زن شیاد با جا زدن خود بعنوان پرستار دیکتاتور , مشهور شد

زن شیاد با جا زدن خود بعنوان پرستار دیکتاتور , مشهور شد

رخدادهای اخیر خاورمیانه و علی الخصوص لیبی توجهات را به سمت شخصیت نفهم و سفاک قذافی جلب کرده است. در همین راستا داستان پرستاران زن او هم مورد توجه بوده است!
یکی از نامهایی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت نام زنی اکراینی به نام جالینا کولوتنیسکا بود. زنی که گفته میشود یک پرستار مو طلایی اکراینی الاصل قذافی است و قذافی بدون او هیچ جا نمی رود.
گفته میشود که قذافی وقتی یک بار به دلیل مشکل ویزا نتوانسته بود او را با خود ببرد پس از حل مشکل ویزا با هوپیمای اختصاصی او را به تیم خود ملحق کرد. همین موضوع باعث بالا رفتن میزان جستجوهای اینترنتی بر روی این نام شد. همه گفتند لابد باید خیلی زن زیبایی باشد!
در این میان یک زن اکراینی که کارش ماساژ، رقص و … است با سواستفاده نام پروفایل خود را به جالینا کولوتنیسکا تغییر داد. همین موضوع او را به شدت مشهور ساخت. مشتریان او رشد سریعی کرد و به قول معروف از آب گل آلود نهنگ گرفت!
با توجه به زیبایی وی همه حدس زدند او واقعا” همان Galyna Kolotnytska اصلی است و عکسش در همه جا منتشر شد! اما مشخص شد که Galyna Kolotnytska اصلی در واقع این یکی خانم است! در واقع قذافی به دلیل اعتماد بالایی که به وی دارد او را از خود جدا نمی کند.
در دنیای اینترنت به همان میزان که همه چیز در دسترس است ممکن است اطلاعات غلط به سرعت منتشر شود.
khodesham - مجار - بودا
پائینی هم زیباست.
جمعه 20 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
خانم ماساژور که از آب گل آلود نهنگ گرفته کاش منم میگرفت قول میدم از دستش فرار نکنم ...
جمعه 20 اسفند 1389

aghakian - ایران - تهران
اون وقت میگن توی غرب کلک و شیادی و جود نداره احتمالا از ایرانیهای خارج نشین یاد گرفتن که البته طرفدار آمریکاو انگلیس شیاد هم هستند
جمعه 20 اسفند 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
aghakian - ایران - تهران.شیاد تر از حکومت اخوندی ایران و رهبرت هیچ جا پیدا نمیشه!
جمعه 20 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این ام المومنین مومنه مکرمه نورانی مزوره شیاد نیست.چه کسی باین جماعت میتواند مهر شیادی بزند .دوست بسیار خوش تیپی که بدلیل خوش هیکلی و خوش لباسی به علی زیگول معروف بود تعریف میکرد که بر حسب سن جوانی باخانمی ارتباط عاطفی داشتیم و هر از گاه یک دست نوازش برادرانه مهمانش میکردیم ( البته انموقع صیغه رسم نبود )بدلیل ابراز علاقه زیاد این ضعیفه نامبرده سخت مورد اعتماد ما واقع شد . پس از چندی عیال ما شروع بتغییر رفتار و خلق و خوی بما نمود و ما هم بی خبر از ماجرا.پس از مدتها روزی که خارج از وقت مقرر بمنزل امدم عیال را در حال مکالمه تلفنی دیدم . و طبق معمول بی توجه بمکالمه باطاق خود رفتم و مشغول کار های شخصی . پس از چند دقیقه عیال وارد شد و مانند لیلی که چندین سال مجنون خود را ندیده باشد شروع به خوش وبش خنده شوخی خرکات غیر قابل باور و جملاتی اخ راحت شدم راحت شدم بزبان میاورد. من که بواقع بسلامت فکر او شک نموده بودم بی توجه بحرکات او مشغول کار های خود بودم که عیال شروع بافاضه کلام نمود که بله مدتهاست خانمی بمنزل ما تلفن میکند و میگوید شوهر تو من رادوست دارد .
شنبه 21 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
2 شوهر تو فرار است ترا طلاق دهد . و عیال ادامه داد این بانوی منوره جدی صحبت میکرد و گاها نشانیهائی از لباس زیر ترا هم میداد . و امروز ضمن تلفن متذکر شد که شوهرت تمام روز مهمان من بوده و حالا پس از حمام در داخل اتاق روی تخت خواب من خوابیده است . والا اخر از این حرف های معمول خاله زنک های شیطان صفت . لذا اعتماد به بعضی جماعت در حکم مصاف با شیطان است . و گاها شیطان رجیم بجای کمک عامل در گیری های فکری . خانوادگی و احساسی هم میشود . لذا این جماعت اصلا شیاد نیستند .
شنبه 21 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +177حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد