مایلی‌کهن: عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون فوتبال به امارات رفتند؟

مایلی‌کهن: عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون فوتبال به امارات رفتند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: آیا عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون برای تماشای بازی ایران و برزیل به امارات بروند و پول بیت‌المال به این شکل هزینه شود؟

محمد مایلی‌کهن پس از شکست خانگی یک بر صفر مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: این پیروزی را به تیم خوب شهرداری تبریک می‌گویم، اما ما چند موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول از بازیکنانم خیلی راضی بودم. اگر در زمین خودمان هم مساوی می‌کردیم، کمتر از شکست نبود، اما تیم من به دنبال پیروزی بود. در ضمن عملکرد داوری مناسب بود و گله‌ای از آن‌ها ندارم.
مایلی‌کهن تصریح کرد: در دیدار امروز 3 نفر از بهترین بازیکنان را در اختیار نداشتم و با 16 بازیکن به مصاف شهرداری رفتیم. واقعاً باید به صداقت و درایت آقایان در فدراسیون فوتبال تبریک گفت. بازیکنان من باید الان در بازی با شهرداری تبریز حضور داشتند نه این که با تیم ملی باشند و به لیگ برتر نرسند. سرمربی سایپا گفت: آیا عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی تیم‌های ایران و برزیل به امارات بروند و پول بیت المال به این شکل هزینه شود؟ وی خاطرنشان کرد: ضد انقلاب نیستم و کشورم را هم دوست دارم، اما نباید پول بیت المال به این طریق استفاده ‌شود و این مبالغ هدر رود. بروید میدان میوه و تره‌بار را ببینید که چگونه پیرزن‌ها و پیرمردها از داخل زباله‌ها، میوه‌های خراب را جدا می‌کنند و برای مصرف به خانه‌هایشان می‌برند. ما انقلاب کردیم تا در این مملکت حق به حق‌دار برسد، این عدالت باید رعایت شود، اما عدم درایت برخی مدیران ما باعث شده برخی مسائل به وجود بیاید. مایلی‌کهن یادآور شد: ما در این مملکت همه چیز داریم، اما باید کمی با هم کنار بیاییم، امیدوارم صحبت‌هایم به طور کامل انعکاس پیدا کند. من همه مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم.

a_bamdad - ایران - تهران
اقا کسی بیجا میکنه به شما بگه ضد انقلاب.بوی گند انقلابی بودنت از پشت مانیتور ما هم میاد
دوشنبه 19 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
اقای محمد مایلی تو باید خجالت بکشی که دانسته سنگ این دزدان رو به سینه میزدی . شما انقلاب کردید اخوند دو زاری بیاد حرف از دزدیهای میلیاردی بزنه چیزی که تو خواب هم محال بود اتفاق بیفته .
دوشنبه 19 مهر 1389

irani.ir - ایران - تهران
حرف درست "بروید میدان میوه و تره‌بار را ببینید که چگونه پیرزن‌ها و پیرمردها از داخل زباله‌ها، میوه‌های خراب را جدا می‌کنند و برای مصرف به خانه‌هایشان می‌برند. "
دوشنبه 19 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
مایل به کلنگ :عدالت هست که صغیروکبیرفدراسیون فوتبال به امارات رفتند ولی منو نبردند نه این عدالت هست اخه چرا به من بی معرفتها یک تک زنگ هم نزدید چراااا???اخه ناسلامتی اینهمه ساندیس باهم خورده بودیم :((
دوشنبه 19 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . مدل نوشتنت منو یاد یه مرد جوون عاشق میندازهp:
سه‌شنبه 20 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
مردجوون هنوزعاشق نشده ولی اگربشه چی میشه !!!
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . میگن که شده ...
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
پاندورا - آلمان -سرعت انتقال اخبارازخبرگزاری رویترز هم بالاتره !خوبه ای کاش یکی هم بوداخبارشماروبه من میداد باسرعت نور!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.