علی پروین در سی.‌ سی‌. یو



علی پروین در سی.‌سی‌.یو


پیشکسوت فوتبال کشورمان صبح روز گذشته در بخش سی.‌سی.‌یو بیمارستان رامسر بستری شد.علی پروین در تعطیلات عید نوروز به همراه خانواده‌اش به رامسر سفر کرده است. وی روز گذشته پس از اینکه احساس دردی از ناحیه قفسه سینه خود کرد و دچار مشکلاتی شد از طرف همراهانش سریع به بیمارستان رامسر منتقل گردید سپس با تشخیص پزشکان برای مراقبت‌های ویژه به بخش سی‌.‌سی.‌یو رفت.پزشک علی پروین در بیمارستان رامسر گفت: وضعیت نسبی او خوب است و آزمایشات اولیه را برای مداوای وی انجام داده‌ایم. وی افزود:احتمال دارد که فشار خون علی پروین از حد نرمال گذشته باشد و یا مشکل دیگری از ناحیه قفس سینه داشته باشد که پس از ارزیابی‌های انجام شده آن را اعلام خواهیم کرد.وی اعلام کرد که هنوز تاریخ دقیق مرخص شدن وی از بیمارستان مشخص نیست. پروین: قرص زیاد خوردم ، شایعه کردند که مردم!به گزارش خبرآنلاین ؛ سلطان که طبق معمول عید را در ویلای رامسر سپری می کند ، دو شب قبل به دلیل دندان درد و مصرف بیش از حد داروهای مسکن دچار مسمومیت دارویی شد و کارش به بیمارستان کشید. او به دلیل این بیماری ناچار به شست و شوی معده شد و بلافاصله شایعات بسیاری درباره سلامتی او منتشر شد. پروین اما حالا صحیح و سالم در ویلای رامسر است و می گوید:« دندان درد داشتم و چند تامسکن خوردم که حالم را خراب کرد. بردنم دکتر و سرم و از این حرفها. الان خوبم اما شنیدم پیامک دادن که علی پروین مرده. این حرف ها را نمی دانم از کجا در میارن.»
khosh bavar - ایران - یزد
پرخوری غذاهای خوشمزه شمالی و انهم در شهر زیبای رامسر باعث چنین درد دندان و درد دلها میشود ! شاد و سلامت باشیم .
دوشنبه 8 فروردین 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
انقد تو تعطیلات میخورند که این عاقبتشونه.ناسلامتی ورزشکار حرفه ای میدونید خودتونو.کاه مال خودت نیست،کاه دون که مال خودته.
دوشنبه 8 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
بنده خدا عرقخوری جانانه کرده و مسمومیت عرقی پیدا کرده بوده تو جمهوری اسهالی روش نشده میگه دندون درد و هزار تا قرص .... کدوم آدم عاقلی برای دندون درد صد تا قرص میخوره عمو
دوشنبه 8 فروردین 1390

vezveznazi - ایران - تهران
علی اقا دوست داریم.تا کور شود هر انکه نتواند دید.
دوشنبه 8 فروردین 1390

arsene lupin - ایران - برزخ
تا کی رو هوا قضاوت کردن؟
دوشنبه 8 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
امیدوارم هر چی زودتر حالش خوب شه . پروین کارش درسته و خیلی از اسطوره های قلابی مثل حجازی و دایی بهتره . نه مثل حجازی حسوده و بی لیاقت و نه مثل دایی مغرور و گردن کلفت و نه مثل مایلی کهن دست مال بدست رژیم و احمدی نژاد.
دوشنبه 8 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
پزشکان ایران.البته نه همه بایدبروندوغازبچرانند.پسرعموی من کشتی ازادکارمیکرد.احساس دردمیکندرفقااورابه اصراربیمارستان برده بودند.دردارام شده بود.وازدکترخواسته بودمرخصش کند.امادکترقبول نکرده بودوگفته بودنیم ساعت دیگرصبرکن.صبرکردن همان وفوت کردن همان......پدرم نرمال حرف میزدوبه دکترتوضیح میداد.بستریش کردن!!!!ساعت یک شب دیدم مقداریک لیتر خون زیرتختش ریخته شده باسروصدایم دکتروپرستارهاامدند.پرسیدم چرا.پس لااقل خون تزریق کنید.چون پدرم زنده بودوهنوزفوت نکرده بودداروهای مسکن تزریق کرده بودند.وایشان خواب رفته بود.وسرسرنگ ازدستش درامده بود.خلاصه انقدردست دست کردن که پدرم فوت کرد.میگویندقسمتش تاحالابوده.یکی ازدوستان پدرشراازبیمارستان مرخص کردوبه خانه اوردومیگفت دوروزدیگرانجامیماندمیکشتنش.فهمیدم واقعییته.دکترای ایران بعضی به کارچوپانی,رفتگری,کارهایی ازاین قبیل.
دوشنبه 8 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
ای بابا این بنده خدا گفت که دندونش درد میکرد قر ص مسکن زیاد خورده که حالش رو بد کرده چرا به چیزهای دیگه ربطش میدید حکایت یک کلاغ چل کلاغه!!امان از دست ما ایرانیها که هر جای دنیا باشیم دست از این ادا اطوارها بر نمی داریم.
دوشنبه 8 فروردین 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
ای بابا اگه عرق خورده خودت بدتر عرق میخوری خوب اگه منظورت اینکه که چرا خورده چرا این کارو کرده خوب تو هم با خامنه ای یا دجلال فرقی نداری علی پروین استاد علی کریمی و استاد فوتبال ایران است . دکترای ایران هم خوب و بد دارند بدشون از الاغ احمقتر و خوبشون از بهترینای جهانن
دوشنبه 8 فروردین 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
رفیقمون تو رودروایسی افتاده و یه بس زده و چون چائی نبات نخورده سردیش کرده ویا جنسش بد بوده.همه میدانیم علی اهل این چیزها نیست رفقا انداختنش تو رودروایسی.
دوشنبه 8 فروردین 1390

AmirTehrani - دانمارک - ارهوس
داره جواب اون فحشهائ خواهر مادر اونموقعها رو که به بازیکنها وبعضی افراد پس میده.چقدر فحاشی ومیکرد و بددهن بود اونزمان. تو زمین وکنار زمین و مصاحبه هاش.امیدوارم زود خوب بشه.
دوشنبه 8 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
دردو بلات بخوره تو سر خائنه ای. امیدوارم صد سال زندگی با عزت و تنی سالم داشته باشی
دوشنبه 8 فروردین 1390

siah76 - امریکا - لوس انجلس
پیامک دادن که علی پروین مرده. این حرف ها را نمی دانم از کجا در میارن....حالا چرا اینقدر حرف دیگران برات اهمیت داره بخواهی یا نخواهی این شایعات برای همه هست در ضمن این دنیا به هیچ کس رحم نکرده که شما( سلطان !!!! ) دومی باشی...
دوشنبه 8 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدا شفاش بده
دوشنبه 8 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
خدا همه ی بیماران اسلام را شفا بده .... سگ خور این خامنه ئی را هم روش که زبون بسته میگن هر چی خورده غده شده تو مغز خرش و ناعلاجه و مردنی
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ario - ایران - اهواز
h.k - دانمارک - اودا. dدوست عزیز باهاتون موافقم,نه هیچ مسولیتی را به گردن میگیرند و نه احساس دلسوزی میکنند.به بیمار به چشم یک حیوان نگاه میکنند.فقط بلدن همدیگه رو دکتر صدا کنند
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
معمولا نزدیک بازی پرسپولیس و استقلال, برای پرسپولیسیها از این اتفاقها زیاد می افته!  
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
h.k - دانمارک - اودا: دوست عزیز, خیلی ناراحت شدم که گفتید پدر شما و پسرعموی شما فوت کرده اند. من در جریان چند مورد پرونده های قصور پزشکی بوده ام. معمولا بیماریها انسانها را میکشند نه پزشکان. به همین دلیل من خیلی بیشتر احتمال میدهم که در مورد پدر و پسرعموی شما هم عامل اصلی یک بیماری باشد. خداوند هر دو را بیامرزد.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
dkdk-دانمارک پسر خوب.شوخی اونم با سلطان!!!سلطان اگه خواست یه بس شیره میزنه!!!! شاید گرمی کنه !!ولی سردی !?عمرا !! پروین یکی هست مثل خداکه دومی نداره.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد