نان سنگک ؛ ۱۲۰۰تومان

نان سنگک ؛ 1200تومان

قیمت این خدمات اضافی غیر قانونی بین 1200تومان تا 1500تومان برای نان سنگک متفاوت است.

برخی از نانوایان در ازای پاشیدن مقداری کنجد و یا تحت عناوینی همچون "دو آتیشه" چندین برابر قیمت نان از مردم پول میگیرند .قیمت این خدمات اضافی غیر قانونی بین 1200تومان تا 1500 تومان برای نان سنگک متفاوت است. این نانوایان برای این نوع مشتریان خود نوبت را نیز رعایت نکرده و البته خارج از صف نان با کیفیتی را تحویل این نوع مشتریان میدهند.این درحالی است که پس از آزاد سازی قیمت نان ، دوباره از اندازه برخی انواع نان کاسته شده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.منبع : افکارنیوز

naslesookhteh - ایران - تهران
نون چارکی سه عباسی پنیر سیری دو عباسی / آدم مفلس رو چو من وا میداره به رقاصی (به یاد تئاتر زیبای شهر قصه)
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
خودکرده را تدبیر نیست!
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
قابل توجه عوامی که وقتی درمورد یارانه ها ازشون میپرسند اظهار خوشحالی و رضایت میکنند حالا صبر کنید در اردیبهشت 90 به بعد تمام قیمتها سوبل میشود باتوجه که به یکسری شرکتها تجاری و سازمانها اعلام کردند که فعلا قیمت ها را تاصلا تغییری ندهید تا اردیبهشت ماه این واقعیت دارد چون به شرکتهای ما هم اعلام کردند . اینو مطمئن باشید صدای اعتراضات مردم منبعد برای اقتصاد و بقیه چیزها خواهد بود .
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

bahman_hw - ایران - مشهد
مشهد بهترین نون سنگک دورو کنجدی 400 تومان با یک عدد پلاستیک . تشریف بیارید بخرید نوش جان کنید.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

zamin93 - کانادا - تورنتو
خدا بیامرزه زمانئ که 5تومان بود. و نون لواش 1تومان .وای ایران چی بودی و چی شدئ ...کانادا تورنتو
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
اینهایی که نماینده مردم در مجلس هستند به فکر نان شب و سفره مردم که نیستند.اکثر بی شرفها فقط به فکر حفظ نظام کثیف و موقعیت خودشان هستند( کمیته‌ای که برای بررسی تظاهرات ۲۵ بهمن تشکیل شده بود، گزارش خود را در این باره در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای خرتوخری خوانده شده که با متهم کردن رسانه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی محاکمه میرحسین موسوی و مهدی کروبی را خواستار شده.در بخش دیگری از این گزارش از شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی به عنوان «ابزاری برای ارتباط ملت با فرماندهی جریان فتنه و غائله ۲۵ بهمن» نام برده شده و از دولت و قوه قضائیه خواسته شده است «اقدامات حقوقی را برای پیشگیری و خنثی‌سازی این ابزارها» به کار گیرند.در همین حال ارائه گزارش کمیته که تنها حدود دو هفته پس از این تظاهرات صورت گرفت، واکنش علی مطهری، نماینده اصول‌گرای تهران، را در پی داشت. علی مطهری در واکنش به این گزارش از عدم ارائه گزارش حادثه حمله به کوی دانشگاه با گذشت بیش از یک سال از تهیه آن انتقاد کرد.اگر چند نفری باناموس مثل همین مرد پیدا میشد وضع بهتر میشد.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
نه اینکه این اخوندها خودشان صفرند, این صفر بودن و پوچ بودن خود را خیلی دوست دارند و میخواهند همیشه انرا بیشتر ببینند و حس کنند و از طرفی این عدد صفر 0 انان را بیاد عمامه شان میندازه ! شاد ولی صفر نباشیم .
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

black chador - آمریکا - ولدن
امیدوارم بشه ۱۰۰۰۰ تومان.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
علیرغم میل باطنیم باید بگم بیشتر مردم توی ایران حقشونه چون این روزها یکسری از جوانان جونشون گرفتن کف دستشون و با تمام خطراتش میان تو خیابون ولی اکثریت بی خیال مردم عین خیالشون هم این روزهای حساس نیست و در تمامی فیلمهای جدید تظاهراتها میبینی تعداد بچه ها کمتر کمتر میشه و در خیابان بیشتر مردم دنبال کار خودشونن و این فقط این جوانها را بکشتن میده اگه تظاهراتهای مصر و تونس را مقایسه کنید می بینید اکثر مردم این دو کشور شرکت کردن و پیروز شدن حالا بنده میگم خلایق هر چه لایق حالا اگه یکسری میان کامنت میدن بیرون نشسته میگه لنگش کن بگید بنده ناراحت که نمیشم بیخیال این مذخرفات هستم اگه ماها که کامنت میذاریم مثل همون اکثر ایرانیها داخل یکسری ایرانی خارج نشین هم هستن که بیخیال ایران هستن و حتی زحمت کامنت یا فکر کردن برای ایران را ندارند بنده هم زندگیم اینجا بد نیست میرفتم دنبال زندگیم بیخیال ایران و جوانهاش میشدم پس نتیجه اخلاقی اینکه خلایق هرچی لایق اصلا بشه سیزده هزار تومان .
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
در تمام کشورها همواره ارتش با مرم بوده. تا زمانیکه ارتش در کنار مردم یک نیروی واحد را درمقابل سپاه و بسیج که تکیه گاه و قدرت رژیمند بوجود نیارد و حرکت مسلحانه انجام ندهند نتها وضع درست نمی شود که بمرز دهشتناکی بزودی خواهیم رسید که همه مانند درندها بجان هم بیفتند. اگر دیر نجنبید شاهدانیم. مردم دنیا از تحمل ظلم ملت ایران درعجبند.نان سنگک که از بهترین ارد گندم باید باشد تا جواب دهد هزارو دویست تومان یعنی از نان هموزن و کیفیت سوئدی خود گرانتر است درحالیکه کارگر سوئدی ساده یکملیون و حدو هفتصد تومان دریافتی دارد.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

sarehaal - ایران - ناکجااباد
اولشه عادت میکنیم مثل همیشه
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
aria-aria-nl - هلند - روتردام ,,هموطن حق با گفته شماست,( کاشک ایرانیها هم مثل عربها سوسمارخور بودند ولی سنگگ نمیخوردند.بخاطر اینکه سوسمار مدام در حال حرکت و جست و خیزه.ولی نان سنگگ لامذهب شکم را میپکاند.).
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
بخورید که همینم گیرتون نمیادا.خلایق هر چه لایق.از این بدتر حقه ماست که سرمون بیاد.اینقدر جرات هم خوب چیزیه...همه نشستن تا اسمان شکافته بشه و خوشبختی به سراغشون بیاد و حق مردمو بگیره.بشینین تا بیاد.....اون بدبختی هم که میره تظاهرات 4بار بره وقتی ببینه که تنهاست و همه با هم متحد نیستند اونهم دیگه نمیره....با این مردم بی بخاریی که ما میبینیم روزی میرسه که همین سنگک میشه ده هزار تومان.دولت خوب سیاستی داره.مردمه گشنه رو انداخته به جون هم دارن میخورن همدیگرو مردم.ماشاله.هموطن.باش تا صبح دولتت بدمد.ماها از این ملخ خورها هم کمتریم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

مهدیار - ایران - تهران
والله ما که داریم بهترینش رو 200 میخریم. یکم چاخان های قابل قبول تر بکنید ملت به ریشتون نخندن
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

sahar.harry - ایران - اصفهان
naslesookhteh - ایران - تهران. لایک
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
گور پدرت خمینی... مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
اشکال ما مردم ایران در اینه که نه خویشتن داریم ونه بفکر 1 سال دیگر هستیم.ملت عامل اصلی گرانی کشوره چون زیر بار خرید میره.مرغ-گوشت-برنج-روغن -قند -شکر ونان از واجبات زندگی هستند ولی این واجبات چه برای دولت عزیز چه برای کسبه بی رحم شگرد خوبی شدند برای اجحاف بمردم واین مردم بی کله وبی مناعت طبع حاضر نیستند 1 ماه اعتصاب کنند ونخرند ونخورند تافروش کسبه همه کسبه وتولید دولت به حد اقل برسد وقیمت ها را بشکنند وپائیین بیاورند.این اصول مبارزه با گرانفروشی است.امتحان کنید :خانم ها فقط میگویند :چه بخوریم؟پس برو گرون بخر تا 6 ماه دیگر مرغ 7000 تومانی کیلوئی بخری.ما ایرانیان بدترین وخائن ترین مردمی هستیم نسبت به هم.فقط به فکر خودمان هستیم بقول naslesookhtehخود کرده را تدبیر نیست.نمیخواهیم قبول کنیم که با خرید گرانمان وزیر بار رفتن خرید واجحاف تیشه به ریشه خودمان داریم میزنیم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند