کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش ۴۸ آزادی یا بستنی , مسئله این است

کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی  بخش 48 آزادی یا بستنی , مسئله این است

kamandar123 - کویت - کویت
آیا روزی ملت ایزان به آرامش و آسایش میرسد مثل خیلی از ملت های دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

pelle - سوئد - استکهلم
قابل توجه ساندیس خورها و جوجه بسیجی های بستنی خور که در تظاهرات پاچه مردم را می‌گیرند. چقدر قیمتتون ارزان است یک بستنی یا یک ساندیس , برای علی گدا زیاد خرجی ندارید.
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
واقعآ همینطور ! بقول قدیمیها میگن این آخوندها چیزی که میگن از قوطی واکسی خودشون در میارن.ذات ندارن.
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
وقتی بنده های الله به زنان و گنجهای سرزمین پارس دست یافتند خیلی خوشبخت شدند و از مردان پارسی خواستند که به آنها تغظیم کنند چون شالهای سبز به سر داشتند وبنده الله بودند و الله هم عاشق رنگ سبز بود. از آن به بعد بنده های الله رنگ سبز را خیلی دوست داشتند و دارند و به هر کس کلاه سبز به سر داشته باشد تعظیم می کنند چون فکر می کنند دموکراسی سبز خیلی خوب است و چون 14 قرن است که بنده های الله با خرمنی ازدموکراسی سبز، الله الله گویان از آبهای فرات گذشتند و به سرزمین پارس گفتند اهلا و سهلا! الله خیلی دموکراسی می دانست و به پیروز ساسانی پسر یزدگرد اجازه داد که زنده بماند ولی به سرزمین پارس ممنوع الورودش کرد، و این خودش معجزه بزرگی بود. پیروز نشان آبی فیروزه ای را با خودش همه جا می برد حتی زین و یراق اسبش هم آبی فیروزه ای بود، به همین دلیل به آن آبی پیروزه ای می گفتند چون رنگ مورد علاقه پیروز بود. اما بعدها او با یک پرنسس چینی ازدواج کرد و لباسهای زرد هم می پوشید. من همیشه دلم می خواست کسی یک شاخه دموکراسی پیروزه ای به من هدیه کند.
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
یاران ایرانم :. ایامیدانید- احمدی نژاد درسفربه کنیا ( کشورافریقائی) پیشنهادداده است که ایران حاضراست نفت را با30 درصد تخفیف بفروشد. ایامیدانید- که دولت احمدی نژاد شروع حفاری وساخت تونل البرز رادرراه اهن اصفهان - شیراز با نشان دادن تونل دیگری به عنوان اتمام وبهره برداری به ملت گزارش داد و ملت رافریب داد . ایامیدانید- که دردولت خاتمی راه اهن بافق- مشهد بطول 1000 کیلومترسه ساله ساخته شد. امادردولت احمدی نژاد سالانه کمتراز 50 کیلومتر راه اهن ساخته شده است. ایامیدانید- که دردولت احمدی نژاد علی رقم اینکه درامدهای سالانه 4 برابر سالانه خاتمی بود . تحقیقات علمی 5/4 برابر کاهش یافته است . ایامیدانید-اتحادیه اروپا که بیش از 30 کشور ثروتمند میباشد. به پاکستان جمعا 640 میلیون دلار , اما دولت احمدی نژاد به تنهائی 330 میلیون دلار کمک میکند.
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
یاران ایرانم : . ایامیدانید- درجنگ 8 ساله بطورمتوسط, 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد. - احمدی نژاد سالانه 188 میلیارد خسارت بکشور وارد میسازد. ایا میدانید - که دولت احمدی نژاد گاز ازکشور ترکمنستان 350 دلار در هر هزارمتر مکعب میخرد و به ترکیه 200 دلار می فروشد. ایامی دانید- که پیشنهاد ترکمنستان 140 دلار بود , اما پس از طولانی شدن مذاکرات نهایتا قرارداد 350 دلار منعقد شد? . ایا میدانید- که ساخت پالایشگاههای نفت دردولت احمدی نژاد سالانه 5/1 درصد پیشرفت داشته وبا این حساب 67 سال طول می کشد تاساخته شود. ایامیدانید- که امارات وقطر ازمیدان گازی مشترک سالانه بیش از12 هزار میلیارد تومان گاز بیشتربرداشت میکنند وعدم سرمایه گذاری ایران دردولت نهم منجربه این شد که همسایگان شمالی و جنوبی منابع وثروت مردم ایران رابه یغما ببرند. وهمچنین این موضوع کمتر ازواگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست .
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

mahnaz.nasimi - ایران - تهران
خیلی زیبا و با معنی بود. دست شما درد نکنه. خاک تو سر احمدی نژاد و هوادارانش
پنج‌شنبه 26 فروردین 1389

Pezhman - اتریش - وین
حیف که امثال مموتی و ضحاک علی,اینگونه طنزوکاریکاتورهارانمی فهمند.
جمعه 27 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
یاران ایرانم : . ایامیدانید از دیروز 9 - 10 درصد قیمت گاز درایران اضافه شد. ایامیدانید ازیروز قیمت برق دوبرابر شد . ایامیدانید که باثروت واعتباری که دولت احمدی نژاد ازبین برد- حداقل 25 میلیون اشتغال وجودداشت . یعنی نه تنها بیکاری وجودنداشت بلکه چند میلیون نفرخارجی نیزبایستی درایران کارمیکردند. ایامیدانید دولت احمدی نژاد بودجه ساخت مترو رابه شهرداری اختصاص نداده است. وزمانی که احمدی نژاد شهرداربود بودجه 350 میلیارد تومانی که برای ساخت مترو- بزرگراه رفع ترافیک و . اختصاص داده شده بود را صرف وام دادن به رانندگان تاکسی , افطاری در میادین وکمک به هیات های مذهبی کرد ?
جمعه 27 فروردین 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ای ول بابا بزرگ .. کاش محتوای این طنزها را سران آدمخوار حکومت استبداد-دینی بفهمند اگر چه متاسفانه یقین دارم کلۀ متحجر و توخالی سران خودکامه پر از غرایز حیوانی ست تا مغز و اندیشه. سپاس
شنبه 28 فروردین 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.