آیت‌الله امجد اخلال در تشییع جنازه پدر میرحسین موسوی را محکوم کرد


آیت‌الله امجد اخلال در تشییع جنازه

 پدر میرحسین موسوی را محکوم کرد


سایت کلمه گزارش داده است آیت‌الله امجد، از استادان اخلاق و عرفان اسلامی، از برخوردهای صورت گرفته با تشییع‌کنندگان پدر میرحسین موسوی «به شدت» انتقاد کرده و اینگونه رفتارها را «سخیف و به دور از منطق» و «مغایر با موازین اسلامی و اخلاقی» دانسته است.به گزارش کلمه و به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی آیت‌الله محمود امجد، وی ضمن ابراز همدردی با میرحسین موسوی، به شدت از برخوردهای صورت گرفته انتقاد و آن را محکوم کرده است.آیت‌الله محمود امجد در سال ۱۳۸۸ و پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درباره میرحسین موسوی گفته بود: «من به صداقت آقای موسوی یقین پیدا کرده‌ام و اگر همه کره زمین غیر این را بگوید من از یقین خود دست بر نخواهم داشت.»میراسماعیل موسوی، پدر میرحسین موسوی، روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه در خانه خود در تهران و در حالی که نزدیک به ۵۰ روز از حصر و بازداشت خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد می‌گذشت، به دلیل کهولت سن از دنیا رفت.نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه ۱۱ فرودین ضمن ایجاد اخلال در مراسم تشییع جنازه پدر میرحسین موسوی، از برگزاری مراسم ختم نیز جلوگیری کرده و چندین نفر را نیز بازداشت کردند.در همین حال علی شکوری‌راد، عضو جبهه مشارکت نیز در وبلاگ خود تصاویری از جواد سلیمی، داماد میرحسین موسوی، منتشر کرده که به گفته وی حکایت از ضرب‌ و شتم شدید او داشت.از سوی دیگر وب‌سایت جرس، در گفت‌وگو با شماری از نزدیکان پدر میرحسین موسوی گزارش داده است که در خانه‌ای که جنازه پدر میرحسین در آنجا بوده، ماموران امنیتی، با پوشش نقاب و ماسک و عینک دودی و چفیه بودند تا شناسایی نشوند.یکی از نزدیکان خانواده موسوی به جرس می‌گوید: «یکی از ماموران که کلتی به کمر بسته بود که انگار زندانبان اصلی میرحسین بود خطاب به او گفت: "وقت رفتنه. بعد مهندس بلند شدند و حرفی زدند که همگی ناراحت شدیم ، ایشان گفتند که به خاطر خطر سلامتی پدرم به ایشان نگفته بودم که علی شهید شده و پدرم نمی‌دانست ولی الان فهمیده و در کنار اوست...بعد هم باز تکرار کردند: صبر،صبر،صبر."»علی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی در عاشورای سال ۱۳۸۸ به دست تک‌تیراندازان کشته شد و پدر میرحسین موسوی نیز در کنار وی در قطعه ۹ بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است.اخلال در تشییع جنازه اسماعیل موسوی، و نیز ممانعت از برگزاری مراسم ختم وی درحالی است که، به نوشته سایت کلمه، وی با آیت‌الله خامنه‌ای نسبت فامیلی داشته و پیش از انقلاب نیز در خانه خود به وی مدتی پناه داده بود.
surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
ای بابا هر روز به سران فتنه اضافه میشه که!!! حالا مقام عظمای وقاحت خامنه ای با این فتنه ها چیکار باید بکنه؟!!!
یکشنبه 21 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول . این عمامه بسر قطارش تاخیر داشت حالا ایشان رسیدند و شیشکی زدنشان را شروع کردند !! . اصل مطلب اینه که :. ارباب های غربی به کارمندان استخدامیه عمامه بسرشون به سرپرستی ولایت فقیه میگن : اگر نمی خواید مثل محمد رضا شاه و مبارک و صدام و ..زیر آبتون رو بزنیم و دربدر شید باید نشون بدید که توانائی رهبری مثتعمره مون رو دارید و برای همین هم بهتون حقوق بهتون میدیم !! . بزنید تو دهنشون که پررو نشن ..داغ دارشون کنید ..زخمیشون کنید بزارید درد بکشن ..شکنجشون کنید .. برای درس عبرت گرفتن بقیه داروشون بزنید ..وحشت و ترس ایجاد کنید ..جنازه ها قائم کنید ...تو خونه شون زندونیشون کنید ..زبونشون رو ببرید ...هرچی بیسواده و احساس "مسلم ان" بودن میکنه و تو دهات ها پیدا میشه لباس تنش کنید و باتوم بدید دستشون که بریزند مخالفان برده کشی غربی ها و مخالف فلسفه "مسلم ان" بودن را بزنند و بکشند !! .
یکشنبه 21 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم . غربی بازهم میگن مااصلا تحمل ناسونالیستی ایرانی ها و یا برده های نفتی رو نداریم !! یه سیلی آب کشیده انگلیسه میزنه به گوش ولایت فقیه مرتیکه مفلس مثلیکه خوابت برده . میزاری همین طوری مخالفان بریزن تو خیابون ها که بگن انگلیس نه ..فرانسه نه ..ما باج نمیدیم ..کانتینر طلا و اسکناس نه !! ای خاک عالم تو سرت کنن عمامه چی بی عرضه برو اوباش جمع کن بریز سرشون !!. .
یکشنبه 21 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
تنهاراه نجات شناسایی افرادوسلب اسایش زندگی وخانوادهاشان به وسیله زخم خوردگان باحمایت مردم ایران .گله مندی دردی رادرمان نمیکند.حتی به بچه هاشان هم نبایدرحم کردمگرانهارحم میکنند.که هزاران طفل رابی پدروهزاران خانم جوانرابی سرپرست وپدران ومادران راداغدارکردند.اگرچه خشونت وقتل ناپسنداست ولی نه درباره اشخاصی که جوانان دانشجوی مارامثل گل پرپرکردند.ایا,,نقدی,,رادان,و.....ارزش یکتارموی یکی ازانهارادارند?پس چرابرای دیگران حرام است.خانوادهای,,اعدامیهاوشهیدداده هابایدتقاص خون عزیزانشان رابگیرند.ملت هم بایدهمکاری کنند.به امیدپیروزی.
دوشنبه 22 فروردین 1390

javaad - ایران - تهران
این بنده خدا تا قبل از انتخابات میومد کوی دانشگاه تهران واسه نماز. بنده خدا همیشه سعی می کرد به دانشجوها روحیه بده. حتی خیلی اوقات آواز هم میخوند. اما بعد از حمایتش از موسوی، گوشه نشینش کردن و اجازه نمیدن دیگه بیاد کوی. اون موقع ها هم خیلی از امام جمعه ها انتقاد می کرد. کلا مزاجش به خامنه ای نمیخوره.
دوشنبه 22 فروردین 1390

yaseyasy - ایران - تهران
دم هر کی حرف حق میزنه گرم...
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد