پیامک‌هایی که جان زن جوان را گرفت


پیامک‌هایی که جان زن جوان را گرفت


مرد جوان پس از مشاهده پیامک‌های مشکوک در تلفن همراه همسرش، دست به جنایت زد.صبح دیروز مرد جوانی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و در حضور بازپرس شهریاری پرده از راز قتل همسرش برداشت.رضوان- 30 ساله- در تشریح ماجرا گفت: من کارمند هستم و چند سال قبل برای ادامه کار به شهرستان صومعه‌سرا نقل مکان کردم. مدتی بعد هم با همسرم شبنم- 23 ساله- آشنا شده و ازدواج کردم.در سال‌های اول زندگی هم پسرمان به دنیا آمد. زندگی خوبی داشتیم که از چند ماه قبل متوجه شدم رفتار همسرم به کلی تغییر کرده است، او بداخلاق و بی‌توجه بود. دائم هم پسرمان را کتک می‌زد و پرخاشگری می‌کرد. این وضع ادامه داشت تا این که دوشنبه شب- 22 فروردین- سرگرم تماشای تلویزیون بودم که متوجه شدم همسرم در حال ارسال پیامک است.وقتی با تعجب پرسیدم چه کار می‌کند، گفت برای مسابقه برنامه تلویزیونی پیامک می‌فرستد، اما حدود ساعت یک و نیم شب به بررسی گوشی تلفن همراهش پرداخته و با خواندن پیامک‌های عاشقانه‌اش، بشدت عصبانی شدم. وقتی هم عکس او را کنار مرد جوانی دیدم، کنترلم را از دست داده و با کارد آشپزخانه او را به قتل رساندم. بعد هم همراه پسر کوچکم به خانه یکی از بستگانم در تهران آمده و بالاخره تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم. پرونده متهم برای رسیدگی به دادسرای محل جنایت فرستاده شد.
محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
فکرکنم قاتی داشته.البته حتما اونم تقصیرمشایی هسته!روزی برسه که پیامک هم فیلتربشه ما بخندیم وحال کنیم!فیلترینگ100درصد ============================== کاربر گرامی شما تنها می توانید از یک نام کاربری استفاده نمایید. "محموداحمدی نژاد" یا "لک لک دریایی" ایرانیان انگلستان
دوشنبه 29 فروردین 1390

AFGPersian - سوئد - مالمو
چرا زنها اینقد بی وفان؟؟؟. هر موقع یه بهتر رو گیر بیارن میرن.
دوشنبه 29 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
از این چاقوهای تو دست مرده منم تو جیبم دارم واسه جلوگیری از زور گیری بعضی وقتا باهاش خیار هم پوست میکنم :d
دوشنبه 29 فروردین 1390

gomgi - ایران - تهران
این زن ها رو باید روزی یکبار کشت
دوشنبه 29 فروردین 1390

saljog - سوئد - استکهلم
دستت درد نکند. خیانت به حیات یولداش حکمش مرگ است.انسان بیشتر روح است تا جسم .در واقع این زن روح این مرد را کشته.بود
دوشنبه 29 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خوب حالا خوب شد؟؟؟چرا با قتل . وقتی میشه با منطق از کسی ماجرا رو سوال کرد چرا با قتل که آخرشم جز پشیمونی و دچار عذاب وجدان شدن نتیجه ای ندارد. فقط متاسفم
دوشنبه 29 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
ایران شده لبریز از عشق مهر محبت انساندوستی صفا احترام درستکاری راستگوئی صداقت خوشروئی ,,,, اصلأ مردم در مهربانی و رفاقت شناور شده اند ! بطوریکه جلوی چشم فرزندان خویش مادرشان را به قتل میرسانند !! براستی برای من اندیشیدن و مجسم کردن اینگونه زندگی کردن در آن محیط پُر از آشوب چندش آور است.
دوشنبه 29 فروردین 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
امیدوارم روزی ریشه‌ی توحش در این مملکت خشک بشه و انسان‌ها این‌قدر ساده به خودشون اجازه ندن که حق زندگی کردن کس دیگه‌ای رو ازش بگیرن. اسم این عمل فقط توحش است و هیچ دلیلی اون‌قدر بزرگ نیست که بتونه این وحشیگری رو توجیه کنه.
دوشنبه 29 فروردین 1390

Mahdi_tala - انگلستان - لندن
تو تلاق دست اقایون باز چرا تلاق نداد.
دوشنبه 29 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بنظر من این از محالات که یک خانم بخواد به همسرش خیانت کنه .شاید قضیه از جای دیگه ای آب میخوره.حالا اگه عکس این ماجرا اتفاق میفتاد طفلک این خانمها اینقدر ساده هستند که تنها کاری که میکنن قهر میکنن و به خانه پدری بر میگردند بعدشم تحت تاثیر حرفهای همسرشون قرار میگیرن و دلسوزی میکنن!!!(اینکه برگردد,اشتباه کردم .دیگه دچار این اشتباهات نمیشم .سعی میکنم آرامش رو دوباره به محیط خونه بیارم و....). من کامنت برخی از بچه ها رو قبول ندارم اگه بخواهیم آمار بگیریم مردها هزاران برابر زنها بی وفا , خیانت کار, نامردن.
دوشنبه 29 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
ای ژاپنی لعنت بتو ..فوکوشیما حقته ..خاک توسرت بشه ..انشالله اون چشماهای بادومیت برای بهم چسبه و اون اشعه ها هم بعدش کورتون کنه که نتونید دیگه باهاش گوشیه مبایل درست کنید که حاجی بازاری ها و پسر های ولایت فقیه و دیگر اوباشان شکم گنده تو ایران واردش کنند که با باعث پیامک زدن بشه و حالا باعث جنایت خانوادگی تو ایران بشه !! ..نفرین تون میکنم خدا بگم چی کارتون کنه ..اللهی داغ تویوتا و نیسان ببینید ..انشالله نفت ایران حرومتون باشه !!
دوشنبه 29 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اوه یک مشت مرد سالار اسلام زده چه جوش اورند مثل نقل و نبات از روسپی گرفته تا صیغه و تعدد زوجات برای خودشان!! ولی به محض اینکه اشتباه از سوی زن باشد چاقوی اسلامی حاضر....خاک ایران نه خاک عربستان بر سرتان مردسالاران بی مغز!!!! اخوند هم از سر شما جانوران زیاد.
دوشنبه 29 فروردین 1390

Royan - المان - المان
چقدر ادم باید بیشعور باشه خوب طلاقش بده بچه ات بردار برو دنبال زندگیت حالا چکار کردی یه بچه که مامانش خیانت کار بوده کشته شده باباش قاتله تو زندان است . این بچه چی می خواد بشه ؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . دوست عزیز اگر در ایران هستید فرهنگ تهوع اور حاکم بر جامعه ی مردسالار اسلامی را باید درک کنید وقتی خانمی خیانت شوهر را می بخشد می گویند///افرین-- عجب زن وفادار و خانمی که شوهرش را بخشید //اما وقتی بر عکس بشود و مردی زن خیانتکار را ببخشد می گویند//خاک بر سر بیغیرتت کنند//نمونه ی این طرز فکر را در کامنتهای بالا ببینید.
دوشنبه 29 فروردین 1390

shana - ایران - خوزستان
الا اگه مرده اینکار رو می کرد و زنه متوجه می شد می گفت حقمه ، می تونم.اگه تحمل نداری برو بمیر
دوشنبه 29 فروردین 1390

yasi_tanha - ایران - تهران
خیانت کرده که کرده . اون مرتیکه عوضی حق نداشت زن رو بکشه. طلاقش میداد.توی ایران مردا هم زیاد خیانت میکنن پس باید همشون کشته بشن. افرادی که اینجا کامنت گذاشتن که زن حقش بوده که بمیره واقعا" باید به حالشون تاسف خورد. هرجند که در ایران اگر مرد اینکارو بکنه اصلا" اسمشو خیانت نمیذارن و فقط برای زن خیانت به حساب میاد.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس سلام به شما دوست عزیزم.کلام شما کاملا متینه و . منم منظورم همینه و شما تکمیلش کردید..دروووووود بر شما هموطن عزیز
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
کشتن همسر بخاطر خیانت هم برای مرد و هم برای زن اشتباهه.. هستند از این اخبار که زن ، شوهرش رو بخاطر خیلی چیزها کشته. (( قتل شوهر به خاطر مخالفت با طلاق )) یک نمونه از اتفاقاتی هست که شوهرش را به قتل رسانده است. اگر همین جمله ی ( قتل شوهر به خاطر مخالفت با طلاق ) رو در گوگل سرچ کنید خواهید دید.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
در تاریخ همیشه حق زن پایمال شده بخصوص در کشورهای اسلامی گاهی اوقات از مرد بودن خودشرمنده ام
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
کار این بابا اشتباه بوده ولی دوستان در ایران امروز درصد زنانی که به شوهرشان خیانت میکنند رشد زیادی پیدا کرده چون ما جامعه یی سنتی با ایده مدرنیته و این وسط پا در هوا آویزان هستیم ؛ طرف میخواد فارسی ۱ و سریال کلمبیایی و مکزیکی ببیند آن هم با اهل و عیال ، چشم چرونی بکند ولی وقتی دخترش پاش را خطا گذاشت ببرش لب باغچه ؛ من تو کلمبیا هستم ، اینجا قبل از شروع سریال پیام رده سنی‌ که میتواند این برنامه را ببیند پخش میشود و مسلما نه همسایه‌ها و نه کارتل برای زیر ۱۲ سال ساخته نشده البته هستند کسانی که به آن توجه نمیکنند ولی جالب این است در ایران همه با هم خرد و کلان مینشینند و این برنامه‌هایی‌ که اصلا با فرهنگ ما سنخیتی ندارد را میبینند ، نتیجه میشود اویزانی بیشتر میان هوا و زمین !
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫بعضی از هموطنان عزیز در مقابل جنس مخالف جبهه گیری مینمایند که عادلانه نیست،در بدترین موقعیت که همسر فردی خیانت میکند،بهترین و عاقلانه ترین راه جدائی میباشد،حتی معتقدم که شخصی که به او خیانت شده باید کلاه خودشو قاضی کند و ببیند خودش چند در صد در این خیانت بطور غیر مستقیم سهیم بوده(زن و یا مرد،بخصوص زنها اگر کمبود محبت از هر نوعش نداشته باشند ،هیچوقت به سراغ شخص دیگری نخواهند رفت،البته استثناء همه جا وجود دارد)آنوقت اگر خودش سهمی داشته باید خود را اصلاح کند و شانسی دیگر به زنش و یا مردش بدهد.البته بوده اند انگشت شمار زنانی که مرد خیانتکارشان را بشکلی کشته اند که آنهم اشتباه است. بچه بی مادر شده توی این ماجرا،پدرش هم اگر قصاص نشود،که امیدوارم قصاص شود،دیگه پدر نمیشود. با ارائه مدرک خیانت واقعی قانون و جدائی،البته اگر ما مردها پیامکی فرستادیم و زنمان فهمید میگیم بابا این یک sms بوده،چیزی نبوده،عاشقتم دوستت دارم .یک بام و دو هوا
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

agh mirza - ایران - رشت
خوب حالا اونو کشتی خیلی کارخوبی کردی که اون بچه معصوم رو از حق داشتن پدرهم محروم کردی0 بله تحملش سخته ولی طلاق رو برای همین گذاشتن اگه قرار باشه همه این کاررو بکنن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه 0
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

rojina9000 - ایران - تبریز
دوستان چرا قضاوت اینجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کار اون زن هر چی باشه آیا مجازاتش مرگ بود؟؟؟؟؟؟؟ چرا این مرد یک لحظه فکر نکرده که دلیل این کار اون زن رو بپرسه؟؟؟ چرا فکر نکرده شاید این رفتار و اخلاق خودش بوده که زن دنبال اون جوان رفته؟ آیا در این صورت گناهکار اصلی خود این مرد به اصطلاح غیرتی نبوده؟؟؟ چرا فکر می کنید همه اشتباهات به گردن زن بوده؟؟ واقعا ننگ بر این جامعه با این افکار غلط و انسانهای غلط.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
من کار این خانم رو تایید نمی کنم خیلی هم اشتباه کرده و شوهر این خانم نهایت حماقت رو بخرج داده این وسط این بچه گناه داره ولی حالا اگه أقا بهش خیانت میکرد چی؟ حتما شرعا احکام اسلامی رو بجا أورده - با این حساب روزانه باید تعداد زیادی از مردها را باید کشت .
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

sh_v - ایران - تهران
بیگلی بیگلی/ چاقوتون ساخت مشهده یا زنجان.... اگر مشهد هستی باز هم به امام رضا وکفترهاش سلام برسون
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد