خداحافظی پولدارهای ایران با سگهای محبوبشان

خداحافظی پولدارهای ایران با سگهای محبوبشان

جاناتان وودز" در "ام اس ان بی سی" نوشت: عاشقان سگ در ایران با مصوبه ای از سوی نمایندگان مجلس مواجه شده اند که در پی آن، از حضور سگ در اماکن عمومی ممنوعیت به عمل می آید.

به گزارش انتخاب، مجلس ایران که در دست اصولگرایان است به دلیل اینکه سگ "نجس" است و برای مبارزه با فرهنگ مبتذل غرب، می خواهد این مصوبه را تبدیل به قانون کنند.به نوشته "ام اس ان بی سی"، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، کسانی که این قاتون را را رعایت نکنند ۵ میلیون ریال یا ۴۷۲ دلار جریمه می شوند و باید از شر سگ محبوبشان در طول ۱۰ روز خلاص شوند در غیر این صورت، حیوان خانگی این افراد مصادره می شود."ام اس ان ب سی" همچنین تصاویری از سگ ها، صاحبان آن ها و یک سازمان خیریه برای نگهداری حیوانات بی خانمان، منتشر کرده که به همراه توضیحات آن در پی می آید:


فرناز ساکن تهران با یک دامپزشک در مورد سگش "مگی" در بیمارستان دامپزکشی تهران صحبت می کند. به رخ کشاندن حیوانات خانگی در ایران به شدت در محله های اعیان ننشین تهران رواج پیدا کرده است.

ندا در حال بازی با یک سگ بی خانمان در "محل نگهداری حیوانات بی خانمان" در شهر هشتگرد در غرب تهران است. این محل اولین پناهگاه برای حیوانات در ایران است که سازمان خیریه ای خصوصی است که با کمک های دواطلبانه، پناهگاهی را برای سگ های بی خانمان فراهم می کند.

یک مرد ایرانی در حال اصلاح موی سگی به نام "جسی" در بیمارستان دامپزکشی تهران در ایران است.


razmandeh - سوئد - استکهلم
ای بابا پس دیګه واسه همیشه سپاه جمع میشه ؟ دیګه پاسدار تو خیابون نمیبینیم؟ این عکس اخر این پاسداره چقدر از رفتن غمګین شده
جمعه 24 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
من یه سگ داشتم به اسم دنی.. چون تو باغ زندگی میکرد 16 سال عمر کرد به خاطر آب و هوای فشم
جمعه 24 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
خوب برا خودتون میگه،همه بیماری ها از این سگا نشأت میگیره.وگرنه چکارتون داره،لا اله الا الله،یه کارایی میکنن این ثروتمندا.خوب اگه پولتون زیادی کرده به این فقیر فقرا کمک کنید.من شنیدم دندون این سگا رو هم جرم گیری میکنن،خدا به دادمون برسه...
جمعه 24 تیر 1390

YAS ABI - لژ - ب برسل
طرفداران حیوانات الان دادشان در می اید. نه اسم نمیبرم اخه اونا طرفدارای نظامهای جنگ طلب و یا نوکر صفت هستند سوئ تفاهم میشود. توی حلبچه پنج هزار نفر توسط صدام شیمیایی شد دولتهای غربی سکوت کردند ولی انجمن حمایت از حیوانات از کسته شدن خر و گاو و گربه درحلبچه تاسف خورد..
جمعه 24 تیر 1390

ghafas - ایران - مشهد
ها خیالم راحت شد حالا انگار چه خبر است .هنوز کودک آزاری مجاز است .هر الاغی می تواند بچه داشته باشد و تکه تکه اش کند اما سگ ....نه استغفرالله نجس است
جمعه 24 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
چرا سگ نجس است. سگ اگر سالم باشد نمیتواند نجس باشد. اگر بخاطر ریزش موهای سگ است. خب ادمها هم موهایشان میریزد کم و بیش. بعضیها سگ را دوست دارند و عده ای نه در همه جای دنیا چنین است تعدادی حیوانات را خیلی دوست ارند و حتی برای تهیه ان مبالغی هزینه می کنند این نوعی عشق و محبت است و نا خوداگاه در وجود بعضیها است . این دین لعنتی با احساسات خوب ادم هم کار دارد میگوید بریز دور و هرچه من بتو میگویم بگو چشم. دین تسلیم. من خودم از نگهداری حیوانات که طبیتا باید ازاد باشند خوشم نمی اید ولی این خواست و عقیده من است نه همه.
جمعه 24 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
الان اگه مثلا دزدی به خونه بزنه و 110 خبر کنیم. مامور 110 اول سگ خونه رو میبره بعد ماهواره خونه رو جمع میکنه بعد زن و دختر خونه رو به جرم بدحجابی مببره و در پایان آقا دزده رو. البته اگر فرار نکرده باشه و ماشینشون دیگه جای خالی داشته باشه .
جمعه 24 تیر 1390

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
والا سگ های هار هم شرف دارن به پاسدارها و بسیجی های بی شرف.
جمعه 24 تیر 1390

ali1111 - ایران - تهران
متاسفانه این حیوان برای عده ای وسیله ای شده جهت به رخ کشاندن و اصطلاحا show off کردن به دیگران...مانند خیلی چیز های دیگه نمادی از غرب, با کلاسی,پولداری و از همه مهمتر متمایز بودن نسبت به بقیه افراد جامعه.. در این که جامعه ایران در این سی سال اخیر تمامی ارزش هایش را از دست داده بحثی نیست و مردم هم گیر یک مشت دیکتاتور افتادن که هر روز یک جور برایشان تصمیم می گیرند.
جمعه 24 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
فریدونشیرازی.من هیچموقع توهین نمیکنم.لطفایکی ازتایپیکهای من که توهیندارباشدرامعرفی کنید.تابدانم.اهلش نیستم.دوم.من ازحقایق وواقعییت هادفاع میکنم.سوم بعضی ازمشتریان ,بی ...ور,که همیشه به دیگرملییتهاتوهین میکنند.دوستدارندمن هم مثل انهاباشم.که من نه تنهانمیتوانم باشم.وانگونه تفکرات,,شوئنیزمی,,وراسیسمی,,تاریخ گذشته راکلاقبول نمیکنم.لطفاکامنت توهیندارمرامعرفی کنید.وگرنه خواهشابه افراداح,,,قها توجه نکنید.زیاددروغ مینویسند.متشکرم
جمعه 24 تیر 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
وقتشه که احمدی نژاد در ۱۰ روز خامنه ای رو مرخص کنه و خامنه هم در ۱۰ روز احمدی نژاد رو مرخص کنه
جمعه 24 تیر 1390

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه / آهای لر همشهری میشه بگی کدام بیماری از سگ به انسان انتقال پیدا می کنه؟ / یا همین طوری روی معده یک چیزی می گی ؟/ ما لرها که همیشه همراه گله های گوسفندمون سگ بوده و تا کنون هم هست / شما کافی فقط دو کلیومتر از شهر ایذه به طرف " کولفرح " بری بیرون و اهمیت وجود سگ در زندگی ما لرها را به چشم ببینی عزیزم !!!/ طوری سخن می گویی انگار پشت اندر پشت عرب تشریف داشتین !!!حیف به قوم لر که شما در بینشون زندگی میکنی / ترشی نخوری یک چیزی میشی!!!.
جمعه 24 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
عقاب اسبیکو - : درود بر شما ای دوست گرامی ! زیرا خواستم چیزی بنویسم که گفتم " چرا " من باید همیشه خودمو نخود هر اشی کنم و فریاد بزنم ! بازم مرسی, که از این جواب منطقی تر و ایرانی تر من بهترش را سراغ نداشتم, پس همواره شاد و هوشیار و مکمل هم باشیم .
جمعه 24 تیر 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
ننگ بر انسانهایی که ارزش و مقام این مخلوقات را نمیخواهند و یا نمیتوانند درک کنند و این موجودات معصوم را کثیف و با به عبارت اسلامی نجس می پندارند...که روح خودتان از همه چیز کثیفتر هست.......
جمعه 24 تیر 1390

mariamaria - ایران - تهران
اصلاً مساله پولدار و بی پول، سگ یا گربه نیست. رژیم میخواد تمام دلخوشی ها رو از مردم بگیزه. امروز به سگ گیر میده فردا به سورتمه...
جمعه 24 تیر 1390

dannni - سوئد - استکهلم
بنظر من مردم میتوند بجای سگ از بره و بزغاله یا گوساله استفاده کنند وقتی بزرگ شد میتونند بخورنش در نظر بگیر دختر بالی شهری با گوساله بره قدم بزنه . هم حلاله هم گاز نمیگیره فقد گاه وقتها شاخ میزنه
جمعه 24 تیر 1390

Arash Aazad - آلمان - هامبورگ
تو اسلام همه چیز نجس است بغیر از کشتن و تجاوز و زور گویی ! آیا سگهای نیروی انتظامی را هم جمع میکنند؟ ( البته دو پهلو گفتم)
جمعه 24 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
عجب تیتر مسخره ای برای این خبر زده شده! ..تا اونجایی که ما میدونیم نگه داشتن حیوانات خانگی زیاد ربطی به پولدار بودن نداره ..بلکه به علاقه آدمها ارتباط داره ..از محلات پایین تهران تا محلات بالا ..وقتی در پارکها بری کسانی رو می بینی که با سگ و حیوانات خانگی نگه میدارن..
جمعه 24 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
اقا بخدا این تیتر مشکل داره. اخه کی گفته که هرکی سگ داره پولداره؟ ما در ایران پولدار نبودیم و نیستیم،اما بخاطر اینکه زندگیمون درباغ بودمجبور بودیم که سگ داشته باشیم.مخصوصآدران بیابانهای اطراف باید حیوان داشت هر وقت کسی به باغ ما میامد از دور «خرسی» واق میزد و ما میفهمیدیم که کسی داره میاد و از دیوار نگاه میکردیم ببینیم اشناست یانه.اما همین بی شرفها زمانیکه من اینجا بودم اومدن و زمانیکه بیرون از باغ بود با ژ3 زدن و کشتنش. مادر من بعد از دیدن این صحنه بیهوش شده بود.جلوی در باغ غش کرده بود.بیشرفهاجسدسگ رو روی زمین کشیدن و انداختن تو ماشین از مرغ و غاز و اردک و گربه و«طوطی ازاد»بیرون از قفس داشتیم اما خرسی عضو خونه بود با همه فرق داشت.تف به شرف هرچی بسیجی و پاسداره بیشرفه.هر چند وقت یکبار هار میشن و پاچه میگیرن،اینبار هم پاچه سگها رو گرفتن.
جمعه 24 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
عقده های روانی این حکومت پایان ندارد. از سر عقده و حسادت به مردم ایران و نفرت از دیدن شاد بودن آنها دست به چه کارهایی که نمیزنند این تازی های وحشی شترسوار.
جمعه 24 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
..."*به رُخ* کشیدنِ!حیوانات خانگی!!؟؟ در اعیان نشین ایران ...و یا علاقه و مـــِهر. حقیقی به حیوانات؟؟؟!...تا اینگونه ست!!..مُــــلا حاکم و بـــَرَنده ست!!...
جمعه 24 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
خوبه اگر فرق نگذارند توله سگهای بسیجی ومرده خور رژیم هم ازتودخیابانها هم جمع میشود
جمعه 24 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
danni-سوئد واقعا چه با نمک گفتی اینو lol
جمعه 24 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
کار بسیار درستی انجام دادند .متاسفانه یک سری بی هویت به هر شکل استفراغ غرب را جمع میکنند . سگ چرونی . در اپارتمان 40 متری واقعا که .افرین به نماینده گان .حالا چه اصولگرا یا سلطنت خواه .
شنبه 25 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
من کلا با نگهداری حیوان توی آپارتمان مخالفم بخصوص سگ.
شنبه 25 تیر 1390

saeed_national - ایران - تبریز
از این لحاظ که سگ بعنوان یک حیوان برای خودش حق و حقوقی داره با ان موافقم،ولی چون توی مجامع ما بصورت کلاس در امده و اونی که بر فرض میبره و دندون سگش را جرم گیری میکنه میخواهد خودی نشون بده و غافل و یا ناغافل از اینکه بسیاری در جوامع ما شب را تا صبح با شکم گرسنه میخوابند.همون بهتر که سگشان را در خونه شان تربیت کنند.یکی که جنبه داشته باشه باید با این وضعیت اقتصادی مردم سگش را در خونه نگه بداره
شنبه 25 تیر 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
علت فقط این است که سگ در هر حال و هر جثه ای از صاحبش دفاع می کند. این رژیم تحمل انسان را هم ندارد.
شنبه 25 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سگ بیچاره شعورش بالاتر از حزب الهی است.
یکشنبه 26 تیر 1390

josephsalar - ایرلند - دوبلین
عقاب اسپیکیو داداش اولا که این مرگ بر اسرائیل اصلا ایرانی نیست که بخواد لر باشه فقط وفقط میشه گفت همانند رهبر خونخوار جمهوری اسلامی مایه ننگ کشور ایران هستند.من از همه دوستان خواهش می کنم برای سگ احترام قائل شوند و به سگ نسبت بسیجی یا حزب الهی ندهند.به امید ایرانی سر بلند
یکشنبه 26 تیر 1390

مانیا - ایرانی شرمنده - تهران
متاسفم که بگم خیلی ملت بی فرهنگ و عقده ای هستیم. آره بیایید همه چی را بندازیم گردن آخوندا. خودمون چی؟ از سگ با صفت تر، باوفاتر، زیباتر و پاک تر موجودی خلق شده؟ بدون هیچ چشمداشتی به صاحبش عشق میورزه. ما چکار میکنیم؟ بهش میگیم نجس، ناقل بیماری، پز پولداری، استفراغ غربی هاو بسیجی و سپاهی و.. وقتی هم کسی در خیابان سگش را راه میبره پامون برسه بهش لگد هم میزنیم. نابود بشه دینی که به سگ میگه نجس، دولتی که برای سرشون قیمت میذاره و ملتی که در داخل و خارج میتونن در مورد خصوصی ترین علایق یک هموطن شون انقدر راحت اظهار نظر کنن.
دوشنبه 27 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.