فرمانده سپاه نگران پیوندمعترضان انتخاباتی باجریان انحرافی


فرمانده سپاه تهران: تنها نگرانی، پیوند معترضان انتخاباتی با جریان انحرافی است

فرمانده سپاه موسوم به سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ می گوید “نیروهای بسیج خود را برای انجام یک اقدام پیشگیرانه آماده می کنند و دشمنان انقلاب و سران جریان انحرافی باید بدانند که بسیجیان در صحنه حضور دارند.”

به گزراش خبرآنلاین، سرتیپ حسین همدانی، همزمان با همایش و مانوری تحت عنوان «فاطمیون»، در پاسخ به این سوال که “آیا همزمانی برگزاری این رزمایش با تحرکات جریان انحرافی (طیف دولتی ها) از روی عمد انجام گرفته است؟” گفت که این رزمایش نوعی “بیعت” با رهبری است که بعد از هشدار اخیر وی راجع به یک جریان انحرافی که از آن سوی مرزها هدایت می شود، انجام شده است.

همزمان با برگزاری آماده سازی بسیجیان که تحت عنوان «رزمایش فاطمیون»، هفته پیش در تهران برگزار شد، حسین همدانی به کسانی که “به دنبال ضربه زدن به نظام هستند” یادآوری کرد که بسیجیان همواره “در مسیر ولایت” هستند.او گفته بود “این تجمع پیام دارد… که ای امام و ای رهبر ما تا آخرین لحظه‌ عمرمان زیر چتر ولایت تحت فرمان شما آماده ایم؛ همان طور که فرمودید اجازه انحراف جریان انقلاب را نمی‌دهید.”

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان این رزمایش، یگان های بسیج با بهره گیری از تجربه مقابله با تظاهرات اعتراضی سال ۱۳۸۸، اقدام به “شبیه سازی درگیری های خیابانی” کرده بودند.

سردار پاسدار همدانی، در مصاحبه خود با خبرآنلاین، همچنین در مورد جنبش آزادیخواهانه مردم ایران که توسط طیف وی، “فتنۀ ٨٨” نامیده می شود ادعا کرد “فتنه ۸۸ را ما دفن کرده ایم و نگرانی از این بابت نداریم. ”

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، تنها نگرانی خود در مورد معترضان انتخاباتی و جنبش سبز را احتمال پیوند خوردن آنها با “جریان انحرافی” دانست و در پاسخ به این سوال که “آیا همزمانی برگزاری رزمایش فاطمیون با تحرکات جریان انحرافی از روی عمد انجام گرفته؟”، این رزمایش را نوعی بیعت با آقای خامنه ای بعد از هشدار وی راجع به جریان انحرافی توصیف کرده است.

همدانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد “احتمال نفوذ جریان انحرافی در بسیج” گفت: “[این جریان] می تواند در همه جا نفوذ کند. در حوزه های علمیه، بین روحانیت، بسیجیان، ادارات، مسئولین نظام و… می تواند نفوذ کند. بنابراین باید مراقب باشیم و از فعالیت های آنان غافل نشویم.”

وی در توضیح برنامه های موجود برای “جلوگیری از نفوذ جریان انحرافی در بسیج”، از “طرح صالحین” (برنامه های سراسری بسیج برای آموزش سیاسی و عقیدتی نیروها) به عنوان یکی از ابزارهایی نام برده که با قوی کردن “بینش سیاسی و اعتقادی” بسیجیان باعث کاهش آسیب پذیری در مقابل “توطئه های دشمن” می شود.

طی هفته های اخیر، موج گسترده ای از حملاتِ مقامات و رسانه های حامی رهبری، متوجه طیف دولتی ها، بویژه اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و مشاور وی شده است، که معتقدند وی در صدد تضعیف پایه های نظام است.

rezashah1919 - ایران - تهران
کفر و حماقت در این چهره غوغا میکند.
یکشنبه 1 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. بد بختی ما اینه که از تاریخ درس نمیگیریم.امسال این آدم کریه فکری منو یاد گذشته قبل از انقلاب میاندازند که همیطور دستمال ابریشمی به دست تنها هم و قممشان مالیدن ...شاه بود .مالیدند و مالیدند تا مملکت را تسلیم یک مشت نادان تر و بمال تر تحویل دادند.امان از دست ندانی و وطنفروشی که کشور ما جز رده‌های اول در دنیاست.به امید دانایی عمومی و کمی‌ حس وطندوستی و تولیدات پارچه‌های بدرد بخور تر از ابریشمی.سر بلند باشید. آمریکا لوس آنجلس.
یکشنبه 1 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اجنه از این ترسناکتر در عمر خودم ندیده ام و نخواهم دید.
یکشنبه 1 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
از ریختش نگبتی میباره.حیوان شیره ای هر چقدر بیشتر جنایت بکنید سزای عمل کثیفت سنگین تر میشود.نه بلکه تاریخ حتی رژیمهای سرنگون شده همین سال جاری درسیست برای شما جنایتکاران که روز تاوان تو هم میرسد که بسیار بیشتر از قذافی و صدام باشد. الان هی به رهبر چلاغت و امام گوربه گور شدت بناز ولی آنروز دیگه خبری از این دستمال....مالیها نیست.«رزمایش فاطی کماندو هم فقط خوراک یکسری وطنروش و نانوس فروش است»چطور محسن رضایی میفت وقتیکه دشمن یک متر از خاک ایران را تصرف کند یعنی ناموس و شرف سپاه را به یغما برده ..الان شما جناتکاران درست همون ناموس فروش هستید
یکشنبه 1 خرداد 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
چهرشو مسخره میکنید بریچ چهره سعید ژاله را ببنید
دوشنبه 2 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
بدبختا این چه نظامیه که یک نفر به تنهایی اونم کسی که مثل گاو پیشونی سفید همه جا تابلوست پایه های این نظام رو به ضعف و لرزش و وحشت انداخته توهم و خوف رو ببین به چه حدیست که مانور نظامی راه انداختن واسه یک نفر اونم کی? رحیم مشایی . پس چکار میکنید اگه زمانی ارتشی بهتون الان جنگ کنه ?
دوشنبه 2 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ارواح عمت مرتیکۀ اجنبی زاده و نوکر حلقه بگوش خلیفۀ سفاک. مثل دوران خلیفه های کثیف اموی و عباسی که جنایتکاران رو دور خودشون جمع میکردند تو هم یکی از همون سرسپرده های ترکی که آخرش هم خلیفه رو بدست خودش خفه میکرد و یه الاغ دیگه رو جانشینش میکرد و شب و روز اونجای همدیگه میذاشتن و ملیجک از ماورالنهر واسش می آوردن که هم بده و هم بک........ه.
دوشنبه 2 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
نظام گند و کثافتت و رهبر ا دمکشت و خود متجاوزت و بسیجی های مزدور جیره خوارت بزودی با سیل خشم مردم نابود خواهید شد. قدرت مردم را دیدید انچنان زلزله زده به وجود کثیفتان که لشکرکشی کردید به خیابان ولی. بدانید سیل لشکر را هم بیاورید اخر نابودید چون ظلم کردید و دستتان به . خون بیگناهان الوده است. از بس خون ریخته ای قیافه ات مثل حیوانات درنده. شده .مردم نابودت خواهند کرد .
دوشنبه 2 خرداد 1390

محمداصلی - ایران - تهران
این مردک خل و چل فکر کرده با این حرف می تواند مردم با بصیرت ایران را فریب داده و تحریک کند تا به دام حمایت از باند خرافی رمالان و جن گیران خامنه ای بیفتند و سابقه درخشان خود را در تشخیص خطری که کشور را تهدید می کند مخدوش کنند . این نادان باید بداند آنچه را که بعنوان جریان انحرافی نام می برد همان است که خودشان حمایت کردند و مردم بصیر و آگاه را بخاطر آن به خاک و خون کشیدند . اگر بزغاله هم بود تشخیص می داد که خامنه ای ذره ای درایت و خرد رهبری را ندارد وگرنه همان موقع که موسوی گفت بخاطر خطری که متوجه کشور شده است وظیفه خود دانسته که کاندیدای ریاست جمهوری شود با تقلب و خیانت در رای مردم و به قیمت طرد تمام دوستان واقعی خود از احمدی نژاد جن زده حمایت نمی کرد .
دوشنبه 2 خرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
rezashah1919 - ایران - تهران حماقت رو درست گفتی ولی کفر رو نه!بنظرم کفر یعنی دگراندیشی باید میگفتی حماقت و جهالت!
دوشنبه 2 خرداد 1390

golf - بلجیک - هاسلت
بابا این شو کانری جمز باند خودمونه اونجا جکار کی کنه؟ بسیجی شده؟
دوشنبه 2 خرداد 1390

Royan - المان - المان
ملتی که به زور توپ وتانک و با نشان دادن نیرو ترسوند بخواهید نگهدارید به روشنی خودتون دارید میگیدکه ما این جا جامون نیست مردم ما رو نمی خواهند فقط زور داریم پررو هستم موندیم
دوشنبه 2 خرداد 1390

آوای کوروش - ایران - تهران
1- “فتنه ۸۸ را ما دفن کرده ایم و نگرانی از این بابت نداریم. ”. 2- یک خط پایین تر: "تنها نگرانی خود در مورد معترضان انتخاباتی و جنبش سبز را احتمال پیوند خوردن آنها با “جریان انحرافی” دانست". یکی به من بگه اگه فتنه رو دفنش کردین پس چرا ازش نگرانید، هان؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +235یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید