چطور زن آمریکایی که ۱۰۵ کیلو وزن کم کرد

چطور زن آمریکایی که 105 کیلو وزن کم کرد

آنیتا میلز در هر سه ساعت 227 گرم غذا خورد، نوشیدنی‌های شیرین را کنار گذاشت، هیچ کدام از وعده‌های غذایی را حذف نکرد و به کسی درباره کاری که انجام می‌داد حرفی نزد. این شیوه به کاهش وزن او کمک کرد و در حال حاضر دور کمر او 66 سانتی متر است.آنیتا میلز، اهل ایالت کنتاکی آمریکا که در تمام طول عمرش به اضافه وزن دچار بود پس از 2 سال، 105 کیلو وزن کم کرد.

به گزارش ایسنا ، او روزی به این نتیجه رسید که زمان رهایی از این وزن زیاد فرا رسیده و در نتیجه دو سال بعد توانست 105 کیلو کم کند.

آنیتا مربی خصوصی، رژیم غذایی سخت یا هیچ چیز دیگری را امتحان نکرد. او فقط چهار دستوری را که پزشکش تجویز کرده بود به درستی دنبال کرد.

آنیتا میلز در هر سه ساعت 227 گرم غذا خورد، نوشیدنی‌های شیرین را کنار گذاشت، هیچ کدام از وعده‌های غذایی را حذف نکرد و به کسی درباره کاری که انجام می‌داد حرفی نزد. این شیوه به کاهش وزن او کمک کرد و در حال حاضر دور کمر او 66 سانتی متر است.

به گفته آنیتا، این کار فقط کاهش وزن نیست بلکه اگر فکر خود را روی کاری متمرکز کنید هیچ چیز نمی‌تواند جلودار شما باشد.

او گفت: من الان زندگی جدیدی را آغاز کرده‌ام. رسیدن به این نقطه شگفت‌آور است.

بردیای واقعی - ایران - تهران
این خانم عکس نداره احیاناً که بزنین تو ایم متن؟!
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

shahab46 - المان - هانوفر
قابل توجه فیروزابادی سردار 200 کیلویی و احمد خاتمی.البته اینها یک عمر گشنه بودند بعد از افتضاح سال 57 به مال ومنال رسیدن طاقت ندارند چیزی نخورند
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

عرق سگی - ایران - تهران
می گویند بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است:. کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم . بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم . بعد ها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم ، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم....
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
باریکلا و صد آفرین به خانم امریکائی که چقدر اراده و قدرت نفس دارند ! صدها مرغ و خروس و بوقلمون و خوک و گاو و گوسفند هم بی نهایت ازایشان تشکر می کنند !!. من هم بخاطر این اراده آهنین این خانم امریکائی به شوق و شعف آمده و سی دقیقه تمام در اتاقم در شهر برلین برای این خانم مراسم سینه زنی امام حسینی راه میندازم ..یا حسین ...105 کیلو وزن کم شد یا حسین ....زن امریکائی یا حسین ...!!
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

Sappho - ایران - اصفهان
من که فقط طی 4 ماه 5 کیلو وزن کم کردم شادی عجیبی از این بابت دارم ! واقعا حس خیلی خوبیه!
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

simsim1980 - ایران - تهران
چرا اینقدر به سرو ته هستش این خبر ؟؟ این خانم وزنش چقدر بوده که 105 کیلوشو کم کرده ؟ الن چند کیلوئه؟ حداقل زحمت می کشیدید یه عکس قبل و بعد هم میزاشتین...
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

ali2010dubai - دبی - دبی
انیتا میلز فیلمش تو یوتیوب هست ببینید خیلی باحاله
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
ali2010dubai - دبی - دبی. سلام میشه لطف کنی ادرسشو بگذری من پیداش نکردم ممنون المان
جمعه 23 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.