ماموران قلابی ۸ میلیون تومان طلا دزدیدند

ماموران قلابی 8 میلیون تومان طلا دزدیدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از سرقت طلاجات هشت میلیون تومانی یک خانواده توسط دو سارق مامور نما در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید امیدیان، معاون اجتماعی استان هرمزگان در تشریح موضوع گفت: با مراجعه زنی به نام زهرا که تبعه افغانستان و ساکن آبشورک قدیم بندرعباس، پرونده ای مبنی بر سرقت طلا به ارزش هشت میلیون تومان, در دستور کار قرار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته دراظهارات خود اعلام کرد که در هشتم دی ماه جاری، چهار نفر با یک دستگاه خودرو زانتیا نوک مدادی که یکی از آنان لباس انتظامی به تن داشت به درب منزل او واقع در آبشورک قدیم مراجعه و اعلام کردند از اداره مبارزه بامواد مخدر بوده و درحالی که کارت شناسایی و حکم ورود به منزل نداشتند، وارد منزل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فرد مالباخته در ادامه بیان کرد که سارقان پس از ورود به منزل گفتند با خبر شدیم شب گذشته چند نفر بلوچ همراه با مواد مخدر زیادی وارد منزل شما شده و همچنین اعلام کردند که در آبشورک منزلی سرقت و مقداری طلا به سرقت رفته است و شما هرچه طلا دارید بیاورید و وقتی که طلاهای من به ارزش هشت میلیون تومان تحویل را گرفتند گفتند که به کسی زنگ نزنم و از منزل خارج شدند.

وی یاد آورشد: با پیگیری‌های متعدد بعمل آمده با رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر تایید صحت و سقم موضوع وی اعلام کرد که ماموران مواد مخدر استان در تاریخ ذکر شده هیچ گونه ماموریتی در منطقه آبشورک نداشته و فقط سارقان با شیوه و شگرد جدید به بهانه کشف مواد مخدر اقدام به سرقت کردند.

امیدیان با هدف پیشگیری از وقوع این گونه موارد به شهروندان و مردم و خانواده ها توصیه کرد که در صورت مراجعه هر فردی خواه بالباس سازمانی و خواه با لباس شخصی به درب منازل آنان، حتماً و ضرورتاً کارت شناسایی افراد و حکم ماموریت و بازرسی را رویت و سپس اجازه ورود دهند

پسر تهرونی - قطر - دوحه
فکر نمیکونم طرف هشت میلیون طلا تو خونه داشته.میخواسته دزدارو بیچاره کنه.
یکشنبه 19 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
دزدان مامور نما یا ماموران دزد!. این دو گروه کار ها شان خیلی با هم شبیه است و تنها تفاوتش در این است که ماموران دولتی دزدان خود را با مجوز و مصونیت قضایی دنبال سرقت و آدمکشی میفرستند . و دزدان مامور نما بدون برخورداری از مصونیت قضایی دولتی برای خود می دزدند. ولی دقیقا مشابه دزدان دولتی عمل میکنند. ننگ و نابودی بر تمامی دزدان و قاتلان چه دولتی آن و چه غیر دولتی!
یکشنبه 19 دی 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
مطمعن باشید اگر ماموران حقیقی بودند به هشت ملیون طلا قانع نمیشدند و بود ونبود را میبردند.
یکشنبه 19 دی 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
پسر تهرونی عزیز تشویق تیم ملی میری که هان درضمن نمیکنم نه نمیکونم به لحجه اصفهونی نوشتی. موفق باشی
یکشنبه 19 دی 1389

پسر تهرونی - قطر - دوحه
بچه شمرون - هلند - روتردام :بله دوست عزیز 100درصد میرم.......
سه‌شنبه 21 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.