پورحیدری: باید به قانون انگشت‌نگاری عربستان احترام بگذاریم

پورحیدری: باید به قانون انگشت‌نگاری عربستان احترام بگذاریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: انگشت‌نگاری قانون کشور عربستان است و باید به این قانون احترام گذاشت.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ریاض در مورد انگشت نگاری تیم‌های استقلال و ذوب آهن ایران در بدو ورود به ریاض گفت: این قانون کشور عربستان است و باید به این قانون احترام بگذاریم. من شنیده‌ام ماموری که بازیکنان سپاهان را انگشت‌نگاری نکرده بازداشت و توبیخ شده است.

وی در مورد دیداراستقلال برابر النصر عربستان گفت: برای برد به ریاض آمده‌ایم چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید یک برد، یک مساوی و یک باخت بیاورد و پرویز مظلومی برنامه خوبی برای دیدار با النصر تدارک دیده است اما باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.
پورحیدری در مورد وضعیت بازیکنان استقلال گفت: به جز کوشکی و جباری سایر بازیکنان استقلال به ریاض آمده‌اند و محسن یوسفی نیز در دیدار با سایپا دچار مصدومیت شد و سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند. وی در مورد وضعیت جباری و کوشکی با استقلال گفت: بعد از دیدار با النصر باشگاه در مورد این 2 بازیکن تصمیم می گیرد پیش از این علی فتح الله زاده سفری به عربستان داشت و اکنون نیز همراه تیم به ریاض آمده است. بعد از این دیدار با استقلال در مورد انها تصمیم گیری می کنیم.

مدیر باشگاه الشباب: از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هم انگشت‌نگاری می‌‌کنیم
مدیر باشگاه الشباب گفت: از اتباع تمامی کشورها در هنگام ورود به عربستان انگشت‌نگاری می شود و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز از این قانون مستثنی نیستند.

 بازیکنان دو تیم استقلال و ذوب آهن اصفهان نیز مانند بازیکنان پرسپولیس در عربستان انگشت نگاری شدند. برخی این موضوع را به جریانی افراطی در عربستان نسبت می دادند اما عبدالله عامر القرینی مدیر باشگاه الشباب در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس اظهار داشت: انگشت نگاری قانونی در کشور ما است و نمی توانیم از مسئولان کشورمان بخواهیم میهمانان ما را از این قانون مستثنی کنند. این قانون حتی برای اتباع کشور خودمان هم که در خارج از عربستان زندگی می کنند اجرا می شود. وی تاکید کرد: از تمام افرادی که برای اولین مرتبه وارد ریاض می شوند انگشت نگاری می شود. این قانون مدتی است که در کشور ما اجرا می شود و حتی از اتباع کشورهای اروپایی و آمریکا نیز که برای نخستین بار وارد عربستان می شوند انگشت نگاری و عکس گرفته می شود. اگر دقت کنید این تجهیزات در کنار افسر کنترل گذرنامه وجود دارد که از آن استفاده کند و افسر نمی تواند سلیقه ای در این زمینه تصمیم گیری کند. القرینی با اشاره به اینکه تلاش می کند باشگاه الشباب میزبانی ایده آل برای ذوب آهن ایران باشد به فارس گفت: سعی کردم کمتر از نیم ساعت تشریفات کنترل گذرنامه تمام اعضای تیم ذوب آهن و همراهانشان انجام شود و آنها با کمترین معطلی وارد خاک عربستان شوند.

haghighatgo - آلمان - برلین
اروپائی ها و امریکائی بیشترشون با کاغذ "اونجاشونو" تمیز می کنند و از آفتابه استفاده نمی کنند و امکانش هست که روسوباتی از محل " اونجاشونو" روی انگشتاشون باشه که علاوه بر اثر انگشت نگاری شامل اثر "اونجا نگاریشون" هم بشه !!. سعودی ها با یه تیر اون وقت دوتا نشون می زنن!
شنبه 21 اسفند 1389

caspian_68 - بلغارستان - وارنا
قانون برای همه است
شنبه 21 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
هر کشوری قانونی داره. یک کشور کاملا اختیار داره از خارجی هایی که وارد میشن انگشت نگاری کنه و عکس بگیره تست بگیره و انواع ازمایشات. اعتراض در مورد انگشت نگاری در فرودگاه های عربستان کاملا بی مورد هستش.
شنبه 21 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
احترام کیلویی چنده.مجبور هستید و باید بشوید.چون. بد بختانه بعضی از کشورها هیچ اطمینانی به ایرانی ندارند.چون مزدوران و سربازان بی ناموس همیشه گمنام در همه جا مرتکب جنایت و خیانت میشوند. از این رو قابل اعتماد نیستید ( به دل نگیر ) .
یکشنبه 22 اسفند 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
haghighatgo - آلمان - برلین شما به نکته ظریفی اشاره کردید...20بود.. خانه به دوش - سوئد - استکهلم باشما موافقم
یکشنبه 22 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله