علی دایی: به خاطر یک بازی من‌درآوردی لیگ را تعطیل می‌کنند

علی دایی: به خاطر یک بازی من‌درآوردی لیگ را تعطیل می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همه تیم‌ها برنامه ریزی می‌کنند اما آقایان به خاطر یک بازی من درآوردی لیگ را تعطیل می‌کنند.

علی دایی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه مقابل ملوان باید بازی را می‌بردیم اما با اشتباهاتی که داشتیم سه امتیاز حساس را از دست دادیم. پرسپولیس در حال حاضر مشکل بدنی ندارد و نمی دانم دلیل اتفاقات بازی با ملوان چه بود.

وی در جواب سؤالی که مشکل پرسپولیس چیست گفت: نه مشکل بدنی داریم و نه مسائل دیگری، از امروز تمرینات بسیار جدی خود را شروع کرده‌ایم تا جواب محبت‌های هواداران را بدهیم. باید دربی را ببریم چون متأسفانه امتیازهای شیرینی را از دست داده‌ایم و اشتباهاتی را داشته‌ایم که ما مجبور و محکوم می‌کند که در دربی نتیجه بگیریم.
دایی ادامه داد: نتیجه بازی قبل از دربی برای ما مهم بود اما متأسفانه به نتیجه دلخواه خودمان نرسیدیم. سرمربی پرسپولیس در خصوص اشتباهات داوران در بازی نیز گفت: میلیون‌ها نفر دیدیدند که داور اشتباه کرد، اما خودش اشتباهش را قبول ندارد. باید از این به بعد به بازیکنان خود والیبال آموزش دهیم چون گویا جزئی از فوتبال شده است تا تیم‌ها بهتر نتیجه بگیرند. وی در خصوص مشکلات تیم ملی برای تیم‌های باشگاهی گفت: به نظرم همه تیم‌ها مشکل دارند. متأسفانه بازیکن سالم را به تیم ملی می‌دهیم اما مصدوم تحویل می‌گیریم. می‌خواهیم تغییر تاکتیک بدهیم و بازیکن را عوض کنیم اجازه این کار را نداریم، چون دست ما بسته است. به نظرم این مشکلات وجود دارد اما همه تیم‌ها مخصوصا پرسپولیس باید برای سربلندی تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکنند و وظیفه داریم به تیم ملی کمک کنیم. وی افزود: تمام تیم ها برای یک سال برنامه ریزی می‌کنند اما متأسفانه برخی به خاطر یک بازی من درآوردی همه چیز را به هم می ریزند که باعث می‌شود برخی تیم ها دچار مشکل شوند. دایی در جواب سؤالی که نتیجه دربی را به نفع چه تیمی پیش بینی می کنید گفت: من دربی را پیش بینی نمی‌کنم اما شک نکنید تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا به سه امتیاز بازی برسیم. کار سختی داریم اما از هواداران می‌خواهم که ما را حمایت کند تا بتوانیم در این بازی حساس به امتیازهای دلخواه برسیم.

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بهونه هاش شروع شد..یکم از سرورت یاد بگیر چه جوری مردونه بازی میکنه..خوش به حالم که استقلالیم...
سه‌شنبه 20 مهر 1389

Hamid1970 - امریکا - ارواین
اقا (حیف اقا) یادش رفته وقتی مربی تیم ملی بود چه بلای بر سر لیگ اورد
سه‌شنبه 20 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
اره واسه توجیه سوراخهای جمعه از الان شروع کن.بیخود هم دانشگاهی من نیستی که ! باهوشی@
سه‌شنبه 20 مهر 1389

irani.ir - ایران - تهران
خاله جون تو یکی حرف نزن, خائن اطلاعاتی.
سه‌شنبه 20 مهر 1389

khatat - المان - حسنکیاده
خجالت داره و بس. باختی وو رفت پی کارش. با این همه هم که وقت اضافی برات گرفتند.نا حاجی. ارزش خودتو از بین بردی .اقای دایی
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

$persian$ - ایران - تهران
مردی که امروز مسخره ی ماست و شنبه منفور لنگیا
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
تو مربی نیستی اگه مربی بودی در این تعطیلات از فرصت استفاده میکردی و بازیکنها رو از افت بدنی در میاوردی و یه سر و شکلی به دفاعها میدادی من نمیدونم بازیکنهایی که مییان پرسپولیس از فرم خارج میشن دلیلش چی میتونه باشه مربیها اونجاغاز میچرونن معمار زاده رو رد کرد اقای دایی احمدی رو گرفته که در حد تیم نیست پژمان نوری رو نخواستن تیاگو رو نگه داشتن یه فوروارد بلند زن نگرفتن نور محمدی در راه اهن بهترین بود الان از سکوها بازیها رو میبینه اشپیتیم فوروارد خوبیه این اقا کشتش دایی در حد مربیگری هیچ تیمی نیست چه برسه به تیمهای بزرگی مثل تیم ملی و پرسپولیس
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.