وعده انتخاباتی عجیب یک نماینده

وعده انتخاباتی عجیب یک نماینده

به گزارش باشگاه باشگاه خبرنگاران برخی مدیران ارشد اتحادیه صیادی استان نیز برای حمایت از نامزدی این فرد قول مساعد داده است.

درنخستین اقدام دیشب 300 نفر از اهالی مناطق شرق استان با120 دستگاه خودرو به جاسک رفتند و در ضیافت شامی که هزینه های آن را این کاندیدای انتخاباتی پرداخت کرده بود شرکت کردند.

مهمانان دیشب پس از صرف شام در محله مقصای جـاسک به میناب رفتند تـا در آنجا به جمع هواداران وی بپیوندند. گفته می شود یکی از حامیان مالی این کاندیدا که نامش در این خبرگزاری محفوظ است بدهی 400 میلیون تومانی به بانک کشاورزی استان هرمزگان دارد و از این کاندیدا خواسته است تاپس از ورود به مجلس شیوه ای برای بخشش این بدهی بیابد و وی نیز قول همکاری در این زمینه پس از ورود به مجلس داده است.

این حامی مالی که از سـال 79 یکی از مـدیران ارشد اتحادیه صیادان استان است این بدهی را به علت استفاده از تسهیلات و نداشتن توانایی در بازپرداخت آن به بار اورده است.
iran zamen - نروژ - روگنان
چطوری میتوانند پولها ی مردم را این گونه حرام گنند.در صورتی که هزارن نفر در همان منطقه احتیا ج به گمک دارند.می دانم سوالم احمقانه بود.
یکشنبه 5 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
هر دم از این باغ بری میرسد..................
دوشنبه 6 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
شامی که اینا میدن حرومه به خدا
ایران زمین -نروژ-روگنان دوست عزیزم فکر کردی خودشون نمی دونند مردم بیچاره تو ایران چقدر زیاده اما اینا گوششون و چشمشون رو بستن فقط تو فکر کثافت بازیهای خودشون هستن خوش به حالت که نیستی که ببینی.............
دوشنبه 6 اسفند 1386

iran zamen - نروژ - روگنان
عزیز برادر از اهواز دریا.شاید باور نکنید در پی این سالها در خارج یک زمان نبوده که در باره مردم واتفاقاتی که روی میدهد فکر نگنم.من در ایران زندگی کردم.جنک رفتم ودیدم خیاتها را.بخدا برای تمامی عزیزان ایرانی بخصوص دخترها و زنهای ایرانی ناراحت هستم ولی چگار میشود کرد که در انجا و اینجا اتحاد نیست و همه فقط نظر میدهند.
دوشنبه 6 اسفند 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.