قابلیت عجیب عابر بانک ها در مواجهه با سارقان

قابلیت عجیب عابر بانک ها در مواجهه با سارقان

آخرین نیوز: اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما میتوانید PASSWORD کارتتان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید مثلا اگر کلمه عبور شما ۱۲۵۴ میباشد شما عدد ۴۵۲۱ را وارد کنید. با این کار عابر بانک به شما پول میدهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
حالا که دزد بول رو گرفت تخت خوابش رو که بهن نمیکنه جلو عابر بانک. راهش میکشه میره. چه عبر بانک بلیس رو خبر کنه چه با رفتن دزد طرف باموبایلش به بلیس زنگ بزنه. فرقش 1 دقیقه هم نمیشه!
یکشنبه 26 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
این هم یعنی‌ جوک ، یعنی‌ خنده بازار ، تا پلیس ایران بخواد به محل سرقت برسه ، جناب دزد ۲ تا چای قند پهلو هم نوش کرده . به هر حال این هم یه راه حال جدید برای سرقت . طرف به رفیقش میگه بیا من رمز رو بر عکس میزنم پول میدم به تو فرار کن منم نشونه‌های غلط میدم به نیرو انتظامی . مملکت که صاحب نداره . هااا ، کی‌ به کیه ؟
یکشنبه 26 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
پلیس ایران که اگه خبردار بشه یه جا دزدی شده میاد که ببینه می شه یه سهمی از دزدی بگیره؟
یکشنبه 26 دی 1389

hamed-irooni - ایران - سیستان
خب اگه یکی رمزش 4224 یا 8888 باشه, چیکار کنه؟.
یکشنبه 26 دی 1389

sakura - ژاپن - توکیو
پس از اینکه دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار داد. یک کیلو تخمه افتابگردان بگیرید و تا امدن پلیس صبور باشید.!!!!
یکشنبه 26 دی 1389

faramarz65 - ایران - تهران
از کجا بفهمیم که درست هست یا نه ؟؟؟؟/چون این رو نمیشه امتحان کرد اگر درست باشه میگن برای چی الکی اینکاروکردی .
یکشنبه 26 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
آخرین نیوز دیگه آخرشه. دروغ ها و شایعات اینترنتی را به جای خبر منتشر می کنه. این یک طرحی بود که ده پانزده سال پیش در اروپا داده شد ولی به دلیل مسخره و غیر عملی بودن مورد استقبال قرار نگرفت.
یکشنبه 26 دی 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
جالبه.. نمی دونستم.. البته خیلی هم مطمئن نیستم این دستگاه ها به پلیس وصل باشن...خیلیاشونم همون کار یومیه شونو درست انجام نمی دن...
یکشنبه 26 دی 1389

بی خیال - ایران - کرمان
اگه پلیس آدم کش، دزد هم باشه اون موقع یه پولی هم باید به اون داد. پس بهتر به همون دزد اولی قناعت کرد
یکشنبه 26 دی 1389

ripak - ایران - اهواز
حالا اگر پسوورد کسی از دو طرف یک عدد بشه چی.مثلا 1001
یکشنبه 26 دی 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
چه باحاله. فقط سارقین نباید این ترفند و یاد بگیرند
یکشنبه 26 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
چه جالب!!! یکی از دلایل امنیت مردم توی ایران همین ایده های منحصر بفرده که از دزدی ها و جنایات جلوگیری میکنه!!!! اگه توی آلمان هم اینکار رو میکردند دیگه از شر این دزدهای خیابونی که هر روز جلوی مردم رو میگیرند و حساب بانکی شون رو خالی میکنند راحت میشدیم. بیخود نیست که مموتی ادعای مدیریت جهانی رو داره!!!!
یکشنبه 26 دی 1389

polarwolf - انگلیس - منچستر
اخه برای چی این اراجیف رو اینجا پست میکنید, همه که نمیرند تحقیق بکنند و ممکنه به سادگئ باورکنند. فقط کافیه اینو بخونید: https://www.thisismoney.co.uk/savings-and-banking/ask-an-expert/article.html?in_article_id=451625in_page_id=111
یکشنبه 26 دی 1389

persia_64 - ایران - تهران
سلام ، اینجا سعادت آباده ، میدان کاج ، یه نفر داره یه نفر دیگرو میکشه ! ، . ما 2تا پلیسیم ، آی لاو یو پی ام سی. /. من امتحان کردم نشد / شاید این رمز برعکس مربوط به ایران نباشه ؟! شاید پلیسه داشته اونور خیابون نگاه میکرده ؟!
یکشنبه 26 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
بفرض هم درست باشه، کدوم دزد خلی تا حالا تو ایران همچین کاری کرده! اینجا شصت تا عابربانک باید بری تا یکی‌شون پول داشته باشه؛ دزدها هم اینقدر خر نیستن که ما رو با خوشون اینور اونور ببرن، منتظر می‌مونن پول رو که گرفتی میان ازت می‌قاپن، خوش شانس باشی جون سالم بدر می‌بری!
یکشنبه 26 دی 1389

monamour - فرانسه - مارسی
کار نمی کنه
دوشنبه 27 دی 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
با رمز 9779 چه کار کنیم؟ آی حرفاتون عجیب غریبه اینا رو از محمود چاخان یاد گرفتین؟؟؟؟
دوشنبه 27 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.