پرداخت یارانه ۱۸۰۰۰۰۰ تومانی به یک خانوار

پرداخت یارانه 1800000 تومانی به یک خانوار

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

خانواده‌ای 20 نفره در سیستان و بلوچستان، رکورددار دریافت بالاترین میزان یارانه نقدی در کشور شد.
یکی از خبرنگاران سایت خبری «راهبردنیوز» در خبری آورده است که طبق پیگیری‌ها، بالاترین میزان یارانه نقدی هم‌اکنون به یک خانواده اهل استان سیستان و بلوچستان پرداخت می‌شود.این خانواده 20 نفره در مراحل اول و دوم واریز یارانه‌های نقدی که دو ماه یک بار به حساب سرپرستان خانوار شارژ می‌شد هر مرحله 1800000 تومان یارانه نقدی دریافت کرده است.در مراحل بعدی که پرداخت‌ها یک ماهه شده هر مرحله 900000 تومان یارانه به حساب سرپرست این خانوار واریز می‌شود.بنا بر گزارش‌ها هم‌اکنون در کشور حدود 5 خانواده دیگر نیز همین مقدار یارانه نقدی از دولت دریافت می‌کنند که رقمی قابل‌توجه است.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چه گدا خانه ای درست کردند این بی شرفها
دوشنبه 9 خرداد 1390

kabootar - پاکستان - لاهور
نوش جونشون چون به وقتش 14 تا سرباز هم میدن.
دوشنبه 9 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
نوش جانشان که بیشتر هم حقش هست, چرا نه ?!
دوشنبه 9 خرداد 1390

ItsMeWT - آلمان - کلن
نوش جانشان 20 نفر خوب خرج داره
دوشنبه 9 خرداد 1390

sobhanjan - امارات - ابوظبی
تف به گر سردمداران رژیم اسالی ایران با این همه سرمایه و منابه که ما داریم مثل سنگ ،سیمان ،گچ،روی ،منگز،سرب ،طلا ،جیوه ،آلومینیوم ،استرانسیم ، اورانیوم ،بوکسیدها، خاک* آب *باد*گاز*نفت و هزاران منابع دیگه حق هر ایرانی دویست میلیون تومان هست در سال میتوا نید تحقیق کنید اگر قبول ندارید
دوشنبه 9 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
چه رقابتی !! سرمایه ای که بایستی صرف ابادانی شهر و دیارشان گردد به صدقه ای برای خاموشیشان مبدل گشته و اینده گانشان دریوزگانی شوربخت تر ....
دوشنبه 9 خرداد 1390

شعله - انگلیس - دنکستر
چرا میگین گدا خونه?! مگه خیلیها به خاطر این بنفیتها اینجا نیومدن...تازه پس انداز هم میکنن.!
دوشنبه 9 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
sobhanjan - امارات - ابوظبی -ببینم این منگز چی چیه دیگه؟ شاید شما یک عنصر جدید کشف کردی و ما خبر نداریم!!! اما ذهنیت دست دراز به جلو همینه دیگه. همه شماها که اول از همه نشستین تا یک تاپیک جدید بیاد و یه نظری بدید مخصوصآ اقای خوشباور!که میگن نوش جونشون!!! اخه شماها فکر نکردین که سرمایه مملکت رو با گداپروری خرج نمیکنن؟اخه شما ندیدین بقیه دنیا چیکار کرده و موفق هم شده؟ نوروژ یک سنت از پول نفتش رو خرج کرده؟ الان پول و اقتصادش رو توپ هم نمیترکونه.بفرما تو ایران هر روز یه صفر جدید، یه اسکناس جدید و الان هم پول جدید. خوب مملکت دست امثال شماهاست که وضعش اینه.هر بیسواد و ولگردی شده رئیس جمهور و وزیر و رهبر و یه عده دیگه هم مثل شماها به به و چه چه خون شدن براشون.
دوشنبه 9 خرداد 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
واییییییییییی الان همه به این فکر می کنند بچه بیشتر زندگی بهتر واییییییی. اب
دوشنبه 9 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
odin - بلژیک - انتورپن :اگر khosh bavar بگه حرامشون بشه!!!!!!راضی میشی
دوشنبه 9 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد و .. نوش جانشان؟! .. توصیه می کنم چیزی که درک نمی کنید نظر ندهید. .
دوشنبه 9 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
odin - : بنظر شما این بهتره که این پول به جیب بچه اخوند و یا به جیب نصرالله ال وزغ واریز بشه ?! اشتباه ناصر حجازی روانشاد را نکن که بنوعی از رژیم انتقاد کرد که مردم گدا نیستند و از این حرفها ! یک نگاه به بلژیک و اروپا کن که از افراد بیکار تا نی نی که متولد میشونند, پول دولتی میگیرنند ! در بیابان هم لنگه کفشی غنیمت است ! از این اخوندها که انتظار اقتصاد سالم را نباید داشت, زیرا سوادش را ندارند و ان علمی که سالها مطالعه کردند که همان دین باشد, انرا هم به گند کشیدند تا چه برسه به بقیه امورات ! جهت اطلاع شما همانطوریکه ملاحظه کردید, تمام گفته ها, واژهها و نوشته هایم در این سایت از " اعمد " انتخاب شده است تا " باعث " پیدایش این سوالها و بحثها شوم ! پس شاد و هوشیار باشیم !
دوشنبه 9 خرداد 1390

joje naghola - ایران - تهران
اقایون خانمها ازفردا دست بکارشینlooooooooolll. ببینم رکوردار بعدی کیه هااااااا ......! من میخام اینقدر بچه داشته باشم که در خونرو باز میکنم از رو بچها رد شم... اوخیییییییییی.lolooool
دوشنبه 9 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Ezhaq : ببین دوست گرامی, چند ماه پیش بیخود به من گیر داده بودی که من ادم رک و راست, گفتم باید از شما سوال شخصی کنم که " چی تون هست " !? که بعد از چند ماهی که تقریبا 3 هفته پیش از ناراحتی شخصی خود نوشتید که حدسم درست بود که چرا شما انموقع بدتر از حالا با لحن حقارت امیز از من سوال میکنید ! شاد و سبک باشیم .
دوشنبه 9 خرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
تصور کنید اگر این خانواده در مملکتی با شرایط نرمال زندگی میکردند و اگر فرض را براین بگیریم که نصف اعضائ خانواده به سن بلوغ رسیده باشند در امدی که از دست رنج خود بوجود میاوردند اقلا پنج برابر مبلغ یارانهای بود و دستشون هم دراز این دولت خونخوار نبود که به هر بهانه ای ممکن است یارانه را قطع کنند. ضمنا سودی که از بابت کار این ده نفر نصیب مملکت میشد راهم نمیشود از نظر دور داشت.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
دوستان گرامی. پخش پول زیر نام قانون هدفمند کردن یارانه ها ،، آن هم با این نوع اجرا و با توجه به پیامد های بسیار زیانبار اقتصادی آن،، نه تنها کار خوبی نیست ؛؛ بلکه از نظر اقتصادی با توجه به اقتصاد فروپاشیده ایران که دچار رکود تورمی و بیکاری گسترده و افزایش بی سابقه نرخ تورم می باشد،، هیچ گونه توجیه عقلانی و علمی ندارد و علاوه بر آن به نظر من مصداق کامل گداپروری است. این چه منطقی است که حالا چون آخوند و سپاهی و چهار پایی!! و حزب الله لبنان و شیخ حسن خرس الله!!! و حماس پول مملکت را میخورند ما بیائیم از این گونه پخش پول به شیوه دوران قجر و صفویه دفاع کنیم؟؟!!! این عمل تنها دردی بر دردهای اقتصاد ایران اضافه میکند. هنر دولت های مدیر و مدبر در جهان،،در جلب سرمایه گذاری چه خارجی و داخلی و تولید کار و کارآفرینی و ایجاد شغل است نه پخش پول که باعث تورم بیشتر میشود .
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
bavar khosh bavar - ایران - یزد جواب شما را دوستان خواهند داد. راستی...شما در آن روستا که زندگی می کنید چقدر از این یارانه ها می گیرند البته از قول خود شما می پرسم، آب و هوای ترکیه چطوره آنجا هم یارانه می دهند! بابت این مواجب ...... بگذریم، امروز خسته هستم من مثل شما زیاد وقت ندارم. جواب شما را حالا نمی دهم. لطفا کمی بیشتر فکر کنید. چند هفته پیش یا چند سال پیش، البته از روزهایه اولیه تاسیس این سایت دوستان را تا حالا همراهی می کنم چه با اسم و چه بدون اسم، به احترام مدیران سایت جواب شما در حال حاضر دادم.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Ezhaq : شما چرا از غافله عقبید ! من پیرمرد با ان حقوق کم بازنشستگی, محتاج چندتا ساندیس و چند کیلو عدس و لپه برای درست کردن شیرین تره هستم که برایم کافی نیست که بتازگی جیره خوار سایت ایرانیان یوکی شدم ( به احترام مدیران سایت جواب شما در حال حاضر دادم ) ! شاد و جیره خوار دمکراسی باشیم . راستی, قصد اهانت و دخالت در زندگی شخصی شما نداشتم, فقط اشاره کردم که شما با دیگران اینطور برخورد میکنید, انها متوجه خواهند شد که مشکل شما چیست که شما خودتان انرا عنوان کردید که شک من برطرف شد و بشما افرین میگم که اینکار ( افشاگری ) را کردید که باعث سبکی تان شد ولی اطرافیان شما مقصر نیستند که بخاطر مشکل شخصی شما مورد حمله بدنی و یا روحی قرار بگیرنند که اگر اینطور میبود " همه " انسانها به اندازه خود مشکل دارند و دنیا مملو از بی احترامی میبود, پس شاد و محترم باشیم !
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
اگر چیزی از خودم نوشتم نه برای اینکه خودنمایی و یا شخصیت خودم را زیر سوال ببرم و یا چیزهای دیگر باز هم اگر بتوانم در جای دیگر باز گو می کنم از کسی و یا چیزی ترسی ندارم. دوستانی که خوش باورند و چشمهای خودشان را بسته اند ببیند و بشنوند که امثال من کم نیستند اگر این نظام تا کنون پا بر جا مانده فقط بخاطر یک مشت خوش باور مانده که یک جا نشسته اند و فقط حرف می زنند. بیاد دارم و فراموش نمی کنم در کجا و چگونه بودم و با افتخار می گویم من را یک مشت مسلمان خوش باور مثل یک سگ هر روز می زدند فقط بخاطر نداشتن کسی که به آن پنها ببرم هنوز در مواردی گذشته مرا ناراحت می کنه ولی نه اینکه نابودم کنه برعکس از خیلیها که فقط نظر می دهند و ابراز وجود می کنند زنده تر هستم، اگر شما خورد و خوارک و سر پنها تمام زندگی باشه که اینها را در حال حاضر دارم خوب می خورم و به غرایض حیوانی دیگرم میرسم، خوب کار می کنم و نتیجه می گیرم. بگذریم امروز هم کمی خسته هستم جواب شما را در یک زمان مناسب بصورت کامل خواهم داد. لطفا بروید بافتنیتان را ببافید.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.