این مرد ۳۷ سال است حمام نرفته

این مرد 37 سال است حمام نرفته

ایسنا: رسانه‌های هندوستان اعلام کردند که یک مرد 65 ساله بیش از 37 سال است که حمام نرفته و لقب بوگندوترین مرد جهان را از آن خود کرده است.
این مرد 65 ساله که آقای «سینگ» نام دارد از سال 1974 تاکنون حمام نرفته و حتی اعضای خانواده‌اش هم از بودن در کنار او احساس ناراحتی می‌کنند. علاوه بر این، موهای این مرد حدود دو متر ارتفاع دارد.

این مرد در مصاحبه‌ای با رروزنامه دیلی‌میل گفت: دقیقا پس از ازدواجم که حدود 37 سال پیش صورت گرفت به حمام نرفتم، به طوری که همسایه‌ها، دوستان، آشنایان و اعضای خانواده‌ام از این که بدنم بوی بدی می‌دهد از من فراری هستند.این مرد در ادامه خاطرنشان کرد: در گرمای 47 درجه سانتیگراد گاوهایم را برای چرا به مراتع می‌برم و از این که در هوای گرم حمام آفتاب می‌گیرم بسیار خوشحالم. به همین دلیل، دیگر نیاز به حمام رفتن ندارم.به گزارش ایسنا، همسر 60 ساله این مرد بوگندو نیز در ادامه یادآور شد: یک بار من و فرزندانم تصمیم گرفتیم که شوهرم را به حمام ببریم، اما او فرار کرد و به شدت از ما عصبانی شد.

این زن در ادامه افزود: شوهرم اصلا به فکر ظاهر و پاکیزگی خود نیست و این موضوع من و فرزندانم را به شدت آزار می‌دهد، به طوری که روز گذشته به او هشدار دادم اگر خودش را تمیز نکند و لباس‌هایش را نشوید از او جدا می‌شوم.
leila leila - سوئد - گوتنبرگ
اه واقعا کثافت به این میگن
جمعه 3 تیر 1390

arash803 - سوئد - کارلسکرنا
مموتی!!!این بابا نماینده مموتی نیس???
جمعه 3 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
من اگه جای بچه هاش بودم هر چند وقت یه بار میگرفتمش دست و پاش رو به زور میبستم میبردمش حموم (ترجیحا حمومای خزینه دار ) قشنگ اول یه دست کیسه مشتی میکشیدمش بعد یه دست لیف و صابون درست حسابی میکشیدمش تا خوب تمیز بشه . این کار رو یه چند بار که انجام میدادم خودش میفهمید چقدر خوبه دیگه آدم میشد .
جمعه 3 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بخواب بابا لحاف یخ کرد! بعد از 37 سال تازه دیروز بهش گفتی اگه خودش رو تمیز نکنه و لباسهاشو نشوره ازش جدا میشی? خر خودتی
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
کل این داستان از مشکوک بودن بوگندویی میباشد ! زیرا در هندوستان هستند کسانیکه بمدت 20 سال فقط " ایستاده " خوابیدند و یا کسی دیگر که بمدت 15 سال " دستش " را پایین نیاورده ( مانند شاگرد محصلی که دستش را بالا میگیرد و اجازه سوال کردن را دارد ), و یا کسی دیگر .. ! در هندوستان پر است از این شگفتیهای ماورای طبیعی ! حالا اینجا, خانمش هوس طلاق گرفتن داره و انهم بعد از چندین سال با او زندگی کردن, واقعا مشکوک میزند !
جمعه 3 تیر 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
وای خدای من اینطوریشو ندیدیم جله الخالق خدا صبر بده به زنش و بچه هاش گناه دارن _من سوال دارم اینو اگه بندازن یک ماه تو حوزه پر از ضد عفونی و وایتکس و کلر و اینجور چیزها تمیز میشه؟
جمعه 3 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
بعد 60 سالگی میخواد جدا شه صدای گلنک قبر اش تمام کهکشان راه شیری رو برداشته کدوم هندی تمیزه که این دومی اش باشه همشون ماهی یک بار حمام میزن تا فیلم هاشون رو میرن تو کشورهای دیگه میسازن از بس افتضاح هست
جمعه 3 تیر 1390

amoo uk - انگلستان - لیدز
ای بابا از محمود نفتی که تمیز تره .
جمعه 3 تیر 1390

bahaar - ایران - تهران
بعد 37 سال زنش تــــــازه بهش هشدار داده.!!!! خسته نباشه واقعاً...
جمعه 3 تیر 1390

احتراز - آلمان - دورف
یه کم زوده، یه ذره دیگه بهش فرصت بده، اگه نرفت ازش جدا شو.
جمعه 3 تیر 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
وای خدای من آن زن دیگه کیه ، که ۳۷ ساله هر شب پیش این کثافت میخوابه ،، آن زن به نظرم کثیفتر از این مرد..
جمعه 3 تیر 1390

هامون-مالزی - مالزی - کوا
بابای احمدی نژاد هم رسانه ای شد ... ای بابا
جمعه 3 تیر 1390

Neda02 - کانادا اتاوا - اتاوا
الهیییییییی! زنش یک کم زود تصمیم به جدایی از این دوقلوی مچاله شده احمد خاتمی گرفته. فقط 37 سال دوام آورده.
جمعه 3 تیر 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
باز خوبه زنش زود خبر دار شده و بعد از 37 سال زندگی تازه داره به شوهرش هشدار میده که اگه حمام نره ازش جدا می شه ,والا این هپلوئی که من توی عکس دیدم اگه ده دور هم بندازنش توی وایتکس درش بیاریم هم پاک نمیشه
جمعه 3 تیر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
دیگه هی نگین عجب صبری خدا دارد...عجب صبری این زنه دارد.....
جمعه 3 تیر 1390

jengir - کره - سئول
این مرد چطور تابحال زنده مونده خودش جای تعجبه.......نه ?
جمعه 3 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
حموم آفتاب خوب هست ولی خود آفتاب باعث عرق میشه و آدم باید بالافاصله حمو بره ..دیگه اینطورشو نشنیده بودیم 37 سال از کثیفی زیاد تنشو شپش فرا نگرفته؟یا ........ احتراز - آلمان - دورف خیلی با حال گفتی lol. =))=))=))
جمعه 3 تیر 1390

DARYA_R - انگلستان - لیورپول
موهای این مرد دو متر طول دارد نه ارتفاع !!!!!!! حالا چون ایستاده که نمیشه بگیم ارتفاع سایت ایرانیان یوکی محترم
جمعه 3 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
در عکس اخر میله ی فلزی شبیه-- عنکبوت اسلامی وسط پرچم اخوندهاست /اه
جمعه 3 تیر 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
این یارو پسر عموی خمینی ِبخاطر فوت پدر خمینی و پسرش ۳۷ساله حمام نکرده چون عزاداره!! زنش هم این . مدت و بخاطر ساپورتهای رژیم با این ساخته!
جمعه 3 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
تیتر خبر رو که خوندم فکر کردم راجع به احمدی‌نژاد نوشته! اما مثل این که واقعا در حق احمدی‌نژاد ظلم شده و رکوردش رو محاسبه نکردند!
جمعه 3 تیر 1390

Fadaye iran - هلند - ارنهم
اقا اگه زنت ازت جدا شد عیبی نداره .زود برای حوزه علمیه یا بسیج یا پیروان خط رهبری و حزب ال.. ثبت نام کن که حتما و انشاال.. با هشیاری رهبر عظیم اجثه به یک سمت بالا رسیده ویا حتئ نماینده خود رهبر در کشور خود خواهی شد.
جمعه 3 تیر 1390

joje naghola - ایران - تهران
شاید حمام اسم یه شهری هست.looooooooooooooooooooooooool پول نداره بره loooooooooooooooool
جمعه 3 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
چابهار- ایران تو در عمرت چندتا هندی دیدی? یا هندی هایی که دیدی در حد کلاس خودت بودن که کثافت برشون داشته بوده. والا هندی ها خیلی هم تمیزتر از شماهان, خیلی به تمیزی و ارایش احمییت میدن. توی پابرهنه هر بار همه رو جمع میبندی در کلاس خودت? دیدت بیش از این نیست نه?
جمعه 3 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
زکی! احمدی نژاد که از اول انقلاب حموم نرفته! محمود چرکه معروفه!
شنبه 4 تیر 1390

ذره بین - هند - هند
این افراد از یک فرقه از سیک ها هستن تعدادشون هم خیلی کمه اما ممکن هست توی محله های پایین شهر دیده بشن . اینا نه موهاشون رو میشورن نه کوتاه میکنن . موهاشون از کثیفی مثل نمد سفت میشه
شنبه 4 تیر 1390

ذره بین - هند - هند
چابهار- ایران : عزیزم برای اینکه به اطلاعاتت اضافه بشه این رو بدون توی شهرستان کوچکی که من درس میخونم امکاناتی هست که توی تهران هم نمیشه پیدا کرد - دوم اینکه در حال حاضر هند داره خیلی سریع در همه زمینه های علمی پیشرفت میکنه مخصوصا فناوری اطلاعات و در عوض ما داریم در جا میزنیم - سوم اینکه نفر پنجم و هشتم پول داری ترین افراد دنیا از هند هستن پس خواهشا در مورد چیزی که نمیدونی اطلاع غلط نده برادر من
شنبه 4 تیر 1390

صمیمی - ژاپن - اویتا
Aquaphobia اکوافوبیا: یکی از ترسهای روانی است که بیمار از آب یا نزدیک شدن به آب میترسد. و Hydrophobia هایدروفوبیا همان نوع ترس است اما در این حالت گاهی بیمار از نوشیدن آب هم ترس دارد. فوبیا ها ذهنیت تمامی انسانها به نوعی وجود دارند که گاهی شدید شدن با عث اختلال در زندگی عادی میشود.
شنبه 4 تیر 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
هههههههههههههههه،عجب میکروبی
شنبه 4 تیر 1390

مهران خان - ایران - تهران
از اوس محمود تمیزتر به نظر میاد که!
شنبه 4 تیر 1390

پسرسیدان - ایران - بیجار
چرایکی به این بنده خدا نگفت که آب فقط واسه نوشیدن نیست باهاش میشه حموم هم رفت
شنبه 4 تیر 1390

Kavkaz - ایران - تهران
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. با اجازه شما دوست عزیز من گفته شما را تکمیل میکنم.بعد او را با کله توی بشکه واجبی می انداختند و بلافاصله بعد از آن توی استخری از وایتکس.
شنبه 4 تیر 1390

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
رهبر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری = ۳۷+۳۷.
شنبه 4 تیر 1390

high class - کانادا - ونکوور
دقیقا بعد ازدواجش حموم نرفته چون دیگه تنبلیش میومده بره حموم خرش از پل گذشته ونیازی نداره.
شنبه 4 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
هندوستان که پر از ادیان مخنلفه .شاید تو دین این بنده خدا حمام مکان نجسی باشهو حمام کردن کلا حرامه
شنبه 4 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
نرفته که نرفته چرا آبروش رو میبری سایت! lol
شنبه 4 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بابا حزب الهی ها هم دست کمی از این ندارند
شنبه 4 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
Kavkaz - ایران - تهران - عزیز استخر وایتکس خطریه ، اومدیم به بوی وایتکس حساسیت داشت اون وقت چی :D
شنبه 4 تیر 1390

iranking - المان - مونیخ
خداییش این مثلا یه ادم کامل محسوب میشه بعد انجلینا جولی نصف اون ....تف تو همون عصاشو شمایل رو عصاش که ایران و ایرانی رو بدبخت کرد ....ضمنا ا.ن به زودی قراره رکوردش رو بشکنه اگه خدا قبول کنه ! و خ.ر بذاره اب خوش از گلوش پایین بره و تمرکزش رو بهم نزنه ....
شنبه 4 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
اگه نفر هشتم اونجاس اولی اش همینجا تو تهران شخصی نیست جز کوسه عزیز ( رفسنجانی ) حالا اگه تو دنیا گند اش در نمیاد دلیل نمیشه تا جایی که من امار دارم بیشترین بیماری در هند هست بیشترین کودک اواره در هند هست بیشتربن فقیر اول در هند بعد افریقا هست و کلی دیگه اگه جای خوب داره چرا تمام تمام تمام فیلم های که در خارج نمایش میدن رو در مالزی و کشورهای تمیز میسازن عزیزم بزرگترین بیمارستان دولتی هند سیستم گرمایشی و سرمایشی نداره و این هم از عجایب هفت گانه هست به هر حال بد نیست اینها رو هم میدیدی اون دوست خوبم هم که فرهنگ خانواده اش رو تو صحبت کردن اش ثابت کرده ممنونم ازش که نشون داد از پشت کدوم کوه داره پیام میده
شنبه 4 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار/ شما کاسه لیسان سر سپردهء ولایت زورتون به کسی رسیده که روزی ارباب بی رحمتون رو به ملت ایران تحمیل کرد. ملت ایران هر ۲ رو از صحنهء ایران محو خواهد کرد و میدونم اون روز همین شما با یه آی دی دیگه در این سایت کامنت میدی و چرخش کامل رو در صحبت هات خواهی داشت. این خصلت مزدوران و انسان های بی وجدان است. از همهء اینها که بگذریم باور کن بوی رهبر بوگندوت همهء دنیا رو آزار میده.. این بنده خدا که فقط ۴تا در و همسایه و زن و بچه اش رو آزار میده.
شنبه 4 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
love-iran - ایران - چابهار - مهم اینه که این هندیها اجازه دارند در سال 100 تا فیلم رقص و آواز بسازند و 100 تا فقیر رو از گشنگی نجات بدند
شنبه 4 تیر 1390

مهرتابان - ایران - تهران
اگه بیاد ایران رئیس جمهوری چیزی میشه.
یکشنبه 5 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.