راز پاتوق افیونی مرد ۳ زنه

 راز پاتوق افیونی مرد 3 زنه

وطن امروز :  رئیس باند افیونی انگیزه خود در قاچاق موادمخدر و سیگارهای خارجی را تهیه هزینه زندگی‌اش با 3 زن خود دانست.

این مرد 3 زنه پاتوقی پنهانی داشت و هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد ماموران پلیس وی را شکار کنند.چندی پیش همسایه‌های مرد جوانی وقتی دیدند رفت و آمدهای شبانه زیادی به خانه وی می‌شود و امنیت محله به هم ریخته، پلیس را در جریان قرار دادند.بدین‌ترتیب تیمی از ماموران پس از بررسی‌های میدانی و تحت‌نظر قرار دادن خانه مرد مرموز فاش کردند که وی در قاچاق سیگارهای خارجی و موادمخدر فعالیت دارد.پلیس در تحقیقات گسترده دریافت مرد افیونی «محسن» نام دارد و بارها به اتهام موادمخدر دستگیر شده و پشت میله‌های سلول را تجربه کرده است. این مرد همچنین دست به قاچاق سیگارهای خارجی می‌زد و به مغازه‌داران می‌فروخت.با افشای این حقایق، ماموران کلانتری خود را به پشت در آپارتمان محسن افیونی رساندند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت کردند.

در بازرسی از پاتوق سیاه وی، در حدود 2 کیلو تریاک و یک کیلو سوخته تریاک، 3 عدد وافور و 15 حقه وافور و 870 جعبه (باکس) سیگارهای خارجی کشف کردند.

محسن که با دیدن پلیس غافلگیر شده بود، خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که این مواد و سیگارها متعلق به یکی از دوستانش است.

این مرد 3 زنه که همسر اولش به‌تازگی از او جدا شده است، در بازجویی‌ها گفت: پسرم دانشجو است و خرج زندگی بسیار بالا است. از طرفی باید خرج همسرانم را نیز تامین می‌کردم. وقتی یکی از دوستانم به من گفت که با فروش موادمخدر و سیگارهای قاچاق می‌توانم پولدار شوم، تصمیم گرفتم من هم در این راه فعالیت کنم تا پولدار شوم.

وی ادامه داد: سیگارهای قاچاق را یکی از دوستانم برایم از خارج از کشور می‌آورد و من هم آنها را با سود بالایی به مغازه‌دارها می‌فروختم.

وی که خودش اعتیاد شدیدی به تریاک دارد و بیشتر اوقات خانه‌اش را پاتوق دوستان افیونی خود می‌کرد، گفت: موادمخدر را دوستم به من داده بود و من برایش می‌فروختم. از مقدار این مواد بی‌خبر بودم.

محسن در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که ماموران پلیس در تحقیقات محلی پی بردند که این مرد 3 زنه سال‌هاست که فروشنده موادمخدر است و مشتریانش به صورت عمده از او مواد می‌خریدند.

بنا به گزارش خبرنگار «وطن امروز»، پس از اعتراف این مرد قاچاقچی،‌تحقیقات پلیسی و قضایی در این پرونده آغاز شد تا همدستان احتمالی وی دستگیر شوند و راز اینکه این قاچاقچی سیگارهای قاچاق و مواد افیونی را چطور و از چه کسی تهیه می‌کرده است، افشا شود.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ای دادا بیداد از این مردم ساده خوب خودشونم میدونن آخر گیر می افتن و ماه هیچ وقت پشت ابر نمی موند باز دست به کارهایی میزنن که آخرو عاقبت نداره !!!دیگه نمیدونم چطوری بیان کنم ...
یکشنبه 29 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
صندوق صدقات نیست دل من ، که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی . و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای ... .
یکشنبه 29 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
آنان که “عوض” شدنشان بعید است ؛ “عوضی” شدنشان قطعی است ... .
یکشنبه 29 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
3زنه بودن مدل جدیده؟!فبل ترها دوتایی مد بودا!
یکشنبه 29 خرداد 1390

mahsa_alman - المان - فرانکفورت
fanoos ایران.خیلی زیبا گفتین دوست گرامی...
یکشنبه 29 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود.Fanoos دوست عزیز و گرامی‌،حرفای شما بسیار زیبا بودند.ولی‌ می‌دانی عزیز پولی‌ که از مواد فروشی بدست میاد با پولی‌ که از زحمت و عرق ریختن بدست میاد قابل مقایسه نیست و متأسفانه وقتی‌ مزه اش زیر دندان کسی‌ رفت کمتر کسی‌ دست برمیداره تا بالاخره گرفتار.بیخود نیست در ایران سپاه مسول هم پخش مواد،و دیگر قاچاق است.در آمریکا سیا و....چون پول بی‌ حساب و کتاب بدون پرداخت مالیات،عزیز ما را چاره نیست تا آگاهی‌ عمومی،در نتیجه حکومت مردمی،با نظارت مرد که بتواند هر موقع حکومت قدم در راه کج گزاشت براحتی پاینش آورند و بهتری را جایگزین کنند.افق ممکن دور باشد ولی‌ قابل دسترسی‌ است.به قول عزیز یزدی khosh bavarاگر شاد،ایرانی‌ و باهم باشیم،میتونیم.با احترام.
یکشنبه 29 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
mahsa_alman - المان - فرانکفورت قربانت هموطن عزیز , قابل شما رو نداشت . موفق و پیروز باشی
یکشنبه 29 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. *Fanoos* - ایران - شهمیرزاد...پاینده یاشی فانوس عزیز
یکشنبه 29 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس با سلام به شما هموطن عزیز و همراه سبز ایرانی ..دوست عزیز کلام شما کاملا متین و شیواست ..دقیقا همینطور که بیان کردید هست یا به قول معروف مزد گرفت تا جان برادر که کار کرد !!!. شما هم همیشه در هر کجای کره خاکی که هستی براتون بهترینها رو خواستارم .
دوشنبه 30 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
poriyaye_vali - قطر - دوحه قربان شما دوست عزیز , شما هم همیشه سلامت و پیروز باشید
دوشنبه 30 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.