بالگرد۶ میلیون ‌دلاری،هدیه‌ پدرزن ‌به‌ داماد در گرانترین ‌عروسی هند

بالگرد6 میلیون ‌دلاری،هدیه‌ پدرزن ‌به‌ داماد در گرانترین ‌عروسی هند

دیلی میل گزارش داد در ازدواج سیاسی بین عروس و داماد دو سیاستمدار، 18 هزار هندی و غیر هندی مهمان بودند.این عروسی در کاخی ملهم از کاخهای معروف راجستانی با هزینه 14 میلیون پوند برگزار شد که در آن داماد از پدر زنش که سیاستمدار کهنه کار هندی است بالگردی از نوع بل 429 را به ارزش 4 میلیون پوند یا 6 میلیون دلار هدیه گرفت. البته پدر داماد با اشاره به بالگرد گفت هدیه ساده ای را پسرش دریافت کرده است!

لالیت تانوار و یوگیتا جاناپوریا زوج خوشبختی هستند که این مراسم به افتخار آنها برگزار شد و به گفته کارشناسان گرانترین عروسی برگزار شده در تاریخ اخیر هند محسوب می شود. به برگزار کننده مراسم خرده گرفته شده که همزمان با سیاستهای اعلام شده دولت برای عدم ولخرجی بین سیاستمداران، چگونه این مراسم پر خرج انجام شده است. سال گذشته در هند سلسله اقدامات قانونی علیه مفسدان اقتصادی و سیاسی صورت گرفت تا دولت بتواند فشار ناشی از افکار عمومی علیه خود را بکاهد.

در این مراسم به هر مهمان حداقل 30 پوند پول نقد هدیه داده شده است.مهمانان زن یک عدد شال گرانبها و سکه نقره و مهمانان مرد نیز یک دست کت شلوار هراه سکه نقره بعنوان هدیه گرفته اند. آرایشگر مخصوص منهای دستمزدش 2 هزار پوند نیز بعنوان انعام دریافت کرده است.بیش از هزار نفر در این مراسم بعنوان خدمتکار انجام وظیفه کرده و منویی از بهترین غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، تایلندی برای مهمانان سرو شده است.

منشی مخصوص آقای تنوار می گوید برای شمارش هزینه واقعی باید صبر کرده و منتظر قبوض مختلفی بود که هزینه شده است. هندی ها به 136 هزار پوند یک کرور می گویند و به گفته منشی مخصوص هزاران کرور در این مراسم خرج شده است. برگزاری این مراسم پیش از مراسم ازدواج پزنس ویلیام و کیت میدلتون از خانواده سلطنتی انگلیس رخ داده و انگلیسی ها که سالانه 280 میلیون پوند به هند کمک مالی می کنند را بشدت به فکر برده است!

علی رغم فساد اقتصادی در بین سیاسیون هندی، پیش بینی شده رشد اقتصادی در هند امسال بیشتر از چین خواهد شد.

بابا فیروز - ایران - اصفهان
یکی از گشنگی دل ریسه میکرد / یکی قند درسته کیسه میکرد ............... الا ای آنکه در ساحل نشسته شاد و خندانید / یک نفر در اب دارد می سپارد جان
شنبه 14 اسفند 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
خربه معنای واقعی کلمه....
شنبه 14 اسفند 1389

siya48 - آلمان - کلن
عوض بالگرد میدادن یه لودر میخریدن مرده‌هاشون رو از کنار خیابون جم کنن!!!!!!!
شنبه 14 اسفند 1389

علی بی غم - ایران - تهران
خاک برسرش کنه الحق که جهان سومی هستی. ما جلوی خانه امان زیر کپر کسانی زندگی میکنند که به نان شبشان محتاج هستند و موقعی که باران میآید مثل مورچه خودشان را اینطرف و آنطرف میکشند که خیس نشوند. صبح ها با یک سطل هم دوش میگیرند و هم مسواک میزنند غذایشان هم فلفل با روغن است که آنرا روی گاز تفت میدهند اینقدر هم لاغر هستند که تمام استخوان صورتشان زده بیرون شبها هم همشون روی همان خاک های کنار کپر میخوابند و شب را به صبح میرسانند این یک لقمه غذای دانشجویی با دیدن اینها ازگلویمان پائین نمیره آنوقت این خاک برسر از زیادی پولش نمیداند چکارکند. علی . هندوستان
شنبه 14 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
اکثرا که این کارا رو میکنن دلایل مختلفی میتونه داشته بشه. 1.برای کسب شهرت و مقام. 2.چشم و هم چشمی . شایدم این پدر زنه این دلایل رو نداشته باشه فقط در راه رضای خدا چنین کاری رو کرده . اما من اگه جای این پدر زنه بودم کار ثواب رو انجام میدادم به نیازمندان مستضعفان کمک میکردم ... اگه این کارو میکرد تا اخر عمرش زبان زده مردم بود ..و برای هر کاری یک دعای خیری میفرستادن براش . تنها چیزی که از انسان به یادگار میمونه کارهای نیکی که انجام داده ..
شنبه 14 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
***گوشت میکشه روی دنبه , که دنبه خوب می جنبه !!!***
شنبه 14 اسفند 1389

ufo - دانمارک - وایله
دوستان سالگردوفات دکتر مصدق به میهن پزستان ایران تسلیت باد.
شنبه 14 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خجالت هم خوب چیزیه این همه بی خانمان و بدبخت توی هند است با این پول کلی مدرسه یتیم خانه باز میکردید واقعا که چه انسانهایی پیدا میشوند
شنبه 14 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
راستی یادم رفت بگم در هر صورت مبارک باشه این پیوندشون
شنبه 14 اسفند 1389

mo.miyai - نوروژ - اسلو
دارندگی و برازندگی . بابا دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت گرم . منم همچین پدر زنی میخوام
شنبه 14 اسفند 1389

romano - ایران - تهران
خاک برسر آخوندا که اینطوری هم زندگی نکردند. حیرت می کنم اینها تو همه چیز بی عرضه هستند تو همه چیز حتی یکی از بچه‌هاشون که با پول مفت ملت تو خارج درس می‌خونند یک کاره‌ای نشده بابا جونشون تو بوق و کرنا بکنه. پسر رضا قلدر 4 تا زبون بلد شد و خلبان شد و ورزشکار شد و همه چی شد اینها حتی یکیشون حتی قهرمان مسابقات اتومبیل رانی کشوری هم نشد.
یکشنبه 15 اسفند 1389

raky gol - عراق - دهوک
دوستان چی بگم اخه.. خیلی من اصلأ هنگ کردم. یه معادله خودم ترتیب کردم که کیگه: پدرزن الاغ مساوی است با دوماد خوشبخت .. در ضمن میخوام واستون یه جوک هم بگم 2011 ..میگن: رشد اقتصادی در هند ,امسال بیشتر از چین خواهد شد.
یکشنبه 15 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
ufo - دانمارک - وایله ممنون از یاداوری شما
یکشنبه 15 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
چه عروس و داماد زشت و قیافه عتیقه ای. حیف از این بول ک واسه یک شب و شام خرج شد. همین بول رو میدادین چند مدرسه با خوابگاه و سربرست واسه بچه های یتیم شهرتون که بابرهنه گوشه خیابون گدایی میکنن درست میکردین. یا اصلا چی میگم من دیونه شدم اینها همونهایی هستند که باعث و بانی یتیم شدن و به گدایی افتادن میلیونها مردم هند شدند که با دزدی بول و حق وحقوق مردم به این ثروت رسیدن. کسی که با بول راست و زحمت کشی به اینقدردارایی نمیرسه. بعد می یان به تیم کمک کنن. نیم دلار دست بچه یتیم ببیند نقشه میکشن ازش میگیرن.
یکشنبه 15 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
واقعا این حرف ها در شا فرهنگ 2500 ساله ایرانی نیست. فرهنگ ایرانی رو خود ایرانی ها به .. کشیدن نه اعرابی خود از فرهنگ اریایی الگو برداری میکنن. بجای اینکه بگیم مبارکه دستش درد نکنه عجب کادویی داده شروع میکنیم حرف الکی زدن. انشالله این عروس و داماد به پای هم پیر شوند و بالگرد رو هم در شادی ها استفاده کنند.
یکشنبه 15 اسفند 1389

ba man beman - هندوستان - بنگلور
تو هند رسمه که خانواده ی عروس تمام هزینه ی عروسی و حتی طلا و جواهر عروس رو باید تهیه کنن..و همین طور باید یه وسیله نقلیه طبق وضیعت مالیشون برای داماد بخرن ..حالا این دیگه زیادی جو گرفتش !!
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد