قطع‌ کمکهای کمیته امداد ‌بخاطر حمایت‌ از موسوی


قطع‌ مستمری‌‌ از کمیته امداد ‌بخاطر حمایت‌ از موسوی


انتقاد آیت‌الله امینی از قطع مستمری خانواده تحت پوشش کمیته امداد به خاطر حمایت از یک شخصیت سیاسیامام جمعه قم گفت: هدفمندی یارانه‌ها طرح خوبی است که در کشور اجرا می‌شود، ولی این کار باید به گونه‌ای مدیریت شود که تعداد فقرا را بیشتر نکند.آیت‌الله امینی، قبل از ظهر پنج شنبه در دیدار مسئولان کمیته امام خمینی اظهار داشت: با توجه به اینکه طبیعت انسان، راحت‌طلبی است، ممکن است به این پول‌های یارانه‌ای اکتفا نماید و کار و تلاش را‌‌ رها کند، در این شرایط آسیب‌های فراوانی خانواده را تهدید می‌کند.امام جمعه قم خاطرنشان کرد: در خدمت‌رسانی به محرومان، باید به گونه‌ای عمل شود که افراد بتوانند به خودکفایی برسند، نه اینکه مشکل اقتصادی آن‌ها به اندازه‌ای جزئی برطرف شود.وی گفت: برای اینکه این خدمت‌رسانی مدیریت شود، باید یارانه‌های افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سایر نهاد‌های مرتبط هستند، از طریق خود این نهاد‌ها ارائه شود تا هدف خدمت‌رسانی که خودکفایی مددجویان است، ‌محقق شود.آیت‌الله امینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در کمک‌رسانی به مددجویان کمیته امداد برخورد سیاسی نکنیم، اظهار داشت: شنیده شده است، یکی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که از یکی از شخصیت‌های سیاسی حمایت کرده بود، مستمری‌‌اش قطع شده بود. چنین نمونه‌هایی اگر یک مورد هم وجود داشته باشد، ‌اشتباه است.وی با اشاره به سیره حضرت علی در کمک‌رسانی به نیازمندان اظهار داشت: حضرت علی در کمک‌رسانی توجه نمی‌کردند که شخص چه تفکری دارد و چه سخنی می‌گوید؛ ما نیز باید از این روش امام علی پیروی کنیم.
khosh bavar - ایران - یزد
" حضرت علی در کمک‌رسانی توجه نمی‌کردند که شخص چه تفکری دارد و چه سخنی می‌گوید؛ ما نیز باید از این روش امام علی پیروی کنیم " ! قصد اهانت به امام علی ندارم, ولی از امروز دیگر " هیچیک " از این داستانهای منطقی و انساندوستی امامان را اعتقاد ندارم, از وقتیکه سید لی ضحاک موقع زایمان " یاعلی " گفت ! دیگه بس است, ما را با این داستانهای, عکس فتوشاپی خمینی توی ماه است و حجازی هم دم از امام زمان بودن هندی زاده میزد که طبق روایتی امسال 21 مه از قبرش بیرون خواهد امد و دست به زورگویی میزند ! شاد و عاقل و دانا باشیم !
جمعه 26 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
یک سال است حقوق میر حسین موسوی که از دانشگاه میگرفت قطع کردند.هر زندانی سیاسی که حقوق بر دولت باشد را حقوقش راقطع میکنند.پس نتیجه میگیریم.این حکومت نه جمهوریه -نه اسلامی.
جمعه 26 فروردین 1390

8888016400 - هنروستان - ناسیک
این کمیته اخر دزد هستن . کثافتهایی که از صدقه مدم هم نمی گذرند
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
khosh bavar - ایران - یزد -حضرت علی نیازی به اعتقاد من و تو نداره علی را علیشناسان شناختند و آخوندهایی نظیر آنچه در آن کلیپ دیدی از اسمش سوء استفاده کردند . نادانی آنان را به حساب حضرت علی ننداز . معادله ایست ساده
جمعه 26 فروردین 1390

seiied - ایران - یزد
واقعا خوشحالم در 34ساگی فهمیدم که اینها چه نفهم هائی هستند.بیچاره اسلام بیچاره حضرت علی بیچاره امام زمان وبیچاره من
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
khosh bavar عزیز این را بخوان : در روایت است که علی با رسول خدا به مسافرت رفت و عایشه همراهش بود و تنها یک لحاف همراهشان بود ! و علی میگوید رسول خدا بین من و عایشه خوابید ! و هنگامیکه رسول خدا شب برای نماز شب بر خاست من و عایشه در یک لحاف بودیم ! ( منبع: بحار الانوار جلد ۲ - ص ۴۰ دار احیاء التراث العربی - بیروت بحار الانوار ص. ۲۹۷ ) . از قرار دسته جمعی میخوابیدند : ) چقدر مهربانانه آآآه ; ) این یکی هم بد نیست برای خنده : روایت از علی: اولین حیوانی که پس از رسول خدا از دنیا رفت عفیر خر رسول خدا بود! این خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود : پدر و مادرم فدای. تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ...نقل کرده که نوح جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل این خر، خری متولد میشود که رسول خدا بر او سوار میشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! ( منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴- کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله ).دری وری های عربیش رو کات کردم ! یه چند تا از نواده های اون خر هم در این سایت همچنان سواری میدهند !
شنبه 27 فروردین 1390

Ezhaq - عراق - بغداد
علی کیلو چنده ..
شنبه 27 فروردین 1390

BABA eti - سوئد - سوئد
خدا اینا تا کی‌ میخوان به این کاراشون ادامه بدن همرو اسلام زده کردن واسه شیعهٔ که ابرو نزاشتن اینا از کدوم خراب شدهٔ اومدن که اینقدر زیر میزنن مردم مگه بلانسبت خر هستن یه روز آخوند خراسانی رو می‌کنن و میگن پرچمدار امام زمان هستش یه روز میگن از شکم مادر یا علی‌ گویان آمده بابا بس کنید جمعش کنید این بازی مسخره تا کجا میخوان ادامه بدین!!!!
شنبه 27 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫خمینی یک کار خوب کرد و آنهم شناساندن چهره اسلام واقعی،اگر ۳۲ سال پیش آگاهی امروز را میداشتند پدران ما چنین غلطی نمیکردند که ۹۸ در صد به ارتجاع سیاه رأی‌ دهند.
شنبه 27 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بیگلی بیگلی - : دوست گرامی, میدانم با " تو " گفتنت به من منظوری نداری ولی چون در دنیای مجازی " ایرانی " با هم معاشرت داریم که شاهد اهانت کردن بهمدیگر مانند نقل و نبات هستیم, پس از شما میخواهم که من را " شما " خطاب کنید, و من هم تا حالا نشده به کسی تو بگویم ! ممنون از راهنمایی و استدلالتان در مورد امام علی ! به نظر و عقیده شما " احترام " میگذارم و خواهان احترام گذاشتن به عقیده من هم باشید ! دوست گرامی, شجاع و اینده نگر باش که در 500 سال اینده, که اگر قبرهای خمینیها و ضحاکها در ایران باقی بماند و ما " توان " انرا نداشته باشیم که " حقایق " را به نسل اینده منتقل کنیم, " داستانهای " پوچ و مزخرف امروزی برای نسل اینده حکم " حدیث " مدرن را بازی خواهد کرد که بزرگترین " جنایتی است که ما میتوانیم بر نسل اینده روا داریم و وقتی ما بعد از 1400 سال " مچ " این یاوهگویان اسلامی را گرفتیم, همانند " کشف " چرخش زمین بدور خورشید که هزاران سال همه مردم عوام از طریق دانش و مذهب خود, خواهان دانش خود بودند, دیگر لزومی ندارد که ما " پافشاری " بر علم و فهم مردم و دین گذشته بکنیم ! پس,
شنبه 27 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): همه حدیثها چه امروزی ( عکس خ. در ماه هست, یاعلی گفتن ضحاک موقع زایمان, دلرحمین بودن اخوند که بعد از انقلاب به گفته خودشان با زنهای ضدانقلاب ازدواج نکردن, مقبره امام خ. و و و ) همانند حدیثهای اسلامی که سرشار از علم و رئوفت و انساندوستیست " دروغ محض " میباشد ! شاد و واقعبین و شجاع باشیم !
شنبه 27 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
با توجه به اینکه طبیعت انسان، راحت‌طلبی است، ممکن است به این پول‌های یارانه‌ای اکتفا نماید و کار و تلاش را‌‌ رها کند.... این هم از آن حرف هست !
شنبه 27 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
feminism عزیز, مرسی از اینکه بخودتان اینهمه زحمت دادی و حقایق تلخ و تاریخی را نوشتی که به زحمتش هم میارزید ! پس تا بعد عزیز .
شنبه 27 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
khosh bavar - ایران - یزد - بحثی طولانی را پیش کشیدی میخوام تا میتونم خلاصش کنم . معاویه کسی بود که تا وقتی زنده بود سعی کرد نام علی رو خراب کنه و تا میتونست طلا و پول خرج کرد تا اسم علی بد نام باشه و تا تونسته شد در دوران حکومتش و حتی بعدش حدیث جعلی و شایعه درست شد بر ضد علی . کسایی که همیشه دنبال اینن که از بین حرف راست و بین حرف دروغ حرف دروغ رو بچسبن هستن . همیشه کسایی که دنبال تاریکیند تاریکی رو میبینن . خواستی برو رو تیکه اول کامنتم تحقیق کن نخواستی هم نکن خود دانید . شاد باشی
شنبه 27 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
feminism - انگلستان - لندن / این کامنت شما یکی از جالبترین کامنتهایی بود که در این سایت خوانده بودم.تفاوت بین افراد در همین است.این حدیثها از کتابی مورد تایید مسلم بزرگان شیعه است.کامنت شما اگاهی میدهد شک ایجاد میکند و سازنده است.در عین حال خالی از دشنام است پس مسلمان جبهه گیری نمیکند.به خشم نمیاید ولی به اندیشه وادار میشود.افراد دیگر فحشهای سریالی را به خیک اسلام و امام و پیغمبر میبندند که من غیر مسلمان چندشم میشود اصلا نمیتوان فهمید که چه میخواهد بگوید.
شنبه 27 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد /شما کامنت خودت را با feminism - انگلستان - لندن مقایسه کن. ایشان دو حدیث از بحار النوار نقل کرده که خود کتابی است.بحث ندارد.جواب ندارد.بعضی لبخند میزنند و سر تکان میدهند و بعضی وحشت کرده و شک میکنند.یعنی همین کامنت شپش تو شلوار هزاران نفر انداخت. شما در کامنت اول اینهمه سخن گفتی نامعلوم است وفقط خودت میفهمی.یک بچه دوم دبستان میگوید دروغ یک ملای چاپلوس خامنه ای چه ربطی به علی دارد.تعداد زیادی از اخوندها مثل حسنی یا ..پسرانشان را به خاطر عقیده مخالف کشتند.حتی اگر خامنه ای فرزند مستقیم علی بودباز کارهایش و دروغهایش گریبان علی را نمیگرفت.در کامنت دوم (اگر 500 سال دیگر) هم اصلا مقایسه درست نیست چون بارگاه برگور علی بعدها ساخته شد علی کشته شد و پسرانش شکست خوردند و مدتهای مدید مورد لعن و نفرین بودند. اینجا برنده تاریخ را ننوشت و برگورش بارگاه نساخت.پس باز هم ربطی به خامنه ای ندارد و جواب شما به بیگلی بیگلی نادرست است انچه مربوط به گردش زمین میشود بحثی در دوره گالیله با مسیحیان است واصلا ربطی به این بحث ندارد.
شنبه 27 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
2/khosh bavar - ایران - یزد .من نمیخواهم به شما توهین کنم ولی شما همه چیز را اشتباه میگیری.یکبار دیگر کامنت خودت و فمنیسم را بخوان.شما با استدلالهای عامیانه تبلیغ اسلام میکنی.چرا فکر میکنی برگزیده هستی
شنبه 27 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی - : نظر شما نسبت بمن محترمه و ان فقط نظر شخصی شما نسبت بمن میباشد, و همیشه این احساس را داری که من بقول خودت " چرا فکر میکنی برگزیده هستی " باز این احساس شخصی شماست ! من به اندازه " مسئولیتی " که دارم, در خدمت دوستان و میهنم هستم و هر کس به اندازه سواد و علم سیاسیش نظر خود را مینویسد و من خوش باور به اندازه سواد و درک خوش باوری مینویسم و انتظار بیشتری از من نداشته باشید که از عهده ان بر نمیایم ! شاد و افشاگر باشیم !
شنبه 27 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
فریدون شیرازی - فریدون جان از لطف و توجهت متشکرم عزیزم, ولی باور کن کسانی هستند که حتی با خواندن این مطالب که منبع آن هم مشخص و آشکار است هنوز در تاریکی و گمراهی خود را حبس کرده اند ! به هر حال خوشحالم که انسانهای آگاهی چون خودت در ایرانی مذهبی آفت گرفته با بینش بازتری به این مسئله می نگرند. موفق باشی عزیز.
یکشنبه 28 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
فریدون شیرازی - ایران - شیراز- در ضمن تو کامنت دومم به خوش باور جواب . feminism هم داده شد و شپشی در شلوار ما انداخته نشد . شاد باشی
یکشنبه 28 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد / شما جواب ندادی مغلطه کردی از یکی از عالمان مذهب شیعه حدیثی نقل شده.اگر دروغ است پس این اقا دروغگو و کل کتابهای ایشان که منبع شیعه است از درجه اعتبار ساقط است.اگر راست است که خوب راست است.
دوشنبه 29 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / خوش باور عزیز!! من شما را شخص محترمی میدانم.مسئولیت میتواند خیلی چیزها باشد.ایا تابحال دیده اید که من به مردم خط بدهم؟؟ایا تابحال دیده اید که تبلیغ کنم؟؟ ایا تابحال دیده اید که تغییر عقیده بدهم؟؟ ایا تابحال دیده اید که یکی از جریانهای فکری را خطاب قرار داده و سخنرانی کنم.مدتها خبرها را خوانده و میرفنم ولی احساس کردم بعضی مردم را دراز گوش فرض کرده وحتی عده ای کل مردم ایران را احمق و دراز گوش و نمک نشناس و غیره میخواندند و هیچکس به اینها توپوزی نمیزد و حسابی افسار گسیخته و جولان میدادند. اقا یا خانم عزیز مسئولیت یعنی دانش داشتن و درست اندیشیدن و صحیح عمل کردن است.صرف نوشتن و به محتوا اهمنیت ندادن خود بی مسئولیتی است
دوشنبه 29 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
فریدون شیرازی - ایران - شیراز - تا حالا اسم حدیث معتبر با راوی معتبر با حدیث غیر معتبر با راوی که احتمال کذب بودن حدیثش باَشه به گوشت خورده ؟ تا حالا نشنیدی که کتاب بحار 114 جلدی با اون همه حدیث هم از اینگونه حدیثا داره ؟ تا حالا شده کسی بهت بگه همه حدیثهای بحار ملاک شیعه نیست ؟ تا حالا شده بری و تحقیق کنی معاویه واسه خراب کردن علی چه نیرنگایی زد و چه مکرهای ظریفی کرد که الان علی با اون همه فضائلش که وقتی نهج البلاغش رو میخونی مات و مبهوت میمونی از این همه فرزانگیش باز هم بدنامه حتی بدنام تر از آدمایی که یک هزارم علی فضیلت نداشتند مثل عمر ؟بهت قول میدم غیر سوال اول که شاید مثبت باشه جوابت به همه سوالای دیگه که گفتم منفیه
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد