متلاشی شدن باند رمالی در اردبیل

متلاشی شدن باند رمالی در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از متلاشی شدن باند 40 نفره رمالی و کلاهبرداری که در پوشش دعانویسی اقدام به تحصیل مال نامشروع می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردین ارژنگی در بیان جزئیات ماجرا اظهار کرد: با تلاش و همکاری 2ساله عوامل قضایی، اطلاعاتی و انتظامی و به کارگیری شیوه های پلیسی علمی و کنترل های محسوس و نامحسوس و جمع آوری مدارک و مستندات لازم، تعداد 40 نفر از عناصر سودجو و فرصت طلب که با سوء استفاده از احساسات و عقاید مذهبی شهروندان مخصوصاً باور مذهبی به تأثیر دعا در سرنوشت انسان ها، اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی و تحصیل مال نامشروع می نمودند، دستگیر شدند.

دادستان اردبیل افزود: این دعانویسان متقلب، با ادعای نوشتن دعاهایی با مضامین فرزند دارشدن، دعای محبت، چشم زخم، گشایش بخت و... از شهروندان کلاهبرداری می کردند.

ارژنگی، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان را از جمله راهکارهای مهم مقابله با این گونه خرافات دانسته، افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی، دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل به شدت با این قبیل عناصر سودجو و متقلب برخورد کرده و مقابله خواهد کرد.

محمداصلی - ایران - تهران
تحصیل مال از طریق سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم نامشروع است ولی تحصیل مال با استفاده صحیح از این اعتقادات مجاز بلکه واجب است و این کاری است که آخوندهای کلاهبردار انجام میدهند
یکشنبه 26 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
اگه اینکار جرمه پس چرا امام جمعه ها همشون از تاثیر دعا برای باران آمدن و .. حرف میزنن؟!!! توی کتابهای حلیت المتقین و علم الیقین و ... از این دری وری ها زیاد پیدا میشه. یکی از فاطی کماندو های سایت هم چند وقت پیش از تاثیر دعا داد سخن داده بود که اسمش یادم نمیآد. شاید هم این رمالها جواز کسب نداشتند!!!
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
واقعا چقدر زحمت کشیده پلیس اردبیل .دو سال مفت خورده وخوابیده تا انها را دستگیر کند . اغای پلیس توی کرج دم پارک چمران چندتای انها نشسته اند .ده دقیقه از مرکز پلیس تاانجا راه است خسته نباشید .سهم نرسیده .
یکشنبه 26 دی 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
مردمی که انقدر پیش رمال و فالگیر میروند ناراحت نباشند که یک رمالی مثل احمدی نژاد بهشون حکومت میکنه و منتظر امام زمانه. تا وقتی که این خرافات هست حرف از فردای بهتر زدن زیاد هم واقعی نیست آخوندها هم از همین خرافات استفاده میکنند
یکشنبه 26 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بنابر این اولین اقدام در مورد کتاب مفاتیح الجنان باید صورت گیرد و حاج عباس قمی را از قبر بیرون کشیده و مجازات کنند. آخوند بدون طلسم زندگیش نمی گذرد نمی خواهد دست بالای دستش باشد. فقط خودش باید جادو جنبل کرده و از منبر و به حساب خود ارشاد کردن پول بگیرد که از گوشت سگ حرامتر است. ننگ بر آخوند فریبکار جادوگر.
یکشنبه 26 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.