قلعه نویی: تیمی میبندم که 3،4 سال تاریخ مصرف داشته باشد
رأی دهید
سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی گفت: به پیروزی برابر ذوب آهن نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.
به گزارش فارس، امیر قلعهنویی پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوبآهن گفت: به خاطر این برد خدا را شکر میکنم. به این پیروزی نیاز داشتیم اما از هواداران گلهمندم چون مردم آذربایجان الگوی معرفت در تاریخ بودهاند و توقع فرهنگی زیادی از این مردم داریم و دارند.
وی افزود: دست تک تک این دوستان را میبوسم اما از آنها میخواهم فقط به مسائل فنی بپردازند و از حاشیه بیرون بیایند. هر کسی که در تبریز مهمان است باید با خاطره خوب از این شهر برود. نتیجه از یاد میرود و آنچه که ماندگار است، اخلاق است. من حتی پیشنهاد دادم که بازی بعدی ما که با شاهین است و این تیم از حضور تماشاگر ممنوع شده با حضور مردم برگزار شود.
قلعهنویی با اشاره به زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: از پیمانکاران بابت اینکه زمین نسبت به نیم فصل اول بهتر شده تشکر میکنم و از آنها میخواهم در بهتر شدن آن تلاش کنند. امروز بهترین شرایط ذوبآهن نسبت به نفرات ما بود و البته هم ما و هم آنها موقعیت چندانی نداشتیم و کلا کیفیت این مسابقه بد بود.
وی افزود: این بازی را با نصف نفرات بردیم و به لطف خدا شرمنده مردم آذربایجان نشدیم. تیم ما به آرامش رسیده و هدف من مسائل اخلاقی و فرهنگی در ورزش است. متاسفانه بعضیها تماشاگران تراکتورسازی را تحریک میکنند. من تیمی میبندم که ۳، ۴ سال تاریخ مصرف داشته باشد. این تیم در آینده پتانسیل قهرمانی دارد. چه من باشم و چه نباشم تراکتورسازی برنامه ۳ ساله میخواهد.
قلعهنویی تاکید کرد:۸ ماه است که ریالی پولی نگرفتهایم و امروز مبلغی به تیم تزریق شده است.
قلعهنویی در پایان گفت: از فدراسیون میخواهم از داوران با تجربه در بازیهای تراکتورسازی استفاده کنند
*Fanoos* - ايران - ايران
کلا فقط **پرسپولیس **
سه شنبه 20 دي 1390 - 23:14
zoroye iran - وين - اتريش
هیچ وقت تراکتور در تاریخش اینقدر خرج نکرده و الان تمام تیمهایی که سرباز میگیرند ملوان و فجر صداشون در آمده الان این تیم پر از مهره شده و همه بازیکنهای سرباز خوب رو جذب کرده الان فخرالدینی و سرلک و حدادی فر هم به تیم اضافه شدن و تیم زیر نظر سپاه فوتبال ایران زیر نظر سیاسیها و سردارها و سپاهیها شده و مموتی هم طرفدار لگنه چی میشه دیگه همین میشه که حذفی رو اهدا میکنند به لگن(تیم مموتی)
سه شنبه 20 دي 1390 - 23:43
pandora - کلن - آلمان
سرور هرچی لنگیه .. درود به امیر خان،بهترین مربی حال حاضر ایران به گواه کارنامه و نه توهم برخی ! فقط امیر جان زیاد امتیاز نگیر که نیای نزدیک سرور همه تیما استقلال بشی،تا وقتی خطرناک نشی دوست داریم:)) با برد امروز تاج آسیا،اختلاف با لنگ به ۱۸ امتیاز رسیده البته یه بازی اونا کمتر دارند که باید دید فردا چه میکنند،فک نکنم کسی همچین اختلاف امتیازی رو قبل از این دیده باشه!!خدایا شکرت حال این چوبلهها رو ندادی به ما! الان باز میان میگن ۶تا و دسته ۳ و اینا:)) هیچی به جز این ۲تا حرف زیر خاکی عهد بوق ندارند دیگه!عقده فینال آسیا چوبله،قطر،بنگلادش،دربی..
سه شنبه 20 دي 1390 - 23:25
pandora - کلن - آلمان
**اسم حذفی که میاد یاد این ۲ سال قهرمانی پیشکشی به لنگیا میافتم مخصوصاً اولیش که فقط با تیمای لیگ ۱ بازی کردند حتی فینال رو.باز خوبه ما دربی حذفی بردیم ! میدونم چوبله شدن سوزشی داره که تا سالها درمون نمیشه
چهارشنبه 21 دي 1390 - 00:53
یک شهروند - تهران - ایران
تشکر از امیر خان و همه برو بچه های تراکتور سازی به خاطر این برد شیرین. در مورد مسائل اخلاقی هم عرض کنم که توجه کنید به تصویر مراسم قدردانی از کریم باقری در بخش عکسهای منتخب. این بازیکنها با چه غیرتی با سر شکسته تو مسابقات تیم ملی بازی میکردند و این هم انعکاس مراسم قدردانی از این بازیکن بزرگ.
چهارشنبه 21 دي 1390 - 03:40
katrina - لندن - بريتانيا
باز این قد قد کرد جنرال بدون ستاره اه اه .(علی .علی ):))
چهارشنبه 21 دي 1390 - 04:04
katrina - لندن - بريتانيا
. ای پــرســپـــولـــیـــس! ما گل میخوایم!. مساوی حکم باختنه!. تنها نمون! با ما بخون! وقت به گل رسیدنه!. به افتخار همه اونا که فردا میروند استادیوم تا از پرسپولیس و مصطفی دنیزلی. حمایت کنند .
چهارشنبه 21 دي 1390 - 04:43
hurriyet - تبریز - ایران
من خودم دیروز تو استادیوم سهند بودم و شعار رکیکی نشنیدم که امیر دم از حاشیه و فرهنگ و توهین میزنه...اگه خیلی ادعا داری چرا 90 دیقه توهین قومیتی انزلی چی هارو نشنیدی و چیزی نگفتی که از تلوزیون به اصطلاح "ملی" هم واضح شنیده شد!!!
چهارشنبه 21 دي 1390 - 06:55
red.boy - تهران - ایران
katrina - لندن - بریتانیا_ zoroye iran - وین - اتریش_ Fanoos* - ایران - ایران_ دمتون گرم دوستون دارم. V v V v V v V
چهارشنبه 21 دي 1390 - 07:31
habibollah - تهران - ايران
خدایی ببین چه کسایی شدن مربی.قلعه نویی.علی دایی.مایلی کهن.اه اه. مربی توی ایران فقط یکنفراونم سلطان علی پروین.
چهارشنبه 21 دي 1390 - 08:15
m_r - سیدنی - استرالیا
با درود. به امید این که ایران عزیزمان از دست این امام زمانهای قرن وسطا به سر کردی احمقی نژاد آزاد بدن خواهیم دید که چه استعدادهای در همه زمینها که نداریم. در ضمن من به عنوان تماشاگر و خواننده به نظر من که قسمت ورزشی این صافه خنثا و بیطرف نیست و این جای افسوس دارد این را میتوان با نشان دادن چندین مثال ثابت کرد
چهارشنبه 21 دي 1390 - 10:01
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
سرور هر چی لنگی ژنرال امیر قلعه نوعی:))باز مطلب از ژنرال گذاشتن سوخته ها پیداشون شد..هنوزم کابوسشو میبینن:)))هر بازیکنی که ژنرال دست میذاره روش همه حساس میشن(سرلک..فخرالدینی):)توهم میزنن بهترینارو گرفته..ژنرال کارشو بلده مثل خسرو که خوب نبود راست استقلالو داد بهش فیکس تیم ملی شد:)هر تیمی میره نظم داره و بازی تماشاگرپسندو آمار گل زیادو بوی قهرمانیو میده:)اینم از تراکتور امسال که مثل تیم های قبلی ژنرال ستاره نداره زیاد و بعضیها کارشناسی کردن هیچی نمیشه:))
چهارشنبه 21 دي 1390 - 09:17
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
تراکتور امسال بر خلاف پارسال و تیم های قبلی ژنرال فقط یک ملی پوش داره و از تیمی مثل لنگ کم مهره تره ولی به دلیل داشتن بهترین سرمربی ایران و استفاده ی درست از بازیکنان تونسته بالای جدول باشه:))لنگی های توهمی هم به جای تشویق تیمشون عقده هاشونو سر کسانی که موفق شدن خالی میکنن:)لنگ امسال بدست همین طرفدارای توهمیش سوژه ترین تیم شده و به لطف سیاسیون و پولشون و داوریها و سازمان لیگ تا حالا تونستن خودشونو تا یازدهم نگه دارن:)))سوبله چوبله ها:)))علیییییییی دایییییی:)))
چهارشنبه 21 دي 1390 - 09:29
cantona - شاهین شهر - ایران
سرور هر چی لنگیه ***ژنرال قلعه نوییه . لنگی ها بسوزید که امیر هر سال می زنه لنگ را جر میده . با استقلال سوراختون می کرد. با سپاهان 4 تاییی تون کرد و حالا با تراکتور هم قهوه ای تون کرد توی ازادی . خدایا از خلقت ژنرال متشکریم که این لنگی ها را نابود کرده.
چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:05
katrina - لندن - بريتانيا
جاااااااااااااااانم پرسپولیس زلزله هوهو به همه پرسپولیسهای عزیزم تبریک میگم ها ها سوسکشون کردیم:)))))))))))))))))))
چهارشنبه 21 دي 1390 - 14:18
mohsen_raja - تهران - ایران
دوستان استقلالی برید کنار من ببینم جنرال چی گفته( گفتم برید کنار چون ما پرسپولیسیها کلا شما رو ریز میبینیم، میترسم پا بذارم رو دستی، پایی، سری چیزی). چون خوشم میاد به بازیکن جماعت رو نمیده این دفعه رو استثنا یه مثبت بهش میدم بشرطی که دیگه پر رو نشه.
چهارشنبه 21 دي 1390 - 14:37
*Fanoos* - ايران - ايران
red.boy - تهران - ایران. ممنون از لطفتون , ما هم همه پرسپولیسای با معرفت رو که همیشه پشت این تیم هستن رو دوست داریم
چهارشنبه 21 دي 1390 - 15:14
katrina - لندن - بريتانيا
mohsen_raja - تهران - ایران. -مرسی پسر کلی خندیدم :))
چهارشنبه 21 دي 1390 - 16:46
zoroye iran - وين - اتريش
تراکتور این همه مهره داره باید نتیجه بگیره و صبا و نفت بدون بازیکنهای اسم و رسمدار یکه تازی میکنند و این نشونه فهم و توانایی مربی هاشونه نه این بابا همیشه با کلی ستاره و دستهای پشت پرده و نوچه و باندش و ...نتیجه گرفته در جواب یکی از دوستان بگم که چطور در لگن و سپاهان جلوی بازین سالاری رو نمیگرفت زورش به یه بازیکن درجه ۲ رسیده چرا مقابل هادی عقیلی و نویدکیا و جباری نایستاد مربی که به بازیکنها توهین میکنه و همیشه ۱۰ نوچه دور ورشه هنر نیست وگرنه این آدم عددی نیست الان هم ۶۰ خبرنگار ازش شکایت کردن به جرم فحاشی یاد زنده یاد حجازی مییفتم که این نوچه هاش در آزادی چه بلایی سر حجازی و مایلی وکخ-پورحیدری-کریمی-مرفاوی و ...آوردن
چهارشنبه 21 دي 1390 - 15:47
ensanam arezoost - خارگ - ایران
9 تا بازیکن درجه یک گرفتی و 9 میلیارد هم تراکتور هزینه کرده، اگر مربی هستی چند تا بازیکن بومی و جوان رو کن تا حالا 5 بار رفتی آسیا هر 5 بار اوت شدی و اینکه به آقایان مشایی و سعیدلو و البته رئیسشون سلام برسون آقای دولتی..
چهارشنبه 21 دي 1390 - 17:27
ensanam arezoost - خارگ - ایران
اصل کاری رو یادم رفت به علی آبادی یه سلام خصوصی برسون آقای قلعه نویی
چهارشنبه 21 دي 1390 - 17:32
cantona - شاهین شهر - ایران
ensanam arezoos میشه 9 تا بازیکن درجه یک تراکتور را نام ببری ؟ حتما علیزاده و آرفی و آشوبی و محمد حسینی و اسدی و فروزان و .. درجه یک هستن!! پس ستاره های استقلال و پرسپولیس درجه چندن؟؟ برو هر وقت فرق توپ و هندونه را فهمیدی بیا نظر بده. zoroye iran خوشم میاد بد میسوزی از قلعه نویی . همین آدم که میگی عددی نیست هر سال میزنه تیمتون را قهوه ای میکنه . با اس اس با سپاهان و با تراکتور زده لنگتون را ترکونده . بسوزید از ژنرال لنگی های دروپیت.
چهارشنبه 21 دي 1390 - 20:29
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
چه حالی میده بعضی لنگیا اینقدر میسوزن از ژنرال:)))کابوس همیشگی لنگیا:)))امسالم که بعد از چندسال لنگو زد تو ازادی چه حالی داد:))ژنرال یکی از دلایل موفقیتش اینه که نمیزاره بازیکنا شاخ بشن مثل کیانی بازیکن محبوب تراکتورها وعقیلی و ...نه مثل مربی های لنگی استیلی دایی که بازیکنا شاخ میشن تو تیماشون..وقتی بهترین مربیهای جهان هم رفتند با تیمهای معمولی قهرمان شدن ژنرال هم میره:)یه هر حال طبیعیه سوزش لنگیا از ژنرال با توجه به آمارش و استقلالی بودنش:))))زنده یاد حجازی اسطوره آبی ایران تا وقتی زنده بود همین لنگیای توهمی بد میگفتن ازش حالا مرده پرستا رنگ عوض کردن
چهارشنبه 21 دي 1390 - 20:51
mohsen_raja - تهران - ایران
katrina - لندن - بریتانیا// در حضور جنرال خوبیت نداره بخندی، عیبه دختر :-)
چهارشنبه 21 دي 1390 - 22:30
katrina - لندن - بريتانيا
mohsen_raja آره درست میگی الان علی رو میفرسته سراغم :((
چهارشنبه 21 دي 1390 - 23:16
zoroye iran - وين - اتريش
cantona - شاهین شهر - ایران. قرار نیست جواب هر کسی رو بدم تو وقتی به مرده رحم نمیکنی به زنده ها چی میخوای توهین کنی تو از لحاظ من بایکوتی
چهارشنبه 21 دي 1390 - 23:36
zoroye iran - وين - اتريش
قندلی زورش به کیانی نگون بخت رسیده بود جرات داشت با جباری در لگن و عقیلی و نویدکیا در می افتاد و اخراجشون میکرد .امیدوارم کامنتم درج بشه در زمان دایی بازیکنها جرات نفس کشیدن نداشتن و هر وقت قندلی با تیمی مثل فجر یا صبا یا نفت بدون مهره تیمش نتیجه گرفت مثل ویسی و فرکی نتیجه گرفت اونوقت ما هم میگیم مربی خوبیه اتفاقا هیچ وقت ما به زنده یاد توهین نکردیم این شما بودید که به حجازی توهین کردید در ورزشگاه چقدر نوچه های قندلی با تماشاگر نماها شعار بر علیهش دادن و در همین سایت بعضیها حسود و بعضیها بدترین الفاظ رو بکار بردن چه خوبه که آدم همیشه حقیقت رو بگه
پنجشنبه 22 دي 1390 - 02:09
pandora - کلن - آلمان
یه سری مربی لنگی مثل درخشان و استیلی و پیروانی و .. تو تیمهای پر مهره همیشه گند زند،چه برسه به کم مهره که اصلا نمیتونن کاری کنند جز سقوط دادن تیم ! علی پروین شما هم که هرچی جام داره با لنگ داره اونم پر از مهره!امیر توی مس کرمان و استقلال اهواز بدون مهره هم بسیار خوب نتیجه گرفت،هر تیمی بوده نشون داده بهترین مربی ایران هست،شما فقط از عقده و سوزش حرف میزنید،بهترین مربیهای دنیا در پر مهرهترین تیمهای دنیا هستند!هنر این هست که بتونی از اون مهرهها جوری بازی بگیری که قهرمان بشند،نه مثل مربیهای لنگی که هرجا میرند زود اخراج میشند بس که گند میزنند
پنجشنبه 22 دي 1390 - 11:18
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کیانی محبوب ترینه واسه تراکتوریها اگه اینجا طرفدار تراکتوری هست بپرس به همراه ابراهیمی:)جباری وعقیلی هم چند بازی بیرونشون کرد عزیزم:)ما به آمار و گفته های کارشناسان توجه میکنیم نه سوزش و توهمات چند لنگی که هر کی زده لنگو سوراخ کرده میگن هیچی بارش:)))اگه ژنرال سرمربیه الانه صبا بود خودت میای اینجا باز میگی صبا بهترینارو جمع کرده(حامد لک،میلاد نوری،کاشی:)))مثل سرلک وفخرالدینی:))دایی هم تو راه اهن دیدیم ستارزارعو چه کار کرد:)))واسه ما که معلومه لنگیا چرا از ژنرال میترسن:)))حجازی هم دیدم کی حرفای اون ضد حجازیو تکرار کرد..تو اول برو بفهم حجازی کی بوده بازیاشو سنت قد نمیده برو سرچ کن ببین بعد نظر بده..عقاب آسیا
پنجشنبه 22 دي 1390 - 11:53
cantona - شاهین شهر - ایران
zoroye iran - وین - یادت رفته عقیلی را چند هفته گذاشت روی سکوها وقتی آدم شد به ترکیب بازگشت . همینطور جمشیدیان. با نویدکیا هیچ مشکلی نداشت و خود محرم توی مصاحبه هاش گفته. اما مورد کیانی با عقیلی فرق داشت. کیانی توهین کرده بود. از مجیدی گنده تر که نداریم گذاشتش روی نیمکت . همه میدونن که امیر در مدیریت تیم ومبارزه با بازیکن سالاری اوله. اگه تو هنوز داغ اون باخت ها در دربی تهران و 4 تای سپاهان و گل سیاوش با تراکتوری بگو تا بدونیم!!
پنجشنبه 22 دي 1390 - 16:23
zoroye iran - وين - اتريش
شما دو نفر چرا آتیش میگیرید تا من کامنتی میدم مثل گذاره های آتشفشان فوران میکنید هر چی میخواید بگید مهم نیست مهم نظر منه و پاسخ دادن به من اگه خشنودتون میکنه ادامه بدید نظر من همونی بود که گفتم بحث قندلیه نظرمو دادن وارد بازی شما نمیشم بحث قلعه نویی من میگم این آقا ام الفساد و نوچه بازه و پر از عیبه با مس و ا اهواز هیچ نتیجه ای نگرفت نه با این تیمها قهرمان شد و نه سهمیه آسیا گرفت و نه حذفی رو برد اگه به این چیزهاست اکبر میثاقیان بهتر از قندلیه و مدام تیمهای رو به سقوط رو نجات میده و درخشان با شاهین خیلی خوب نتیجه گرفت و خودش استعفا داد چون اونجا همهچی درهم بود و استیلی و پیروانی جوان هستند و جا برای رشد دارند و درخشان همونی بود که تیمش ۳ لگن رو سوراخ کرد و غیرو مرفاوی منصوریان احدی .. کجان
پنجشنبه 22 دي 1390 - 18:53
zoroye iran - وين - اتريش
کیانی نظرم همونی بود که گفتم چند بازی فایده نداره فقط اخراج.فرافکنی تو باعث خندس صبا با ۱۵ بازیکی دسته۱ شاخ شده .ستار فوتبالش تمومه در بازی با پرسپولیس شکمشو ببین چی بود ستار همیشه بازیکن درجه ۲ بوده و بخاطر کفترهاش و گاو و اسبهاس هر تیمی بره نمیتونه موفق بشه بر میگرده شیراز یا بوشهر .در مورد حجازی ظاهرا خواب میبینی بعد خوابتو تعریف میکنی حرفهامو دیگه تکرار نمیکنم
پنجشنبه 22 دي 1390 - 18:55
pandora - کلن - آلمان
درخشان همونه که از پیکان اخراج شد دیگه؟؟پیروانی از استیل اخراج شد دیگه؟استیلی با شاهین در حال سقوط بود که اکبر اومد نجات داد دیگه؟؟امیر مس و استقلال رو فقط نجات نداد،چندین پلّه آورد بالا برو جستجو کن تا بفهمی،از همون دوران استقلال اهواز شروع کرد سوراخ کردن و بردن لنگ تا الان...
پنجشنبه 22 دي 1390 - 20:59
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کور بشه هر کی نمیتونه موفقیته ژنرالو ببینه:)))سوزش از اعماق وجود به این میگن:)))))در مورد حجازی هم همون که گفتم برو اول ببین کی بوده بچه تا دیگه بر ضدش حرف نزنی:)درخشانو استیلی و دایی هم کارنامه های مربیگریشون معلومه:))لازم نیس اینجا هم خالی ببندی:))سرور هر چی لنگی ژنرال امیر قلعه نوئی..
پنجشنبه 22 دي 1390 - 22:31
zoroye iran - وين - اتريش
درخشان همونی بود که با شاهین بهترین نتیجه رو گرفت و کریمی امد ۱۰ بازی ۹ امتیاز گرفته و درخشان همونیه با پرسپولیس لگنو سوراخ کرد اونهم ۳تا .امیر قندلی چند پله آورد بالا زحمت کشید پ نه پ قرار ببره دسته ۳ ..درخشان لگن سوراخ کن قندلی ام الفساد ... ظاهرا نرود میخ آهنی در سنگ ... کور بشه چشمی که نتونه موفقیت پرسپولیس رو ببینه۶تاییها دسته ۳ایی
جمعه 23 دي 1390 - 01:46
zoroye iran - وين - اتريش
مرفاوی از چندتا تیم اخراج شد منصوریان چی؟ زرینچه؟ احدی؟نامجو ؟ باز درخشان لگنو سوراخ کرد با سرورتون پرسپولیس ۳تا.استیلی و پیروانی همونی که گفتم.قندلی هر وقت تیمی بی بضاعت رو گرفت و مثل نفت و صبا نتیجه گرفت اونوقت از لحاظ فنی قبوله از لحاظ اخلاقی و باند بازی و رشوه و فساد که همه میشناسنش بقول واعظ لمپن
جمعه 23 دي 1390 - 02:07
pandora - کلن - آلمان
نظر تو واسه افراد عقده دار محترم هست.کسی که سوزش از امیر نداره،میگه بهترین مربی ایران هست!معلومه شماها نباید بگید.بعدشم فیروز بود شاهین رو آورد فینال حذفی،لابد درخشان هم میتونست؟:))درخشان اوضاع تیم تا خراب شد رفت،جریان بانک صادرات رو میدونی که؟اعتصاب بازیکناش رو چی؟اما فیروز این تیم رو آورد فینال،این مربیهه!!گفتم که از پیکانم اخراج شد،پیروانی و استیلی هم که گفتم و جوابی نبود براش!!مرفاوی هم میدونی کیه؟همون که ۲ سال تو استقلال بود و هر ۲ سال تیم سوراخ لنگ زیرش وایساد!البته به جز اون سال که افندی بود ۲ سال بعدی زیر تیم صمد بودید ! ۳۴ هفته بازی کردید زیرش بودی آخر فصل،حالا شناختیش؟این تاتار رو الان یادم اومد،هر سال دم سقوط با راه آهن،الانم ۲ بازی ۲ باخت با داماش:))یادت باشه سرور هرچی لنگیه ....!
جمعه 23 دي 1390 - 15:46
pandora - کلن - آلمان
یعنی یه دونه لنگی نیس بهش بنازید،همه مربیها مثل تیم سوراخ:))اگه هست بگو ببینم.پروین مال عهد بوق رو نمیگم،این چندین سال رو میگم!عقده آسیا،۵تا قطر،چوبله،بنگلادش!!!
جمعه 23 دي 1390 - 15:58
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
یه جوری میگن درخشان بهترین نتیجه رو گرفت انگار چه کار کرده..کلا 5 هفته بود اونم تیم وسطا بود بعد انداختنش بیرون چون اونم مثل راه اهن دایی تیم پرستاره میخواست که گند بزنه بهش:))مرفاوی هم کارنامش از بهترین مربی لنگی (دایی) بهتره:)نامجو مطلق و منصوریان هم بازم سطحشون از بهترین مربیهای لنگی بهتره:)ژنرال سرور لنگیا هم مهم اماره نه نظر تو:))گواردیولاهم که بهترین جهان شد تو توی فیفا بودی حتما میگفتی باید بره تیم ختافه رو قهرمان کنه بعد:))سوژه خنده:)))کلا یک مربی لنگی بگو موفق باشه الان:))لازم نیست کم میاری ادامه بدی بیشتر ضایع شی عزیزم:)صدر جدولو عشق است
جمعه 23 دي 1390 - 16:28
pandora - کلن - آلمان
یه یادآوری کنم،سالی که سایپا قهرمان شد تیم رو لورنت بسته بود و بدنسازی کرده بود و چند بازی هم هدایت کرده بود.اصلیترین بخش که شروع فصل باشه و خرید بازیکن و بدنسازی دست لورانت بود،اما عیار مربیگری خاله جون سال بعد که از اول فصل تیم رو بست و گند زد به تیم قهرمان معلوم شد،این ۲تا حذفی هم که گفتیم چجوری نصیبتون شده،فرض کنیم اصلا به حق بردید!باز هم عیار مربی گری در لیگ معلوم میشه نه ۳تا بازی حذفی،که خاله جون ۱۳تا باخت آوردند و امسال هم رکورد گینس ثبت کردند با ۱۳ مساوی،اصولاً با ۱۳ میونش خوبه:)) تیم ملیشم که دیدی چه گندی زد که نرفتیم جام جهانی،اینا کارنامه کسی هم که تازه از بقیّه مربیهای لنگی بهتره مثلا !! تییمشم تو لیگ هم زیر صمد بود هم زیر پرویز،دربی هم که دیگه رفت و برگشتی شد !
جمعه 23 دي 1390 - 22:51
zoroye iran - وين - اتريش
1- نظر من فقط برای خودم مهمه و اصلا برام هیچ اهمیتی نداره تو و امثالت چی میگید .خوشم مییاد از تخصصت استفاده میکنی و بحث رو تحریف میکن استیلی و پیروانی هر چی هستن لااقل بهتر از منصوریان پاشازاده و زرینچه احدی ورمزیار و بقیه مهم اینه که درخشان تیم شاهین رو با قدرت روانه کرد و بهترین نتیجه رو گرفت و وقتی دید تیم صاحب نداره ول کرد و این تیم الان هم اگه فینالیسته بخاطر انتخاب بازیکنها اول فصل بدستور درخشان بود و درخشان همونی بود با پرسپولیس ۳ تا زدن به لگن . مرفاوی همونی بود که۱۲ امتیاز جلو بود بعد دنیزلی گرفتش و مرفاوی هم منو یاد استیلی میندازه مربیهای محترم و آروم در ایران نتیجه نمیگیرن در ضمن زیر و رو نداره قهرمانی مهمه که با صمد از لیگ و حذف محروم شدید.تارتار هر چی هست شاهکار کرده با راه آهن که هر سال با بیپولی و بی بازیکنی ته جدول سرو کله میزنه و همیشه نگه داشتن تیم درلیگ شاهکاره اگه مرده قندلی با همون بضاعت راه آهن بگیره نه گلچین کنه کدوم تیم اون سال پول داره و بهترینها رو جمع کنه فرافکنیهات مایه خندس
یکشنبه 25 دي 1390 - 02:57
zoroye iran - وين - اتريش
.داماش الان در بدترین شرایط مالیه.مربی به فرکی و کربه سیاه قندلی ویسی میگن که با یه مشت جون بالای جدول هستند نه قندلی با پول سپاه و تماشاگر و بهترین بازیکنها بالای جدول هنر نیست .یه مربی دارید که بهش مینازید اون هم کپی برداری از سرورتون سلطان میکنه برو از بزرگترها فوتبالی بپرس که چی شد پروین رو از فوتبال دورش کردن و گرنه به افتخاراتی دست پیدا میکرد که تو خواب هم کسی بهش نمیرسید الان هم تو بیداری به رکوردش کسی نرسیده سیاسیها باعث رفتنش شدن وقتی هم برش گردوندن وجهشو میخواستن خراب کنن و همیشه تو کاسش گذاشتن و .. در مورد بنگلادش که حرف میزنی یاد حرفهای تو میفتم یاد حسود خوندن حجازی و حسادتش به قندلی پس وارد اون فاز نشو که مثل همیشه کم میاری و ساکت میشی و حرفی نمیزنی.
یکشنبه 25 دي 1390 - 03:01
zoroye iran - وين - اتريش
در مورد دایی کارنامش مشخصه ۱سال و نیم ۲ قهرمانی این هم دایی و یک مربی غیر از پروین دایی که با این همه کارشکنی کاشانی و نصف و نیمه بودن تیم ۲ قهرمانی شاهکاره در مورد لورانت داری جوک میگی لیگ چندتا بازی نیست که لورانت با اون تیم قهرمان شد لورانت چند هفته مربی سایپا بود؟؟؟ و دایی چند هفته مربی سایپا بود؟؟؟ بهرحال تحریفهای تو باعث انبساط خاطره
یکشنبه 25 دي 1390 - 03:03
zoroye iran - وين - اتريش
اگه مرده قندلی با همون بضاعت راه آهن بگیره نه گلچین کنه کدوم تیم اون سال پول داره و بهترینها رو جمع کنه فرافکنیهات مایه خندس.داماش الان در بدترین شرایط مالیه.مربی به فرکی و کربه سیاه قندلی ویسی میگن که با یه مشت جون بالای جدول هستند نه قندلی با پول سپاه و تماشاگر و بهترین بازیکنها بالای جدول هنر نیست .یه مربی دارید که بهش مینازید اون هم کپی برداری از سرورتون سلطان میکنه برو از بزرگترها فوتبالی بپرس که چی شد پروین رو از فوتبال دورش کردن و گرنه به افتخاراتی دست پیدا میکرد که تو خواب هم کسی بهش نمیرسید الان هم تو بیداری به رکوردش کسی نرسیده سیاسیها باعث رفتنش شدن وقتی هم برش گردوندن وجهشو میخواستن خراب کنن و همیشه تو کاسش گذاشتن و .. در مورد بنگلادش که حرف میزنی یاد حرفهای تو میفتم یاد حسود خوندن حجازی و حسادتش به قندلی پس وارد اون فاز نشو که مثل همیشه کم میاری و ساکت میشی و حرفی نمیزنی
یکشنبه 25 دي 1390 - 03:06
zoroye iran - وين - اتريش
بعضی از حرفها باعث خندس و جواب من فقط نظر خودمه و فقط برای من مهمه نه کامنتهای شما درخشان هم خودش استعفا کرد و اخراجش نکردن و درخشان بهترین نتیجه با شاهین گرفت و زمانی که با پرسپولیس پود ۳تایتون کرد.در مورد گواردیولا حرفهای بی ارزش نزن که سوژه بشی مثل همیشه گواردیولا تیمش فرازمینیه و تیمش فوق العاده بازی میکنه و اگه تیمش با بهترین بازیکنها نتیجه میگیره خوب بازی هم میکنند و تیم بهترین تاکتیکها و سیستم فرا زمینی دارن نه لگنی که صدر جدولشو مدیون بازیکنهاشه تیم لگن نه تاکتیک مشخصی داره و نه طرح و برنامه .همین گواردیولا اگه مربی ختافه هم بشه که هیچ مربی حوزه علمیه قم هم بشه یه طرح و تاکتیکی به تیم میده نه قندلی شما سانتر از جناحیم و بازی علی اصغری آقا چه قیاس خنده داری باز صد رحمت به پاندورا تو که کلا ...
یکشنبه 25 دي 1390 - 03:28
pandora - کلن - آلمان
با تو نمیشه درست حرف زد،باز هم ادبیات مایلی کلنگی استفاده میکنی.هر کس بحث من و تو رو ببینه میفهمه چجوری کم آوردی که باز شروع کردی به حرفهای تکراری و توهین.یه امیر داریم با ۶تا قهرمانی در ۱۰ سال.یه پرویز چوبله کن هم داریم.یه صمد که لنگ ۲سال زیرش بوده.تا همینجاش کافیه؟حالا تو بگو مربیهای لنگ در این ۱۰ سال چندتا جام گرتند؟چنتا دربی بردند.معلومه نمیتونی!مریها هم مثل تیمتون سوراخن.کسی که سوتی اشجاری رو ازش بگیری و باز نیاد واضح اعتراف به گندی که زد کنه،معلومه الانم نمیاد حقیقت رو بگه!گفتم نظرت واسه کیا مهمه که.من مسئول توهم ذهن عقده دار و افکار جزغاله شده از سوزش نیستم.اینقدر اختلاف مربیهای لنگ و استقلال مشخص هست که درست مثل اختلاف شب و روز میمونه.ضمنا ۱۰۰ دفعه بنگلادش رو تکرار کن،هیچ تیم ایرانی توسط یه بنگلادشی حذف نشده،هیچ تیم ایرانی هم ۵تا نخورده از عربا!اینا تاریخی شد!حالا چوبله شدن توسط سرور بماند.تکرار کن با خودت سرور هرچی لنگیه.امیر قلعه نوعیه و پرویز سوبله چوبله ....:)
یکشنبه 25 دي 1390 - 12:02
pandora - کلن - آلمان
فقط یه نمونه از حرفهای خنده دار که میگی رو توضیح بدم،بقیّه هم بخندند!که شاهین به خاطر انتخاب بازیکنان توسط درخشان رسیده فینال حذفی؟پس به خاطر همین بازیکنا هست که الان تو لیگ همش میبازند و امروز هم ۳تا از امیر خان خوردند!!بازیکنا همونند دیگه به فیروز چه،اون که تیم رو نبسته:))با این استدلال اتفاقا فیروز مربی خوبیه که با این بازیکنا که تو لیگ گند میزنند حذفی رو جوری بازی کرده که رسیده فینال ! در مورد ناصر خان که از همه اسطورههای پوشالی لنگ کار درست تر بود هم بگم من هیچوقت مثل تو زیر حرفی که زدم نمیزنم.هنوز هم میگم نه تنها حجازی که بقیّه مربیان استقلالی به کارنامه امیر حسادت کرده و میکنند !! این فک نکنم توهین به ناصر خان باشه!حسودی تو وجود همه آدما هست!ناصر هم آدم بود!نظر من قبل و بعد از مرگ ایشون همین بوده و هست،اما بازم اینو میگم از تمام اسطورههای پوشالی لنگ،کار درست تر بود از هر لحاظ.من فقط و فقط نتایج و کارنامه امیر رو دوست دارم اما از نظر شخصیتی و رفتاری و تو یک کلمه مرد بودن هیچکس ناصر خان نمیشه،تو از علی دنبه وردست سردار حکومتی بگو،اینقدر اسم اسطوره باشگاه سرورت رو نیار
یکشنبه 25 دي 1390 - 12:52
zoroye iran - وين - اتريش
نظر من بالا سرته تکرار نمیکنم نکنه باخت امروز اعصابتو بهم ریخته حالا بفهم مصدومیت و محرومیت یعنی چه یه آندو رو نداشتید لگن باخت حالا اگه ۲ محروم و نصف تیم مصدوم داشتید الان قعر جدول بستنی میل میکردید.همین لگن اگه رحمتی رو ازش بگیرید دوباره به دسته ۳ سقوط میکنید بعد میفهمی کلاه گیس یعنی چی الکی پرویز مو قشنگ رو بزرگ نکن که حتی لگنیها هم قبولش ندارن با یه باخت هو شد امیدوارم روند شکست لگن ادامه داشته باشه تا سوژه خنده بشید و الکی کسی رو گنده نکنید در مورد حجازی همونی که گفتم در ضمن شما نظرتون در مورد حجازی هرچی هست اهمیت نداره و در مورد پرسپولیسیها هم همینطورافتخارات پروین و دایی تکرار نمیشن مرفاوی و مظلومی جامی نگرفتن و جامهای قلعه خودت و همه میدونند چطوری رقم خورده و درخشان لگن سوراخ کن و کریمی هم مربی خوبیه و من دوستش دارم و یک سال امد لگن خرابش کردن در کل نظرم همون که بالا سرته
یکشنبه 25 دي 1390 - 21:04
pandora - کلن - آلمان
نشمردی جامهای مربیهای سوراخ لنگی رو:)) کامنت من قبل از بازی امروز بود،سواد داری ساعتشو ببینی که.یه آندو مصدوم نیس،لابد کور بودی که ندیدی خسرو و میلاد ۲ ماه هست مصدوم هستند،امیر آبادی هم بذار روش،چندتا جدا شده هم یه طرف.هنوز آخر جدولید بابا،اختلاف نجومیه،سرورت هم قهرمان میشه،شک نکن.پرویز چوبله کن بدجور آتیشتون زده،بسوزید از امیر و پرویز و استقلال
یکشنبه 25 دي 1390 - 23:36
zoroye iran - وين - اتريش
جامهای بیشمار سلطان و ۳جام شهریار. در بازی امروز فقط اندو مصدوم بود حیدری و میداودی از دقیقه ۶۰ به بعد بازی کردن امیرآبادی هم مصدوم نیست و در نیمکت جا خوش کرده بود و بازیش ندادن و همینطوری همیشه ذخیرس پس جوسازی نکن.جدا شده ها که بازیکن نبودن فقط فرزانه ببخشید فرهاد مجیدی فقط رفت و اون هم مقصر فتل بود که اجازه داد برن .فعلا که تو میسوزی و ما خندان محسن رفت و برگشت زهر خودشو ریخت .سوزش درخشان دایی و سلطان و محسن رفت و برگشت و .. .جواب توهین تو نمیدم
دوشنبه 26 دي 1390 - 00:37
zoroye iran - وين - اتريش
برو سرچ کن و ببین مربیهای پرسپولیسی کی بودن و چه جامهایی بردن و فقط آندو مصدوم بود و بقیه بازی کردن و امیر آبادی همیشه ذخیرس امروز هم رو نیمکت منگنه شده بود و بقیه که رفتن مقوا بودن و بازیکن نبودن فقط مجیدی خوب بود اونهم فراریش دادن مقصر فتل بود راستی مجیدی کی و در کدام هیئت فوتبال قرار دادشو ثبت کرد که ما ندیدیم دروغهای فتل رنگی نداره و حبیب الله شیرازی گفته قرارداد مجیدی وجاهت قانونو نداره و در هیئت ثبت نشده. در ضمن جواب توهینتو نمیدم
دوشنبه 26 دي 1390 - 01:31
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
ایکیو توهمی خیال کردی صفحه پر کنی حق با توست؟بچه مهم آمار و نظر کارشناسان و کارنامست نه توهمات مغز تو که از رو سوزشه فقط:))خوشم میاد هر سال یکی جدید میاد لنگو سوراخ میکنه تو هم بیشتر میسوزی:)پاندورا به خوبی جوابتو داد کپی اسطورت مایلی کلنگی:)))هر چی بیشتر میگی ما بیشتر می فهمیم چقدر سوزش داری نسبت به استقلالیهای لنگ سوراخ کن:)سوبله چوبله..ژنرال سرور لنگیا:)))
دوشنبه 26 دي 1390 - 09:35
pandora - کلن - آلمان
باز قضیه فهمیدن فارسی نمود پیدا کرد ! جامهای عتیقه دنبه رو میگی مثل ۶تا زیر خاکی،هرچی دارید مال وقتی هست که اصلا تو به دنیا نیومدی بودی،گفتم ۱۰-۱۲ سال اخیر رو بگو.۳تا جام دایی هست فقط اونم بر فرض اینکه جام اول مال لورنت نباشه و حزفیها هم اهدا نشده باشه.حالا مال امیر خان رو بشمر.ببین چقد کم میاری.باشه؟دربیها رو هم بشمر ببین چندتا مربی لنگی دربی رو بردند.از این ۲تا میفهمی مربیهتون چقدر سوراخن درست مثل تیم بزرگ لنگ :))ضمنا گفتم خسرو و میلاد ۲ماه مصدوم بودند،امیر آبادی ۱ماه مصدوم بود،اینا رو میفهمی؟دربی آخر یادته؟اگه یه لنگی تونست یه پاس تو عمرش مثل امیر آبادی بده !کرار و ولید علی بازیکنان کمی نبودند که جدا شدند،فقط نشد بنا به دلایلی خودشون باشند،دیدی که نصف تیمهای ایرانی نیمفصل دنبال کرار بودند،پس نگو جز فرهاد بقیّه بازیکن نبودند عزیزم
دوشنبه 26 دي 1390 - 11:24
pandora - کلن - آلمان
قرار داد فرهاد ۱ ماه پیش ثبت شده،اینقدر عقب نباش،خود شیرازی هم فهمید اشتباه گفت عذر خواهی کرد،اینقدر عقب نباش بیا تو باغ.کسی که با باشگاه قرار داد داره،یه تمدید ساده از ۱ به ۲ ساله کرده،حاجی با چندین سال سابقه موفق مدیریت میفهمه چی میگه،چیزی که تو و اون شیرازی و بقیّه سوختهها سر در نمیارید:))توهین هم مایلی کلنگ سایت میکنه همیشه،باز زد علیچپ
دوشنبه 26 دي 1390 - 11:25
pandora - کلن - آلمان
چند بار گفتی درخشان استقلال رو برده،میخوام بگم استاد لنگ سوراخ کردن هست،چرا؟اون سال که پیکان بود لنگ رو رفت و برگشت برد ! شهرداری تبریز هم بود یادته؟امسال هم با شاهین سوراخ کردتون،همیشه باختید بهش یه مساوی رو به زور میگیرد اونوقت تو بگو از درخشان لنگ سوراخ تر فقط ۱ نفر هست اونم امیر خان :)) محسن رفت و برگشت که لقبش رو از امید رفت و برگشت ما گرفته،اول امید ما بود که رفت و برگشت رو زد.این پیر مرد نیمفصل اول کجا بود؟خونه مامانش بود.پارسال کجا بود؟با یه تیرک که زد اینجوری شدید ببین چقد ضعیف و پر از عقده شدن طرفداران لنگ:))
دوشنبه 26 دي 1390 - 11:29
zoroye iran - وين - اتريش
جالبه زور زیادی میزنی نظر من ۱۰۰ بار گفتم فقط برای من مهمه اگر غیر از این بود دیکتاتوری پیش مییاد از تو بیشتر از این انتظار نمیره این چیزها رو نمیفهمی هر سال هم یکی مییاد لگن رو سوراخ میکنه مثل دنیزلی برو سرچ کن تاریخ پرسپولیس رو بخون جواب خودتو میگیری.در مورد پاندورا آدم زنده وکیل نمیخواد اینقدر پاچه خواری نکن ظاهرا یادت رفته بخاطر ادبیاتت همین پاندورا بهت توپیده بود و با هم الفاظی بینتون رد و بدل شده بود جواب توهینهاتو نمیدم چون خودتو حسابی نشون دادی مرتب نیا خودتو وسط ننداز و نقش نخود رو بازی نکن من کلا نمیبینمت چون چیزی تو چنته نداری کل کامنتهات توهینه و چند کلمه بیشتر دُر فشانی نمیکنی اونهم توهم -سوزش-عقده مرتب اینها رو تکرار میکنی ۶تاییها دسته ۳ای ۱۳ لیگی
دوشنبه 26 دي 1390 - 13:44
pandora - کلن - آلمان
میگم زورو بیا اول نظر دادن یا اسم من رو بیار یا اشکان رو،اینجوری قاطی میشه،اول فکر کردم این جواب بالا رو به من دادی این که با *زور زیاد میزنی* شروع شده،بعد دیدم مال اشکان هست،شانس آوردی:))
دوشنبه 26 دي 1390 - 16:40
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
مهم نظر کارشناسانه وامار نه نظر تو..این یکیو درست گفتی نظرت فقط واسه خودت مهترمه ولی خالیبندی باشه وبدون مدرک جواب میگیری وفقط خودتو ضایع میکنی....اینجا مهم شخصیته و جنبه کل که ...:....پاندورا هم بدجوری حالتو گرفته ....
دوشنبه 26 دي 1390 - 17:56
zoroye iran - وين - اتريش
امیدوارم شما که فارسی خوب بلدی بفهمی که در اولین دوره لیگ برتر پروین پرسپولیس رو قهرمان کرد همین ۱۰ یازده سال پیش رو میگم قندلی هم مال زمان گذشتس همین دو فصل اخیر رو بچسب که دو فصل ما جام بردیم شما چی اگه گذشته گذشتس پس زمان تعیین نکن قندلی هم گذشتس اگه درخشان پرسپولیس رو برده قندلی هم چندین بار لگن رو سوراخ کرده این دفعه هم لگنو در تبریز سوراخ میکنه.باز تکرار میکنم اگه گذشته ها گذشته جامهای قندلی هم گذشته حالا اگه قرار جامهای قندلی رو بشمارم تو هم جامهای پروین رو بشمار تا کف کنی اگه بخاطر جریانهای سیاسی نبود پروین رو کنار نمیزدند دو برابر جام مییورد و تو تا الان جامهاشو میخوندی و تموم نمیشد مصدوم بودن الان رو بچسب که بودن و سوراخ شدن من این بازی رو گفتم باز جو سازی میکنی امیر آبادی بازیکن نیست وقتی سایپا بود خوب بود وقتی لگن امد همش ذخیره بود اگه قرار یه پاس هم نده بدرد لای جرز میخوره بقیه هم در حد مقوان .
دوشنبه 26 دي 1390 - 19:26
zoroye iran - وين - اتريش
در مورد مجیدی هم همونی که گفتم داری دروغ میگی مجیدی هم اختلافش با جویباری یکیاز جا ماندههای قندلی بود ابتدای فصل پورحیدری و مظلومی همه ریشه های قندلی رو کندن فقط جویباری موند و زهرشو هم ریخت اون باعث شد مجیدی بره و قرار داد داخلی هیچ وجاهت قانونی نداره مجید جان حاجی قلابی شما فقط هذیون میگه آقای فر مژه مو . لقبی که من بهت دادم رو خرج کسی دیگه نکن نو آوری داشته باش کوچلو باز تقلید کردی محسن هم رفت برگشتیشو نشون داد و نشون دادیه لگن سوراخ کن قهاریه امیدتون هم یه امیدی شدهراستی کجاس ؟؟؟
دوشنبه 26 دي 1390 - 19:26
pandora - کلن - آلمان
zoroye iran - وین - اتریش. زورو عصبی که هستی چیزی نگو اینجا،علی دنبه از آخرین جامش بالای ۱۰ سال گذشته.گفتم این ۱۰ سال رو بگو،کم میاری اگه بگی؟۲تا حذفی رو ۱۰۰ دفعه گفتی عین ۱۰۰ دفعه هم جواب گرفتی،بشمر سرورت تو این ۵ سال ۷ سال یا ۱۰ سال هر مقیاسی که تو میگی بشمر لنگ بیشتر گرفته یا سرورش.باشه؟حالا جامهای لیگ تهران دنبه رو بذار کنار،این دنبه رو حذف کن،کل تاریخ جامهای مربیهای لنگ رو بشمر.خوبه اینجوری؟جامهای امیر،منصور خان،ناصر خان و و و اینا رو بشمر مخصوصاً جامهای آسیایی بعد ببین دنبه و سایر لنگیا بیشتر دارند یا مربیان استقلال.تفاوت خیلی زیاد تر از اون هست که بخوای تحریفش کنی،خسرو ۱۸ دقیقه بازی کرد میلاد ۱۵ دقیقه،پس این بازی رو هی نگو بودند،۲ ماه مصدوم بودند فوتبال نمیفهمی چه کار میشه کرد !.
دوشنبه 26 دي 1390 - 21:25
pandora - کلن - آلمان
zoroye iran - وین - اتریش. لقب مایلی کلنگ رو من گفتم اونم با دلیل ! عین مایلی لقب میدی و بیانیه مینویسی:)) پس تقلید نیس،خود خودش هستی.امید هم زودتر رفت و برگشت زد،همونجاس که خلیلی از پارسال تا الان بوده:)) قرار داد فرهاد ثبت شده،میگم عقبی،مال اون اسکی بود رفتی یخ زدی اونجا،ثبت هم شد،همه سایتا نوشتن،بابا برو یه نگاه کن که نیای سوتی بدی،عجب بابا:)).
دوشنبه 26 دي 1390 - 21:26
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
همین که میگی قدیمو ولش معلومه قدیم هم خودت میدونی کم میاری:))الانو بچسب پروین چی بارشه ژنرال سرور لنگیا چی؟جدول وبچسب الان پس:)آمار فیفا و دربیارو بچسب پس:))دوست داشتی میتونم چند تا لینک جدید نشون بدم چقدر سعی میکنی خودتو بین چند نفر لنگی جا کنی بگی ما هم هستیم:)
دوشنبه 26 دي 1390 - 22:39
pandora - کلن - آلمان
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه. اشکان جون خوب شد زورو یادم انداخت،سال پیش بود یکم گله کردم ازت بابت حرفایی که به چندتا لنگی زدی،الان میخواستم بگم من اشتباه کردم کاملا حق با تو بود،به کسانی که ۱۰۰تا لقب به استقلالیا میدند ۲تا لقبی که تو میدادی کمترین جواب بود.
سه شنبه 27 دي 1390 - 01:53
zoroye iran - وين - اتريش
1-میگی قدیم رو ولش ماهم میگیم قدیم ولش میگی حجازی و پورحیدری ما هم میگیم پروین(سلطان) ۱۰ سال اخیر که لیگ برتر شروع شد ۲ قهرمانی ما داریم ۲ شما ۲تا حذفی ما داریم ۲ شما .آسیا ۲ قهرمانی دارید ما ۱ آسیا مال شما .ایران هم مال ما ۹پرسپولیس بدون جامهای تهران وگرنه حالا حالا باید میدویدید تا به ما برسید ۷ لگن ۲ کمتر از ماید.خذفی ۵ ما ۵ شما. افتاد
سه شنبه 27 دي 1390 - 03:59
zoroye iran - وين - اتريش
2- دیگه در مورد مربیها باید بگم تاریخ پرسپولیس یعنی سلطان حالا میگی بدون سرورت سلطان نمیشه ۱۶ جام سلطان رو ندیده گرفت و اگر بخاطر جریانات سیاسی نبود و کنار زدنش از فوتبال ۲۰ جام دیگه اضافه میشد حالا در مورد مربیها از قدیم تا جدید پرسپولیس :۱- آلن راجرز ۵۰ تا۵۳ ۲قهرمانی.۲- بیوک وطنخواه ۵۴ ۱قهرمانی.۳- علی پروین ۶۰-۷۲ ۷۷-۸۲ ۸۴ ۱۶ جام ۳لیگ ۳خذفی ۱جام در جام آسیا ۹تا جام دیگه.۴-استانکو ۷۴-۷۶ ۲قهرمانی لیگ.۵-قطبی ۸۶-۸۷ ۱قهرمانی.۶-دایی ۸۸-۹۰ ۲خذفی.
سه شنبه 27 دي 1390 - 04:00
zoroye iran - وين - اتريش
3- لگن: ۱-رایکوف۵۰-۵۳ ۲قهرمانی۲-پورحیدری۶۲-۵۸ ۷۴-۷۵ ۷۹-۸۱ ۲لیگ ۲حذفی ۱آسیا ۳جام متفرقه در مجموع۸ ۳-حجازی ۷۵-۷۸ ۸۶ ۱جام ۴-قندلی ۸۲-۸۵ ۸۷-۸۸ ۲لیگ ۲حذفی در مجموع۴ جام . جمع کل جامهاتون با همه مربیهاتون ۱۵ تا میشه این یه طرف فقط پروین ۱۶ جام بتنهایی کسب کرده با بقیه میشه ۲۴ جام افتاد حالا هی تحریف کن بقیه داستان تا بعد
سه شنبه 27 دي 1390 - 04:01
zoroye iran - وين - اتريش
خسرو و میلاد چه ۱ دقیقه چه ۳۰ دقیقه بازی کردن فوتبال نمیفهمی کاریش نمیشه کرد در ضمن لگن اینقدر بازیکن داره که مهم نیست براش قبل از باخت مظلومی گفت لگن به متکی به اشخاص نیست بعد از باخت باز ناله کرد اگه جای استیلی بود چه میکرد با ۱۰ نفر و ۱۱ با زور آمپول آماده شدن چی میکرد ما هنوز علی عسکر نوروزی و شیث و نصرتی رو نداریم و دفاع وسط نداریم امروز هم اگه دفاع داشتیم میبردیم.مایلی فقط مختص خودته که به همه عالم و آدم توی سایت گیر دادی من هم فقط از خودم دفاع کردم و شروع کننده نبودم پس مایلی فقط مختص خودته و بس خلیلی الان بازی میکنه و زهرشو ریخت ولی امید شما کجاست؟؟؟ برای اون هم آرزو میکنم زودتر به میادین برگرده و لگنو سوراخ کنه.قرارداد فرهاد هیچ جا قانونی ثبت نشده و هیج بازیکنی همزمان نمیشه ثبت قرارداد کنه پس خودتو مسخره نکن و فتل شما رو ساده گیر آورده و قرارداد در هیئت ثبت نشده ظاهرا شما در خواب زمستانی بسر میبری و از قافله عقبی این هم سوت جدیدت هر روز سوتیهات زیاد میشن. اگه هم ثبت کرده داخلی ثبت کرده و وجاهت قانونی نداره و هیچ جای دنیا ۲ جا اسم یک شخص ثبت نمیشه سوتی جان
سه شنبه 27 دي 1390 - 04:20
pandora - کلن - آلمان
به قول اشکان تو یا اینجوری هستی یا خودتو اینجوری نشون میدی:))بذار از اول به فارسی سلیس توضیح بدم!من گفتم جامهای مربیان *لنگی*رو بشمر.استانکو و بقیّه خارجیا لنگی نیستند،نگفتم جامهای لنگ رو بشمر.فرق این ۲تا رو میفهمی یا هنوز نه؟جام هایی که مربیان لنگی گرفتند چه در تیم لنگ چه تیمهای دیگه.جز پروین کدوم مربی بوده که لنگی بوده توی لنگ سالها بازی کرده و بعد مربی شده و جام گرفته.اینا رو بشمار.امیر رو که تحریف کنی میخوای منصور خان رو نکنی؟امیر ۶تا جام داره در ۱۰ سال،۲تاا با سپاهان چی شد؟گفتم کل جام هایی که گرفتند،میخوایم ببینیم مربیان لنگی بهترند یا استقلالی.پس معلوم شد جامهای منصور خان هم کم کردی.ناصر خان چی شد؟؟جامهای لیگ تهران دنبه هم که تو هیچ آماری حساب نیس جز آمار لنگی سوخته ها.اونا رو بذار کنار ببین چندتا جام سراسری در ایران میمونه.۱۶تا کجا بود !این از مقایسه مربیان،حالا برسیم به افتخارات تیمها که واسه چندمین بار گفتی و جواب میگیری الان
سه شنبه 27 دي 1390 - 11:09
pandora - کلن - آلمان
لنگ عقده فینال آسیا داره،این رو همه میدونند،یه جم حذفی آسیا بردن الکی میگن ۱ جام داریم:)) آمار ای اف سی رو ببین جلو اسم لنگ زده چندتا جام،لیگ ۹-۷ به نفع لنگ،حذفی ۵-۴ به نفع استقلال،آسیا هم ۲-۰.حالا جمع بزن ببین کی بیشتره،اونم ارزش ۱ جام آسیا که میشه ۱۰تا جام حالا بماند!امسال هم ۲تا جام بذار کنار که دیگه کلا تیمت اساسی عقب بمونه،یه لطف کن آمار دربیها رو هم بگو،این هم نشون میده کدوم تیم در تاریخ بهتر عمل کرده.اینقد حرف من رو تقلید نکن،۱۵ دقیقه بازی کردن کجا،فیکس باز کردن کجا،از نفهمیدن فوتبال هست!اونم بعد از ۲ ماه.مایلی کلنگ که دیگه توضیح دادم.جالب اینجاس همیشه تو به همه گیر دادی،همیشه!یه بار هم نتونستی نشون بدی من به تو گیر داده باشم،باز توهم نزن
سه شنبه 27 دي 1390 - 11:16
pandora - کلن - آلمان
3)و اما فرهاد،گفتم مال یخ زدن در اسکی بوده.یه نگاه به خبرها کن،ثبت شد در هیئت فوتبال،این رو فهمیدی الان؟ثبت شد،داخلی هم نیس.اما اینکه چهجوری ثبت شده رو یه دوره کلاس مدیریت اگه بری ۲۰ سال هم مثل حاجی مدیر موفق باشی اونوقت میفهمی.الکی که حاجی بهترین مدیر نیس که لنگیا رو همیشه آتیش بزنه!مونده تا بفهمی چه کار میکنه.اما کار عجیبی هم نیس،کلاس هم نری میشه فهمید!بازیکنی که که قرارداد ۱ ساله داشته،تمدیدش کرده به ۲ ساله.ثبت هم شده.همه جا هم نوشتند،تو برنامه زنده رو آنتن هم بارها توضیح داده شد،واسه همه لنگیا هم حل شده به جز تو:))دیگه چه کار کنیم تو بمون تو توهم خودت.و اما تیم کهکشانی،۳تا ستاره جدا شده.۴تا مصدوم،این یعنی نصف تیم همه هم ستاره چه اونا که رفتد چه اونا که مصدوم بودند.حالا از مصدومیت اول فصل میلاد محرومیت اول فصل خسرو و کلا چندین مصدومیت وسط فصل بگذریم همین ۲ ماه رو میگیم،از فشار بازی تیم ملی،خسته بودن بازیکنا تو چند بازی به خاطر تیم ملی...پرویز حق داره،شدید هم حق داره،حالا سوختی ازش.چوبله شدین،امسال هم ۲تا جام میاره،اساسی جزغاله میشین که هرجا اسمش میاد اینجوری میگین
سه شنبه 27 دي 1390 - 11:23
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
pandora - کلن - آلمان..هدف این توهمیو میدونم چیه:)شما عزیزی دوست استقلالی
سه شنبه 27 دي 1390 - 15:03
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
در تاریخ لیگ برتر بهترین تیم استقلاله با 2قهرمانی و 2 جام حذفی و 2 نایب قهرمانی و 3 سومی و در آسیا هم که لنگ اصلا حساب نمیشه:))))در قبل لیگ برتر هم یک ستارمون اندازه کل افتخاراتون:)دربی هم که خوب بلدی:)آمار فیفا هم که شنیدی هر ماه:)در حال حاضر ژنرال بهترین سرمربیه ایرانی طبق آمار:)پر تماشاگرترین تیم ایران در دو سال اخیر طبق نظر ای اف سی:)حالا بشین گریه کن:)
سه شنبه 27 دي 1390 - 14:56
pandora - کلن - آلمان
زورو جونی امشب این لینک بسته میشه چون ۷ روزش پر میشه.اگه کامنت دادی و بسته شده بود من نتونستم جواب بدم،یک بار دیگه آخرین کامنتهای من رو بخون چون جواب حرف تکراری همونه.امیدوارم فهمیده باشی جام هایی که مربیان لنگی گرفتن اینقدر کمتر از استقلالیها هست که به راحتی میشه گفت نصفشم نیست.جامهای مربیان لنگی رو میگم در هر تیمی نه مربیان خارجی در تیم لنگ ! دنبه هم از ۱۶تا جام نصفش مال لیگ تهران هست که اصلا تو آمار کشوری محسوب نمیشه.پس میبینی اختلاف واقعاً زیاده!تیمتم که از نظر تعداد و اهمیت جام همینطور دربی زیر سرورشه.بحث فرهاد هم که ثبت شد همه دیدند،مصدومیت و مایلی کلنگ و دلیلشم گفتم،دیگه تکرار مکررات نکنیم دلبندم،وقتی عصبی هستی چیزی نگو چون اگه مثل ادبیات خودت جواب بدم باز اوضاع خیط میشه
سه شنبه 27 دي 1390 - 21:10