مونیکا لوینسکی: هنوز بیل کلینتون را دوست دارم

مونیکا لوینسکی: هنوز بیل کلینتون را دوست دارم

خبرآنلاین - بعد از گذشت 15 سال همگان از خود می پرسند مونیکا لوینسکی چرا ازدواج نکرده و بچه دار نشده است؟

این سوالی است که دوستان نزدیک مونیکا لوینسکی معشوقه جنجالی بیل کلینتون رییس جمهور اسبق امریکا دارند و برای آن تنها یک پاسخ دارند و اینکه مونیکا همچنان بیل را دوست دارد!مونیکا لویسنکی 37 ساله بعد از استعفا از کاخ سفید بدنبال رسوایی اخلاقی بعنوان منشی مخصوص کلینتون، اینک بعنوان مدیر موفق اقتصادی، بیزینس خوبی را مدیریت می کند. دوستانش می گویند وی همچنان عاشق کلینتون است و از طرف دیگر عشق واقعی دیگری هم پیدا نکرده است و طبیعی است که عاشق رییس جمهور اسبق ایالات متحده باشد.


یکی از نزدیکان مونیکا به شبکه تلویزیونی از قول وی گفت: هرگز به مرد دیگری در زندگی اش فکر نکرده و هیچ مرد دیگری به اندازه بیل نتوانسته وی را خوشحال کند. وی ظاهرا نتوانسته در این سالها قلب خود را عاری از بیل کلینتون کند!سال 1995 وی 22 ساله بود که بعنوان منشی مخصوص بیل کلینتون در کاخ سفید کار می کرد. بعد از رسوایی اخلاقی از کاخ سفید بیرون آمد و دست به طراحی کیف های زنانه در شرکت معروفی زد و بعد با نوشتن داستان زندگی اش در همکاری با اندرو مورتون 500 هزار دلار پول دریافت کرد. بعدا در سال 2006 به لندن رفته و از مدرسه اقتصاد لندن، در رشته روانشناسی اجتماعی مدرک فوق لیسانس گرفت و لندن را بعنوان محل زندگی خود انتخاب کرد.در مصاحبه ای در سال 2007 همسر بیل کلینتون به رسانه ها گفت از ازدواج با بیل راضی است و اصولا ازدواج آنها ارزشمند بوده است. تصویر معروف بیل کلینتون در جلوی تلویزیون در حالی که انگشت خود را به سوی تماشاچیان نشانه رفته بود و می گفت وی کاری نکرده است را همگان به خاطر دارند. وی 7 ماه بعد قبول کرد که دروغ گفته است!

feminism - انگلستان - لندن
خانم تو اگر عاشقش بودی که بی حرمت و رسوایش نمیکردی و با عشقت معامله انجام نمیدادی !! البته این نظر شخصی منه.
شنبه 21 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
مونیکا لوینسکی: غصه نخور مونیکای عزیز , زیرا منم هنوز چشم به راه Paris Hilton هستم. شاد و عاشق باشیم !
شنبه 21 اسفند 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
سیاست هیچ چیز و هیچ کس را نمی شناسد. قدیمی ها درست گفتند ,. که سیاست پدر و مادر هم نمی شناسد.
شنبه 21 اسفند 1389

BIG BANG - نیوزیلند - اکلند
دوست عزیز Khosh bavar شما چکار میکنید که اینقدر با روحیه و با مزه هستید? مطالبت جالب و خواندنی هم هست. همیشه خوش و با حال باشید!.
شنبه 21 اسفند 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
feminism - انگلستان - لندن.فکر میکنم بخاطر اینکه کم سن و سال بود این کار رو کرد.
شنبه 21 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
BIG BANG - نیوزیلند - اکلند : دوست عزیزم مرسی از توجهتان ! ولی بقول معروف از هیچی هیچی بر نمی اید ! چون من , خودم و هستی را خیلی دوست دارم, دوست دارم عشقی که در من میسوزد به دیگران منتقل کنم زیرا دنیا خیلی پست تر از ان است که فکرش را میکنیم ( سونامی ژاپن = مرگ و نیستی ) ! شاد و خوش باور باشیم .
شنبه 21 اسفند 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
این مونیکا, بیل کلینتون که سهله, بندیکت شانزدهم را هم از راه بدر میکنه البته اگر تا حالا راهبه های جوان واتیکان این کار رو نکرده باشند! من جای کلینتون بودم کاخ سفید رو فداش میکردم...شاعر میفرماید: اگر ان ترک شیرازی بدست ارد دل ما را / بخال هندویش بخشم سمرقند و بخا را را...درزندگی هیج نیرویی وسوسه برانگیزتر و پر کشش تر از رابطه پنهانی بین یک زن و مرد نمی شناسم.البته بشرطی که ترس از حاکم شرع قرم دنگی در میان نباشد! والا ترین فضیلت رسوایی عشق است که من بز دل در حسرتش می سوزم!
شنبه 21 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
khosh bavar - ایران - یزد. نه این دیگه نشد...این رسم دوستی و هم نژادی نیست که بمن خنجر بزنی !. اگر دوست داری که من مطالبت و کمنت هات رو در آینده بخونم دست از این یکی از معشوقه هام بردار در ضمن حق تقدم هم با بنده س چون فاصله کمتری از یزد به قصر معشوقه دارم تا شما !! تو امریکا و اروپا رسم شده هر سیاست مداری که علیه خواسته های امام زمان اروپا و امریکا و اسرائیل " کارتل های نفتی و نژاد پرست های مو زرد و چشم آبی و یا برعلیه اسیر کشی و مثتعمره خواری " حرفی بزنه و حرکاتی انجام بده طولی نمی کشه که فیوزش به یه طریقی میسوزه و یا میزارن که خانم های ترگل و مرگل خوشگل فیوزش رو بسوزونن !!!
شنبه 21 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
خوب تعجب نداره کلینتون مرد دوست داشتنی هست. محبوبیت و جذابیتش تقریبا به کندی میخورد. او هم به ژاکلین خیانت میکرد اما بعد کشته شدنش ژاکلین کاملا جبران کرد. خانم کلینتون باشخصیت و دوست داشتنیه اونم نتونست از کلینتون بگذره و از خطاش گذشت. این اگه واقعا عاشق کلینتون بود رسواش نمیکرد. بعدش هم حتما خودش از ابتدا پا داده که اونو بیچاره کرده. بلاخره ایشون هم فرزند حواست و مهار آدم در دستش. اما آدم اگه واقعا آدم باشه مثل آدم متمدن یخته رفتار میکنه نه مثل جناب آدم اولیه بی تجربه ی خام.
شنبه 21 اسفند 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
هرچندعشق کوره و مطمئنم مونیکا هم یه واسطه سیاسی بوده ولی این بیل که الهی بیل به کمرش بزنه آخه آدم عاشق چیش میشه؟ من موندم!؟
شنبه 21 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
Azadikhah- دوست من, ولی به نظر من ایشون عاشق و دلداده نبوده که اینگونه به فکر انتقام گیری افتاد و این رابطه را فاش کرد. عاشقان کشتگان معشوقند __ برنیاید ز کشتگان آواز . موفق باشی.
شنبه 21 اسفند 1389

karaji - سوئد - گتنبرگ
اگر کسی اینده و زندگی خودش را مرهون کس دیگری بداند دروغ نگفته که او را دوست دارد !
شنبه 21 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
haghighatgo - آلمان - برلین : چشم, هر چه شما گفتید ! ولی از طرفم یک بوس بزرگ از لبش بگیر ! شاد و خوش باور باشیم .
شنبه 21 اسفند 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
مونی جون اگه دوستش داشتی چرا گذاشتی قضیه عشقتون لو بره؟
شنبه 21 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
mehrnooshایران.اهواز...قیافه وچشم وابرو و.........که همه انسانهاداراهستند. مهم نیست.درعشق ,,سلیقه,,حرف اول رامیزند.به مجنون گفتند.لیلی انقدرهم زیبانیست که توخودت رادیوانه واواره کرده ای.مجنون گفت,,اگردردیده مجنون نشینی........میفهمید. عزیز,,گلی راکه تومیپسندی ممکن است.من نپسندم.وبرعکس.........درهرحال دنیابدون شمادختران زیبابرای من کویری بیش نیست..اگرچه بعضیها,,شهد,,وبعضی,,سمی,,هستید.به این امیدکه همه,,شهد,,باشید. انکه رخسارتورارنگ گل نسرین داد........صبروارام تواند به من مسکین داد,,حافظ,,بخاطرتو.
شنبه 21 اسفند 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
مونی جون اگه دوستش داشتی چرا گذاشتی قضیه عشقتون لو بره؟
شنبه 21 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این حاجیه خانم ام المومنین منوره با چهره نورانی و مکرمه که مورد کرامت همه دوست و دشمنان بالخصوص ما عاشقان و شیفته راه حقیقت اسلام ناب محمدی هستیم نام قبلی این بانوی معظمه سیده مولود بوده ولی بدلیل مهاحرت بکشور شیطان بزرگ که همه فتنه های عالم هم زیر سر اوست به مونیکا تبدیل گردید . از انجائیکه این بانوی مکرمه دارای زمینی اباد همراه با چشمه سار های پر اب بوده مورد توجه دشمنان اسلام قرار میگیرد و بعنوان منشی کربلائی کلینتون در کاخ سفید استخدام میشود جناب کربلائی بیل کلینتون ما که تخصص زیادی به بیل زدن بزمین های پر اب داشته از انجام وظیفه اداری که همانا عزیمت به عراق و یکسره کردن کار صدام حسین کافر بوده کوتاهی میکند و مشغول امور کشاورزی و بیل زدن بزمین پر اب داخل کاخ سقید میگردد . غافل از اینکه سر بازان خفیه امام زمان همراه با دوربین های تعبیه شده تمام زحمات بیل زدن شبانه روزی کربلائی بیل کلینتون را زیر نظر دارند. خلاصه کاری شد کارستان . تا جائیکه این حاجیه خانم مونیکا نزدیک بود کربلائی بیل کلینتون ما را با شهدا راه زحمت و حقیقت معشور کند و بدیار شپهدا رهسپار نماید .
یکشنبه 22 اسفند 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لنذن
با درود به همه, feminism - انگلستان - لندن دوست عزیز با نظر شما موافقم. به عقیده ی من اگر او به راستی عاشق "بیل کلینتون" می بود به خاطر حفظ خانواده و جایگاه سیاسی و موقعیت حساس او از خود گذشتگی نشان میداد و رابطه اش را فاش نمی کرد. از دید من اوج زیبایی و راز ماندگاری عشق در همین است. عشق کور و خالی از خرد در واقع عشقی زودگذر , خشن و مترادف خو کردن و عادت می دونم. به هر روی, با خواندن برخی از کامنت های طنز و جالب دوستان کلی خندیدم. میرسی. همیشه شاد و سر بلند و عاشق باشید.
یکشنبه 22 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
2 در هر حال از انجائیکه حاجیه خانم سیده مولود که بمونیکا تغییر نام پیدا کرده بود و هرچند در این کار پر زحمت کربلائی بیل کلینتون دسته بیل ان شکسته شد ولی این ام المومنین با چاپ خاطرات ماجرای بیل زدن را بمبلغ ناچیز 500 هزار دلار بنوای جزئی رسید و با بکار بستن حیله شیطانی و رفتن در مدرسه اقتصاد و اموزش بیشتر انهم در رشته روانشناسی اجتماعی جهت بکار گیری تجربیات قبلی خود همراه با متد بهتر شروع بایحاد تجارت کیف پول زنانه نموده تا با ارائه خدمات خداپسندانه تری بیشتر و بهتر بتواند بزنانی که علاقمندند بطرق فنی و حرفه ای برسالت دلبری و یا بیل زدن اموزش ببینند این حاج خانم مونیکا با تسلط بیشتر بوظایف اجتماعی خود بتواند موجب رضایت خداپسندانه مخلوق خدا اقدام نماید . کربلائی بیل کلینتون ما که فعلا با دسته بیل شکسته از عهده کاری بر نمیاید اما این مومنه ول کن قضیه نمیباشد و هنوز ابراز علاقه بجناب کلینتون ما دارد . از قدیم گفته اند دباغ از پوست دست کشیده اما پوست از دباغ دست نمیکشد. مصب ترا شکر باین میگن شانس ان هم سر پیری
یکشنبه 22 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
SarayeAzadi-انگلستان, زنده باد بسیار موشکافانه به این موضوع نگاه کردی عزیز. امیدوارم که همواره آزادمنش و عاشق نواز باشی .
یکشنبه 22 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
خاک تو سرت که بوی دارائیهاش ب مشامت رسیده .اون جای بابابزرگشه.این زنها گاهی خیلی بی ارزش میشوند اینطور باشه که دنیا به سود مردانه.دلشون خوشه زن و مرد برابرند.برلوسکونی هم نمونه اشکار استثمار دخترهای کم سن.
یکشنبه 22 اسفند 1389

yashainiran - ایران - ایران
مونیکا لوینسکی من هم از کلینتون جوانترم و هم خوش تیپ تر حاضرم معشوقه من بشی
دوشنبه 23 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله