فارفاله میگو با سس قارچ

 
فارفاله میگو با سس قارچ

مواد اولیه

فارفاله (‌پاستای پاپیونی شکل)           یک بسته

میگو  برای هر بشقاب                       3-5 عدد

پیاز                                                    1 عدد

قارچ                                                  5 عدد

فلفل دلمه ای                                   1 عدد

روغن زیتون                                       3 قاشق غذاخوری

نمک، فلفل، آویشن و پودر سیر          به مقدار کافی

کچاب                                                1 قاشق چایخوری

مایونز                                               1 قاشق غذاخوری

ماست                                             2 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه:

برای درست کردن سس قارچ:

* ابتدا پیاز را خلال نازک کرده و در کمی روغن مایع تفت می دهیم.

بعد از این که پیاز طلایی رنگ شد، قارچ را خرد کرده به آن اضافه می کنیم.

بعد از حدود 5 دقیقه از روی شعله برداشته به آن مایونز،‌ ماست،‌ کچاب و ادویه اضافه کرده و حسابی با هم مخلوط کنید.

آماده کردن میگو و پاستا:

* میگو ها را در سیخ چوبی زده و سرخ کنید. می توانید برای زیباتر شدن آن، بین میگو ها،‌ زیتون یا فلفل دلمه ای بگذارید.

* پاستا را مطابق با دستور روی بسته آن با مقداری آب و روغن و نمک بپزید. فلفل دلمه را خرد کرده در آب درحال جوش بریزید. بعد از نرم شدن پاستا آن را آبکش کرده و در ظرفی بریزید.

* روغن زیتون و مقداری آویشن را با هم مخلوط کرده پاستا را به آن آغشته کنید.

* سپس از سس قارچ روی آن ریخته و همراه میگو ها سرو کنید.

iranazadiran - ایران - تهران
دوستان باصفا و باوفا عزیزان اصفهان جون و کاترینای نازنین. کامنتهایی از شما در . بخش هایی مشاهده کردم. پوزش مرا از عرض ادب نکردن بپذیرید. در حال حاضر . تلاشم بر تمرکز بر انرژی و همدردی با صاحبان مصیبت که از ما جدا نیستند گذاشته شده و همدردی اگر توانایی باشد و حداقل سبک کردن بار اندوه گرانشان در حد و اندازه خود. همیشه در قلب من همه ی شما جای دارید چه در صحنه حضور داشته و یا نداشته باشید. به خدای بزرگ می سپارمتان.
جمعه 17 دی 1389

rezanl - هلند - امستردام
iranazadiran - ایران - تهران . نظرت راجع به فارفاله میگو چیه? فکر میکنی اویشن لازمه?! فکر میکنی میگو تو سیخ چوبی نکنیم بی مزه میشه?
جمعه 17 دی 1389

Dokhtar ariaei - ایتالیا - پارما
چه اسم عجیب غریبی اما بنظر میرسه خوشمزه باشه
جمعه 17 دی 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
با درود و عرض ادب خدمت بانوان iranazadiran - ایران - تهران...pariha - کویت - کویت ...wildpiony - ایران - تهران ...شکلات - ایران - تهران...cat - اتریش - وین ...katrina - اسکاتلند - گلاسگو ...babre mazand - هلند - مازندران...همچنین آقایان جناب pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا پسرعموی عزیزم ...mohsen_raja - ایران - تهران پسر خاله عزیزم...be man megan khoda - کویت - کویت گل پسر مهربان.. و خدای خدایان رب النوع ما آشپزخانه داران hamidTANTAN - اتریش - وین ...
جمعه 17 دی 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
با تشکر از کامنتها و ایمیلهای شما به مناسبت شب یلدا, کریسمس و آغاز سال نو میلادی. برای شما عزیزان هم بهترینها را زیر سایه‘ حضرت حق خواستارم. با عرض معذرت از دیر جواب دادن من. همانطور که مستحضر شدید بنده مهمان داشتم و تا چند روزی هم غم دلتنگی و مشغول شدن به کارهای شخصی مرا از حضور در این جمع صمیمی بازداشت . همچنین با عرض تسلیت به خاندان محترم پهلوی بخصوص سرکار علیه , علیاحضرت خانم شهبانو فرح دیبا پهلوی , ملت شریف ایران و دوستداران این خانواده‘ عزیز. امیدوارم در طی چند روز آینده بتوانم پاسخگوی ایمیلهای شما عزیزان باشم. پسرعموی عزیزم جناب پهلوی بخوبی میدانم که فقدان مرحوم علیرضا پهلوی قلب شما نازنین را هم بدرد آورده برای شما هم صبر و بردباری از خداوند خواستارم.از راه دور روی همچو گل تک تک شما عزیزان را میبوسم .
جمعه 17 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین. درود بر شما بانوی بانوان.
جمعه 17 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
rezanl - هلند - امستردام. آویشن معمولا طعم خوبی به غذا میده که باعث میشه طعم و بوی میگو مخقی شده تا شاید کسانی که از میگو بدشان میاید تست کنند. چوبی هم که در میگو هست کاملا لازمه میتونین برای مزه دارشدن بیشترش آرزو کنین که کم کم خدا خودش تمام حکومتیان را به سیخ سرخ آهنی کشیده بدهد به طرفداران و عاشقاشون بزنن تو رگ. البته چون اکثر حکومتی ها افیونی و گوشت تلخ نیاز به مرینیت کردن دارن و چون حرام خوار نیاز به ذبح اسلامی تا حداقل طعم زهره ی جگر ندهند و از سویی طرفداراشون بتونن اونها رو با نیت حلال و خاطر جمعی به نیش بکشند.
جمعه 17 دی 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
(کجایند مردم، کجا رفته اند؟ --- نه که جملگی دوستان خفته اند) (چه خوش بوید اینجا چو مشک و عبیر --- نیاید دگر بوی گندیده سیر) (نه که دختر عمو گذر کرده است --- که عطرش مرا با خبر کرده است) (کجایند آن بوسه‌های لطیف --- که رخ را نوازش نمودی خفیف) (انرژی پدید آمد از بوسه‌ها --- همیشه بجویم چو دریوزه ها) (بیایید یاران که بوسه دهیم --- با این کار عدو را شکست میدهیم) (دریغ است این رخ که بیجان شود --- کنام مشنگان و پیران شود!)
شنبه 18 دی 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
(کنون چون ز بوسه سخن راندمی --- و اخبار امروز رو هم خواندمی) (بسی‌ غم ز خواندن به این دل‌ نشست --- ز فقدان شاپور قلبم شکست) (به فکر غم مادر بینوا --- دوصد قطره اشکم چکید در خفا) (فرستاده‌ام لعن و نفرین به چرخ --- که با چرخشش زندگی‌ کرده تلخ) (به خود سرزنش می‌کنم روز و شب --- اگر زنده‌ام من کجا رفته تب؟) (تب عشق میهن چرا رفع شد؟ --- چرا غیرت از این بدن دفع شد؟) ( مگر نه که ما مردمان غیور --- نباید می‌رفتیم زیر حرف زور) (چرا غیرت ملتی سرد شد --- چرا دل‌ پر از نفرت ودرد شد) (نیابم جوابی‌ به غیر از سکوت --- سکوتی که وی را هم آزرده بود) (کنون از شما دوستان عزیز --- کنم خواهشی پاک و نیک و تمیز) (برای روان چو گل پاک او ---خوشی‌، شادمانی کنیم آرزو) ( و صبر و شکیبائی و احترام --- برای ملکهٔ ایرانمان).
شنبه 18 دی 1389

sakura - ژاپن - توکیو
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا درود بر شما
شنبه 18 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. درود بر ذوق سرشار شما. با آرزوی شکیبایی برای شهبانوی نازنینمان و حفظ سلامتی خود برای نیاز اطرافیان و طرفدارانشان به حضور با قوت و سلامتی ایشان. روح شاهپور ناکام و شاهدخت ناکام و شاه فقید شاد. بقای عمر بازماندگانشان را از خداوند خواهانیم.
شنبه 18 دی 1389

shiva safapour - ایران - تهران
رسم دنیا فراموشی است، اما تو فراموش نکن که یه نفر درلا به لای زمان به یاد توست . با عشق توست ..به امید دیدارتوست ..ایران تهران
شنبه 18 دی 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
iranazadiran - ایران - تهران ...pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ...درود بر شما عزیزان. پسرعموی عزیزم با سپاس از شما بخاطر شعر و سوگنامه زیبایتان. با تقدیم گرمترین بوسه ها,تندرست و پاینده باشید.
یکشنبه 19 دی 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
از دوستان گرامی‌، sakura, iranazadiran و Esfahan Nesfe Jahan برای اظهار لطفتان سپاسگزارم.
یکشنبه 19 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین. اصفهان جون حال حمید جون محسن خان و به من میگن خدا خوبه. چرا ازشون هیچ خبری نیست. تعطیلات هم که تموم شده و احتمالا همه برگشتن سر کار و زندگی. لطفا اگه از دوستان خبری داری بگو. به گمونم اگه اشتباه نکرده باشم یه پیام کوتاه جایی از محسن خان دیدم . راستشو بگو بلا ملا که سر حمید واسه قورباغه خوریهاش نیاوردین. البته میدونم شما دوستان همیشه هوای همو دارین ولی میدونی اتفاقه دیگه. اینقدر که شیطونی میکنه آدمو مجبور میکنه یه بلایی خدای نکرده سرش بیاره. از شوخی گذشته حتی ندیدم اون که اینهمه به خاندان پهلوی علاقه داره حتی یه پیام داره. باز که کاسه کوزه بهم نزده یا دوباره کامپیوترش رو بشکونه. لطفا ما رو از نگرانی در آر. به میگن خدا هم ازش خبری نیست. چی بگم دلمون گه همینجوری گرفته اینا هم بیشترش میکنن. فدای تو مواظب خودت باش خانم گل.
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. شما بزرگوارید.
دوشنبه 20 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.