فیلمی غم انگیز از یک معتاد به کراک در ایران

نظرات کاربران ( الهام - کرج - ایران )
دلم میخواد زار بزنم. این آدم میتونست بهترین زندگی رو داشته باشه یا لا اقل مثل بقیه سالم زندگی کنه. ولی حالا....هر چی باشه اون هم نوع منه. طاقت دیدن هیچ کس رو توی این وضع ندارم. کاش دیر نشده باشه...کاش
جمعه 4 آبان 1386

نظرات کاربران ( مجید - سوئد - سوئد )

کاش این فیلم رو ندیده بودم ولی تا کی میشه ندید .فقط خدا کنه با اینجور ادمها مثل یه بیمار برخورد بشه واقعا به کمک نیاز دارن.
یکشنبه 6 آبان 1386

نظرات کاربران ( سحر - تبریز - ایران )
واقعا دردناکه من شاهد خاموشی چراغ عزیزترین کس زندگیم (برادرم) به اینگونه می باشم او معتاد به کراک است و چند بار اراده کرده که ترک کند ولی در نیمه راه دوباره بازگشته واقعا وقتی چنین صحنه هایی را می بینم دلم آتش می گیرد باورکنید خیلی سخت است گویا این لعنتی ترک ندارد فقط آدم باید آماده آن باشد که عزیزترین کسش چگونه با این ماده لعنتی از بین خواهد رفت .
یکشنبه 6 آبان 1386

نظرات کاربران ( سمیه - نیشابور - ایران )
با دیدن این فیلم احساس پوچی به من دست داد زندگی انقدر کوتاه که ارزش هیچ لذت پوچی رو نداره لذتی که با کشیدن کثیف ترین ماده دنیا به ادمای بی لیاقت دست میده.
یکشنبه 6 آبان 1386

نظرات کاربران ( نامشخص - نامشخص - نامشخص )
دست مسولین مملکت درد نکنه
یکشنبه 6 آبان 1386

نظرات کاربران ( محمدرضا جامع - اهواز - ایران )
با سلام من که موفق به دیدن کلیپ های این سایت نشدم ولی در کل امیدوارم درس عبرتی باشد برای ما
دوشنبه 7 آبان 1386

نظرات کاربران ( ناشناس - تهران - ایران )
خداوند به انسان عقل وشعور داده آدمی که این قدر احمق و کم اراده است و فکر سلامتی خودش نیست همان بهتر که بمیرد به نظر من همچین افرادی را باید اعدام کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد فقط در حال دلم برای خانواده این افراد می سوزد مخصوصا مادرش
سه‌شنبه 8 آبان 1386

یک ایرانی - کره جنوبی - سئول
مملکت مارو به قهقراکشیدند. فکر میکنیدمسولین انقلابی و خدمتگذار ما نمیدوند که تو مملکت چه خبره؟ اینها از قصد مردم رو به ای راههامیکشند که راحت تر رئیس بازی کنند و پول مردم رو به جیب بزند ننگ به این دولت و مسبین این اتفاقها باد.
سه‌شنبه 22 آبان 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.