قلعه‌نویی: حاشیه رهایم نمی‌کند

قلعه‌نویی: حاشیه رهایم نمی‌کند

در شرایطی که امیر قلعه‌نویی با خود تصمیم گرفته در این فصل لیگ از حاشیه گریزان باشد، اما حاشیه‌ها رهایش نمی‌کنند و پنداری سایه به سایه درتعقیبش هستند.

خودش هم از این مساله کلافه است و برای همین نیز به شوخی و کمی جدی می‌گوید که باید از فوتبال خداحافظی کنم تا حاشیه‌ها دست از سرم بردارند و دیگران دست از دشمنی با من بردارند.

سرمربی سپاهان می‌گوید: بیانیه‌ها و نسبت دادن تبانی به من کم بود که اخیرا پای جادوگر نیز به میان آمده و برایم خط و نشان می‌کشند. آخر به چه زبانی باید بگویم من با حاشیه کاری ندارم و دوست ندارم که فکر و ذهنم را به چنین مسائلی مشغول کنم.

گرچه از سال‌ها پیش بحث جادوگر و جادوگر بازی نیز به فوتبال ایران باز شده و پنداری همین سحر و جادو را نیز کم دارد، اما مطمئنا این بحث‌ها نمی‌تواند محلی از اعراب در فوتبال ما داشته باشد، مگر آنکه عده‌ای به چنین مباحثی اعتقاد داشته باشند و دنبالش را بگیرند. چه در غیر این صورت امیر قلعه‌نویی از این دست آدم‌ها نیست که به تهدید جادوگری که گفته تا نیم فصل اخراجت می‌کنم وقعی بگذارد.

یک پیروزی و دوشکست از سه بازی یقینا آن انتظاری نیست که همگان از امیر قلعه نویی در سپاهان دارند. مربی که در کنار اتوریته خاص خود، حرفه مربیگری را نیز بلد است و طی این 12 ساله سابقه مربیگری‌اش در فوتبال ایران، کاملا یاد گرفته که چه سان گلیمش را سالم از آب بیرون بکشد. برای همین نیز او اگر‌چه در ته دل از دو شکست در مقابل استقلال و فجر سپاسی ناراحت است، اما از این بابت حداقل در صحبت هایش خم به ابرو نمی‌آورد و معتقد است استمرار حرکت تیمی در لیگ مهم است و هنوز سپاهان در ابتدای راه خود در لیگ قرار دارد.

وی که با پیروزی 3 بر صفر در هفته دوم و در مقابل تیم مس، تا حدودی شکست در‌مقابل استقلال را به دست فراموشی سپرده بود، در حافظیه شیراز 3 1 تن به شکست داد تا خوشحالی‌اش بیش از یک هفته دوام نیاورد. با این حال قلعه نویی اهل یاس و ناامیدی نیست و نگاهش به نتیجه کار روشن است.

او به همین منظور از عملکرد تیم مقاومت سپاسی و داوود مهابادی به نیکی یاد کرده و می‌گوید: نمی‌خواهم شکست تیم خود را توجیه کنم، اما در این بازی شانس نیز با ما یار نبود و نتوانستیم از بازی رو به جلو و هجومی خود نتیجه بگیریم. ضمن این‌که دو گل بد خوردیم و با گل اول حریف، به هم ریختیم. با این حال من معتقدم چنین شکست‌هایی طبیعی است و مهم برای یک تیم در لیگ استمراری است که باید از خود در طول فصل نشان دهد و یقینا فعل و انفعال در لیگ نهم بسیار خواهد بود.

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
اتفاقا ایشون در مسائل حاشیه ای موفق تر ازمسائل فنی و تاکتیکی هستند...هرچه که دارند از حاشیه است بهتره خودش رو به اون راه نزنه...
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

$persian$ - ایران - تهران
ژنرال دوست داریم
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
بندازین از سپاهان بیرون این مردتیکه را
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
گروهبان قندلی فعلی ژنرال جعلی سابق . چه ادعایی میکنه
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

$persian$ - ایران - تهران
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس . یه تار مویه ژنرال میارزه به 100تا مثل اون خرس قطبیه وطن فروش
شنبه 7 شهریور 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.