سن ازدواج دختران در برخی روستاهای تبریز به ۸ سال رسیده است


سن ازدواج دختران

 در برخی روستاهای تبریز به 8 سال رسیده است


شهرزاد نیوز:  به گفته  حسن موسوی، بخشدار خسروشهر ، سن ازدواج دختران در برخی مناطق و روستاهای این منطقه به 8 سال و سن ازدواج پسران به 13 سال کاهش یافته است. وی این مطلب را در جلسه کارگروه خانواده در تبریز اعلام کرد و نسبت به عواقب اجتماعی این پدیده در حال گسترش هشدار داد.حسن موسوی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد برخورد با این  پدیده اظهار داشت که  گروه های زنان  باید در زمینه فرهنگ سازی و آموزش خانواده ها تلاش کنند.یکی از راه های برخورد موثر به پدیده ازدواج در سنین کودکی غیرقانونی کردن آن و مجازات خاطیان است.سازمان های بین المللی، به ویژه سازمان ملل، در قطعنامه های متعددی از کشورها خواسته اند تا با ممنوعیت ازدواج در سنین کودکی با این معضل اجتماعی برخورد کنند.
behnam2009 - انگلستان - لندن
فقر یا آدم چه کار می کنه. فقر مادی فقر فرهنگی. که هر دوش مسئولش اونایین که فقط به فکر پر کردن جیبشون هستند و نه مملک داری برای مردم. حق هم دارند. وفتی منتخب مردم نباشی حسی هم به مردم نداری.
دوشنبه 13 دی 1389

avinam - سوئد - استکهلم
وقتی پیغمبر ... اسلام در سن چهل و چند سالگی با دختر 9 ساله. این کارو بکنه , دیگه از پیروانش چه انتظاری داریم. بهترن راه حل اینه که بگن محمد ... , اون عرب بود.شما چرا?
دوشنبه 13 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
شرم اور و باعث خجالتیه که چنین خبرهایی از ایران بشنویم : سنگسار, بریدن دست, شلاق زدن و دار زدن در خیابانها, پرتاب کردن همجنسگرایان از کوه و اینهم از ازدواج زودرس مانند 1400 سال پیش ! وای بر ما, به چه سمتی کشور ایران میرود !?
دوشنبه 13 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
تهوع..تهوع..تهوع..مرگ بر دینی که پدوفیلیاو برده داری را رسمیت بخشید...در انتظار ماله کشان بی سواد این دین.
دوشنبه 13 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
از خوندن این مطلب حالم بد شد ، یک بچه ۸ ساله چی‌ میفهمه از زندگی‌ مشترک تو این زمونه دختر ۱۸ سالش کم میاره چه برسه به ۸ ساله . اینا از اقوام امل بنین هستن دیگه کاریش نمی‌شه کرد
دوشنبه 13 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
اگه اینطوری که خیلی خوبه دیگه. مملکت داره واقعا اسلامی میشه. به لطف و همکاری تیم ساندیسخور '' ام البین'' .
دوشنبه 13 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
طبق آیات، روایات و سیره ی معصومین (ع) سن ازدواج در دختران بعد از ۹ سالگی و در پسران حدود ۲۰ سالگی است ولی علاوه بر سن، متغیرهای دیگری نیز هستند که با توجه به شرایط مد نظر قرار میگیرن.توی کشورهای اروپایی و امریکایی ازدواج همجنسگرایان قانونی میشه و یا دو نفر سالیان سال با هم زندگی میکنن و بعد از چند تا بچه تصمصم به ازدواج میگیرن.لطفا در مورد دین اسلام بیشتر فکر کنید.این دین راه سعادت را به همه نشان میده
دوشنبه 13 دی 1389

شعله - انگلیس - دنکستر
ببخشید میشه یه تبریزی بیاد بگه دختراشون در چه سنی بالغ میشن?واقعا برام سواله.والااااابه قران...
دوشنبه 13 دی 1389

dannni - سوئد - استکهلم
غضنفر بابا ش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه
دوشنبه 13 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
واقعا فاجعه هست لعنت به این اسلام که خود قرآن ... نوشته دختران از 9 سالگی می توانند ازدواج کنند لعنت بر خامنه ای ...
دوشنبه 13 دی 1389

Joe_Cocker - اکراین - کیف
بابا این که دیگه سنت پیغمبره .. مگه زن خود پیامبر ۹ سالش نبود؟ حالا اینا از پیغمبرم زدن جلو . تا ۸ سال اوردن پایین سن ازدواج رو . واقعا جای تبریک داره . یواش یواش از خود عرب ها هم عرب تر میشیم :)
دوشنبه 13 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
وقتی که پیامبر مسلمین با دختر نُه ساله ازدواج کند !! چه اشکالی دارد بقیه دنباله رو ایشان (محمد ... ) باشند؟؟ 
دوشنبه 13 دی 1389

heyman123 - آمریکا - مکزیک
حتما آخوندها بنابه توصیه ابواب و برادرانشان در غزه به مردم فتوا داده اند که بنابر دستور اسلام اخوندی و خمینی کذاب سن ازدواج به 6 سالگلی برسد تا نکنه از لبنانیهای بی پدر و مادر مفت خور دلاک جا بمانند، واقعا جای تاسف دارد سازمان حمایت از زنان و حقوق زنان کجاست، ای لعنت بر پدر خائنینی که با اسم ارشادگری مردم را بطرف فساد روی می آورند، ای مردم بترسید از روزی که درپیش داریم، می دانید که خمینی کذاب طبق فتوایش در کتابش نوشته و توصیه کرده مردان می توانند حتی از یک بجه 1ساله فیض ببرند و با مالیدن و دست مالی کردن آن خودشان را ارگاسم کنند حتی خودشان از آنجا که از طریق کانال عربی زبان مباشر چندوقت پیش پخش شد از قرار معلوم به یک دختر 4ساله تا صبح با کسب تکلیف از پدرش تجاوز می کند(ای است قوانین آخوندی حاکم بر دنیا) خدا لعنت کند شما و خانوادتان
دوشنبه 13 دی 1389

بهار سبز - ایران - تهران
گل دختر آن روایات جعلی توی سر خودت و رهبرت بخورد. کجای کتاب قرآن نوشته دختر بچه را عقد کنید؟ افکار فاسد تو و رهبر تو است که توی رساله اش نوشته به دختر شیرخواره هم می توان تجاوز نمود.
دوشنبه 13 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز : به نکته خوبی اشاره کردی, که در دول اول ازدواج همجنسگرایان قانونی است ! کاملا حق دارید ولی به این نکته بسیار مهم " توجه " نکردی و ان " بالغ " بودن این اشخاص همجنسگرایان است ! یک نگاه به عکس این فرشته بکن و یا بخودت فکر کن, که ایا در سن 8 سالگی شعور و حق انتخاب داشتید ?!
دوشنبه 13 دی 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
این رسما کودک آزاریه.
سه‌شنبه 14 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
avinam - سوئد - استکهلم . دوست عزیز??? محمد چهل و چند ساله نبود هنگامیکه زفاف انجام شد او 53 سال داشت عایشه 9 سال 10 سال با او و 16 زن رسمی دیگر بود و هنگام مرگش عایشه 18 ساله و او 63 ساله بود و طبق دین ننگینش کسی حق ازدواج با زنان او را نداشت و طفلک عایشه تا 76 سالگی نتوانست شوهر دیگری داشته باشد انها که اسلامی هستند لطفا اه و اوه نگوئید اسلام ناب محمدی شماست ماله کشی ممنوع.
سه‌شنبه 14 دی 1389

swiss222 - سویس - ژنو
اسلام منفور ترین دینه
سه‌شنبه 14 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
اون کتاب مُقدّسی را که ازدواج کودکان را در سن 9 سالگی جایز میدونه باید بعنوان ... ازش استفاده کرد ! ننگ بر این آیات که دست نوشته محمد ... !
سه‌شنبه 14 دی 1389

babak1362 - ایران - تبریز
آقا چرا دروغ تحویل مردم میدین؟مسخره است چه در تبریز چه در اطراف و روستاهای تبریز سن ازدواج بالای 18 ساله...
سه‌شنبه 14 دی 1389

tatsu - ایران - اهر
خودم اهل آذربایجانم و تازه از یکی از روستاهای اطراف این شهرستان از کرده ام. چنین چیزی رو نه دیده ام و نه شنیده ام.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.