۵۰ سال بعد ، اخبار ساعت ۲۰:۳۰ - طنز

                            ۵۰ سال بعد ، اخبار ساعت ۲۰:۳۰

                                     

* قیمت هر سکه طلا امروز در بازار با ۶۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و چهل میلیون تومان رسید.

* ایران خودرو: هفتاد و نهمین مدل پژو با نام پژو XD-870-PL Q آماده عرضه به بازار است که نسبت به مدل قبلی تحول زیادی داشته. طول آنتن آن ۱۰ سانتی متر افزایش داشته چراغ ترمز آن هم پررنگتر شده و فقط ۴۵ میلیون تومان گران تر است.

* برای اولین بار ایران به دور دوم مسابقات جام جهانی راه یافت. علی دایی: هلوز قثد ندالم که از دنیای فوتبال خداحافثی کنم و شلایط خوبی بل تیم ملی حاکم اثت …… به قولی……

* دولت موفق شد نرخ تورم را کاهش داده و آنرا از ۶۳% به ۶۲/۵% برساند.

* یکصد و شصت و سومین قطعنامه شورای امنیت در مورد فعالیتهای هسته ای ایران به تصویب رسید. در عین حال رئیس آژانس هسته ای اعلام کرد علیرغم هشتصد و سی و دومین گزارش ایران در مورد فعالیتهای هسته ای هنوز ابهاماتی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم به زودی بر طرف شود.

* به علت اتمام ذخایر نفت و گاز دولت در اطلاعیه ای از مردم عزیز ایران خواست امسال در مصرف ذغال جداً صرفه جویی نمایند.

* یکی از نمایندگان مجلس خواهان کاهش سن ازدواج شد. وی گفت دولت با تدابیر صحیح و اصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از ۵۰ سال به ۴۵ سال کاهش دهد. همچنین وی گفت در نظام طبیعت اصولا مرد نیز مانند زن حق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی را دارد.

* نیروی انتظامی کرج چند سارق را که به سرقت دیش های ماهواره مردم اقدام می کردند دستگیر کرد و دیش های مسروقه را به صاحبانشان بر گرداند.

* شورای نگهبان ۲۹۹۹ نفر از ۳۰۰۰ کاندیداهای اصلاح طلب نمایندگی مجلس را رد صلاحیت کرد.

* به علت برخی مشکلات و نواقیص، چشم انداز ۲۰ ساله باز هم تمدید شد.

* قیمت هر کیلو مرغ به هفت میلیون تومان رسید. جالب است بدانید در ۵۰ سال قبل مردم با هفت میلیون می توانستند یک اتومبیل بخرند.

* روئسای جمهوری اسلامی انگلیس و جمهوری اسلامی آلمان از عمل نشدن و عدم اجرای صحیح اسلام در ایران ابراز نگرانی کردند.

* امسال مراسم سالروز پیروزی انقلاب از ۴ ماه به ۵ ماه افزایش می یابد.

* ۷۰ درصد مردم زیر خط فقر زندگی میکنند این در حالیست که این آمار نسبت به سال قبل کاهش خوبی را نشان می دهد.

* از این به بعد صدا و سیما برای انتخاب مجریان زن، مسابقه ملکه زیبایی برگزار می کند.

* نیروگاه اتمی بوشهر به زودی به بهره بر داری می رسد.

* مدیرعامل سایپا: با تکیه به دانش بومی تانک و تراکتور پراید را طراحی کردیم.

* شرکت ایرباس، طی شکایتی به سازمان ملل خواستار آزاد سازی هواپیماهایش از دست ایران شد و خاطر نشان کرد که این هواپیماها ۷۰ سال پیش از رده خارج شده اند.

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
علی‌ شیری و دارودستاش از جهنم س م س زدند که دوران گرز سوزن ادامه دا رد!!!جمییت آخوند ایران به ۲۰ میلیون رسیده است سال ۱۴۳۸ شمسی!!! هر سال ۱ میلیون بیکار به جمعیت اضافه میشود
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

nim negah - ایران - تهران
هیچ کشوری نمی توانست زیر بار این همه فشارها و محدودیتها و تحریمها و تبلیغات غربیها و امریکایها دوام بیاورد جز ایران... چون ملت ان هراسی از جان خود ندارند و با ایمان و توکل به خدا یکی یکی مشکلات را پشت سر می گذرانند.... پیروزی نزدیک است و شاهد شکست امپریالیسم و فودالیسم به زودی خواهیم بود...
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

Faryade_Khamoosh - آلمان - آخن
nim negah - ایران - تهران
دولتی که ملتش رو ........- دولتی که امنیت و آسایش و حق و رفاه ملت خودشو قربانی احداف پلید و شرورانه خودش کنه معلومه که دوام میاره. این سران دولت نیستند که زیر تحریم های 30 سال اخیر زجر میکشند. این ملت ایران است که هر روز با گرانی و کمبود باید سر کله بزند. رژیمی که 2زار هم برای ملتش ارزش قائل نیست معلومه که هیچ ترسی از قطعنامه و تحریم نداره. میگه قطعنامه صادر کنید. به درک. بهتر هم هست برای آخوندها که میگن ببینید مردم آمریکا دشمن شماست. نمیخواد شما پیشرفت کنید. فکر نمیکردم داشتن سلاح هسته ای پیشرفته. نیست که پاکستان و کره شمالی چقدر پیشرفته هستند؟ یا کشورهای بلوک شرق عضو پیمان ورشو چقدر پیشرفته هستند چون انرژی هسته ای دارند..یک کشور متمدن و مردمی هیچوقت 30 سال مرگ کشورهای دیگه رو نمیخوان و هیچوقت ملتشون را انقدر به خطر نمی اندازند. راست میگی هیچ کشوری دوام نمی آورد غیر از یک رژیم دیوانه که واسش ملتش بی تفاوته.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

Omidezendegy - ایران - مشهد
با این دولتمردان ما بیش از این هم انتظار نیست
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

nim negah - ایران - تهران
Faryade_Khamoosh - آلمان - آخناره ...راست می گی ... مگه دولت را توی ایران کی تعیین می کنه اگر راست می گی به دولت اروپایی خودت و امثال اون بگو چند سال دست از سر مردم خاورمیانه بردارد و از جپاول انها دست بردارد اونوقت ببینیم که در کدام معدن گچ بکار گرقته می شوی. ان پاس که در دست داری از خون دیده من و امثال من است که کشور المان از ما به چپاول برده و .... به شماها داده است.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

آنتی-پرسپولیس - آمریکا - نیویورک
خیلی خنده دار بود. مرسی
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

emam_hadi - نروژ - اسلو
Faryade_Khamoosh - آلمان - آخن حرف دل من را گفتی....سلامت باشی
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

Faryade_Khamoosh - آلمان - آخن
nim negah - ایران - تهران بله بله... خوب که اینطور...می فرمودید... حالیه که آخوندها دارن میچاپن و به قول خودت چپاول میکنند. به سوریه نفت و گاز مجانی میدادن. الآن هم که روسها و چینی ها تمام ایران را در اختیار دارند. آلمان اصلا از ایران نفت وارد نمیکنه. نفت ایران به ژاپن و چین و کره و بیشتر خاور دور میره. نفت آلمان بیشتر از نفت دریای شمال هستش. چی چیه ایران رو چپاول کردن؟ فرش؟ پسته؟ آفتابه؟ سمند ؟ آلمان چپاول نمی کنه. تکنولوژی صادر میکنه و ایران سالانه چندین میلیارد یورو واردکننده صنایع سنگین و سبک از آلمانه. اینجوری نیست که شما میگی. تا جا به باریکه میرسه فورا همه چیز میفته گردن اینو اون. باور کن من به عنوان مهندس راه و ساختمان با دلگاتسیون های مختلف آلمانی زیاد میایم ایران. باور کن چپاول از طرف خودتونه. تمام نهادها و ارگانهای دولتی دزدند. چیزهای من شاهدش بودم که اگه بگم با این طرز تایپ در این سایت 2 روز طول میکشه. آره عزیز برادر بجای شعار دادن کمی با خودت عمیق شو و کلاهتو قاضی کن و خوب به وضعیت داخلی و خارجی ایران فکر کن.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

panjere - س - گو تنبر گ
nim negah - ایران - تهران برو به جهنم روانی.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

golesang - رومانی - بخارست
وای بگم خدا چیکارتون کنه مردم از خنده مخصوصا قسمت علی دایی
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

گاگولی - مالزی - مالزی
سال اصلاح الگوی مصرف مبارک باد
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

mahmood20052005 - ایران - یزد
نیم نگاه=قوزفیش
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

behnam2009 - انگلستان - لندن
nim negah - ایران - تهرانکاش خدا یه عقلی به تو و دولت مردان .... تر از تو یه عقلی می داد.نه عمو.مردم چاره ای جز سوختن و ساختن نداشتن.اونایی که تونستن که رفتن اوناییم که نتونستن برن یا میهنشونو دوست داشتن سعی کردن حرفی بزنن که اعدام شدن بقیه هم که واستادن و سوختن و دعا کردن که یه روزی گورتون رو گم کنید برید.پس نگو که دولت و مردم چنین و چنان.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
nim negah - ایران - تهران تو اگر ....بودی حد اقل پشت پی سی نقش خودت را بازی میکردی.توی زندگیت که بوقلمونی توی اجتماع هم همینطور اینجا چرا؟ا..ل.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

bluestar - ایران - تهران
50 سال بعد سایت ایرانیان انگلستان:آنتی اسلام - ایران - اهواز اسلام جاش رو به لائیسیته میده و در آیندهء نزدیک فقط یه داستان از مذاهب و ادیان باقی می ماند.sarab22 - المان - دوسلدورف دوستان همه این اخوندهارو باید بدار اویخته و دردی که به ملت دادند زچر بگشند بالای دار . زمانشان نزدیگ است همان کاری با لاجوردی کردیم با اینها هم میکنیمARTEMIS-SW - سوئد - مالمو به امید روزی که محاکمه ی م...ایان خوناشام و جنایتکار را نظاره گر باشیم نابود باد تازی و گرگ و شغالa_bamdad - ایران - تهران هیچوقت رای ندادم اما این دوره به انتری نژاد رای میدم و امیدوارم بازم رئیس جمهور شه.چون این نظام اصلاح پذیر نیست و محمود کوتوله خودش یک لشگر اپوزیسیونه فعاله که این نظام رو بر باد خواهد داد. sara-j - سوید - استگهلم ما کشور جعلی ک..ستان بزرگ را خواهیم ساخت.بابک تورنتو و علیرضانوشاتلج. ا. نفسهای آخرش رو میکشه.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

LONYIR - بلژیک - مل
عالی بودحرف نداشتپژو رو عین واقعیت گفتین
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

LARA_87 - امریکا - کالیفرنیا
جالب بود
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

raminnikpor - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران حرفهای تو از همشون خنده دار تر بود نکنه فکر کردی اون موقع خودت زنده ای ؟نیم نگاه هم که هنوز منتظره پیروزی و شکست امپریالیسته توهم که پاک زده به سرت طفلکها ....تمومه اقا جون کار شما تمومه به فکر سوراخ موش باش داره گرون میشه ها!
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

mohsenzaghi - کویت - حولی
واقعاقشنگ بود مرسی
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

a_bamdad - ایران - تهران
50 سال یعد هیچ اثری از جمهوری اسلامی نمونده.شک نکنید که 50 سال دیگه مردم از این نظام فقط ه عنوان یه دوران بد یاد میکنن.
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

karkas - ایران - اصفهان
باور کن 2 ساعت خندیدم ولی بعد فکر کردم اینا جدی 50 سال دیگم میخوان بر پا باشند؟
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
50 سال نه ولی 20 سال بعد را داشته باشید! زمانی که خشم میلیونها مردم غده های چرکین آخوندی و سیدی و ... از بدن بیمار ایران در آورده و به زباله دان تاریخ بیندازد!در ضمن 50 سال بعد، بلواستار به جای تهران از اون دنیا با این تایتل پیام میده:bluestar - ایران - زیر آوارهای پنت هاوس 50 سال پیشم!
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

farid_ghl - ایران - تهران
تو رو خدا ببینید nim negah - ایران - تهران چه جوری همه تون رو سر کار گذاشته؟من تعجب می کنم از دوستانی که از کامنتاشون هم معلومه بسیار فهمیده هستند ولی جواب یه دیوانه رو میدن.بابا چرا یه کاری می کنین فکر کنه مهمه؟
پنج‌شنبه 6 فروردین 1388

asana - ایران - ایران
قشنگه مرسی
جمعه 7 فروردین 1388

afshin_norway - نروژ - بودٌ
ای ول خیلی باحال بود.
جمعه 7 فروردین 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
یعنی 50 سال دیگه همچنان این خفاش ها میخوان از خون ملت بمکند؟ تا اون موقع دیگه خونی نمونده و به امید خدا اینها هم گور نحسشون رو گم کردن...
جمعه 7 فروردین 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
bluestar - ایران - تهراندمت گرم..خیلی خندیدیم....!مخصوصا در مورد بیکار سایت.لول.خونخواران و ظالمانی که نقاب ملایی بر صورت زده اند {به زودی} سرنگون میشوند...اما اسلام و دین و مذهب میماند زیرا مسلمانان واقعی کم نیستند...و پیروزی در همه جا از آنشان است.انشالله.به کوری چشم آنان که نمیتوانند خدا پرست ببینند.ــــــــــــــــــــــــــــــــــــپاینده ایران.
جمعه 7 فروردین 1388

ali-aryan - ابران - اردبیل
تو رو خدا ایران رو نفرین نکنین یعنی این اخوندا تا 50سال دیگه هم هستن
جمعه 7 فروردین 1388

Mr History - استرالیا - سیدنی
nim negah - ایران - تهرانچقدر خیالاتی هستی تو.... یه نگاه به دور و برت بنداز ببین چه خبره... کدوم امپریالیسم؟ این حرفا رو کی داده به خوردت؟ البته تقصیری نداری ..چون هیچی از دنیای دور و برت نمی دونی.
جمعه 7 فروردین 1388

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
bluestar - ایران - تهران سلام!خیلی جالب نوشتید. تشکر از شما. کلی خندیدم.من هم از زبان ارتمیس و زبل خان و بقیه ی دوستان و همفکرانش یک جمله میگویم :به زودی اسلام از ایران بیرون خواهد شد!!راستی من قبلا برای شما کامنتی گذاشته بودم ولی متاسفانه تایید نشده است. خدایی نکرده اصائه ی ادب خدمت شما نکرده ام.موفق باشید. سال خوبی را پیش روی داشته باشید.یا حق
جمعه 7 فروردین 1388

reza-26 - ایران - شیراز
اینو یادت رفت بگی: به دلیل گرم شدن زمین استفاده از برق و گاز حتی در روزهای برفی ممنوع شد.
جمعه 7 فروردین 1388

bluestar - ایران - تهران
raminnikpor - ایران - تهران چرا اون موقع زنده نباشم من فقط 25 سالمه. در مورد سوراخ موش نگرانی وجود نداره. هر وقت تموم شد سوراخ موشت رو بده به من بیا تو پنت هاوس من بشین.
جمعه 7 فروردین 1388

bluestar - ایران - تهران
jgreene75 - انگلستان - لستر دو زار بده آش --- به همین خیال باششتر در خواب بیند پنبه دانه --- گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
جمعه 7 فروردین 1388

bluestar - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه دم شما هم گرم. قطعا همینطور است. این وعده خداست. هر کس که مسلمان شد به اسلام خدمتی نکرده و منتی سر خدا نداره. به خودش خدمت کرده.
جمعه 7 فروردین 1388

آهنگران - ایران - شیراز
۵۰ سال بعد ، بلو استار در روستایی از سرزمین حجاز ------------------------------------------- آی خدا آی خدا چرا برای این ده لوله کشی آب نمیکنید.!! خدا لعنت کنه آخوندا که منو به این روز انداختند.و به بچه ش نصیحت میکنه میگه: پسر جان هیچ وقت ادم فروشی نکن که عاقبتت مثل من میشه....بپر بچه اون سوسمار را بگیر زود باش تا در نرفته.ها ها ها ها
جمعه 7 فروردین 1388

bluestar - ایران - تهران
آهنگران - ایران - شیراز 1 اسلام دین جهانیه و ربطی به مکان و ایران و حجاز و آمریکا و افریقا و استرالیا نداره. چشمت رو باز کن تا ببینی. اگر زمانی دلم بخواد و ایران رو ترک کنم میرم یه کشور مسلمان مثل مالزی. 2 چند بار خرید و فروش.. کردم که فهمیدی آدم فروشم؟
شنبه 8 فروردین 1388

guevara - سویس - زوریخ
bluestar - ایران - تهران کشور جعلی!!!ببینیم و تعریف کنیم!!! البته فکر نکنم تا اون موق اثری ازت مونده باشه ولی نگران نباش،نمی گزاریم اینقدر طول بکشه،به کامنت نوشتنش می رسی!!!مطمئن باش...
شنبه 8 فروردین 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
bluestar - ایران - تهران خوش هستید که جوانان وطن را مثل میرصیافی و... پرپر میکنید و کسی کاری نمیکنه. نه؟! یک آشی برای تو و بقیه آدم فروشان می پزیم که یک وجب روغن باشه روش! یه ستاره آبی از تو مزدور درست کنیم که در هر ثانیه 1000 بار کره زمین را دور بزنه! تازه اون موقع می فهمی یه من ماست چقدر کره داشته که از سر تو و امثال تو 100 وجب بزنه بالا. خلاصه بگم کوره های آدمسوزی هیتلر در برابر خشم و بلایی که مردم سر شما ایران فروشان و جد و آباد و نوادگان آخوندهای دشمن شماره یک ایران و ایرانیان خواهند آورد، پشیزی بیش نخواهد بود. این لینک و این پیام مرا حتما یاد داشته باشید: https://www.iranianuk.com/article.php?id=36145
شنبه 8 فروردین 1388

بهرام راشاد - ایران - تهران
Faryade_Khamoosh - آلمان - آخن nim negah - ایران - تهران من کاملا با نظرات Faryade_Khamoosh موافقم شعری هست که میگوید: خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود این سران جمهوری اسلامی یک بار از این ملت پرسیدند که شما حاضرید برای این مقاصد و عقاید هزینه بدهید؟
شنبه 8 فروردین 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
jgreene75 - انگلستان - لستر شتر در خواب بیند پنبه دانه! پاینده ایران
دوشنبه 10 فروردین 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.