مجروح شدن امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران

مجروح شدن امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

خبر گزاری فارس می نویسد :

امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل اقدام برای نجات یک دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خیابان شریعتی تهران، در آستانه نابینایی از یک چشم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرده و هم‌اکنون در پی نجات دادن این دختر، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بیمارستان فارابی تهران و در حالی که خون چشم وی تمام لباس‌های وی را پوشانده بود، در تشریح این واقعه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ساعت 22 شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملک به همراه 2 نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.
وی افزود: بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حرکت کرده و مشاهده کردیم که 2 نفر از اراذل و اوباش سوار بر یک موتور برای ربایش یک دختر جوان اقدام کرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور کرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست کمک کرده و از سوار شدن خودداری می‌کرد و 2 پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم کرده و مورد هتاکی قرار می‌دادند. حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یکی از آنها که شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شکست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد کرد که نتیجه‌اش را مشاهده می‌کنید. به گزارش فارس، ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسیار شدید بوده و به گفته یکی از پزشکان حاضر در اورژانس بیمارستان فارابی احتمال تخلیه شدن چشم راست  بسیار زیاد است. حجت‌الاسلام فروزش در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: الحمدلله هرچند به قیمت مجروح شدن شدید یک چشم، موفق شدیم این دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهیم. این روحانی  به علت شدت جراحات وارده و برای جراحی به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.
 

به رغم خونریزی «فروزش» احتمال تخلیه چشم وجود ندارد

رئیس اورژانس بیمارستان فارابی گفت: بر اثر ضربات وارد شده به چشم فروزش، قسمت‌هایی از چشم نظیر پلک و گونه دچار خونریزی شدید شده است.

علی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص وضعیت جسمانی فروزش امام جماعت دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: در بیمارستان فارابی تهران اقدامات درمانی اورژانسی برای حجت‌الاسلام فروزش که از ناحیه چشم دچار آسیب شدند، انجام شد. وی گفت: بر اثر ضربات وارد شده به چشم فروزش، قسمت‌هایی از چشم نظیر پلک و گونه دچار خونریزی شدید شده است ضمن اینکه تا ساعت 2:30 دقیقه بامداد در بیمارستان فارابی متخصصان بر روی خونریزی چشم وی کار می‌کردند. رئیس اورژانس بیمارستان فارابی ادامه داد: از آنجایی که بیمارستان رسول‌اکرم (ص) دارای بخش‌های گوش‌و حلق و بینی است، وی برای درمان‌های بیشتر به این بیمارستان منتقل شد. طباطبایی در خصوص میزان آسیب‌وارده به چشم امام جماعت دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی افزود: میزان خونریزی از چشم وی زیاد بوده است اما احتمال تخلیه چشم وجود ندارد. به گزارش توانا، فروزش هم‌اکنون تحت عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌اکرم (ص) قرار گرفته است.

ضاربین "فروزش " دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار انتظامی فارس، یک منبع آگاه از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی عملیات تعقیب و گریز، دو نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح روحانی آمر به ‌معروف و ناهی از منکر در شهر لنگرود دستگیر شدند.

ghafas - ایران - مشهد
می خواسته واسه خودش ........
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
2 نفر اراذل مثل اب خوردن پیدا شدند اما قاتل نادا و سهراب و محمد مختاری و هاله سحابی و ترانه موسوی بقیه کشته شده ها پیدا نشدند که هیچ در خفا بهشون مدال افتخار هم داده شد.این است حکومت عدل علی در جمهوری جباری اسلامی ایران
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
حجت السلام سوپر من !!!!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

abiabi - انگلستان - لندن
دمت گرم اقای فروزش . به این اقا میگن روحانی .
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
حاج اغا بااین تیپ نکند قرار داشتی که فک وفامیل های طرف سر رسیده اند وخلاصه ترتیب کارت را داده اند . حاجی جون مادرت راست بگو .هرچند جد بزرگوارت هم دروغ میگفت .اینطوری نبود ..
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
اگر واقعا او به قصد نجات یک دختر بیدفاع از دست یک عده متجاوز این چنین مجروح و صدمه دیده ، بدون توجه که کیست و شغلش چیست از صمیم قلب برایش آرزوی سلامتی میکنم . چون فقط یک انسان با یک وجدان بیدار وقتی در یک چنین موقعیتی قرار میگیرد چنین عکس العملی از خود نشان میدهد .
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کسی نیست به جزء مزدوران لباس شخصی رژیم که با این جنایتها میخواهند عرصه ملت و بخصوص جوانان ایران را تنگتر کنند و با این برچسپ ها اعدام خودسرانه و رعب و وحشت بیشتری در جامعه حکمفرما کنند.بدبخت حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت این رژیم برای بقای عمر کثفش و درستی حرفهاش از هیچ جنایتی دریغ نمیکند.الان هم برو خیراتی چیزی بکن که اینبار سالم در رفتی,, اناالاوانالاراجعون.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
خیلی حـ... بودند,حـ... به معنای واقعیش!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

reza.paris - ایران - تهران
اراذل بابا خودش هست
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

sara_k - انگلستان - انگلستان
اخی این واقعا ظلم هست دختر خراب ایران باعث بشه اخوند بیچاره این واقعا ظلم هست
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

darkoob - ایران - تهران
یک مرد واقعی که فقط تو ایران میشه نمونشو پیدا کرد. زنده باد اسلام.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
مقدس سازی اراذل خامنه ای
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
دمتون گرم حزب الهی را باید بی رحم زد به نظر من بسیجی را با بنزین بسوزانید تا درس عبرت برای بقیه جنایت کاران بشه
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

pendare nik - ایران - تهران
آفرین به این مرد شجاع! کاری به پست و کار و دینش ندارم! کمک به یک انسان دیگه کار درستی هست! حالا هر کی می خواد انجام بده!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ان دعا را هم که گردنت مثل قلاده انداختی کمکت نکرد
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

romano - ایران - تهران
مرد باید مرد باشه تا آدم باشه حتی آخوند. این آقا هم جزو مردای ایرانیه. وظیفه وجدانی و بر مبنای شرفش رو انجام داد حالا روی چشم ما جا داره.براش آرزوی سلامتی دارم و صدتا بسیجی کثافت آخوند دزد مال مردم خور فدای یک تار موی مردایی مثل این آقا. پدر سوخته‌ها دوباره می‌خوان احساس وظیفه این مرد رو مصادره به نفع ولایت آبکی چخان بکنن.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

karkas - ایران - اصفهان
امام جماعت این کارا ? با موتور می خواستن دختر ربای کنن ? جلل خالق . ادم رباها رو ترک موتور نوشابه میخورن? چندین بار با بطری به چشمش زدند , اونجا ادم خالی بند
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

YAS ABI - بلژ - برسل
دمت گرم. تو مردی . ان اوباش رو مجازات کنید . اون دختره هم جون سالم بدر برد. تو سایتی گفته اند منشی وبد حجاب بوده ولی اقا فرزاد جونشو نجات داد.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
رحمت به شیر مادرت
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
خیلی ممنون از شما به هموطنتان و امیدوارم که از لطف خداوندبرخوردار باشید.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
امکان نداره این داستان بدون شرح و بسط درست شده باشه.من ایمان دارم که یا خود این بیشرف مزاحم بوده یا اینکه اون موتوریها از همون بسیجیهایی بودن که مردم رو در تظاهرات سوار موتور میکردن و میدزدیدن. در هر حال این افراد درس بیشرفی و نامردی خوندن، امکان نداره از اینها یک کار خوب سر بزنه.اینها در حوزه ها به بیشرمی و دروغگویی و نان مفت خوردن و سر بیشتر خواستن مقدس سازی کنن و داستان سرایی کنن.سر حسین رو روزی صدبار میبرن و لقد به پهلوی فاطمه میزنن ودو طفلان مسلم رو سر میبرن.از این جماعت دم بریده تر و فریبکارتر نداریم در دنیا، درتاریخ در جغرافی در کل کیهان.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
آقایون خانوما طرف اخونده ها بیاین بهش فحش و بد و بیراه بگین . شما که چشمو گوش بسته حرف میزنیدو نظر میدین.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
حتمن خودش میخاسته دخترا را تور کنه.سلام گرگ بی طمع نیست.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
آخوند با غیرت.در این روزگار وانفسا عجیب نیست؟!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

darkoub - ایران - شیراز
اما من داستانو یه جور دیگه شنیدم و اونم اینه که این روحانی به یه خانم به علت بد حجابی گیر داده بوده و کار به مشاجره کشیده میشه و این دو نفر در حمایت از خانومه با آخونده در گیر میشن و کار به اینجا میکشه و به همین دلیل به ایشون لقب جانباز امر به معروف و نهی از منکر دادن.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این هم حتما شبیه ماجرای حاج آقا گلستانی و فاطی کماندوش بوده که طبق معمول مقدس سازی میشه. از لباسهای امام جماعت معلومه که در حال سجده و عبادت تشریف نداشتند بلکه بدنبال طعمه در حال پرسه زدنی توی خیابونهای تهران. شاید هم حاج آقا در حال تجاوز بوده و بچه های محل سر رسیدن!!!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

azadi - ایران - کرج
من که باور کردم ،دوستان چه فکری میکنند؟از این شزمها ظاهرا یکی دو میلیونی باید تو همه جای ایران باشه از این به بعد با خیال راحت در این کشور زندگی میکنیم و هر مشکلی هم که پیش امد یکی از این سوپر من ها میاد کمک میکنه.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
چه حیواناتی تو تهران هستند!!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

raef_romantic - ترکیه - استانبول
بیشتر به نظر میرسد حاج اقا مزاحم دختر شده و مورد ضربوشتم مردم قرار گرفته دمشون گرم هر کی این جانی رو زده امیدوارم خامنه ای به این روز بیفته.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
شاید میزان نا امنی و خطرات موجود در جامعه بیشتر نمود پیدا کند ولی این بار با قربانی شدن یکی از خودی ها !!!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

گیو - ایران - شوشتر
درودبرغیرت ومردانگیت
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
darkoob - ایران - تهران ..اشتباه گفتی خالکوب.چون 1 مرد واقعی رهبرت و 2 مش هم تو هستی,, البته از دید منفی.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
أدم به کی چی بگه؟! اراذل اوباشی که از صدقه سری حکومت اوباشگران به راحتی به اذیت کردن مردم میپردازند... کاش این جوونای مملکت ما این همه که جرات برای دریدن همدیگر دارند کمی در مقابل دشمنان واقعی خودشان جرات داشتن تا از وضعیتی که درونش گرفتار هستیم خلاصی پیدا کنیم. در ضمن آخوند خوب آخوند مرده است. دوستان سعی نکنید این حاج آقا رو تطهیر کنید. عامل این همه نا امنی و توحش همین آخوندها هستن.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
فکر می کنم این لجنها (اخوندها) کلی از این اتفاق بهره برداری می کنند. خلاصه یک سوپرمنی از این بابا درست می کنند.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
nدم هرچی شیخ اینطوریه گرم
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
اگه شما بودین چی کار میکردین؟؟؟؟؟لطفا منصفانه حرف بزنید
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
به این آقا لقب جانباز امر به معروف ونهی از منکر دادند چون دختر خیلی بد حجاب بوده. برای همین قرار شده تو ایران طرررررررررررررح مبازه با بد حجابی بزارن. مواظب سگا باشین.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
من سال گذشته تهران بودم .و به جرات میگم از این شهر 10 الی 15 میلیونی 10 میلیون واقعا حیف اکسیژن که اینها مصرف می کنند . خدایی خجالت اور است انسانیت تا به این حد بی ارزش .
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

fariborzkhan - ایران - ایران
واقعا برای بعضی ها با این نظر دادشون متاسفم. کار خوب شایسته تقدیر و تشکره. چرا بعضی ها بخاطر این که این آقا روحانی بوده لودگی در میارن ؟ یه کم فکر کنن ببینن رفتارشون به اون اراذل شبیه تر نیست.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

fereschteh.p - اتریش - وین
امیدوارم با بدترین شکنجه‌ها هردوشون را به جهنم بفرستند.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
oghab - فنلاند - هلسینکی/ این مدلی در مورد اکثریت تهران نشین ها صحبت کردن درست نیست. سالهاست که روستاییان به امید زندگی بهتر راهی تهران میشوند و با بی کاری روبرو میشوند و نتیجش میشه این همه ناهنجاری. بنده هم کاملاْ موافقم که تهران محل امنی برای مجرمان و مزاحمان و اراذل و اوباش شده. اما در کنار اینها عدهء بسیار زیادی هم انسان و با فرهنگ و با شعور هستند. همه چیز نسبی است دوست عزیز. شما مردم پرورش یافتهء حکومت جمهوری اسلامی رو با جایی که داری زندگی میکنی مقایسه نکن. حرف زیاده واسه گفتن اما .....
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
oghab عقاب هلسینکی دوست عزیز تهران بر اساس آمار سایت ویکی پدیا حدود 8میلیون و 423 هزار و 807 نفر جمعیت داره. بین 10 تا 15 میلیون هم 5 میلیون فرق هست اندازه یک کشور که ما هستیم. اینچنین هم که شما می فر مایید نیست . همه جا خوب و بد هست . بعبارتی می شه گفت چون تهران جمعیتش بیشتر بدشم بیشتر نه تا اون حد که جنابعالی اکسیژن رو به 10 میلیون ندید . مثل هیتلر فکر نکنید .!!!! چون شاید سال دیگه که رفتی تهران از بی اکسیژنی خفه بشی !!!! تجدید نظر فرمایید . https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
اون دو نفر دیگه که با این فرد بودن چی‌ شدن گروه اینا با دختر ۴ تا بوده و ضارب‌ها دو نفر. چتو ۴ تا نتونستن حریف ۲ تا بشن. از این حرفا گذشته اگر این داستان واقعی‌ هم باشه و موضوع همین باشه نباید از این آقا تشکر کرد چرا که روحانی حکومت ایست که شهید می‌کنه بد جنازه رو میدزده و مامور خودش میخونه. این اگه روحانی واقعی‌ بود از این حکومت کنار می‌کشید چرا که هر بد نامی‌ و جنایتی به اسم او و به گردن او هم هست. باید پیه باور نداشتن فداکاریش را اگر بوده به جان بخرد مردم حق دارند باورش نکنند چرا که در حکومتی خدمت می‌کند که رای مردم را میدزدند و مردم را تهمت دزدی یا فتنه گری میزنند و تمام موارد دیگر به همچنین. مردم نباید هیچ گزارشی از کار خیر توسط این حکومت را باور کنند. این الگو را خود حکومت نشان داده. دروغ تهمت فریب ناراستی. احتمال دیگر اینکه چه بسا این آقا همراه مردم شده و خود حکومت به گونه‌ای این درگیری را بوجود آورده چون از همه جا چرا تنها او را مضروب کردند. ما نباید هیچ داستانی که از رسانه‌های حکومتی نقل میشود را باور کنیم.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosباز رفتی سراغ امارهای مثل بدهی فنلاند . تهران 12 میلیون جمعیت داره رسما . با تغریبات الی 15 میلیون . درضمن با نظر artoshموافق هستم تهران را کولی ها چوپان های گوسفند فروخته به گند زدن . تهرانی اصل دو میلیون الی 5 میلیون است .تازه تو که تهران کاری نداری .اب و هوای کوهستان بسیار مناسب است . خوش باش .
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
oghab - فنلاند - هلسینکی ,مطمعنم که تو ایرانی الاصل نیستی چون اگر بودی به خانواده خودت چنین اهانتی نمیکردی..احتمالا ساندیسیهای کربلا و نجف هستی..راستی هنوز قیمت ساندیس نوسان یا اینکه مثل سابق,,,ننگباد هر آنکس ضد ایران و ایرانیست..منظورم تو نیست در کل هر کسی که باشد.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
من موندم این خبرنگار فارس به این سرعت تو بیمارستان چه غلطی میکرد، از آمبولانس هم زود تر رسیده.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
دوستان باید یک مقدار هم از روی منطق حرف بزنیم و اگه بنا باشد هر کسی یک نظر و ایده بده که واقعیت این بوده این چیزیی که اینها میگن نبوده خوب دیگه نمیشه زندگی بکنی در هر گروه و صنف و لباسی آدمهای خوب و بد وجود دارند دلیل نمیشه که ایشون یک روحانی بودن دروغ میگه و حقشه که این بلا بسرش اومده من اصلا با کسانیکه این تصورات را دارند موافق نیستم یک مقدار هم واقع بینانتر مسئله را ببینید فکر کنید ناموس خودتون بوده خواهر و مادر ناموستون بوده واقعا کسی که جونشون برای ناموس مردم میذاره یک مرد به تمام معناست این عین نامردیه که ما یک اینجور آدمها چه روحانی چه غیر روحانی برای نوامیس مردم جون خودشون را به مخاطره می اندازند نباید با یک مشت لباس شخصی و بسیجیهای کثیف و نامرد مقایسه کنیم . شما فکر کردین این لباس شخصی ها چه کسانی هستند همین آشغالها و کثافتهایی که اینطور ناموس مردم را میخواهند بدزدند و به زندان می افتند و یک زمانی برای سرکوب مردم آزادشان میکنند تا چوب حراج بر ناموس مردم بزنند . بنظر من کار این آقا یک کار جوانمردانه بوده و خداوند کمکش کند که نابینا نشه .
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
حاجی جون تحویل بگیر. این مملکتی هست که شما خودتون درست کردید. قبل از انقلاب این ملت ساده و راه راه برای امثال تو صلوات می فرستادند. این شیشه نوشابه را تحویل گرفتی؟ همان شیشه نوشابه ای بود که تو کهریزک هم کاربرد داشت. امیدوارم به هر حال هم زودتر خوب بشی هم این لباس تزویر و دورویی و بی شرافتی را از تن به در کنی.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

مانفرد - ایران - ایران
امروز نگاهی به روزنامه ها و سایتهای ایرانی انداختم .بیا و ببین چکارها که نکردند و چه چیزها که نگفتند؟کلی فتوا و کلمات انچنانی در رسای روحانی و روحانیت و ایثار .خلاصه اینکه این آقا چون روحانی بود همچین کاری کرد و هرکی دیگه بود هیچ و طبق معمول به نفع این قشر اوباش تموم شد و خوب هم جواب داد که میتونید تو کامنتها بخونید.(به خدا اگر جاش باشه صدها اخوند رو که به وفور هم پیدا میشه به کشتن میدن تا کوته فکرهای بیشتری رو دور و برشون جمع کنند.مردم ما جنبه کمک و انسانی ماجرا رو ول کردند و چسپیدند به تمجید از روحانیتی که خودش منبع هرچی فساده البته بعضی از دوستان خوب گفتند که جه بسا خودش کاری کرده و ....
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Mahdi_tala - انگلیس - لندن
شیر مادر حلالت باشه.دیگه جان فشانی نکون
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
باز گشت بدوره ملوک اللطوایف. از مادر بزرگم که در دوران قاجار میزیسته نضیر چنین حوادثی را شنیده ام. بنظر میاید که بسرعت به عقب باز میگردیم. اینکه میگویند 70 در صد مردم ایران را جوانان تشکیل میدهند درست است؟ اگر جواب مثبت است کجاست غیرت انان؟
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
خانه بدوش / از مطمئن بودنت معلومه چقدر باهوش و منطقی هستی .
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
من ماندم بعضی از دوستان چقدر ساده هستند و این مرتیکه مفت خور بو گندو را قهرمان کردند این یارو مثل بقیه اخوندها و حزب الهی ها دیده دختر و پسری با هم در حال قدم زدن هستند انجایش سوخته و برای انها طبق معمول مزاحمت ایجاد کرده و جوانان هم که از اینها متنفر هستند و حسابی حالش را جا اورده. چقدر بعضی ها ساده هستند برای همین است 32 سال همه را سر کار گذاشتند
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

رها راد - مالزی - کوالالامپور
یه کار درست انجام داده باشن همینه !!! اما دستش درد نکنه !!!! خدا این دزدای ناموسو از رو زمین برداره ! چه کاریه خوب !
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
فرض میکنیم این خبر همونطوریه که خبرگزاری فالس!!! گفته.. اگه این جناب فروزش این اندازه غیرت و مردونگی داشته که دختر وناموس مردمو از دست یه مشت لش و لوش که امروز تو ایرون البته به شکرانه جمهوری اسلامی فراوون شدن،، نجات داده. ما مخلصشیم و کلاه از سرمون ور میداریم به افتخارش. و آرزوی سلامت میکنیم براش؛؛ حتی اگه آخوند بوده باشه. ولی اگه اصل قضیه جور دیگه ای باشه و این جناب فروزش گیر داده بوده واسه حجاب به این دختره و اینجور کتک خورده از دست مردم ،،،اون وقت من به افتخار کتک زننده ها از جا پا میشم. در ضمن یادمون باشه تو قشر آخوند جماعت،، نمونه هایی مثل این جناب فروزش؛؛ البته اگه خبرش درست باشه.. خیلی کمه و استثنا است . همچنین. یادمون باشه که از این داستان، فعلا جمهوری اسلامی داره سواستفاده میکنه برای برخورد با مردم و زمینه سازی برای برخورد.(مبارزه با بدحجابی)!!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

shana - خوزستان - ایران
حرکت این مرد انساندوستانه و در هرحال ستودنی است.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

yaseyasy - ایران - تهران
دوستان در هر قشری هم آدم با شرف هست هم آدم پست.اگه خبر صحت داشته درود به شرفش وگرنه... (فرزند سبز یه روحانی سبزتر)
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

abreez77 - ایران - تهران
کاش همه ی آخوندها و ملاهای ما تو صحنه های عملی خودشون رونشون میدادند. دمت گرم حاج آقا ممممممممماچ
جمعه 20 خرداد 1390

باقلوا - ایران - ایرانشهر
به نظر من ادعای ایشون که اتفاقا آخوند هم بوده درست تره ،. قضیه ناموس دزدی به نظر بیشتر صحت داره تا تذکر برای بد حجابی . چونکه با شناختی که از مردم بی وجود و بی غیرت کوچه و خیابون داریم ، خیلی بعید میدونم که به فریادهای کمک خواهی دیگران اهمیتی بدن ، وایمیسن مثل سیب زمینی فقط تماشا میکنن ، دم نمیزنن ، خفه خون میگیرن و فقط با موبایلشون فیلم میگیرن . از این مردم تا این حد جانفشانی و غیرت بعید هست ، اگر ادعای این آخوند مجروح درست باشه فارغ از اینکه از چه صنف و چه قشری باشه و اینکه آخوند باشه یا نباشه ، عمامه ای باشه یا نباشه ، کراواتی باشه یا نباشه کلا دمش گرم ، . اولش با دیدن این عکسه اومدم بگم : به درک ، ولی بعدش که متن رو خوندم پشیمون شدم و حالا میگم : اگر ادعاش راست بوده باشه دمش گرم ، آفرین به غیرتش ...
شنبه 21 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.