حضور حزب اللهی ها در کافی شاپ

حضور حزب اللهی ها در کافی شاپ

وبلاگ نکته های جامانده می نویسد :

شاید براتون سوال باشه که اینجا کجاست ...


الآن بهتون می گم
اینجا طبقه بالای یکی از شلوغترین کافی شاپ های شهر ماست .بارها شد که وقتی با همسرم می رفتم اونجا  جَو اونجا جوری بود که شاید آدم یک کم خجالت می کشید . می دونین چی می گم دیگه ؟ ( وضعیت حجاب رو می گم )

خیلی از هم تیپ های خودمون هم این مشکل رد داشتن . برای همین بچه مذهبی کجا ؟ کافی شاپ کجا ؟ با خودم گفتم یعنی چی ... برای چی نباید بتونم با همسرم اینجا بیام ؟ ( تو شهر خودم غریبه ؟ ) چرا داریم این محیط ها رو از دست می دیم !!
می دونین چیکار کردیم ؟با چند تا از بچه های متاهل پایگاه بسیج محل و دوستای بیرون از پایگاه برنامه ریختیم که فلان ساعت بیان اونجا . اولین برنامش به دعوت پایگاهمون بود ( چون از نظر من این می تونست شروع یک الگوی کار فرهنگی در هر شهری باشه ) برنامه های بعدی دونگی ، پولها رو تقسیم می کنیم  .درسته که یک سوم از بچه ها اومدن و بقیه وقت نکردند اما نتیجه کار خیلی رضایت بخش بود .جَو اونجا رو خیلی آروم و محترمانه قالب شدیم ...راستی قیافه اون کسانی که هم تیپ ما نبودن وقتی این صحنه رو می دیدن دیدنی بود ...( ضمناً تا یادم نرفته از آقا مجید و آقا امین هم تشکر می کنم که ما رو توی این طرح کمک کردند . انشالله تو عروسیشون جبران کنیم ) البته در مورد این طرح  نقشه های زیادی داریم که بعداً دوباره در جریانتون می ذارم (نقشه هایی که حتماً شهر ما رو متحول خواهد کرد )

بعد از تحریر :

هدف ما به هیچ وجه تسخیر یا فتح جایی نبود ... اشتباه نکنید هم ما و هم همسران ما هم جزئی از این مردم هستیم ...ما کم نیستیم اما به خاطر فضای نامناسبی که در جامعه درست شده و نمی خواهیم ناموس این مملکت را با جذابیت جسمیش  ببینیم و ببینیم ... مجبوریم کمتر حضور پیدا کنیم . چرا که فقط به فکر راحتی خودمان نیستیم . مشکل در جامعه ما چیست ؟ اینکه هر کس به فکر راحتی خویش است . این مسئله بعضی وقتها به راحتی دیگران لطمه وارد می کند . برای همین شناخت حقوق شهروندی از اولویت بالایی برخوردار است . سعی کنیم  این را قبول کنیم و به دیگران هم بیاموزیم . راستی حق ما کجاست ؟ هدف ما این بود که فضای مناسب تری برای استفاده از این مکان ( کافی شاپ ) فراهم کنیم . آیا به کسی آسیب رساندیم ؟ آیا حق کسی را پایمال کردیم ؟ آیا جای کسی را محدود کردیم ؟ چرا بعضی ها ناراحتند ؟ آیا سند، به اسم افراد خاصی از جامعه است ؟

bita tehrani - کانادا - ونکوور
سوال جالبی طرح شد:'آیا سند، به اسم افراد خاصی از جامعه است ؟''!! . ما هم میخواهیم سند جاهای مهمتر از کافی شاپ را بدانیم به اسم کیست.رو که رو نیست.بدبخت سنگ پای قزوین....مگه همین شما ها نبودید که به دسته گلهای مردم توی زندان تجاوز کردید?مگه باتوم شما وحشی ها نبود که تن و بدن زن و مرد و پیر و جوان را کبود کرد?مگه همین شما عقده ای ها نیستید که تا یک دختر خوشگل میبینید تحقیرش میکنید و تهمت های انچنانی میزنید?مگه...حالا خیلی سوییسی رفتار میکنید! حرف از حق و حقوق میزنید!با کلاس شدید!خانوم بچه ها را کافی خور کرده اید!.. کافی شاپ رفتید با همان لباسهای عرق کرده کار! و عبادت! و خدمت! رفتید یا خدای نکرده با لباس شسته شده و گلاب???
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
یک نوع Flash Mob حزب الهی ! ایا نباید به این جسارت و اقدام انان " غبطه " خورد ?! زیرا انان بخوبی دریافتند که از جامعه طرد هستند و همچنین در اقلیت, و مانند زمان شاه روانشاد با " رسوخ " کردن در فکر و شعور مردم, دید سیاسی و جهانبینی خود را به انان نشان و توجیه کردن ! بارها در این سایت از سلاح Flash Mob برای کشف حجاب چند دقیقه ای خانمها نام بردم و یا بطور کلی از انواع Flash Mob برای نشاندادن نفرتمان از این قشر !.
شنبه 18 تیر 1390

پرفسور - هلند - دن هاق
نه عزیزم سند به اسم کسی نیست ولی آخه شما با مکان مشکل ندارید که.. اصل مشکل طرز فکر شماست. مثلا شما با موزیک مخالفید و با اسامی ایرانی و یا خارجی مشکل دارید.. خوب حالا تصور کنید کافی شاپ مورد علاقه شما این شکلی میشه:. قهوه خانه حضرت زهرا.. با انواع دوغ و چای و دیزی... نوحه زنده با حضور حاج سید علی حسینیان... خوب این کجاش شبیه کافی شاپ های فعلیه؟ این که همون حسینیه خودتونه دیگه!.. خوب برین همون جا و دست از سر مردم بردارید.
شنبه 18 تیر 1390

reza19357 - مالزی - کوالا لامپور
اینا حزب اللهی هستن یا اطلاعاتی و سپاهی و بازجو؟؟ همین یه کافی شاپه که ملت از دست شما آسایش دارن میرن. اینجا هم با قدوم نحستون به لجن کشیدید
شنبه 18 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
اولآ از در و دیوار وموزاییکهای روی دیوارخودش داره داد میزنه که چقدر راست میگی!! اون فضا و دکور بیشتر به یک چلوکبابی بخور و در رو شبیهه تا کافی شاپ.دومآ فرض میکنیم شما صادقانه حرف راست از قلمت در اومده اولآ که بشما چه مربوطه مردم چطور لباس میپوشن و چیکار میکنن. شما اگر واقعآ موئمن و پاکی بجای فضولی و زیرچشمی نگاه کردن وهیزی سرت بکار خودت گرم باشه.سومآ نوشتی هدف فتح نداشتی اما با افتخار از تغییر دادن فضا ...! خوب تو که میخوای خبرت بری جایی چرا ادب این رو نداری که با فرهنگ و اداب اونجا خودت رو وفق بدی بجای اینکه بزور بیست نفرلات و لوت برین اداب،بی ادبی خودتون رو حاکم کنید؟خب اگه اینطوره چرا همتون اینقدر ارزو دارین ببرین امریکا؟ اونجارو هم بالات بازی مثل قرچک ورامین کنید؟
شنبه 18 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
با ما نه با خودت صادق باش، میخوای بعد از همه بی ابرویی که کردین به جامعه برگردین! اما ببین مدتی که اونجا بودین یه نفر اومد داخل؟ مردم ازتون متنفرن وتا نیاین پوزش نخواهید رودرو و چشم تو چشم داخل ما جایی ندارید. خیلی سخته که یه ملت ارزوی مرگتون رو میکنن؟ خیلی بهتون فشار اومده که همسایه ها و بچه های خودتون هم ازتون متنفرن؟ راهی که شماها بخاطر جهالت و بی جنبگی در مقابل پول و مال دنیا انتخاب کردین همه بهتون گفته بودن که اخرش به اینجا میرسه. شما زندگی راحت و با پول بی زحمت زندگی کردن رو انتخاب کردین و براش روح خودتون رو فروختین به شیطان و دشمنان ملت. حالا خودت داری میبینی ملت یعنی بقیه مردم، نه چهار تا لات و چاقوکش همکار شماها. حالا صبر کن داستان ادامه داره. اخر کار شماها به جنون و خودکشی هم میکشه. فکر میکنی جنتی زندگی خوبی داره؟خواب بچه خودش رو نمیبینه؟ یا ملاحسنی؟ کسی که دست تو خون ملت بکنه عاقبت خوبی نداره.ببینید این پولهایی که گرفتین خرج دوا و سرطان زن و بچتون میکنید یا نه.از ما گفتن.خلخالی رو یادته؟
شنبه 18 تیر 1390

ذره بین - هند - هند
انگار دنیا داره خوب میشه . بسیجیه با فهم و کمال ندیده بودیم که اونم داره مد میشه . خدا به دادمون برسه اینا بخوان بازم کارای فرهنگی کنن .
شنبه 18 تیر 1390

a_najafi_h - ایران - تهران
قیافه ها شون به لعنت خدا هم نمی ارزه
شنبه 18 تیر 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
"شناخت حقوق شهروندی از اولویت بالایی برخوردار.." , و در ادامه میگوید: "آیا سند، به اسم افراد خاصی از جامعه است"؟ - ببین احمق جون! (گفتم احمق چون بنا رو بر نادانی خودخواسته تو گذاشتم تا دانایی و غرض ورزیت) وقتی تو با این لباس و تیپ که نماد تجاوز و فشار و سرکوب در یک جامعه در طول 30ساله میری و توی کافی شاپ رو با دوستانت قُرُق میکنی (افکارت پوسیدت بماند) اونقت جوونی که لباس و تیپ و فکرش مخالف تو است تو رو نه به چشم یک آدم متفاوت و نه به چشم یک شهروند که از حقوق مساوی برخورداره بلکه به چشم کسی نگاه میکنه که متجاوز و یا حامی متجاوزین 30 ساله به حقوق و شخصیت و حتی جسمشه و این دیگه از قواعد شهروندی خارجه؛ تو یک متجاوز یا حامی متجاوزین این کشوری که جای صاحبین اصلیش رو تنگ میکنی، همین، گورتو با دوستات گم کن برو توی همون اگویی که مناره هاشو برای امثال شما ساختن از تعفنت دفاع کن..
شنبه 18 تیر 1390

sarvestan - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. حرف دل من رو کامل زدی چیزی نموند که من هم بگم.
شنبه 18 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. بابا زیاد سخت نگیر من بهت قول میدم اگه این طرح رو اجرا کنند بجای اینکه دیگران متحول بشند ..خودشون متحول میشند لوول
شنبه 18 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
آشغالها همه جا را با وجود کثیفشان بهمراه خانواده میخواهند به توالت تبدیل کنند، بسیجی را چه به کافی شاب شما همان حسینه و مسجد مناسبتان است ،همان مسجدی که بجای عبادت تبدیلش کردید به تجاوزگاه و شکنجه گاه به مخالفین سید علی گدا. درضمن خیلی طبیعی است در ایران احساس غریبی کنید چون اینجا وطن شما نیست ،برید صحرای عربستان تا خودتان را در وطن ودر خانه احساس کنید.
شنبه 18 تیر 1390

josephsalar - ایرلند - دوبلین
اخه یکی نیست به این کثافت ها بگه شما به جای کافی شاپ خوب که بریر شاه عبد العظیم و برای مردم هم ایجاد رعب و وحشت نکنید.سگهای بیت رهبری
شنبه 18 تیر 1390

dara20 - ایران - تهران
جای تک تک شما حزب کریه اللهی فقط در گور است. گورستان های ایران مقدمتان را گرامی می دارند. نابود باشید ای جرثومه های فساد و تباهی و ریاکاری.
شنبه 18 تیر 1390

آینه - انگلیس - لندن
آیا سند، به اسم افراد خاصی از جامعه است ؟.. چه پرو.. من دوستی دارم که مانتو پوش هست و حالا به هر دلیلی که خودش قبول داره و پای بند هست میگه خواستم برم حرم امام رضا و گفتن حتما باید با چادر بری پس حالا چطور شد این مکان سندش برای افراد چادری هست???
شنبه 18 تیر 1390

kiafar2 - کانادا - اتاوا
همین یک قلم راهم نتونستئد به مردم بینید به همه جا باید تجاوز کنید
شنبه 18 تیر 1390

msforugh - ایران - تهران
چه کافی شاپ در پیتی .. لابد وقت نماز همه صندلیهارو جمع کردند و نماز خوندند . از اینها بعید نیست . چون هر جا میرند باید یه رد پائی از خودشون جا بزارند
شنبه 18 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
شما فکر میکنید این مملکت سندش به نامتون هست . این مردم بیگناهمون هستن که اسیر یه مشت گروگانگیر هستند که کشور رو با مردمش به گروگان گرفتن. نفرین به هر چی بسیجی و پاسدار که اگر شرافتی داشتند هیچ وقت نام بسیجی و پاسدار رو برای خودش برنمیگزیدند. نامی که امروز معنای تجاوز و دزدی و جنایت میدهد.
شنبه 18 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
اشغال کله ها نمیتونن ببینن چهارتا جوون یه جا دور هم بشینن بگن بخندن! چه سوال مزخرفی, مگه ما بخشی ازاین مردم نیستیم? البته که نیستین بچه عغده ای. شما عرب تبارید و توی جو ایرانیا جاتون نیست. تو رو خدا صحنه رو نگاه کن کافه شاپ شده رستورانای بین شهری. برید توی همون مجلسای خودتون, قول میدم بچه ایرانی نیاد مزاحمتون بشه! پس چرا شماها میاید مزاحم میشید? میبینی که این جو اون جو نیست که روز اول دیدی, درسته? چون اون جمع بچه ایرونیا بود که حسادت تو رو افروخته کرد نه سالن کافه شاپ. شما مال این حرفا نیستین و این حرفا هم مال شما نیست. توی کشور و شهر خود غریبه بودن, موردیست که بیش از سی ساله که جوونای ایران دارن تحمل میکنن.
شنبه 18 تیر 1390

رضا هراتی - استرالیا - ملبورن
فکر کنم این دستور اقا( علی گدا)است
شنبه 18 تیر 1390

Kian2010 - انگلستان - لندن
اه ......نه بابا......از کئ تا حالا؟ از وقتی که با زنت رفتی کافی شاپ احساس کردی جزئی از این مردم هستی ؟؟ یا از وقتی که استخدام شدی تا توی خیابانها با اسلحه سرد و گرم به همین مردم خدمت کنی ؟؟ برو خجالت بکش.... برو کمی درس شرف و وجدان یاد بگیر !!!
شنبه 18 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
همه جا را ویران و با گامهای نکبت تان آلوده کرده اید، کوه، پارک، سینما و حالا کافی شاپ! روزبروز اسلام تنگ نظرانه و ضد مدرنیسم پیشروی میکند و از کسی نوایی در نمیاید. بورید بر سر گور مردگان سدها سال پیش سوگواری کنید شاید وضعتان بهتر شد.
شنبه 18 تیر 1390

romano - ایران - تهران
دقیقا یاد فصل آخر کتاب قلعه حیوانات یا همون مزرعه حیوانات می‌فتم که خوکها لباس آدم پوشیدن و سعی می‌کردن عین آدمها رفتار کنن اما افسوس که در طبیعت و منششان نبود.
شنبه 18 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
هرگندکاری و کثافت بازی دارید,,,,توهمان مساجدوحسینیه های خراب شدتون انجام بدید...
شنبه 18 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
کثافتها شما حقوق مفت میگیرید تا همین تبلیغها را انجام بدید و به قول خود جناب الو بار اول که عره و عوره و شمسی کوره رو جمع کردید و پولش را مقرتان از بیت المال و از صدقه سری مردم حساب میزهایتان پرداخت شده! شما حیوانهای وحشی کافی شاپ رو با قهوه خونه های بین راه اشتباه نگیرید!!! با اینکه قهوه خونه های بین راه هم جای شما وحشیها نیس! شما فقط بدرد پایگاهها و مقرهای صلواتی میخورید!!!
شنبه 18 تیر 1390

erfan-iran - ایران - تهران
دقت کنید فضای کافی شاپ به چه گندی کشیده شده ! .. اصلا اینها هرجا میرن سیاهی و تاریکی پشت سرشون وارد میشه .. با این ریخت و قیافه های آدم فروشی . لابد با پولی که بابت سرکوب و تجاوز به مردم ایران گرفتن برای زنها و بچه هاشون بستنی خریدن ... روشون هم زیاده !.. البته اشاره نمیکنه این فضای نامناسب به چه علتی ایجاد شده . خجالت میشکه بنویسه همه به ما به چشم یک عوضی و متجاوز نگاه میکنن ..
شنبه 18 تیر 1390

tabeshesahar - ایران - تهران
در کافی شاپ باز شد.ابولی به سکینه تعارف کرد که اول وارد شود.نگاه همه دختران وپسران حاضر با بهتی در چهره به سمت دو نفر جدید برگشت.ابولی دست سکینه را گرفت و او را به سمت یک میز خالی هدایت کرد.برا ی سکینه مشکل بود که صندلی را ببیند و هنگام نشستن نزدیک بود زمین بخورد,آخه چادرش را طوری سر کرده بود که فقط دماغش پیدا بود و دیدچشمش را کم می کرد.حالت دیگران کم کم از حالت بهت به خنده هایی معنی دار تبدیل شد.و سپس کم کم بوی گلاب و عطر شاه عبدالعظیمی کل فضا را گرفت.همین طور که دخترها وپسره دو تا دوتا کافی شاپ را ترک میکردند,ابولی سفارش دوتا شکلات گلاسه داد.دیگر کل میزهای کافی شاپ خالی شده بود.ابولی در حال خوردن شکلات گلاسه نگاهی به سکینه کرد و گفت:عزیزم چه دماغ زیبایی داری, الهی دماغتو بخورم.سکینه هم گفت:هیس بقیه حرفامونو میشنوند.
شنبه 18 تیر 1390

A.ahooraei - المان - کلن
اینکه شنیه این سالن غذاخوری های بین راه قم و تهران هست که حزب اللهی های بین تهران قم توش اطراق میکنن. کجاش کافی شاپ هست؟
شنبه 18 تیر 1390

felora - ایران - تهران
گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود / از هر چه زندگیست دلت سیر میشود / گویی که خواب بود جوانی و زماگذشت / اغلب چه زود فرصتمان دیر میشود / کاری ندارم انکه کجایی وچه میکنی/ بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود /
شنبه 18 تیر 1390

persianlover - انگلستان - لندن
حالا چرا چشمهای خانم ها رو پوشوندین؟ راستی ادمین مثل اینکه شمام از این آخوندا حمایت میکنین!!!
شنبه 18 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
شما سوراخ دعایتان را گم کرده اید. مسئله اصلا مکان نیست که با تسخیر آن غرور اشغالگری ارضاع شود. مسئله واقعی مغزتان است که باید آنرا بشوئید و هفت بار آب بکشید تا خرافات و ارتجاعیگری آن از بین برود. شما بجای اینکه از وضع حجاب کافه شاپ ها خجالت بکشید, بهتر است از وضع ظاهری همسرانتان خجالت بکشید که آنهارا در کیسه سیاه بسته بندی کرده اید و مانند اسیر دنبال خودتان میکشید.
شنبه 18 تیر 1390

Royan - المان - المان
اشغالگر های کثیف یه وقت جا نمونی ؟تو که مسلمانی برو مسجد برو تکیه چشم نداری ملت را تو کافی شاپ ببینی میخواهی آنجا را هم تبدیل به تکیه و مسجد بکنی تازه بعد از 30 سال که دارید خون مردم را توشیشه می کنید احساس میکنید که مال این کشور نیستید برای اینکه ته دلتو ن میدونه که متحاوز و اشغالگر هستید. امیدوارم که یه روزی جای همه جوانان ایران را تو بهشت زهرا اشغال کنید.
شنبه 18 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
گیریم که یک بار یا هر روز هم به کافی شاپ ها حمله گروهی کردید و عقل گردتان گفت. موفق شدید! کمی هم عقده هاتان خالی شد و به جای بوی عرق پا و نعلین هایتان ادای کافی شاپی ها را در اوردید و فهمیید ید قهوه چه بویی دارد و عکس یادگاری هم. با هیکل های کیسه ای تان گرفتید فرقی نمی کند شما یک مشت امل عقب افتاده . ساندیس خور هستید نهایتا کافی شاپی ها یک جای د یگر جمع میشوند و به. ریش شما حزبالهی های مزدور می خندند .چه بسا هم ریس کافی شاپ ترجیح دهد. کافی شاپ را بکند چلو کبابی اینه کاری تا شما روز به روز بیشتر بخورید و البته بترکید! ما کافی شاپی ها هم جای دگری را اباد خواهیم کرد و بدون هیچ هماهنگی. تازه میبینید که روز به روز هم بیشتر می شویم و بی هیچ تبلیغی ما خودمان بک. لشکریم !از پس ما بر نمی ایید . می یبینید که هر کار می کنید فایده ندارد !
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
A.ahooraei - : دارمت عزیز که گل گفتی, پس تا بعد !
یکشنبه 19 تیر 1390

mamoti - ایران - کرج
ای کسانی که ایمان آورده اید توروجون مادرتون به ما ها که ایمان نیاورده ایم کاری نداشته باشید. مشکل من با آدمای مذهبی اینکه اونا همیشه خودشونو تافته جدا بافته میدونن. از جامعه طلبکارن. حرف زدن نویسنده همین مطلبو دقت کنید:. جَو اونجا رو خیلی آروم و محترمانه قالب شدیم ...راستی قیافه اون کسانی که هم تیپ ما نبودن وقتی این صحنه رو می دیدن دیدنی بود ... یعنی همه مملکتو گرفتن بازم میخان. باباشماهاچون رفتارتون واندیشه تون انسانی نیست هیچوقت هیچی نمیشید بیخودی زور نزنید!
یکشنبه 19 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
کافی شاپ ها جلوی درشان بنویسند ورود حیوانات ممنوع.
یکشنبه 19 تیر 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
شما که نتونستید مارو از راه به در کنید پس حالا بیایید که ما به راهتان بیاریم
یکشنبه 19 تیر 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
شما ها که اینقدر قیافه حق به جانب مى گیرید و صحبت از حقو ق شهروندى مى کنید یک مورد را مثال مى زنم رفتن بالا از دیوار مثل کوماندو ها ( باید بگویم مثل دزدها ) و پایین کشیدن بشقاب ماهواره از کنار پنجره که جزو اموال شخصى است و پرتاب آن به زمین چگونه توجیه و تفسیر مى کنید؟
یکشنبه 19 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
پرفسور - هلند - دن هاق - مرسی دوست عزیز حرف بجا و خردمندانه‌ای بود.
یکشنبه 19 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
بابا خودتان را ناراحت نکنید .اینجا سالن چلوکبابی است یک عده مرده خور ک مدتی است باب شده . بعد از بخاک سپاری .میروند یک سالن غذا خوری وپدر صاحب مرده را در میاورند .و این هم از من دراوردی های جدید است . کافی شاب حرام است . کافی اش وشاپ ان لغت خارجی است .پس حرام ست .
یکشنبه 19 تیر 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
اگه کافی شاپه اون بطری آبلیمو چیه رو میز؟ عکس آخری کاملا مشخصه
یکشنبه 19 تیر 1390

مهران خان - ایران - تهران
شما بسیجیا گورتون رو گم کنید توی همون دخمه هاتون و ساندیس تون رو کوفت کنید.
یکشنبه 19 تیر 1390

adsi - چین - شانگهای
اینجا غذاخوری حسینیه پادگانشونه نه کافی شاپ.اگه کافی شاپ شهرتون اینه همون بهتر که واسه شماها باشه ما میریم یکی دیگه میسازیم
یکشنبه 19 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
کافی شاپ بود یا لونه سوسک??? چه ریخت و قیافه های کریهی دارن
یکشنبه 19 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
البته در مورد این طرح نقشه های زیادی داریم که بعداً دوباره در جریانتون می ذارم (نقشه هایی که حتماً شهر ما رو متحول خواهد کرد ). منظور متهوع بود دیگه. نه? در ضمن اول برو مکتب و املا (یعنی دیکته اگر نمیدونی) یاد بگیر که بفهمی ... می ذارم, غلطه. راستی نگارش( یعنی انشا اگر نمیدونی) هم یاد بگیری بد نیست. همین بسه چون دیگر دوستان حال همه شما اراذل و اوباش رو خیلی بجا گرفتند.
یکشنبه 19 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
این کلآ مشکوک میزنه. اون بسیجیه پیرهن ابی بنظر میاد که همون بسیجی دهن گشاد معروف باشه. اون سه تا هم که بغل هم نشستن و زنهاشون در گوشه سالون دارن غیبت میکنن و ور میزنن بنظر میاد همون لبنانیهایی هستن که عکسهاشون منتشر شد و اتفاقآ یکیشون بعد از ترور استاد فیزیک دانشگاه عکسش جلوی درب منزل استاد منتشر شده بود، درست لحظه بعد از انفجار. من فکر میکنم این تلاش دوباره ا.ن برای اوردن نیروهاش بین مردمه. این پست فطرت با داستان ظهور نزدیک است خواست مذهبی ها رو دور خودش جمع کنه. نتونست. بعد با داستان اسلام ایرانی خواست ملیون و وطنپرستها رو بیاره پشت خودش.باز هم نتونست.یکی بین اشناهای این بدبخت نیست که بهش بگه :اخه خاک عالم برسرت کنن(خاک زیر کاهو) کسیکه مردم بعنوان قاتل بچه هاشون بشناسن بااین مسخره بازیها بجایی نمیرسه.عکس العمل مردم رو دیدی؟ بچه جان کسیکه مردم رو اونهم این مردم امروز رو نادون فرض کنه و مثل خودش بیسواد و خیالاتی فرض کنه باید خیلی نابغه باشه.من جای نویسنده دروغگو بودم نوشته هارو دوبار میخوندم.
یکشنبه 19 تیر 1390

fariborzkhan - ایران - ایران
از هر دو دسته بدم می یاد. هر دو نا معتدل و نا متعادل هستند.
یکشنبه 19 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.