته. با ویزا تورستی به سوئد میأیند و بعد از مدتی اعلام پناهندگی سیاسی میکنید. و دروغ تا دلتون بخواد میگید. که اگه ایران برگردید زندانی یا اعدام میشوید و از این چیزا که هممون میدونیم... اینجا چند سال صبر میکنید (۵-۱۰ سال) وقتی که به شما اقامت دادن .. اولین کاری که میکنید یه سفر به ایران میروید...( نه به اون حرفا که ایران براتون خطرناک است) بماند... بعد از مدتی برای فامیل و دوستان دعوت نامه میفرستین که بیان اینجا دیدنتون حالا به هر نحوی .... وقتی آنها هم پاشون رسید به سوئد همون اش و همون کاسه... دوباره داستان از اول شروع میشه... حالا آقایانی که اینجا کامنت گذاشتن و بر ضد سوئد حرف میزنند فکر کنم از همین قماش باشند. من اینجا کسانی رو میشناسم که در عرض چند ماه ۱۰۰ تا پرونده برای خودشان درست کردن.. سیاسی از همه نوع سلطنت طلب، کمونیست، مجاهدین خلق. و بعضیها هم از طریق ازدواج، همجنسباز و خیلی چیزی دیگه.. که بماند.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:30
lucas71 - اوپسالا - سوئد
حالا آقایانی که اینجا کامنت گذاشتن و بر ضد سوئد حرف میزنند فکر کنم از همین قماش باشند. من اینجا کسانی رو میشناسم که در عرض چند ماه ۱۰۰ تا پرونده برای خودشان درست کردن.. سیاسی از همه نوع سلطنت طلب، کمونیست، مجاهدین خلق. و بعضیها هم از طریق ازدواج، همجنسباز و خیلی چیزی دیگه.. که بماند. حالا بگید اشتباه از کی است از ما یا از دولت سوئد؟ اگه کلاه مون رو قاضی کنیم به خدا خیلی از این مشکلات رو خودمون به وجود آوردیم.. ۸۵% از ایرانیها در سوئد پول از دولت میگیرند و تازه صداشون هم درآمده. که سوئد کشور خوبی نیست.. اشخاصی هستن که قبل از انقلاب به عنوان دانشجو آمدند و اینجا درس خواندن، اما وقتی با آنها حرف میزنی نمی توانند کلمات سوئدی رو درست تلفظ کنند، زبان یاد گرفتن و حرف زدن یکی از ارکان اصلی است که آدم میتواند وارد جامعه شود و برای خودش جایی در جامعه باز کند. پس مشکل خودمانیم نه کسان دیگر .. خودمان را باید درست کنیم......
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:31
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
haj ali basiji - قم - ایران مزدور تو .. خودت رو هم نمیتونی بالا بکشی چه برسه به چوب توی آستین کردن!!! تو مشغول نوکری خودت باش و ساندیست رو بخور و به کار بزرگترها و آزادیخواهان دخالت نکن. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 12:40
jimwilson2020 - لاسوگاس - آمریکا
مرد یک بار می میره . این فقط می خواد با خراب کردن ایران کار خودشو راه بندازه . ایران خیلی هم جای خوبیه .
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 13:16
lucas71 - اوپسالا - سوئد
چند سال پیش با یکی از افسران پلیس سوئد حرف میزدم میگفت شما آدمهای هستین که نمی شه فهمید. یعنی درک کردن شما سخته. با ویزا تورستی به سوئد میأیند و بعد از مدتی اعلام پناهندگی سیاسی میکنید. و دروغ تا دلتون بخواد میگید. که اگه ایران برگردید زندانی یا اعدام میشوید و از این چیزا که هممون میدونیم... اینجا چند سال صبر میکنید (۵-۱۰ سال) وقتی که به شما اقامت دادن .. اولین کاری که میکنید یه سفر به ایران میروید...( نه به اون حرفا که ایران براتون خطرناک است) بماند... بعد از مدتی برای فامیل و دوستان دعوت نامه میفرستین که بیان اینجا دیدنتون حالا به هر نحوی .... وقتی آنها هم پاشون رسید به سوئد همون اش و همون کاسه... دوباره داستان از اول شروع میشه....
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 13:40
lucas71 - اوپسالا - سوئد
من اینجا کسانی رو میشناسم که در عرض چند ماه ۱۰۰ تا پرونده برای خودشان درست کردن.. سیاسی از همه نوع سلطنت طلب، کمونیست، مجاهدین خلق. و بعضیها هم از طریق ازدواج، همجنسباز و خیلی چیزی دیگه.. که بماند. حالا بگید اشتباه از کی است از ما یا از دولت سوئد؟ اگه کلاه مون رو قاضی کنیم به خدا خیلی از این مشکلات رو خودمون به وجود آوردیم.. ۸۵% از ایرانیها در سوئد پول از دولت میگیرند و تازه صداشون هم درآمده. که سوئد کشور خوبی نیست.. اشخاصی هستن که قبل از انقلاب به عنوان دانشجو آمدند و اینجا درس خواندن، اما وقتی با آنها حرف میزنی نمی توانند کلمات سوئدی رو درست تلفظ کنند، زبان یاد گرفتن و حرف زدن یکی از ارکان اصلی است که آدم میتواند وارد جامعه شود و برای خودش جایی در جامعه باز کند. پس مشکل خودمانیم نه کسان دیگر .. خودمان را باید درست کنیم......
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 13:40
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
بابا جون نیایید اروپا!. به خدا اینجا هیچ خبری نیست و ما همه از اینکه اینجائیم ناراضی و پشیمونیم!. فقط چون راه برگشت نداریم اینجا گیر کردیم:(. اینجا فقط برای سیهی آفریقائی خوبه نه برای ایرانی که کشورش این همه ثروت داره. حد زندگیِ ایرانی با پناهندگی جور در نمیاد.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 13:58
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
artman 11.ذره ای شرم و حیا٬ خیلی خوب چیزی هست که متأسفانه نه در تو و نه در دین تو بویی ازش نمیاد
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 14:24
hamidla - هامبورگ - المان
بابا ما خودم هفت خط علمم اینم داره مارو...ای بابا!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 14:28
massoudoslo - اسلو - نروژ
romano.تهران .ایران / عزیز گل گفتید . ممنون . همونطور که که اشاره کردید رفتم تو بهر اسم : ولی امر مسلمین !!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 14:29
potatis - مالمو - سوئد
seven11 - بوداپست - مجارستان.کامنتی پر از خزعبلات نوشتی که اصلا ارزش جواب دادن نداره اما حیفم امد جوابت رو ندم،۱- اینکه اسم id من چیه به شما اصلا مربوط نمیشه۲- شمای گوسفند خور، از مملکت خوک خورها تشریفت رو ببر به مملکت گوسفند خورها۳-من علیه این شخصی که تو ویدیو هست کوچکترین صحبتی نکردم پس دوباره کامنت من رو از اول بخون۴-بنده در کشور سوئد زندگی میکنم و تاحالا چه از نظر آموزشی ،چه از نظر درمان ،چه از نظر مسکن ،چه از نظر شغل تبیضی ندیدم،۵- از نظر نژاد پرستی این رو با اطمینان میگم که ۱% ایرانیها هم نژاد پرست نیستند، توی تمام عمرم از مردم ایران نژاد پرست تر ندیدم( قبل توجه آقای arashbehdin ).
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 15:21
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
golden remix - استکهلم - سوئد,,بانوی با افتخار, حتما خودت هستی که بیش از باور اطمینان دارید؟؟
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 16:11
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
seven11 - بوداپست - مجارستان,,واقعا دمتگرم در مورد potatis ء مالمو ء سوئد واقعا potatise ،در ضمن زحمت نوشتن من را کم کردی,,آخـــــــه
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 16:16
دنیای وحشی - تهران - ایران
سویدیها از بس کمبود آفتاب دارند که مغزشون نم ورطوبت برمیداره واسه همین هم عقلشون درست و حسابی کار نمی کنه که بفهمند هر پناهنده ای را از هرکشوری بخصوص ایران حتی اگر درست تشخیص داده باشند که شرایط یک پناهنده رو ندارد و به کشورش برگردانند به خاطر همین حرکت درخواست پناهندگیشون قطعا بعداز برگشت جانشان درمعرض خطر قرار خواهد گرفت و اورا به بدترین شکل تنبیه خواهند کرد تا مثلا درس عبرتی برای سایرین شود .پس بنابراین شما ایرانیانی که درهرجای سوید که هستید می بایستی به خاطر حمایت از این جوان که درمعرض خطر دیپورت قرار گرفته هرچه سریعتر به دفعات و نه فقط یک بار به خیابانها بیایید تا از برگشت اوبه ایران و از دست دادن جانش جلوگیری کنید وگرنه خون او به پای تک تک شماها نیز خواهد بود.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 16:44
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
این که با این مصاحبه کار خودشو (اگه دیپورتش کنند) که سخت تر میکنه اگه تا الان هم کسی باهاش کار نداشته با این چیرهایی که گفت که نه اینجا جاشه نه تو ایران! به امید آن روزی که هیچ ایرانی واسه موندن جایی به غیر از کشورش به بیگانگان التماس نکنه!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 18:56
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
حالا بگذریم اما این افرادی که از 25 سال پیش به اینور از کشور خارج شدند و پناهنده شدن واقعآ چه در صدی از اینها سیاسی بودن؟ اینها که ما دیدیم همه اومدن ادعا کردن و بعد از یه مدت کوتاه رفتن و تقاضای پاس کردن و برگشتن ایران و کلی هم خالی بندی میکنند. اغلب در سوسیال خوابند و توی ایران همه فارغ التحصیل و توی فیس بوک که دیگه نگو و نپرس شما یه بنا یا مکانیک ایرانی گیر نمیاری که ایرانی باشه همه ماشالله فوق لیسانس. خانم را من میشناسم قبولی پنجم راهنمایی را نداره و توی فیس نوشته: فارغ اتحصیل مدرسه تخصصی در فلان شهر دانمارک, ای بابا اومدین اینجا چراکه راحت نمیتونستین کلاهبرداری کنید یا سیاسی بودین؟ من به شخصه به شرفم قصم میخورم که اگر الآن بود و کار سیاسی خطرناک نمیکردم هرگز از ایران بیرون نمی آمدم که در غربت زندگی کنم. بیش از 30 سال پیش که ما زدیم بیرون نیمی از همین پناهنده ها چماقداران رژیم بودن و اینجا دیدیمشون. من نمیدونم چی بگم.ببخشید اگه اجحاف شد!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 19:40
morgan123 - واشنگتن - امریکا
potatis - مالمو - سوئد -دوست عزیز وقتی در یک سایت مربوط به عموم کامنت و نظر میگذاری همه چیز کامنت تو به همه کس مربوط میشه از نام کاربری تا نقطه نظری که مطرح میکنی.البته گلایه من در مورد موضوع اصلی کامنت شما نبود . ممنونم.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 01:37
علی-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
آقا جان هر کاری راهی داره. با ویزای قانونی از ایران خارج میشن میان اینجا میگن جونشون در ایران در خطره!! من کسی رو میشناسم که غیر قانونی از ایران خارج شد به ۳ ماه نکشید اقامت پناهندگی گرفت اینجا. بایستی حساب شده عمل کرد، قبل از اومدن یه کم راجب قوانین پناهندگی ژنو مطالعه کرد. ادارهٔ مهاجرت که ادارهٔ خیریه نیست که دلش به کسی بسوزه فقط طبق قانون عمل میکنه.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 03:16
ghorbat - گوتنبرگ - سوئد
کار خوبی کردن منم بودم این آدمهارو مینداختم بیرون از بس که فیلم بازی میکنن دروغ میگن ،دیگه اسم همهٔ ایرانیهارو خراب میکنن .هر کی میاد میگه سیاسی هستم برم ایران اعدام میشم،اقامت که میگیره فقط یه پاش ایران.از بس دروغ گفتن دیگه کسی هم واقعاً سیاسی باشه به آتیش این آدما میسوزه.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 03:49
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
بابک خرم دین - تهران - ایران. ﺣﻖ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ. 90 ﺩﺭﺻﺪ اﻳﺮاﻧﻴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺳﻔﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ, ﺑﻌﺪ اﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ اﻗاﻣﺖ, ﻣﻴﺮﻥ ﺩﻡ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ اﺳﺴﻬﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﭘﺎﺳﭙﻮﺭﺕ اﻳﺮاﻧﻲ ﺑﮕﻴﺮﻥ ﺑﺮﻥ اﻳﺮاﻥ ﭘﺰ ﺑﺪﻥ
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 04:09
potatis - مالمو - سوئد
morgan123 - واشنگتن - امریکا.گرامی، تمسخر کردن نام کاربری ،به جای صحبت کردن در مورد کامنت ،نه اخلاقی و نه عقلانی هستش، ممنون.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 04:33
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
من موندم چهجوری بعضیها تشخیص دادن که آقای محمد رضا حامدیان دروغ میگه و در موردش نظر هم دادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. یه کم از این هوشه تان را در مورد دروغهای مسائل اسلامی و مذهبی خرج میکردین وضعیت ما ایرانیان در داخل و خارج از کشور به این گونه نبود !!
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 05:22
کیوی سبز - مالمو - سوئد
یکبار یک سوئدی از من پرسید توی ایران جارو برقی هست من گفتم اره تازه باهاش موهاتم میتونی خشک کنی گفت نه اون سشواره گفتم حالا هرچی،حالا هی بیاین بگین من سیاسیم اگه برگردم اعدامم میکنن.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 07:56
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
potatis - هم میهن گرامی، همه جا کم و بیش قوم پرستی و نژادپرستی و خودخواهی و خودبرتربینی و خوار شمردن قومهای مهاجر هست. اما این باور برتری نژاد نوردیک نوبرش است و در میان مردم روزبروز بیشتر میشود ( مانند اینجا، که میگویند امریکا برای سفید ها!). شاید به مردم دیگر ناسزا نگویند و نشان ندهند چه می اندیشند. اینکه سیستم و قانون به مهاجران امکان برابر میدهد داستان دیگری است و سخن من درباره دیدگاه مردم و بویژه جوانان است.
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 12:52
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
مگه واستون دعوتنامه فرستادن که بیان از ایران بیرون شما که انقدر بی عرضه هستین ازکشورتون نمیتونید دفاع کنید بیخود به سوئد و کشورهای دیگه گیر ندین بیش از ۶میلیون ایرانی خارج از ایران هستند بسه دیگه میخواین ۸۰ میلیون بیان بیرون امان از شرم
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 13:31
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
عزیزانی که نظره شان براین است ۹۰ ﺩﺭﺻﺪ اﻳﺮاﻧﻴﺎنی ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺳﻔﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ، ﺑﻌﺪ اﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ اﻗاﻣﺖ ویا تابعیت ویاپاسپورت،با مراجعه به ﺳﻔﺎﺭﺕ ایران جهت ﭘﺎﺳﭙﻮﺭﺕ ایرانی،اولین افراد خوده شان هستند و راه و چاه را خوب آموخته اند
سه شنبه 15 فروردين 1391 - 15:35
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
این هم شده مورد مسیحی الان ۱۰۰۰ مسیحی هست تو ایران راحت زندگی میکنن
چهارشنبه 16 فروردين 1391 - 08:40
mitra1761 - استکهلم - سوئد
دوستان وطن فروشی کار شایسته نیست، اما در نظر داشته باشیم کشور ما بدست مرتجعین خونخوار اشغال شده، به امید آزادی کشورمان که هیچ ایرانی به حالت پناهنده گی از کشور خارج نشه، مردم ایران به ارزشهای فرهنگی و تمدن اصیل خودشان برگردند و فقط با توریست ویزا و استیودنت ویزا از کشور خارج شوند.
چهارشنبه 16 فروردين 1391 - 16:44
gach boy - وین - اتریش
اینجا تابلو که بیمارستان نیست!!!!!این کیسها دیگه قدیمی شده عزیزم،،،پیش از اومدن ب اروپا فکر کیس درستو حسابی میکردی ک حالا مجبور به،،،، نباشی؛)
پنجشنبه 17 فروردين 1391 - 20:05
