۴۰۰ کبوتر، قربانی عشق به دختر

400 کبوتر، قربانی عشق به دختر

مرد جوان برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش، 400 کبوتری که سال‌ها از آنها نگهداری می‌کرده است و ارزش آنها به 12میلیون تومان می‌رسید، را از دست داد.

مرد جوانی مدعی شد دوستش 400 کبوتری را که سال‌ها نگهداری کرده است را ربوده و حاضر به بازگرداندن آنها نیست.این مرد جوان گفت: از کودکی علاقه خاصی به نگهداری پرنده مخصوصاً کبوتر داشتم و حتی زمانی که مشغول به کار شدم، بخشی از زمان خود را به نگهداری کبوتران اختصاص دادم.وی ادامه داد: تمام موارد بهداشتی را برای نگهداری آنها رعایت می‌کردم و حتی هر چند وقت یک‌بار، ضمن واکسینه کردن، مشکلات آنها را با دامپزشک در میان می‌گذاشتم.این مرد جوان درباره علت از دست دادن کبوترانش گفت: مدتی قبل به خواستگاری رفتم و موضوع علاقه به پرندگان را هم به آن دختر گفتم ولی حرفی از نگهداری آن نزدم.وی افزود: یک روز در مغازه دوستم نشسته بودم که متوجه شدم خانواده دختر مورد علاقه‌ام برای تحقیق به محل آمده‌اند. از دوستم خواستم به خانه ما برود و همه کبوترانم را از خانه ببرد.مرد جوان گفت: فردای آن روز از دوستم خواستم کبوترانم را به من برگرداند ولی او مدعی شد به دلیل آن که جایی برای نگهداری آنها نداشته،‌ آنها را به شهرستان برده است.وی با بیان اینکه قصد شکایت و ایجاد درگیری با دوستش را ندارد،‌ گفت: کمترین قیمتی که روی کبوترانم می‌توان گذاشت حداقل 12میلیون تومان بود ولی شاید قسمت این بود که من این گونه آنها را از دست بدهم.

sapho - ایران - اصفهان
من خیلی از این جور افکار بدم میاد. با زندگی مدرن جور درنمیاد. برگرفته از دید سنتی به زنه که واسه رسیدن بهش باید هفت خان رستمو گذروند.
دوشنبه 21 تیر 1389

choke_bander - امارات - دبی
ادم بهتره عاشق نشه همش غمممممممممه
دوشنبه 21 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
پس من شانس اوردم که 400 عدد گاوهای شیرده ام را به قصابی تحویل ندادند!
دوشنبه 21 تیر 1389

shahab46 - المان - هانور
خوب کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه.تازه اول زندگی وپنهانکاری را شروع کردی
دوشنبه 21 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
مرد جوان: نه تنها ما در این web site از این " وصلتت " سر در نمیاریم, بلکه یکروزی " فرزندانت " هم چنین سوالی ازت خواهند کرد: چرا مامان را انتخاب کردی ?
دوشنبه 21 تیر 1389

pesarekhoob - ایران - ایران
جیگر این پرنده های دوست داشتنی رو برم من عاشق کفترها هستم ولی هیچگاه حاضر به قربونی کردن این زبون بسته های زیبا بخاطر کسی نیستم. ---------------------------- کاربر گرامی لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید. با تشکر
دوشنبه 21 تیر 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
آخیـــــــــــــــــــــــی بنده خدا . ولی دمش گرم از اون کفتر بازای محل بوده ها چهــــــــــــــــــــــــــــارصد تا کفتر. حیف شد دختره به اون کفترا نمی ارزه. خانوما دلخور نشین شوخی کردم
سه‌شنبه 22 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.