در گوشی های داغ ورزشی امروز ۵ ژوئن

در گوشی های داغ ورزشی امروز 5 ژوئن

  • گفته می شود مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ پنج کشتی گیر تبعات دیگری هم برای کشتی ایران خواهد داشت. با توجه به بالا رفتن دوپینگی های کشتی ایران در ماههای اخیر این احتمال وجود دارد که فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) محرومیت و جریمه هایی برای ایران در نظر بگیرد.

  • حسن رودباریان دروازه بان اول ایران در جام ملتهای آسیا خواهد بود. گفته می شود با توجه به عملکرد خوب رودباریان در اردن و اینکه او معمولا در بازیهای ملی گل نمی خورد او دروازه بان اول ایران در مالزی خواهد بود و پیراهن شماره یک هم به او داده شده است. وحید طالب لو نیز دروازه بان دوم خواهد بود.

  • به نوشته خبر ورزشی، مهرزاد معدنچی هم به تیم فوتبال الشعب امارات خواهد پیوست. الشعب برای خرید این بازیکن ۵۵۰ هزار دلار پرداخت خواهد کرد و معدنچی همبازی علی سامره و میثم بائو در این تیم خواهد شد.

  • به نوشته روزنامه گل، حبیب کاشانی پس از به توافق رسیدن با سپهر حیدری و مذاکره با آدریانو الوز مذاکراتی هم با هادی شکوری داشته است. این مدافع ملی پوش در حال حاضر با العربی قطر قرارداد دارد اما به پرسپولیسی ها قول داده اگر بتواند قراردادش را فسخ کند به پرسپولیس می پیوندد. همچنین این روزنامه از انتقال مهرداد پولادی، بازیکن پیکان به استقلال خبر داد.

  • گفته می شود به احتمال فراوان در ترکیب فصل آینده استقلال خبری از بازیکنانی که رابطه صمیمانه ای با قلعه نویی دارند نخواهد بود. بدین ترتیب احتمالا باید منتظر جدایی محمود فکری، حسین کاظمی، علی انصاریان، مهدی رحمتی و امیر حسین صادقی از این تیم بود.

  • به گزارش سایت گل، پس از به توافق رسیدن باشگاه های رم و رئال بر سر انتقال کریستین چیوو به رئال، مسئولان اینتر درصدد جذب آندرا بارتزالی، مدافع ملی پوش پالرمو هستند. اینتر و بارسلونا چیوو را می خواستند اما این بازیکن با مبلغ ۱۳ میلیون پوند روانه مادرید خواهد شد.

  • بالاخره تکلیف کارلوس ته وس مشخص شد. به نوشته دیلی میل این بازیکن با قراردادی ۲۰ میلیونپوندی روانه منچستر خواهد شد. همچنین روزنامه سان از پیوستن پاسکال چیمبوندا، مدافع تاتنهام به چلسی خبر داد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.